Imię: Aank → Bojaźliwa Łuska → Perspektywa Wieczności
Stado: Ogień
Ranga: Pisklę → Adept → Łowca
Wiek (w księżycach): 1
Rasa: Skrajny (Północno-zwyczajny)
Płeć: Samica
Najważniejsze cechy wyglądu: (niepotrzebne usunąć*)
Futro
Skrzydła
Skrzydła błoniaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: Czarne z białą źrenicą
Dominujący kolor smoka: szary
Znaki szczególne smoka (max 15 słów): Łuskowaty ogon, biały pysk z zaróżowionym nosem, intensywna mimika
Zieje kwasem
Wygląd (przynajmniej 4 rozbudowane zdania): Presja jest raczej drobna i krępa, za to baaardzo puchata... No może nie wszędzie - ogon wyraźnie odcina się od całokształtu: Choć z tyłu grzbietu wyrasta jej całkiem długa grzywa, opadająca jeszcze na jego nasadę, to ogon wyróżnia się blado-różową, zrogowałaciałą skórą, na której widać skupiska porozsiewanych, bledszych łuseczek. Jest on długi, biczowaty i całkiem chwytny. Dzięki fakturze nie ześlizguje się, gdy smoczę chwyta się nim gałęzi drzew. Za dzieciaka zdarza jej się nawet zawisać na nim do góry nogami jak nietoperz, do czego upodabniają ją też różowe, żyłkowate błony skrzydełek. Okrywa wierzchnia jest ciemniejsza, jakby pokryta lekkim meszkiem. Każde skrzydło posiada po jednym podłużnym “kciuku” z pazurem. Podobnie przednie i tylne łapy smoka mają wyraźnie oddzielone od siebie, silne, lecz dość smagłe palce. Pazury ma krótkie, haczykowate. Głowę zdobią średniej długości, czarne uszy o nieregularnym kształcie. Pomiędzy nimi widać zaczątki rogów - aż sześciu par. Najdłuższe na szczycie głowy, z przylegającymi krótszymi ich odnóżami i kolejnymi czterema, okalającymi pysk, malejąco wyrastającymi aż do kości policzkowych, gdzie są już naprawdę maleńkie. Prążkowane i jasne jak kość.
Odcienie bieli, szarości i beżu rozkładają się na jej ciele symetrycznie i harmonijnie. Na pyszczku, który porasta najkrótsza sierść, biel układa się w maskę, otoczoną przez gradient z sieny palonej i czerni, sięgający od uszu i sercowato zakradający się między oczy. Czarne, błyszczące jak polanę wodą kamyczki, ślepia, otoczone są przez czarne smugi. Gdyby nie białka oczu, które często widać, gdy zwierz jest wystraszony, jak i jeszcze jaśniejsze źrenice - zaokrąglające się i zaostrzające jak Księżyc podczas swej wędrówki - ciężko byłoby odróżnić ślepia od smug na pyszczku. Na jego czubku, wokół nozdrzy, widać jakby przetarte futerko, albo takie tylko wrażenie sprawia kolejna porcja bladego różu na małym futrzaku. Przy nozdrzach i nad oczami wyrastają pojedyncze, długie wibrysy. Między rogami rośnie wąskie pasmo dłuższych, czarnych włosów, przetykanych nielicznymi, cienkimi białymi włoskami. Na grzbiecie futro jest na tyle długie, że pasmo odróżnia się już tylko barwą. Na szyi i barkach futro jest jasno-beżowe, na przedramionach zaś znów przechodzi niemal w czerń i odcina się całkowicie białymi łapkami. Właściwie tylko grzbiet i boki i uda są niemal jednolicie ciemno-szare. Z opisu mogłoby wynikać, że smok jest mocno czarno-biały w sensie kontrastowym, w rzeczywistości każde przejście barw jest mocno złagodzone jasnoszarym beżem tam, gdzie ma pojawić się biel, oraz biało zakończonym co którymś z ciemnych włosów. Brzuch zdecydowanie jest jaśniejszy od grzbietu, futro bardziej miękkie i jakby skłębione.
