FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Aleja Zakochanych
Autor Wiadomość
Błędny Ognik 
Gracz



Rasa: Drzewny
Księżyce: 29
Płeć: Samiec
Mistrz: Cichy Szafir
Dołączyła: 10 Sty 2014
Posty: 441
Wysłany: 2014-03-01, 13:44   
   A: S: 1 | W: 1 | Z: 3 | I: 1 | P: 3 | A: 1
   U: S, P, L, W, MO, MA, M: 1 | B, O, A, MP, Kż: 3 | Skr, Śl: 5
   Atuty: Spostrzegawczy; Pamięć przodka


Smok śmiał się w duchu.
Cóż za rozkosznie zabawne pisklę. Mała buntowniczka, to źle rokuje na jej przyszłość.
Z charakterem jednak się rodzi, go się nie wybiera.
Aiden od urodzenia był kłamcą. Tego też nie wybrał... chociaż nie. To się nie liczy.
Pysk smoka nie wykrzywił się jednak w uśmiechu, stał się poważny. Zmrużył nieco ślepia patrząc na Chochlika jak rodzic karcący swoje pisklę. Właśnie taką postawę przybrał.
- To w takim razie po co wchodzisz na tak wysokie drzewo? Wiesz co mogło ci się stać? A gdybyś spadła i skręciła kark? Twoi rodzice musieli by pochować własne dziecko... - powiedział niezwykle poważnie kręcąc łbem z dezaprobatą. W duchu natomiast uśmiechał się do zadziornego pisklęcia. Sam też chętnie by tak sobie pohasał.
Kim jest?
Samiec wyszczerzył kły w duchu. Nie wymieniła ani Ognia ani Cienia, musiała nie znać zapachów, a skoro nie zna zapachów. Cóż im mniej wie o Aidenie tym lepiej dla niego samego.
- Mam na imię Płonący Szpon. Jestem wojownikiem stada Ognia. - przedstawił się uprzejmie, nieco łagodniejąc
_________________
Spostrzegawczy Jednorazowo +1 do Siły/Zręczności/Wytrzymałości/Inteligencji/Percepcji/Aparycji (należy wybrać jeden atrybut)

pamięć przodka Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST podczas walki z nimi.

Ściąga :Las Ataiur,Las Yraio, Pasmo Bliskie, Las Graniczny
Ostatnio zmieniony przez Błędny Ognik 2014-03-01, 13:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zuchwały Kolec 
Gracz



Rasa: Pustynny
Księżyce: 18
Płeć: Samiec
Dołączyła: 03 Lut 2014
Posty: 110
Wysłany: 2014-03-01, 16:20   
   A: S: 1 | W: 1 | Z: 1 | I: 3 | P: 2 | A: 2
   Atuty: Inteligentny; Chytry przeciwnik


Zuchwały uśmiechnął się lekko i skinął ochoczo łbem. Następnie wyobraził sobie, jak atakuje smoczycę potężną kulą ognistą, wielkością smoczej łapy. Była ona pokryta żywym płomieniem, miała powstać tuż przed smokiem, a następnie polecieć w kierunku prawego skrzydła smoczycy, tuż przy nasadzie.
Oczywiście kula była z prawdziwego ognia, przypalenie kilku łusek nie byłoby przyjemnym uczuciem...
Samczyk dodał do tego maddary, czekając na rozwój wydarzeń. Zobaczymy, jak mu pójdzie.

// będę się już rozpisywać. ;-;
_________________
Zuchwał w pełnej krasie


Inteligentny - wyrastając jako pisklę wyjątkowo dużo czasu poświęciłeś na zabawach z innymi - szczególnie takich, które pozwoliły ci rozwinąć jeden z atrybutów ważnych w życiu starszego smoka. Nim się spostrzegłeś te zabawy sprawiły, że w danej dziedzinie uzyskałeś lepsze osiągnięcia, niż pozostałe smoki.
* Jednorazowo +1 do Siły/Zręczności/Wytrzymałości/Inteligencji/Percepcji/Aparycji (należy wybrać jeden atrybut)

Chytry przeciwnik - potrafisz na swoją korzyść obrócić ruch twojego przeciwnika podczas walki, w ten sposób zdobywając nad nim nieznaczną przewagę.
W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
 
 
Zabójczy Umysł 
Starszy Wody



Stado: Wody
Rasa: Skrajny
Płeć: Samica
Dołączyła: 11 Sty 2014
Posty: 1044
Skąd: Kraków!
Wysłany: 2014-03-01, 20:13   
   A: S: 1| W: 3| Z: 1| I: 5| P: 1| A: 1
   U: Kż: 1| M: 2| B,S,L,P,A,O,W,Skr,Śl: 3| MP,MO: 4| MA: 5
   Atuty: Inteligentny; Niezdarny wojownik; Mistyk; Wybraniec bogów; Znawca terenów


No nie, to było dopiero coś. Skaczę sobie po ziemi, a tutaj próbują mi wmówić, że łażę po drzewach. I to w dodatku wysokich. Z tego szoku, niedowierzaniu i ogłupienia - tak, tak, słowa "ognistego" mnie ogłupiły - klapnęłam na zadzie (z takim głośnym puffff), otwierając przy tym pysk. Szeroko. Jakbym próbowała się wkupić w stwierdzenie, kopara mu/mi/ opadła. I w takiej udziwnionej pozycji, przez dobrą chwilę, wpatrywałam się w Szpona, od czasu do czasu mrugając ślepiami.Zaraz! Jakie od czasu do czasu? Przecież moje patrzałki, co kilka sekund, były zamykane przez powieki. Houston mamy problem! Chochlik się zawiesił, i to tak konkretnie. I chyba trzeba zasadzić jej porządnego kopa! Ktoś chętny? Co? Nikogo nie ma? No cóż za strata, no naprawdę. Ale nie, chyba nie trzeba będzie jej kopać, bo chyba, ale tylko chyba, ziemna wraca do życia. - Yyyy ... Co? - zamknęłam z trzaskiem swoją własną szczękę, dalej jednak wpatrując się w ognistego. Ale ty razem tak, jakbym rozmawiała z kimś niespełna rozumu. I tak się właśnie czułam - Ale ja przecież nie łaziłam po drzewach! Moich rodziców? Ale ja nie mam rodziców, ja mam tylko opiekunkę która i tak jest dość kiepską opiekunką, bo odsyła mnie tylko do innych smoków. - wysunęłam błyskawicznie swój różowy, rozwidlony jęzor, parokrotnie nim machając. Jak jaszczurka w komiksach. - Chochlik, jak narazie wieczne pisklę. - uniosłam jeden kącik pyska, zamykając w międzyczasie jedno ślepio.
Ostatnio zmieniony przez Zabójczy Umysł 2014-03-01, 20:22, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Niegasnąca Iskra
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Powietrzny
Księżyce: 113
Płeć: Samica
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 369
Wysłany: 2014-03-01, 20:58   
   A: S: 2| W: 2| Z: 1| I: 4| P: 1| A: 1
   U: Pł,Kż: 2| B,L,S,O,A,W,Skr,Śl: 2| MP: 4| MO: 5| MA: 6


Kula Zuchwalego owszem i ppjawila sie, ale do ognistej nie doleciala, bo zostala zneutralizowana przez barier bariere. Wodna bariere, postawiona kilkanasciu lusek od niej samej. Gdy doszlo do kontaktu, znikla tak i tarcza Iskry. - W porzadku, etap drugi. Tarcza. Stworz, prosze, tarcze, dopasowana do mojego ataku.Pamietaj jednak;, ze jesli stworzysz wodna tarcze, nie moze ona splywac w dol. - tym razem do ognista stworzyla ognista tarcze. Wycelowana w jego lape. prawa
_________________


[x] Szczęściarz - raz na misję/polowanie dany test umiejętności staje się jednym sukcesem.
[x] Niezdarny Wojownik - kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
[x] Mistyk - raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Naranlei.
[x] Wybraniec bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/misję/polowanie.
[x] Utalentowany -smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 6, ale wtedy nie może mieć żadnej na poziomie 5 i tylko jedną na poziomie 4.


Mięso: 2/4
Owoce:
Kamienie: Brak
Fabularne:
 
 
Zuchwały Kolec 
Gracz



Rasa: Pustynny
Księżyce: 18
Płeć: Samiec
Dołączyła: 03 Lut 2014
Posty: 110
Wysłany: 2014-03-02, 11:24   
   A: S: 1 | W: 1 | Z: 1 | I: 3 | P: 2 | A: 2
   Atuty: Inteligentny; Chytry przeciwnik


Samiec uśmiechnął się lekko i skinął łbem na znak, że zrozumiał polecenie. Następnie wyobraził sobie jak o dwie łuski przed nim powstaje wodna tarcza, osłaniająca go od łba po łapy. Była ona z wody, jednak o dziwo utrzymywała się ona w tym samym miejscu co się pojawiła. Miała ona za zadanie zneutralizować ognistą kulę, aby nie wyrządziła mu żadnej krzywdy. Samczyk zadbał o wszystkie szczegóły, aby jego obrona wypaliła. Następnie dodał do tego maddary i czekał na dalszy rozwój wydarzeń, gdyż był pewien, że idzie mu to wszystko całkiem dobrze.
Zuchwały wierzył w swoją magię i znał swoje umiejętności. Był więc gotowy na wszystko, a także wiedział co na czym mniej więcej polega.
Musiał się postarać, by mógł zostać czarodziejem. Było to bowiem jego największe marzenie...
_________________
Zuchwał w pełnej krasie


Inteligentny - wyrastając jako pisklę wyjątkowo dużo czasu poświęciłeś na zabawach z innymi - szczególnie takich, które pozwoliły ci rozwinąć jeden z atrybutów ważnych w życiu starszego smoka. Nim się spostrzegłeś te zabawy sprawiły, że w danej dziedzinie uzyskałeś lepsze osiągnięcia, niż pozostałe smoki.
* Jednorazowo +1 do Siły/Zręczności/Wytrzymałości/Inteligencji/Percepcji/Aparycji (należy wybrać jeden atrybut)

Chytry przeciwnik - potrafisz na swoją korzyść obrócić ruch twojego przeciwnika podczas walki, w ten sposób zdobywając nad nim nieznaczną przewagę.
W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
 
 
Niegasnąca Iskra
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Powietrzny
Księżyce: 113
Płeć: Samica
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 369
Wysłany: 2014-03-02, 21:29   
   A: S: 2| W: 2| Z: 1| I: 4| P: 1| A: 1
   U: Pł,Kż: 2| B,L,S,O,A,W,Skr,Śl: 2| MP: 4| MO: 5| MA: 6


Syk! To dalo sie slyszec. Para wodna! To mozna bylo zauwazyc. Jej kula bardzo szybko zostalo zneutralizowana przez bariere cienistego. Iskra skinela glowa. Z aprobata. - To teraz zaatakuj mnie ... pnaczami. ale stworzonymi przez siebie - poprosila, bedac caly czas w pelnej gotowosci.
_________________


[x] Szczęściarz - raz na misję/polowanie dany test umiejętności staje się jednym sukcesem.
[x] Niezdarny Wojownik - kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
[x] Mistyk - raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Naranlei.
[x] Wybraniec bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/misję/polowanie.
[x] Utalentowany -smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 6, ale wtedy nie może mieć żadnej na poziomie 5 i tylko jedną na poziomie 4.


Mięso: 2/4
Owoce:
Kamienie: Brak
Fabularne:
 
 
Błędny Ognik 
Gracz



Rasa: Drzewny
Księżyce: 29
Płeć: Samiec
Mistrz: Cichy Szafir
Dołączyła: 10 Sty 2014
Posty: 441
Wysłany: 2014-03-02, 22:07   
   A: S: 1 | W: 1 | Z: 3 | I: 1 | P: 3 | A: 1
   U: S, P, L, W, MO, MA, M: 1 | B, O, A, MP, Kż: 3 | Skr, Śl: 5
   Atuty: Spostrzegawczy; Pamięć przodka


// aj! Mój błąd D: jak ja czytam sorki... Nie ważne show must go on.

