FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Jezioro
Autor Wiadomość
Arradir
Gracz
niezła gnida



Rasa: Skrajny
Księżyce: 1
Płeć: Samiec
Opiekun: Spojrzenie Mroku
Wiek: 28
Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 618
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-03-10, 23:03   
   A: S: 1 | W: 1 | Z: 2 | I: 1 | P: 2 | A: 3


Smoczyca uśmiechnęła się. Piękny był pracowity i zdolny. I ceniła to.
- Ładnie. A teraz tor przeszkód!
Zawołała i pojawiły się trzy ścianki oddalone od siebie o długość ogona i dwóch. Pierwsza wysokości krzaka. Druga - wilka w kłębie. Trzecia - niedźwiedzia w kłębie. Smoczyca do pierwszej podeszła z marszu. Przeskoczyła z miejsca. Do drugiej zrobiła rozbieg truchtem i przeskoczyła, a trzecia sprintem i wybiła się mocno. Potem odeszła, by zrobić miejsce smokowi.
- I na tym będzie koniec nauki skoku.
 
 
 
Krzyk Honoru 
Czarodziej Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Górski
Księżyce: 40
Płeć: Samiec
Mistrz: Niegasnąca Iskra i Nieśmiertelny Ogień
Dołączyła: 20 Lut 2014
Posty: 782
Wysłany: 2014-03-11, 16:23   
   A: S: 2| W: 1| Z: 1| I: 4| P: 1| A: 1
   U: P,W,Skr,Śl: 1| L,S :2| B,O,MP: 3| A: 4| MO: 5| MA: 6
   Atuty: Inteligentny; Niezdarny wojownik; Mistyk


-No dobra.- wzruszyłem barkami. Właściwie to chyba będzie ciekawsze niż takie skakanie w przód i tył. Patrzyłem jak Uzdrowicielka stawia ścianki, a następnie sama pokonuje tor przeszkód. Czyli teraz moja kolej? Świetnie.
Poczekałem aż Cienista znajdzie się na końcu toru, po czym ruszyłem do przodu. Tak jak zrobiłą to Rozkwit, pierwszą przeszkodę przeskoczyłem z miejsca. Ugiąłem mocno łapy, mocniej te tylne i wybiłem się z nich, pamiętając o odpowiednim ułożeniu szyi i ogona. Skrzydła miałem przy ciele, żeby nie przeszkadzały, ogon sztywny, ale lekko balansował pozwalając mi utrzymać równowagę. Lądując ugiąłem miękko łapy i delikatnie opadłem nań nie robiąc sobie krzywdy. Gdy tylko wylądowałem zacząłem biec truchtem. Nie była to jakaś zawrotna prędkość, ale mimo to rozpędziłem się i wybijając się mocno z tylnych łap wyskoczyłem w górę i do przodu. Przeszkoda bardzo szybko znalazła się pode mną, a potem za mną. Lądując musiałem ugiąć mocniej łapy, gdyż po rozpędzeniu siła uderzenie o ziemię była nieco większa, niż przy tym pierwszym skoku. Mimo to jakoś pokonałem i tę przeszkodę. Najcięższe zostało na koniec. Nie tracąc czasu rozpędziłem się. Teraz mój trucht przerodził się w bardziej dynamiczny bieg, można nawet powiedzieć w sprint. Wymierzyłem odległość potrzebną mi do przeskoczenia najwyższej przeszkody i gdy nadszedł odpowiedni moment wybiłem się mocno z tylnych łap. Ugiąłem je prawie dotykając zadkiem ośnieżonej ziemi i wyskoczyłem w górę lecąc do przodu. W powietrzu, nad samą przeszkodą zachwiałem się lekko, ale dzięki ogonowi szybko odzyskałem równowagę i mogłem swobodnie wylądować.
_________________
Przedmioty Posiadane : [size=10]P: 51/4 mięsa, 1/4 owoców
K: perła, rubin, nefryt, jaspis, cytryn, bursztyn, akwamaryn, szafir, rubin, szmaragd, 2x diament, 2x opal, 3x agat, 3x ametyst
Inne: eliksir ulepszający wytrzymałość, eliksir leczący rany ciężkie, eliksir leczący rany średnie, tajemnicza księga, naszyjnik z ciemnym kamieniem


PH: 5:

Atuty:

Inteligentny- Jednorazowo +1 do Inteligencji
Niezdarny Wojownik-Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie wojownikiem i łowcą.

mistyk -Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.

Jeśli gdzieś nie odpisuję przez 48 godzin to kopcie mocno na pw


Honor to stroma wyspa bez brzegów. Nie można na nią wrócić, gdy się ją już opuściło.
 
 
Arradir
Gracz
niezła gnida



Rasa: Skrajny
Księżyce: 1
Płeć: Samiec
Opiekun: Spojrzenie Mroku
Wiek: 28
Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 618
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-03-11, 21:48   
   A: S: 1 | W: 1 | Z: 2 | I: 1 | P: 2 | A: 3


Smoczyca siedziała i obserwowała Pięknego uważnie. Lustrowała każdy jego ruch. Na koniec zaś uniosła przednie łapy i klasnęła kilkakrotnie.
- Brawo. To by było na tyle ze skoku. Czy coś jeszcze byś chciał ode mnie?
Uśmiechnęła się do niego życzliwie. Doprawdy, była czystą dobrocią.

/ raport skok 1
 
 
 
Krzyk Honoru 
Czarodziej Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Górski
Księżyce: 40
Płeć: Samiec
Mistrz: Niegasnąca Iskra i Nieśmiertelny Ogień
Dołączyła: 20 Lut 2014
Posty: 782
Wysłany: 2014-03-12, 12:52   
   A: S: 2| W: 1| Z: 1| I: 4| P: 1| A: 1
   U: P,W,Skr,Śl: 1| L,S :2| B,O,MP: 3| A: 4| MO: 5| MA: 6
   Atuty: Inteligentny; Niezdarny wojownik; Mistyk


Uśmiechnąłem się. No i mam z głowy już wszystkie podstawowe umiejętności.
-Dziękuję.- spojrzałem przyjaźnie na Rozkwit. Aiden miał rację, jest dużo przyjemniejsza od takiego Szydercy....
-Myślę, że nie będę cię już więcej wykorzystywał. Dziękuję ci za pomoc.- stwierdziłem po chwili namysłu. W myślach przejechałem listę umiejętności które już posiadam, których się uczę i których nie mam i doszedłem do wniosku, że właściwie nie ma już niczego, czego mógłbym się uczyć. Teraz już tylko doskonalenie...
-Miło było cię spotkać.- powiedziałem.- Wybacz, ale muszę pędzić na nauki u Niegasnącej Iskry.- wyjaśniłem i rozłożyłem skrzydła pędząc na kolejne spotkanie.
_________________
Przedmioty Posiadane : [size=10]P: 51/4 mięsa, 1/4 owoców
K: perła, rubin, nefryt, jaspis, cytryn, bursztyn, akwamaryn, szafir, rubin, szmaragd, 2x diament, 2x opal, 3x agat, 3x ametyst
Inne: eliksir ulepszający wytrzymałość, eliksir leczący rany ciężkie, eliksir leczący rany średnie, tajemnicza księga, naszyjnik z ciemnym kamieniem


PH: 5:

Atuty:

Inteligentny- Jednorazowo +1 do Inteligencji
Niezdarny Wojownik-Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie wojownikiem i łowcą.

mistyk -Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.

Jeśli gdzieś nie odpisuję przez 48 godzin to kopcie mocno na pw


Honor to stroma wyspa bez brzegów. Nie można na nią wrócić, gdy się ją już opuściło.
 
 
Arradir
Gracz
niezła gnida



Rasa: Skrajny
Księżyce: 1
Płeć: Samiec
Opiekun: Spojrzenie Mroku
Wiek: 28
Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 618
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-03-12, 14:23   
   A: S: 1 | W: 1 | Z: 2 | I: 1 | P: 2 | A: 3


Spoczyła obdarzyła młodego Adepta życzliwym uśmiechem, a gdy ten uciekł sama rozłożyła skrzydła i z wprawą wzbiła się w powietrze. Skierowała się ku Cierniowej Dolinie, ku legowisku. Ku dzieciom. Wreszcie podrzemie - miała szczerą nadzieję. W końcu pisklaki wchodziły w wiek nauk i biegały gdzie popadnie.
zt
 
 
 
Zuchwały Kolec 
Gracz



Rasa: Pustynny
Księżyce: 18
Płeć: Samiec
Dołączyła: 03 Lut 2014
Posty: 110
Wysłany: 2014-03-16, 10:37   
   A: S: 1 | W: 1 | Z: 1 | I: 3 | P: 2 | A: 2
   Atuty: Inteligentny; Chytry przeciwnik


Zuchwały nigdy nie pomagałby obcym smokom. Był zbyt zadufany w sobie, by cokolwiek zrobić w tej sprawie. Obiecał sobie także, że nigdy nikogo nie będzie uczył. O dziwo jednak, szybko zmienił zdanie. Dlaczego? Być może dla korzyści, być może dla czegoś innego...
Zabrał Kłopot z terenów stada, lądując przy jeziorze na terenach wspólnych. Samiec uśmiechnął się delikatnie, po czym postawił pisklę na ziemi. Dziwnie się latało, mając na grzbiecie przerośnięte pisklę.
- Jesteśmy. - Rzucił, kierując się w stronę wody. Pogoda może i nie była za ciepła, ale on osobiście nie miał z tym problemów, zawsze może użyć Magii aby się ogrzać.
- Wejdź do wody. - Nakazał, samemu do niej wchodząc, po czym obrócił się za Kłopotem...w sumie, ciekawe imię.
_________________
Zuchwał w pełnej krasie


Inteligentny - wyrastając jako pisklę wyjątkowo dużo czasu poświęciłeś na zabawach z innymi - szczególnie takich, które pozwoliły ci rozwinąć jeden z atrybutów ważnych w życiu starszego smoka. Nim się spostrzegłeś te zabawy sprawiły, że w danej dziedzinie uzyskałeś lepsze osiągnięcia, niż pozostałe smoki.
* Jednorazowo +1 do Siły/Zręczności/Wytrzymałości/Inteligencji/Percepcji/Aparycji (należy wybrać jeden atrybut)

Chytry przeciwnik - potrafisz na swoją korzyść obrócić ruch twojego przeciwnika podczas walki, w ten sposób zdobywając nad nim nieznaczną przewagę.
W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
 
 
Widząca Łuska 
Gracz
Chieu



Rasa: Skrajny
Księżyce: 15
Płeć: Samica
Opiekun: Uśmiech Szydercy
Mistrz: Esencja Maddary
Dołączyła: 04 Lut 2014
Posty: 119
Wysłany: 2014-03-16, 10:57   
   A: S: 1 | W: 1 | Z: 2 | I: 2 | P: 2 | A: 2
   U: B, S, Skr, MO : 1 | MP: 2 | W: 3


    Chieu może i się usamodzielniła i poruszała się już po terenach Cienia bez problemu, mimo swej ślepoty - ale na terenach Wspólnych nie była jeszcze nigdy. Czuła nowe zapachy, należące do poszczególnych stad. Nie umiała ich rozróżniać, ale starała się tylko domyślać, co oznaczała każda woń. Ta przesycona mchem? Czyżby Ziemia...?
    Wiedziała gdzie mniej więcej znajdowała się woda, nasłuchując, jak głos Zuchwałego odbija się od niej inaczej, niż od pozostałych przeszkód. Echolokację miała mniej więcej opanowaną, choć bała się ją stosować. Niepewnie weszła do wody, krzywiąc się nieznacznie. Lodowata. Cud, że w tym dniu temperatura była trochę wyższa i lód nieco stopniał.
    - Co teraz? - spytała lekko drżącym głosem. Nie podobała jej się ta nauka, o, nie.
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Rasa: Skrajny
Księżyce: 200
Płeć: Samiec
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 4060
Wysłany: 2014-04-01, 16:01   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


Jad nieczęsto bywał nad jeziorem. To nie tak, ze nie lubił wody, po prostu zazwyczaj nie miał ochoty zanurzać się w lodowatej o tej porze roku cieczy. gdyby jeszcze była ciepła, to co innego. Podszedł do brzegu, spoglądając na jezioro z niezbyt zachęcająca miną, ale nie dotykał wody. To nie on tu będzie pływał. Usiadł i ziewnął, ukazując rzad białych, ostrych kłów. Ze znudzoną miną czekał na przybycie Czarnego.
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

 
 
Czarny Kolec2
Adept Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 13
Płeć: Samiec
Mistrz: Jad Duszy
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 207
Wysłany: 2014-04-01, 22:03   
   A: S: 2| W: 1| Z: 3| I: 1| P: 1| A: 2
   U: B,P,S,A,MP,Skr: 1
   Atuty: Zwinny; Chytry przeciwnik


łCzarny przyleciał tu z miną równie lodowatą co woda w jeziorze. Wszak jego zadaniem było taplać się w tej zimnej cieczy...Dla stworzenia którego ciało zostało zaprojektowane do latania pływanie to zawsze ciężki kawał chleba. Ale wolał wiedzieć, jak pływać, jeżeli przyjdzie mu wpaść do wody...
Młody smok zatoczył koło nad Jadem, a następnie zniżył lot. Potem, lotem ślizgowym wyrównał i z gracją usiadł na czterech łapach, machnięciem skrzydeł wyhamowując do zera.
Patrząc na zimną taflę jeziora, niespecjalnie się cieszył...
- Zatem...Co muszę wiedzieć aby nie utonąć?
Zapytał, jakby nie wiedział jak zacząć konwersację... Krępowała go myśl o zamoczeniu ciała w wodzie. Tej wodzie.
_________________
Rezerwacja!
I've always found the idea of death comforting. The thought that my life can end at any moment...Frees me.

Jesteś tym, co jesz...Czym zatem jestem?

Atuty:
Zwinny - Jednorazowo+ 1 do Zręczności
Chytry Przeciwnik - W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
KP
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Rasa: Skrajny
Księżyce: 200
Płeć: Samiec
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 4060
Wysłany: 2014-04-02, 15:57   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


Zmrużył z rozbawieniem ślepia, spoglądając na chwilę na Czarnego kolca i przenosżac spojrzeniem na wodę.
- Woda jest zimna i mokra - oznajmił kpiąco. Jakie pytanie, taka odpowiedź. Taka wiedza była wystarczająca, by nie utonąć - wystarczyło nie zbliżać się do wody, a wiedza, ze jest zimna u mokra z pewnością nie zachęcała do bliższej znajomości z nią. Delikatnym ruchem pyska wskazał na jezioro. - Właź do niej i przekonaj się na własnych łuskach. po szyję - dodał jeszcze, zanim adept nie pomyślał o tym, by zanurzyć się całkowicie. W końcu od czegoś trzeba zacząć.
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

 
 
Czarny Kolec2
Adept Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 13
Płeć: Samiec
Mistrz: Jad Duszy
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 207
Wysłany: 2014-04-02, 17:24   
   A: S: 2| W: 1| Z: 3| I: 1| P: 1| A: 2
   U: B,P,S,A,MP,Skr: 1
   Atuty: Zwinny; Chytry przeciwnik


Czarny z grobową wręcz minął szedł w kierunku wody...Najpierw zanurzył łapę. Nie była krwią...Nie była ciepła. Była zimna i...Cóż, była to woda. A on, jako smok Ognia, nie znosił jej. Z wzajemnością.
-Tylko...Nie mów nikomu, dobrze?
Powiedział, odwracając łeb ku mistrzowi, a następnie począł iść dalej. Przyjmował każdą dawkę zimna jako przykry obowiązek, jako coś co trzeba po prostu przełknąć...Aby przeżyć.
Wchodził ostrożnie, badając łapami grunt zanim postawił krok. Stanął dopiero wtedy, gdy zimna ciecz otaczała go całego, poza szyją. Wyglądał teraz jak miniaturowy potwór z Loch Ness, tylko że pod wodą ma skrzydła zamiast płetw.
_________________
Rezerwacja!
I've always found the idea of death comforting. The thought that my life can end at any moment...Frees me.

Jesteś tym, co jesz...Czym zatem jestem?

Atuty:
Zwinny - Jednorazowo+ 1 do Zręczności
Chytry Przeciwnik - W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
KP
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Rasa: Skrajny
Księżyce: 200
Płeć: Samiec
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 4060
Wysłany: 2014-04-02, 17:32   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


Zaśmiał się cicho. Czarny podobnie jak Strapiony potrafił go rozbawić. W inny sposób, ale jednak była to jakaś odskocznia od codziennej rutyny. Może nawet zacznie uważać Adepta za interesująca zabawkę?
- O czym mam nie mówić? - Zapytał z rozbawieniem, przekrzywiając lekko głowę. Sam nawet nie zbliżał się bardziej do wody. Potrafił pływać to mu wystarczyło. Nie było sensu, aby bez konieczności moczyć ciało w tej wstrętnej cieczy.
- Odepchnij się łapami od dna, kładąc się na wodzie. nie rozkładaj skrzydeł. Zamiast tego zacznij przebierać łapami, prawie jak w czasie biegu. staraj się jednak zagarniać nimi wodę, przednimi pod siebie, a tylnymi za siebie - wytłumaczył smokowi. na podstawach właśnie tyle wystarczało, chociaż nie był to sposób na szybkie pływanie.
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

 
 
Czarny Kolec2
Adept Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 13
Płeć: Samiec
Mistrz: Jad Duszy
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 207
Wysłany: 2014-04-02, 18:06   
   A: S: 2| W: 1| Z: 3| I: 1| P: 1| A: 2
   U: B,P,S,A,MP,Skr: 1
   Atuty: Zwinny; Chytry przeciwnik


Cóż, smok który nie boi się zagryźć innego bo krzywo na niego spojrzał wstydzi się wejść do wody...Nie warto o tym wspominać w szerszym gronie. Po prostu nie i już.
- No...O tym.
Powiedział, pokazując wzrokiem...Siebie w wodzie. Blech. Paskudztwo. Niech nie wracają do tego. I tyle.
Chciał to mieć jak najszybciej za sobą, i umieć utrzymać się na wodzie, w razie gdyby do niej wpadł. Więc odepchnął się łapami, starając się uzyskać balans. Ogon funkcjonował jak płetwa sterowa, zaś łapy jak wiosła. Zaczął nimi przebierać mniej więcej tak, jak robią to psy, i w zasadzie wszystkie czworonożne zwierzęta poza gadami. One poruszają się jak węże...Lecz mają o wiele krótsze łapy i szerzej rozstawione niż smoki. Przednie łapy zagarniały wodę, tylne odpychały. Wszystko działało według wymierzonego przez Czarnego rytmu, aby nie powstał chaos. Tak samo, jak przy bieganiu. Jedynie wzorzec ruchu był odrobinę inny.
_________________
Rezerwacja!
I've always found the idea of death comforting. The thought that my life can end at any moment...Frees me.

Jesteś tym, co jesz...Czym zatem jestem?

Atuty:
Zwinny - Jednorazowo+ 1 do Zręczności
Chytry Przeciwnik - W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
KP
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Rasa: Skrajny
Księżyce: 200
Płeć: Samiec
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 4060
Wysłany: 2014-04-03, 14:55   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


Uśmiechnął się wyjątkowo paskudnie, jakby natrafił właśnie na skarbiec kamieni szlachetnych, niepilnowany przez nikogo i przeznaczony jedynie dla niego.
- Jeśli nie chcesz, by inni mówili o twoich "słabościach" sam nie zwracaj ich uwagi na nie... A jeszcze lepiej staraj się ich nie pokazywać - poradził, chociaż w jego głosie brzmiała jadowita słodycz. proszenie go o coś za darmo było ryzykownym posunięciem.
- Skręć. Tak samo jak w biegu i locie, wszystko analogicznie. tylko nie przestawaj machać łapami, bo pójdziesz na dno - nakazał, tym razem już ze zwykłą dla siebie drwiną w głosie.
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

 
 
Czarny Kolec2
Adept Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 13
Płeć: Samiec
Mistrz: Jad Duszy
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 207
Wysłany: 2014-04-05, 15:17   
   A: S: 2| W: 1| Z: 3| I: 1| P: 1| A: 2
   U: B,P,S,A,MP,Skr: 1
   Atuty: Zwinny; Chytry przeciwnik


-.... Albo sprawię, ze będą przekonani iż jestem słaby. Wtedy nie zdążą jęknąć gdy mnie obrażą.
Odpowiedział, z chytrym błyskiem w oku. Wszak najgroźniejsi są ci, ktorzy są niepozorni. O których myśli się, ze nie prezentują zagrożenia. Wtedy garda opada. Zmysły są mniej wyostrzone. A wtedy o wiele łatwiej wbić takiemu delikwentowi szpony w kark. Nawet nie zdąży krzyknąć....
Nadal przebierając łapami zgiął tułów w lewo, zaś ogon niczym ster łodzi przyspieszył skręt poprzez szerokie zgięcie w tą samą stronę. Dopiero kiedy Czarny wykona zwrot o 90 stopni, jego ciało zacznie się wyprostowywać aby wrócić na kurs przed siebie.
_________________
Rezerwacja!
I've always found the idea of death comforting. The thought that my life can end at any moment...Frees me.

Jesteś tym, co jesz...Czym zatem jestem?

Atuty:
Zwinny - Jednorazowo+ 1 do Zręczności
Chytry Przeciwnik - W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
KP
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!



Wymiana bannerami: KLIK!

DH
SnM


Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 11