Charakter (przynajmniej 3 rozbudowane zdania): Presja, jak może zasugerować nam imię, jest... Spięta. Nerwowa. Strachliwa. Tak bardzo, że gdy się porusza i węszy (co też jest objawem wiecznej nieufności), to trzęsie jej się nosek, drżą uszka, ruszają wibrysy i wibrują krańce skrzydeł. Ogon zwija się w trąbkę i kuli między nogami. Właściwie cała porusza się drżąco, a gdy już całkowicie spanikuje - zastyga w bezruchu. Często robi przerażone miny, od wywinięcia kącików warg, po otworzenie wyjątkowo szerokiej i zębatej paszczy i zasłonięcie nią siebie jak to tylko możliwe. Czasem próbuje źródło swojego strachu przestraszyć, zmienić się w przerażający posąg.. Tylko z atakowaniem jakoś nie bardzo. Aank zdarza się nawet paść na ziemię bezwładnie, z wywalonym ozorem. Jej futro wygląda wtedy na wyjątkowo brzydkie, całe ciało na chore, zapadnięte. Naprawdę doprowadzona do ostateczności zaczyna bardzo nieświeżo pachnieć i raczej mało kto miałby ochotę się zastanawiać skąd na miłość Bogini bierze się ten odór. Jest to coś z czym mała się urodziła i trochę nie wiadomo, czy z czasem wykorzysta to na swoją korzyść, czy też przejmie to nad nią władzę. Charakterystyczne dla niej jest to, że jakie by nie miała nastawianie i humor, pokazuje to bardziej mimiką i zachowaniem, niż słowem.
Na pewno potrzebuje dużo czułości, fundamentu, na którym mogłaby się oprzeć, by wyrosnąć na zdrowego i silnego smoka, a nie sparaliżowaną pokrakę.
Historia: Owoc miłości i szczerej potrzeby Światłości Erycala i Ciotecznej Kołysanki. Imię nadane jej w języku jej dziadków odznacza Presję. Małe pokraczne pisklę, zziębnięte i przerażone, wyklute w sercu Ognia. Kto jest w stanie przewidzieć co z tego wyrośnie? Ma wyjątkową zdolność pakowania się w tarapaty i wychodzenia z nich może lekko nadgryzionym, ale przynajmniej na czterech łapach.
Pisklę, Adept Młoda by Szkarłat ATUTY:
I: Wrodzony talent
II: Empatia - Przy testach mediacji -2 ST. Przy nakładaniu kompanowi więzi -2 ST.
III: Poszukiwacz - Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję. UŻYTY: 06.11
Posiada
Mechaniczne: Kryształ Pojętnego Ucznia (w formie naszyjnika z dziczycz kłów)
Fabularne: Strzała z żółtą lotką, pióro Światłości Erycala, bransoletka z muszelek od Echa Istnienia
+ Siła (stado)
+ Percepcja (po Kołysance)
+ Zręczność (po Światłości)
+ 2x Aparycja (pisklę)
_________________
I. Wrodzony talent (walka fizyczna) Smok może uczyć się samodzielnie dowolnie wybranych przez siebie umiejętności (maksymalnie dwóch) do 2 poziomu.
II. Chytry przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
III. Tancerz Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do obrony fizycznej. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Nieulękły Bez znaczenia czy smok wyzwał na pojedynek czy został zaskoczony przez drapieżnika na polowaniu, to do niego należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
I. Wrodzony talent (walka fizyczna) Smok może uczyć się samodzielnie dowolnie wybranych przez siebie umiejętności (maksymalnie dwóch) do 2 poziomu.
II. Chytry przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
III. Tancerz Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do obrony fizycznej. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Nieulękły Bez znaczenia czy smok wyzwał na pojedynek czy został zaskoczony przez drapieżnika na polowaniu, to do niego należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
I. Wrodzony talent (walka fizyczna) Smok może uczyć się samodzielnie dowolnie wybranych przez siebie umiejętności (maksymalnie dwóch) do 2 poziomu.
II. Chytry przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
III. Tancerz Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do obrony fizycznej. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Nieulękły Bez znaczenia czy smok wyzwał na pojedynek czy został zaskoczony przez drapieżnika na polowaniu, to do niego należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
I. Wrodzony talent (walka fizyczna) Smok może uczyć się samodzielnie dowolnie wybranych przez siebie umiejętności (maksymalnie dwóch) do 2 poziomu.