Smok śmiał się w duchu do rozpuku. Jego pysk jednak był zupełnie poważny, zero delikatnych ruchów mimicznych... nic. Kamienna twarz.
- Przecież widziałem. Mnie nie okłamiesz kruszynko. - znowu pokręcił głowa z dezaprobatą. Starał się jak zwykle obrócić kota ogonem. Dla zabawy oczywiście.
- A więc Chochliku, wieczny pisklaku. Czemuż to się lenisz zamiast trenować i zostać w reszcie adeptem? - spytał niby obojętnym tonem głosu patrząc gdzieś w niebo. Zupełnie jakby mało go to obchodziło. A może jednak... może jednak zainteresowała go ta mała istotka.
_________________
Spostrzegawczy Jednorazowo +1 do Siły/Zręczności/Wytrzymałości/Inteligencji/Percepcji/Aparycji (należy wybrać jeden atrybut)

pamięć przodka Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST podczas walki z nimi.

Ściąga :Las Ataiur,Las Yraio, Pasmo Bliskie, Las Graniczny
 
 
Zuchwały Kolec 
Gracz



Rasa: Pustynny
Księżyce: 18
Płeć: Samiec
Dołączyła: 03 Lut 2014
Posty: 110
Wysłany: 2014-03-04, 10:58   
   A: S: 1 | W: 1 | Z: 1 | I: 3 | P: 2 | A: 2
   Atuty: Inteligentny; Chytry przeciwnik


Zuchwały widząc, jak kolejny atak i obrona została zastosowana, samiec uśmiechnął się delikatnie. Jako, że pragnął zostać czarodziejem, musiał dać z siebie wszystko... musiał się starać, aby móc z tego jakoś wyjść. Nigdy wcześniej tego nie robił, ale teraz wiedział, że najważniejsze jest to aby się postarał. Jeżeli włoży w tę naukę swoje serce, z pewnością odniesie pewny sukces. Wierzył w swoją magiczną potęgę, wierzył niemal we wszystko, tak więc gad skupił się i odetchnął kilka razy, zamykając to otwierając ślepia. Teraz przystępować należało do ćwiczeń, pnącza... Dokładnie do tego było całe spotkanie z Iskrą, gdyż zapewne w innej błahej sprawie Iskra nie poświęcałaby swego cennego czasu dla Cienistego. Zmrużył oczy koncentrując się, a następnie je zamknął. Wyobraził sobie pnącza. Wyobraził je sobie jako grube zielone konary. Wyobraził sobie ich fakturę, która wcale taka miła nie była, a raczej szorstka, wyobraził sobie, że w pewnych częściach ich wystają kolce. Wyobraził też sobie, że raczej nie da się ich od tak rozerwać i że zaczynają one wyrastać z ziemi, jak i następnie rosnąć w górę stając się długie, a zaraz do owego wyobrażenia dodał widok swojej nauczycielki i to, że owe pnącza zaczynają oplatać się wokół łap i ogona Iskry, wokół tułowia, że pętają go, a następnie unoszą spętaną smoczycę w górę, która to mimo usiłowania się wyrwać nie daję rady, bo są one trwałe i mocne... I zaraz gdy już wszystko w jego wyobrażeniu było usystematyzowane, tchnął w to wyobrażenie energie, otwierając oczy i patrząc, co się dzieje. Czy odniesie sukces? A może popełnił jakiś zasadniczy błąd? Pnącza były koloru zielonego...może brązowego, był grube, elastyczne....wszystko to zostało idealnie dopracowane w umyśle Cienistego, tak, aby atak się udał. Dodał do tego maddary, otwierając oczy. W końcu miał dość trudne zadanie, więc samiec czekał tylko na rozwój wydarzeń. Czy Iskra będzie z niego zadowolona? Zobaczymy...
_________________
Zuchwał w pełnej krasie


Inteligentny - wyrastając jako pisklę wyjątkowo dużo czasu poświęciłeś na zabawach z innymi - szczególnie takich, które pozwoliły ci rozwinąć jeden z atrybutów ważnych w życiu starszego smoka. Nim się spostrzegłeś te zabawy sprawiły, że w danej dziedzinie uzyskałeś lepsze osiągnięcia, niż pozostałe smoki.
* Jednorazowo +1 do Siły/Zręczności/Wytrzymałości/Inteligencji/Percepcji/Aparycji (należy wybrać jeden atrybut)

Chytry przeciwnik - potrafisz na swoją korzyść obrócić ruch twojego przeciwnika podczas walki, w ten sposób zdobywając nad nim nieznaczną przewagę.
W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
 
 
Zabójczy Umysł 
Starszy Wody



Stado: Wody
Rasa: Skrajny
Płeć: Samica
Dołączyła: 11 Sty 2014
Posty: 1044
Skąd: Kraków!
Wysłany: 2014-03-04, 18:58   
   A: S: 1| W: 3| Z: 1| I: 5| P: 1| A: 1
   U: Kż: 1| M: 2| B,S,L,P,A,O,W,Skr,Śl: 3| MP,MO: 4| MA: 5
   Atuty: Inteligentny; Niezdarny wojownik; Mistyk; Wybraniec bogów; Znawca terenów


//Ja tam czytam długie posty, więc się nie przejmuj ... przelecę wzrokiem, a potem ... a potem, potem są jaja ... bo potem wychodzi, że czegoś nie doczytałam xDDD

Jako, że siedziałam na zadzie, uniosłam prawą łapę i położyłam ją na piersi. Lekko po skosie. Wiadomo, co to był za gest. Wróć, można było się domyślić. Ja? Kłamię? Cóż za nonsens. Skandal i Hańba, normalnie! Choć, oczywiście, ów gest należało odebrać nieco inaczej, ale nie za bardzo, bo ... mówiłam przecież prawdę. A może i nie? Hm. - Heh ... jak ja mogę kłamać, skoro powiedziałam prawdę, a skoro mówię prawdę, to musi być to prawdziwa prawda. Bo gdym skłamała, a tego raczej nie zrobiłam, nie powiedziałam bym prawdy, a to by oznaczało, że nie jestem wiarygodna. A ja jestem wiarygodna - aż się dziwiłam, i zresztą słusznie, że sama, jako tako, się łapałam w swojej wypowiedzi. Bo chyba się łapałam, czyż nie? - Pfff ... Ja się nie lenię, tylko ... Ziemia. Marzenie Ziemi mi opóźnia ceremonię. Potrafię dobrze biegać, potrafię dobrze skakać, potrafię także dobrze walczyć, potrafię się skradać, znam także magię precyzyjną ... Uczę się magii obronnej i ataku, więc ... to pełnej, dorosłej rangi mi nie wiele brakuje - ha! też coś! Ja się lenię, ja się lenię? ... ja się nie lenię?! Potrafię bardzo dużo, o!
 
 
Niegasnąca Iskra
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Powietrzny
Księżyce: 113
Płeć: Samica
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 369
Wysłany: 2014-03-04, 19:34   
   A: S: 2| W: 2| Z: 1| I: 4| P: 1| A: 1
   U: Pł,Kż: 2| B,L,S,O,A,W,Skr,Śl: 2| MP: 4| MO: 5| MA: 6


Nie da się ich rozerwać, ale da się ich spalić, czyż nie? I z tego właśnie skorzystała ognista. Z ognia. Wyczarowała wokół siebie ognistą powłokę - rzec jasna nie raniące także samej NI - mającą zneutralizować - spalić konkretnie - czar Zuchwałego. Jak najszybciej, stąd też w swój czar władowała jak największą/najsilniejszą moc żywiołu ognia. Kiedy pnącza zostały spalone, sama zaatakowała. - Broń się - zakomunikowała, posławszy Kolcowi porozumiewawcze spojrzenie. Posłała w kierunku lodowaty podmuch wiatr. Na wprost, centralnie w pysk, pierś smoka.
_________________


[x] Szczęściarz - raz na misję/polowanie dany test umiejętności staje się jednym sukcesem.
[x] Niezdarny Wojownik - kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
[x] Mistyk - raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Naranlei.
[x] Wybraniec bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/misję/polowanie.
[x] Utalentowany -smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 6, ale wtedy nie może mieć żadnej na poziomie 5 i tylko jedną na poziomie 4.


Mięso: 2/4
Owoce:
Kamienie: Brak
Fabularne:
 
 
Zuchwały Kolec 
Gracz



Rasa: Pustynny
Księżyce: 18
Płeć: Samiec
Dołączyła: 03 Lut 2014
Posty: 110
Wysłany: 2014-03-05, 12:30   
   A: S: 1 | W: 1 | Z: 1 | I: 3 | P: 2 | A: 2
   Atuty: Inteligentny; Chytry przeciwnik


Zuchwały wiedział, że od tejże właśnie nauki zależało całego jego dziedzictwo. Skoro smoczyca była tak doskonale wytrenowana, nie zamierzał dłużej czekać. Widząc, jak w jego kierunku posłała lodowy podmuch, nie czekał za długo, wyobraził sobie, że powstaje wokół niego powłoka. Miała być szczelna, ale przepuszczać powietrze, by samiec mógł oddychać. Ponadto, jakby tego było mało, powłoka miała ogrzewać powietrze wewnątrz siebie do "normalnej" temperatury - tej sprzed ataku ognistej smoczycy. Gdy skończył to sobie wyobrażać, tchnął w twór maddare.
Pamiętał aby błonka odparła atak Niegasnącej Iskry, nie pozwalając by zimny podmuch do niego dotarł. Wiedział oczywiście co i jak ma zrobić, w końcu szykował się by zostać czarodziejem, czego więc chcieć więcej, prawda?
Samczyk uśmiechnął się, czekając na dalszy rozwój wydarzeń. Czy o to właśnie chodziło doświadczonej czarodziejce? Zobaczymy...
_________________
Zuchwał w pełnej krasie


Inteligentny - wyrastając jako pisklę wyjątkowo dużo czasu poświęciłeś na zabawach z innymi - szczególnie takich, które pozwoliły ci rozwinąć jeden z atrybutów ważnych w życiu starszego smoka. Nim się spostrzegłeś te zabawy sprawiły, że w danej dziedzinie uzyskałeś lepsze osiągnięcia, niż pozostałe smoki.
* Jednorazowo +1 do Siły/Zręczności/Wytrzymałości/Inteligencji/Percepcji/Aparycji (należy wybrać jeden atrybut)

Chytry przeciwnik - potrafisz na swoją korzyść obrócić ruch twojego przeciwnika podczas walki, w ten sposób zdobywając nad nim nieznaczną przewagę.
W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
 
 
Niegasnąca Iskra
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Powietrzny
Księżyce: 113
Płeć: Samica
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 369
Wysłany: 2014-03-05, 19:39   
   A: S: 2| W: 2| Z: 1| I: 4| P: 1| A: 1
   U: Pł,Kż: 2| B,L,S,O,A,W,Skr,Śl: 2| MP: 4| MO: 5| MA: 6


//Skoro to wyższy poziom to pisz, proszę, Atak i obronę w jednym :P Jeśli jedno Ci nie wyjdzie, to drugiego nie będę brac pod uwagę ... xD

Ognista skinęła głową, bo Zuchwaly idealnie wywiązał się z zadania. Nie kombinował, a właśnie o to chodziło Iskrze. O prostotę i bezpieczeństwo. W końcu, trening to także jakaś forma walki, ale o wiele, wiele ... spokojniejsza. W życiu, niestety, już tak łatwo nie jest. Odczekała chwilę, a potem, po prostu, zneutralizowała swój atak. ~ Atak i obrona w jednym, poproszę - przesłała, oddalając się na kilka kroków do tyłu.
_________________


[x] Szczęściarz - raz na misję/polowanie dany test umiejętności staje się jednym sukcesem.
[x] Niezdarny Wojownik - kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
[x] Mistyk - raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Naranlei.
[x] Wybraniec bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/misję/polowanie.
[x] Utalentowany -smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 6, ale wtedy nie może mieć żadnej na poziomie 5 i tylko jedną na poziomie 4.


Mięso: 2/4
Owoce:
Kamienie: Brak
Fabularne:
 
 
Zuchwały Kolec 
Gracz



Rasa: Pustynny
Księżyce: 18
Płeć: Samiec
Dołączyła: 03 Lut 2014
Posty: 110
Wysłany: 2014-03-05, 20:01   
   A: S: 1 | W: 1 | Z: 1 | I: 3 | P: 2 | A: 2
   Atuty: Inteligentny; Chytry przeciwnik


// oki. :3

Zuchwały rozejrzał się uważnie dookoła i wypatrzył w Niegasnącą Iskrę z zaciętością. Ona będzie jego celem. Zamknął ślepia, zanurzając się w ciemności swego umysłu i zaczął wyobrażać sobie atak - była to kula, która miała zjawić się tuz przed nim i uderzyć w smoczycę. Z pozoru zwykła, ale jak wiadomo - pozory lubią mylić. Kulę tę tworzył skupiony w owej postaci kwas. Silnie żrący, ale łatwy do pokonania przez na przykład wodę. Kamień wody jednak nie miał, więc się nie obroni. Kula nie miała być wielka - zaledwie dziesięć szponów średnicy. Mało, ale przecież kula nie pozostanie zawsze w swoim kształcie, bo zaraz po zderzeniu z celem rozpryśnie się na boki, przez co zniszczony przez atak obszar będzie o wiele większy chociaż cios straci na sile. Tchnął Manę w to wyobrażenie i czekał z zamkniętymi ślepiami. A teraz miał się zająć jakąś obroną? Chyba o to chodziło Iskrze...więc zaczął potem od tego, że skoncentrował się po raz kolejny Manie w skórze i wyobraził sobie, że ta staje się bardzo zimna, przez co powinna pokryć całe ciało Zuchwalca lodową powłoką. To nie był jednak koniec. Po pierwsze - osłona z lodu miała przepuszczać powietrze do skóry przyszłego Czarodzieja, lecz miało ono być już schłodzone. Po drugie - nie mogła ona ulec roztopieniu, była odporna na ciepło. Po trzecie i najważniejsze - lodowa osłona miała nie ranić w żaden sposób tkanek Cienistego. Innymi słowy, Kolec nie mógłby się sam zamrozić przy pomocy tej tarczy, która miała ochładzać powietrze, które docierało do jego łusek. Dodał do tego maddary.
- Czyżby o to chodziło? - Zapytał czarodziejki z delikatnym uśmiechem na pysku.
_________________
Zuchwał w pełnej krasie


Inteligentny - wyrastając jako pisklę wyjątkowo dużo czasu poświęciłeś na zabawach z innymi - szczególnie takich, które pozwoliły ci rozwinąć jeden z atrybutów ważnych w życiu starszego smoka. Nim się spostrzegłeś te zabawy sprawiły, że w danej dziedzinie uzyskałeś lepsze osiągnięcia, niż pozostałe smoki.
* Jednorazowo +1 do Siły/Zręczności/Wytrzymałości/Inteligencji/Percepcji/Aparycji (należy wybrać jeden atrybut)

Chytry przeciwnik - potrafisz na swoją korzyść obrócić ruch twojego przeciwnika podczas walki, w ten sposób zdobywając nad nim nieznaczną przewagę.
W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
 
 
Niegasnąca Iskra
Starszy Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Powietrzny
Księżyce: 113
Płeć: Samica
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 369
Wysłany: 2014-03-06, 21:45   
   A: S: 2| W: 2| Z: 1| I: 4| P: 1| A: 1
   U: Pł,Kż: 2| B,L,S,O,A,W,Skr,Śl: 2| MP: 4| MO: 5| MA: 6


Zachichotala pod nosem, kiedy kula Zuchwalego uderzyla o jej tarcze. Lekko niebieska. I wbrew domyslom Kolca zastosowala nie wode ale ... wodorotlenek sodu. a przynajmniej substancje zasadowa do niej podobna.- No nie do konca, bo Cie nie atakowalam - odpowiedziala, wciaz bedac rozbawiona. Bo to naprawde bylo zabawne - Najpierw obrona, a potem atak. Rzec jasna w twoim wykonaniu - w strone Zuchwalego zmierzal kamienny sopel. Mial on sie wbic w prawa, przednia lape smoka. Wbic, i to w doslownym tego znaczeniu. Luski, skora, tkanki, miesnie ... powinny ulec zniszczeniu
_________________


[x] Szczęściarz - raz na misję/polowanie dany test umiejętności staje się jednym sukcesem.
[x] Niezdarny Wojownik - kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
[x] Mistyk - raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Naranlei.
[x] Wybraniec bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/misję/polowanie.
[x] Utalentowany -smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 6, ale wtedy nie może mieć żadnej na poziomie 5 i tylko jedną na poziomie 4.


Mięso: 2/4
Owoce:
Kamienie: Brak
Fabularne:
 
 
Zuchwały Kolec 
Gracz



Rasa: Pustynny
Księżyce: 18
Płeć: Samiec
Dołączyła: 03 Lut 2014
Posty: 110
Wysłany: 2014-03-08, 11:18   
   A: S: 1 | W: 1 | Z: 1 | I: 3 | P: 2 | A: 2
   Atuty: Inteligentny; Chytry przeciwnik


Zuchwały uśmiechnął się przepraszająco w stronę czarodziejki.
- Ah...wybacz, zapędziłem się. - Mruknął z przeprosinami w głosie, po czym skupił się na nowo. Samiec zobaczył zmierzający w niego atak w postaci kamiennego kolca. Oczywiście widział z ich dokładnym kierunkiem i przypuszczalnymi celami. Tym razem myślenie zajęło mu jeszcze mniej. By się obronić wyobraził sobie tarczę wielkości na 4 długości jej ciała, szerokości na dwie. Tarcza ta miała być stabilna, mocna i gruba na 3 pazury. Miała być przepuszczalna, ale też i nadana została jej właściwość ognia, a jej sama temperatura przekraczała trzy temperatury ciała smoka, a więc była bardzo ciepła. Dodatkowo jej właściwość ognia nadawała jej specyficzne działanie obronne oparte nie tyle, co na natychmiastowym spaleniu jakiegokolwiek pocisku, lecz miała ona wręcz pochłonąć pocisk i wbudować go w siebie, jakby tworząc z tego zwiększoną ochronę. Tak, zdecydowanie było to nieco skomplikowane i może i ta wielkość była niepotrzebna, ale Zuchwały z zamysłem wyobraził sobie to tak dokładnie. Oczywiście tchnął w wyobrażenie maddarę. Jednocześnie podtrzymując obraz tarczy wyobraził sobie, że z jego strony od tarczy tak, by Niegasnąca tego nie widziała pojawia się coś kształtem przypominające gałąź, coś właściwie będące gałęzią z wyglądu, tak samo drzewną, jak normalna gałąź. Bo to wcale nie miała być gałąź, lecz wytwór o takim wyglądzie. Dodatkowo Zuchwały nadał gałęzi właściwości typowe dla kwasów, więc chociaż kształt miała ona drzewny, to w momencie zbliżenia się do czegokolwiek miała przemienić się w gałązkę kwasu. Tak zamyślony pozornie wygląd dla specjalnego ataku. Gałąź ta również w jego wyobrażeniu dopóki nie dotknie ciała żywego miała się nie połamać, ani rozwalić. Jej cząsteczki miały być twarde. Dodatkowo przyszły czarodziej wyobraził sobie, że gdy już owa gałąź powstanie, to następnie zza tarczy zacznie powoli zmierzać w kierunku Iskry, tak by nie zwrócić na siebie uwagi i by w kluczowym momencie przyśpieszyć i uderzyć w Iskrę od strony pleców czarodziejki. Kwas miał powodować pieczenie. Miał mieć niemiły odór. Wszystko było ukształtowane jego zdaniem i dlatego też wtedy również tchnął maddarę jednocześnie się broniąc i atakując. Sam zaś był ciekawy, co z tego wyjdzie.
_________________
Zuchwał w pełnej krasie


Inteligentny - wyrastając jako pisklę wyjątkowo dużo czasu poświęciłeś na zabawach z innymi - szczególnie takich, które pozwoliły ci rozwinąć jeden z atrybutów ważnych w życiu starszego smoka. Nim się spostrzegłeś te zabawy sprawiły, że w danej dziedzinie uzyskałeś lepsze osiągnięcia, niż pozostałe smoki.
* Jednorazowo +1 do Siły/Zręczności/Wytrzymałości/Inteligencji/Percepcji/Aparycji (należy wybrać jeden atrybut)

Chytry przeciwnik - potrafisz na swoją korzyść obrócić ruch twojego przeciwnika podczas walki, w ten sposób zdobywając nad nim nieznaczną przewagę.
W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!



Wymiana bannerami: KLIK!

DH
SnM


Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13