To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
~ Smoki Wolnych Stad
Rozwiń skrzydła i leć z nami!

Plaga - Zwyczaje Zamieci

Zwyczaje Zamieci - 2019-12-27, 18:04
Temat postu: Zwyczaje Zamieci
Imię: Sroga Łuska -> Zwyczaje Zamieci
Stado: Plaga
Ranga: Adept -> Łowca
Wiek: Dwadzieścia jeden księżyców
Rasa: Smok Północny
Płeć: Samica
    Najważniejsze cechy wyglądu:
    Futro
    Skrzydła
    Skrzydła pierzaste
    Dwie pary łap
    Kolor oczu: jasnoniebieski
    Dominujący kolor smoka: brudno-krwisty odcień czerwieni
    Znaki szczególne smoka: mnóstwo czarnych wzorów, wielkość 10-księżycowego pisklaka, skórzana szata, ogromne skrzydła
    Zieje lodem

Wygląd:
Patrz jak się wlecze po prześcieradle zimna - z łbem przy ziemi i uszami na baczność. To ona. Krwista plama wśród oziębłych wydm z wzorami czerni, jakoby jej spod oczu jelenie poroże wytatuowano i na kufie grot strzały odciśnięto. Malowidła ciągną się po całych plecach, kończąc swój majestat na nasadzie ogona. Tworzą najrozmaitsze wzory, zdobiąc północną istotę... ale obraz zasłoniła skórzaną szatą, jak gdyby żałowała innym widoku. Może za małe płótno? Toć to powód do wstydu - niewyrostek z niej. Przecież nie wyrosła od wieku dziesięciu księżyców. A może zasłoniła się ze względu na zbyt długie futro wzdłuż kręgosłupa, szczególnie na łbie? Przecież ogromnej sierści na gardzieli się nie wstydzi, ba, ukazuje jej biel z dumą!
 Patrzy gniewnie niebieskimi ślepiami, choć wyczekuje dzielnie - ino lotki szeleszczą. Szczurzy nos drży gorączkowo; wraz z resztą wąskiego łba wystaje niechętnie spod kaptura. I uśmiech, szeroki i serdeczny, wtenczas przypomina tylko głód, lśniąc ogromnymi kłami. Pożółkłe są gdzieniegdzie, acz nie gra to aż takiej roli - liczy się symbol. Tak jak symbolem są rozmaite złote kolczyki - po trzy w lewym uchu i jeden w lewym, ogromne pierścienie przypominające na złość pętle. Poza tym w lewym są trzy dziury, przez które przewleczono wieki temu złotą nić, po czym zawiązano wokół rogu... ale dlaczego?
 Mimo tego, że to młody pysk, już skalany został, a tym samym kawał mięsa wyrwano. Dwa smagnięcia po lewej teraz różem się bronią. To zabawne jak miękki jest ten element w przeciwieństwie do jej futra.

Charakter:
Co sprawia, że kurier awansuje na znakomitego kuriera? Prędkość? Znajomość terenów jak własną kieszeń?
 Determinacja - chęć przejścia przez śnieżycę tylko po to, żeby dostarczyć te trzęsące się sakwy. Na pewno też dokładność, przecież nikt nie lubi pokopanego, zgniecionego towaru. Czego jej oczy nie widziały to łatwo można policzyć na szponach jednej łapy, a też stąd jej przekonanie, że samica może wiedzieć sporo, jeżeli i nie wszystko. Stąd też tytułowa srogość, wyrobiona poprzez wspinanie się w szczebelkach hierarchii... ale coś w niej, może nadal naiwność i dziecinność, sprawiła, że już tego nie robi, że hierarchia, nadal żywa w jej sercu, nie liczy się z nią bezpośrednio. Że jest tam, gdzie niegdyś tętniła bariera.

Historia:
Szczegóły są nieważne. Była tu i ówdzie, zwiedziła niemały szmal świata. Najważniejsze jest to, że skończyła, choć tętni to w jej żyłach. Pora na stwierdzenie oczywistości: przeszłość jest już napisana. Najwyższy czas zacząć pisać teraźniejszość tak, jak się chce.

    PZ: 12 i 1/3


    ATUTY
    - Wierny druh;
    - Pamięć przodka;
    - Poszukiwacz;
    - Znawca terenów;
    - [grupa czwarta v2];


    ATRYBUTY
    Siła: 1
    Wytrzymałość: 3
    Zręczność: 5

    Moc: 1
    Percepcja: 4

    Aparycja: 1


    UMIEJĘTNOŚCI
    Bieg 1
    Lot 1
    Pływanie 1
    Obrona 1
    Atak 3

    Leczenie 0
    Wiedza 1
    Magia:
    > obronna
    1
    > atak 1
    > precyzyjna 1
    Kamuflaż 2
    Skradanie 2
    Śledzenie 1

    Mediacja 1


    Umiejętności specjalne
    Warzenie eliksirów:
    > leczących 0
    > ochronnych 0
    > wspomagających 0
    Tworzenie run:
    > ochronnych 0
    > ataku 0
    Błysk przyszłości 0


    POZOSTAŁE

      Przedmioty posiadane:

      Pożywienie: 4/4 mięsa; 0/4 owoców
      Kamienie: -
      Kryształy: Kolekcjonera [aktywny]

      Runy: -
      Eliksiry: -
      Inne bonusy: grudka srebra od Naranlei (+1 rzut do dowolnego testu na Moc), kryształ umożliwiający jednorazowe odmłodzenie/postarzenie postaci o 5 księżyców (bez ograniczeń częstotliwości odmładzania) bądź jednorazowe wyleczenie wszystkich ran i chorób (góra granica: krytyk), piękna peleryna (stała dodatkowa kość do testów Aparycji - przedmiotu nie można nikomu przekazać)

      Fabularne: Zakrwawiony, złoty kolczyk z diamentowymi wstawkami, 2x srebrna moneta, biała ludzka szata, krasnoludzki srebrny flet poprzeczny


      Stan głodu - kliknij

      Stan zdrowia - kliknij

      Karta Osiągnięć - kliknij

Uśmiech Szydercy - 2019-12-28, 00:32

Witam wśród Zarazków. Życzę powodzenia, przyda się.

+1 Percepcja
+2 Aparycja
+1 B, P, O, A, W, MA, MO, MP, Kż, Skr, Śl, M

Życzę miłej gry.

Uśmiech Szydercy - 2019-12-30, 18:18

-2 Aparycja | +2 Zręczność
Uśmiech Szydercy - 2019-12-30, 19:13

+ Atuty I i II: wierny druh i pamięć przodka
Infamia Nieumarłych - 2020-01-03, 09:54

    + Bursztyn, topaz, cytryn, koral (od Złudnej Łuski)

Infamia Nieumarłych - 2020-01-03, 18:46

    + Diament

Infamia Nieumarłych - 2020-01-03, 21:08

    + 4/4 mięsa (od Wiecznej Perły)

Uśmiech Szydercy - 2020-01-04, 23:06

+1 Skr, Kż, L
Kuszenie Diabła - 2020-01-22, 14:03

- 2/4 mięsa (sytość kompana)
Kuszenie Diabła - 2020-01-26, 21:27

+ granat, nefryt, cytryn
Kuszenie Diabła - 2020-01-28, 11:52

+ topaz, 2/4 mięsa
+ sytość [- 4/4 mięsa]

Kuszenie Diabła - 2020-02-05, 13:18

- 2x cytryn, bursztyn, topaz, koral, diament, granat, nefryt (wydane w warsztacie na zręczność IV)
Kuszenie Diabła - 2020-02-07, 12:17

+ 2/4 mięsa (od Chochlika)
Uśmiech Szydercy - 2020-02-07, 23:47

+1 Zręczność
Kuszenie Diabła - 2020-02-09, 21:40

- 2/4 mięsa (sytość kompana)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group