II. Chytry przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
III. Tancerz Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do obrony fizycznej. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Nieulękły Bez znaczenia czy smok wyzwał na pojedynek czy został zaskoczony przez drapieżnika na polowaniu, to do niego należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
I. Wrodzony talent (walka fizyczna) Smok może uczyć się samodzielnie dowolnie wybranych przez siebie umiejętności (maksymalnie dwóch) do 2 poziomu.
II. Chytry przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
III. Tancerz Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do obrony fizycznej. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Nieulękły Bez znaczenia czy smok wyzwał na pojedynek czy został zaskoczony przez drapieżnika na polowaniu, to do niego należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
I. Wrodzony talent (walka fizyczna) Smok może uczyć się samodzielnie dowolnie wybranych przez siebie umiejętności (maksymalnie dwóch) do 2 poziomu.
II. Chytry przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
III. Tancerz Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do obrony fizycznej. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Nieulękły Bez znaczenia czy smok wyzwał na pojedynek czy został zaskoczony przez drapieżnika na polowaniu, to do niego należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
I. Wrodzony talent (walka fizyczna) Smok może uczyć się samodzielnie dowolnie wybranych przez siebie umiejętności (maksymalnie dwóch) do 2 poziomu.
II. Chytry przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
III. Tancerz Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do obrony fizycznej. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Nieulękły Bez znaczenia czy smok wyzwał na pojedynek czy został zaskoczony przez drapieżnika na polowaniu, to do niego należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
I. Wrodzony talent (walka fizyczna) Smok może uczyć się samodzielnie dowolnie wybranych przez siebie umiejętności (maksymalnie dwóch) do 2 poziomu.
II. Chytry przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
III. Tancerz Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do obrony fizycznej. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Nieulękły Bez znaczenia czy smok wyzwał na pojedynek czy został zaskoczony przez drapieżnika na polowaniu, to do niego należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
+ 4/4 mięsa (ze skarbca)
+ eliksir chroniący przed atakiem fizycznym (ze skarbca z okazji potyczki z Wodą)
_________________
I. Wrodzony talent (walka fizyczna) Smok może uczyć się samodzielnie dowolnie wybranych przez siebie umiejętności (maksymalnie dwóch) do 2 poziomu.
II. Chytry przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
III. Tancerz Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do obrony fizycznej. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Nieulękły Bez znaczenia czy smok wyzwał na pojedynek czy został zaskoczony przez drapieżnika na polowaniu, to do niego należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
#cc9933
Ostatnio zmieniony przez Serce Płomieni 2019-05-11, 15:39, w całości zmieniany 1 raz
Atuty: ~Boski ulubieniec~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego". Ponadto, na modlitwy smoka w Świątyni bogowie zawsze odpowiadają. Zużyty ~Szczęściarz~ W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie. Następne użycie: 06.12 ~Twardy jak diament~-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość ~brak~... ~brak~...
Atuty: ~Boski ulubieniec~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego". Ponadto, na modlitwy smoka w Świątyni bogowie zawsze odpowiadają. Zużyty ~Szczęściarz~ W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie. Następne użycie: 06.12 ~Twardy jak diament~-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość ~brak~... ~brak~...
Atuty: ~Boski ulubieniec~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego". Ponadto, na modlitwy smoka w Świątyni bogowie zawsze odpowiadają. Zużyty ~Szczęściarz~ W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie. Następne użycie: 06.12 ~Twardy jak diament~-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość ~brak~... ~brak~...
- Aparycja
+ Zręczność
+ Atut grupy I: Wrodzony talent (łowiectwo)
+ Atut grupy II: Empatia
_________________
I. Wrodzony talent (walka fizyczna) Smok może uczyć się samodzielnie dowolnie wybranych przez siebie umiejętności (maksymalnie dwóch) do 2 poziomu.
II. Chytry przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
III. Tancerz Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do obrony fizycznej. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Nieulękły Bez znaczenia czy smok wyzwał na pojedynek czy został zaskoczony przez drapieżnika na polowaniu, to do niego należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
#cc9933
Ostatnio zmieniony przez Serce Płomieni 2019-06-02, 16:32, w całości zmieniany 2 razy
Atuty: ~Boski ulubieniec~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego". Ponadto, na modlitwy smoka w Świątyni bogowie zawsze odpowiadają. Zużyty ~Szczęściarz~ W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie. Następne użycie: 06.12 ~Twardy jak diament~-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość ~brak~... ~brak~...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum