Eliksir zwiększający percepcję,
Eliksir zwiększający moc x3
Eliksir zwiększający wytrzymałość x2,
Eliksir zwiększający siłę x3,
Eliksir zwiększający zręczność,
Eliksir chroniący przed atakiem fizycznym,
Eliksir chroniący przed atakiem fizycznym oraz magicznym x2,
Eliksir leczący rany ciężkie x2,
Eliksir leczący rany średnie,
Ludzki eliksir leczący rany średnie
Runa ataku pazura,
Meteoryt x3,
Ognisty kamyk (jednorazowo zadaje ranę średnią),
beczka gorącej czekolady x2 (po spożyciu smok zachowuje sytość tydzień dłużej),
Ikona Boga Zimy (do postawienia w Grocie)
Szczęście Katamu (jednorazowo usuwa wszystkie jedynki z rzutu)
Czapeczka firmy "Chochlik Miłości" (Jednorazowo chroni łeb przed smoczym oddechem)
krew jednorożca (leczy każde stadium choroby)
królicza łapka (jednorazowy Szczęściarz)
5 małych szklanych buteleczek z korkiem (idealne do przechowywania eliksirów)
drewniana skrzynia
trzy buteleczki kwiatowych perfum
zwój pergaminu i buteleczka atramentu
Dłużnicy
Dług Dziedziczny:...brak
Regulamin Skarbca Ognia:
1. Pożyczki.
1.1. Maksymalnie można pobrać 6 kamieni szlachetnych.
1.2. Wydanie eliksirów indywidualnie rozporządza Moderator Stada. Są wszak one przeznaczone na Wojny.
2. Spłaty
2.1. Istnieje możliwość spłacania długu na raty.
2.2. Spłat dotyczy przelicznik eliksir = 2 kamienie szlachetne
2.3. Spłata kamieni szlachetnych pobranych w celu opłaty za misję zmienia się w zależności od celu misji. Przy poszukiwaniu iskry połowa długu spłacana jest przez smoka, a połowa trafia do długu dziedzicznego. Przy misjach w celach wypadowych spłata nie ulega zmianie.
3. Pożyczka przy obecności Długu.
3.1. Posiadając dług w kamieniach nie można ponownie pożyczyć kamieni szlachetnych.
4. Dług Dziedziczony i działania charytatywne.
4.0. Dług Dziedziczy jest jedynie spisem bezpowrotnie straconych surowców.
4.1. Spłata Długu Dziedziczonego zwiększa limit pobrania ze Skarbca o ilość wpłaconą do niego.
Przelicznik: Eliksir = 2 kamienie szlachetne.
4.2. Nie ma obowiązku spłaty całego Długu Dziedzicznego.
4.3. Wpłata do Skarbca przy nieobecności długu i długu dziedzicznego skutkuje zwiększeniem limitu następnej pożyczki.
Przelicznik: Eliksir = 2 kamienie szlachetne.
[10.12.19] zmiana regulaminu:wcześniej - maks pożyczki to 8 kamień. obecnie - maks pożyczki to 6 kamieni.
Ostatnio zmieniony przez Trzask Płomieni Wczoraj 9:03, w całości zmieniany 131 razy
_________________ ~~~ I. Zręczny - na stałe +1 do zręczności. II. Szczęściarz - w przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie. ~~~ Motyw Rożka
_________________ ~~~ I. Zręczny - na stałe +1 do zręczności. II. Szczęściarz - w przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie. ~~~ Motyw Rożka
_________________ ~~~ I. Zręczny - na stałe +1 do zręczności. II. Szczęściarz - w przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie. ~~~ Motyw Rożka
All the noise is killing me
How am I supposed to sleep?
When a voice is screaming in my head
Every day's a tragedy
I don't wanna be this way
I hope it's quiet when I'm dead
Atuty: ~Boski ulubieniec~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego". Ponadto, na modlitwy smoka w Świątyni bogowie zawsze odpowiadają. Zużyty ~Szczęściarz~ W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie. Następne użycie: 06.12 ~Twardy jak diament~-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość ~brak~... ~brak~...
All the noise is killing me
How am I supposed to sleep?
When a voice is screaming in my head
Every day's a tragedy
I don't wanna be this way
I hope it's quiet when I'm dead
Atuty: ~Boski ulubieniec~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego". Ponadto, na modlitwy smoka w Świątyni bogowie zawsze odpowiadają. Zużyty ~Szczęściarz~ W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie. Następne użycie: 06.12 ~Twardy jak diament~-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość ~brak~... ~brak~...
- 4/4 mięsa (dla Bojaźliwej)
- eliksir usprawniający wytrzymałość (dla Łapczywej z okazji potyczki z Wodą)
- eliksir chroniący przed atakiem fizycznym (dla Bojaźliwej z okazji potyczki z Wodą)
- eliksir chroniący przed atakiem fizycznym (dla Serca z okazji potyczki z Wodą)
_________________ ~~~ I. Zręczny - na stałe +1 do zręczności. II. Szczęściarz - w przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie. ~~~ Motyw Rożka
Ostatnio zmieniony przez Różany Kolec 2019-05-11, 15:39, w całości zmieniany 2 razy
All the noise is killing me
How am I supposed to sleep?
When a voice is screaming in my head
Every day's a tragedy
I don't wanna be this way
I hope it's quiet when I'm dead
Atuty: ~Boski ulubieniec~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego". Ponadto, na modlitwy smoka w Świątyni bogowie zawsze odpowiadają. Zużyty ~Szczęściarz~ W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie. Następne użycie: 06.12 ~Twardy jak diament~-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość ~brak~... ~brak~...
+ Runa ataku pazura, ognisty kamyk (jednorazowo zadaje ranę średnią) (po Nastrojowej)
_________________ ~~~ I. Zręczny - na stałe +1 do zręczności. II. Szczęściarz - w przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie. ~~~ Motyw Rożka
_________________ ~~~ I. Zręczny - na stałe +1 do zręczności. II. Szczęściarz - w przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie. ~~~ Motyw Rożka
+ bursztyn (od Serca Płomieni na rzecz długu dziedzicznego)
- turkus, rubin, nefryt, 2x diament (dla Pacyfikacji Pamięci)
_________________ ~~~ I. Zręczny - na stałe +1 do zręczności. II. Szczęściarz - w przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie. ~~~ Motyw Rożka
Ostatnio zmieniony przez Różany Kolec 2019-06-02, 13:54, w całości zmieniany 2 razy
All the noise is killing me
How am I supposed to sleep?
When a voice is screaming in my head
Every day's a tragedy
I don't wanna be this way
I hope it's quiet when I'm dead
Atuty: ~Boski ulubieniec~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego". Ponadto, na modlitwy smoka w Świątyni bogowie zawsze odpowiadają. Zużyty ~Szczęściarz~ W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie. Następne użycie: 06.12 ~Twardy jak diament~-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość ~brak~... ~brak~...
_________________ ~~~ I. Zręczny - na stałe +1 do zręczności. II. Szczęściarz - w przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie. ~~~ Motyw Rożka
All the noise is killing me
How am I supposed to sleep?
When a voice is screaming in my head
Every day's a tragedy
I don't wanna be this way
I hope it's quiet when I'm dead
Atuty: ~Boski ulubieniec~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego". Ponadto, na modlitwy smoka w Świątyni bogowie zawsze odpowiadają. Zużyty ~Szczęściarz~ W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie. Następne użycie: 06.12 ~Twardy jak diament~-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość ~brak~... ~brak~...
All the noise is killing me
How am I supposed to sleep?
When a voice is screaming in my head
Every day's a tragedy
I don't wanna be this way
I hope it's quiet when I'm dead
Atuty: ~Boski ulubieniec~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego". Ponadto, na modlitwy smoka w Świątyni bogowie zawsze odpowiadają. Zużyty ~Szczęściarz~ W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie. Następne użycie: 06.12 ~Twardy jak diament~-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość ~brak~... ~brak~...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum