Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski
Skrzydła błoniaste
Dwie pary łap
Nie zieje
Kolor oczu: Srebrny
Dominujący kolor smoka: Brązowy
Znaki szczególne smoka:
Bladoniebieski grzebień biegnący od czubka nosa do końca ogona, lśniące srebrne oczy.
Wygląd: Kolorystyka Malstroma składa się głównie z dwóch barw; bagnistego brązu oraz blado-morskiego niebieskiego. Ten pierwszy to kolor jego drobnych łusek, który ściemnia się tylko na jego pyszczku, końcówkach łap i końcówce długiego ogona i rozjaśnia się na dole jego szyi i na klatce piersiowej. Drugi natomiast znajduje się na jego grzebieniu, który niestandardowo zaczyna się na samym czubku jego nosa i biegnie w dół grzbietu, aż po samą końcówkę ogona. Błony tego samego koloru znajdują się jeszcze na linii dolnej szczęki oraz między każdym palcem u jego łap. Nie zabrakło ich również oczywiście na jego średniej wielkości błoniastych skrzydłach i na poziomej płetwie ogonowej, która swoim wyglądem przypomina latawiec, czy rozciągnięty sześciokąt. Oprócz błon na jego łbie znajduje się para małych, białych rogów i uszu typowych dla morskich smoków. Lekko groźnego wyrazu pyska dopełniają srebrne, odblaskowe oczy, wprost ociekające dzikością. Jego szpony są tego samego koloru, co rogi.
Charakter: Malstrom mimo wczesnego opuszczenia swojej biologicznej rodziny, a nawet praktycznie zapomnienia o niej, odziedziczył kilka cech, które będą wpływać na jego zachowania w przyszłości. Największa z nich to ogólne zafascynowanie wodą i jej wszelkimi formami. Kiedy inne smoki zwykle wolą wylegiwanie się w ciepłe dni na słońcu, on będzie znacznie preferował leżenie w rzęsistym deszczu i wsłuchiwanie się w jego fascynujący dźwięk powstający na wskutek rozbryzgiwania się kropel o jego całe ciało i nawilżanie go. Bardzo będzie się starał o szacunek innych wobec niego, zwłaszcza u jego opiekuna i zrobi wszystko, aby mu zaimponować. Będzie chciał być jak silny prąd morski – nie do zatrzymania. Z drugiej strony nie chciałby żeby nikomu mu bliskiemu stała się krzywda i w głębi duszy będą targać nim mieszane, różne, chaotyczne uczucia, które może z czasem znajdą swoje ujście i zmienią szalejący wir w spokojny, otwarty strumień zrozumienia i skruchy wobec swych poprzednich, bezmyślnych czynów, które dokonałby w ślepej chęci udowodnienia wychowawcy swojej potęgi i siły.
Historia: To były tylko dwa księżyce, a jego życie obróciło się już do góry łapami. Smocza rodzina, z której pochodzi była w trakcie przeprowadzki na nowe tereny. To przez dzikie stado równinnych, które opanowało tereny wokół zbiornika wodnego, przy którym ów rodzina żyła. Oprócz malutkiego Malstroma, który ledwo się zdążył wykluć (co zdarzyło się już w trakcie podróży) i dwóch czysto morskich rodziców w skład familii wchodziło sporo równie młodego rodzeństwa. Toteż rodzina musiała się co chwilę zatrzymywać na postój, bo tylko dwa dorosłe smoki nie były w stanie cały czas nieść na swoich plecach małe, skrzeczące pociechy. Po męczącym locie wylądowała właśnie gdzieś w okolicach bariery Wolnych Stad (bez świadomości, że takie coś w ogóle istnieje), aby znaleźć miejsce na jednodniowy nocleg. Grupka znalazła opuszczoną grotę i dość szybko zapadła w głęboki sen. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, iż jeden z pasażerów w cale nie był zmęczony. Ba, kipiał energią po całym dniu bycia po prostu przenoszonym przez rodziców. Widocznie niedostatecznie wykrzyczał się podczas podróży. Malstrom więc obudził się ze snu znacznie wcześniej, niż inni i spostrzegł, że w promieniach leniwie wschodzącego słońca u wejścia do groty stał dość spory jak dla niego motyl o żółtych skrzydłach. Łatwo wydrapał się z objęć matki, która wraz z nim otulała również resztę małych, śpiących morskich smoków i pisklęcym krokiem zaczął podążać w stronę niewinnego owada. Kiedy już miał go złapać, ten wzniósł się w powietrze i zaczął odlatywać. Zaciekawiony tą istotą maluch zaczął podążać za motylem, oddalając się od groty, a zbliżając się do bariery oddzielającej Wolne Stada od reszty świata. Mimo, że wydawało się to być tak blisko, to jego rodzina po obudzeniu w cale go nie będzie szukała. Nawet będzie dla nich lepiej – mniejszy balast to sprawniejsza i szybsza podróż ku nowemu, wolnemu zbiornikowi wodnemu. A potomków mają jeszcze pod dostatkiem, więc strata jednego to nie taka wielka tragedia.
Runy: -
Eliksiry: Eliksir wzmacniający Siłę
Inne bonusy:Psikus Sennah (w walce z 2+ drapieżnikami 1 z nich staje po stronie smoka aż do pokonania wszystkich przeciwników - potem ucieka), przywołanie ducha zmarłej postaci na jedną fabułę (za zgodą własciciela, maks 3 tyg pisania), przedłużenie płodności starego smoka o 4 księżyce, możliwość drugiego wskrzeszenia
Fabularne: woreczek z 3 srebrnymi monetami, torba, 3x mieniące się muszelkii (zielona, czerwona, różowa), 1x tajemnicza lilia, Zestaw miseczek (drewnianych), kawałek jedwabnej tkaniny, drewniana łódeczka do wyrobu ciasta, akordeon, skórzana smycz, 3x skórzane obroże, 2x wełniane majtki dwunogów z dodanymi akcentami koronki, 1x koński bat, 4x złote strzały, stary materac, Naszyjnik Przyjaźni Plemienia O'Hara-Kin, siatka z łusek morskich ryb
Kazes A: S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 1| A: 1
U: B, A, O, Kż: 1
» s z c z ę ś c i a r z :.......................................................................... ..odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na walkę/polowanie/raz na 2 tygodnie w misji. » t w a r d y...j a k...d i a m e n t :...................................................... stałe -1 ST do testów na Wytrzymałość........................................................ » p o j e m n e...p ł u c a :.................................................................. .........raz na walkę -2 ST do ataku smoczego oddechu. -1 ST do obron przed smoczym oddechem. ....» z n a w c a...t e r e n ó w :.................................................................. znalezienie zdobyczy dającej 4/4 pożywienia/kamienia szlachetnego/dorodnego zioła ....raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie..................................................... .
+Bieg I, Lot I, Atak I oraz Obrona I
+ siła 2
- 2 aparycja
_________________
Gdy odpiszesz w mojej niespodziance napisz na disco Drago#1206/PW I know everything about your dirty past.
And i will not just let you walk away.
Start to pray. We're gonna play.
And i will watch and laugh as you decay.
I will. Make you pay!
You'll understand what it means.
To feel pain.
I will drive. You insane.
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 20.12
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Gdy odpiszesz w mojej niespodziance napisz na disco Drago#1206/PW I know everything about your dirty past.
And i will not just let you walk away.
Start to pray. We're gonna play.
And i will watch and laugh as you decay.
I will. Make you pay!
You'll understand what it means.
To feel pain.
I will drive. You insane.
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 20.12
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Gdy odpiszesz w mojej niespodziance napisz na disco Drago#1206/PW I know everything about your dirty past.
And i will not just let you walk away.
Start to pray. We're gonna play.
And i will watch and laugh as you decay.
I will. Make you pay!
You'll understand what it means.
To feel pain.
I will drive. You insane.
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 20.12
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Bogowie niech mają w opiece samicę
Co powstawszy z morza i oddechu czaszy
Powraca w błoto, Życie, Ziemię, wytrwale, zawile
I patrzy, i mówi, prowadzi, i daje, w spokoju,
Jak śnienie; I dla rodziny tę całą ziemię poruszy
Wezwie tysiąc nóg, pancerzy, powoła ciemnicę
Ruchliwą i żywą, ale tylko na chwilę,
Tylko na moment, bo broni, nie straszy
Bogowie niech mają w opiece samicę
Co potrafi szeptać nie tylko do roju
Ale i przemawiać do najskrytszej duszy ~ Honi o Szeptusze #00FF66
Atuty: Boska Ulubienica ~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego".
Niezdarna Wojowniczka ~ Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST
Twarda jak diament~ -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość
Uwaga!
Wypowiadane przez smoka kwestie jak i narracja pomiędzy wypowiedziami jest odgrywaniem roli, a nie moimi (gracza) własnymi przemyśleniami i wypowiedziami. Proszę brać to pod uwagę przy pisaniu ze mną :)
. Zabawne, jak nasze możliwości 'dodają' skrzydeł.
Zabawne też jak rzeczywistość ściąga z powrotem na ziemię....
☾ Boski Ulubieniec Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego", widzenie duchów i odpowiedzi bogów na modlitwach.Ostatnie użycie:27.12 ☾ Szczęściarz Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces co 2 tyg. Ostatnie użycie:20.12 ☾ Konsyliarz Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. ☾
Gdy odpiszesz w mojej niespodziance napisz na disco Drago#1206/PW I know everything about your dirty past.
And i will not just let you walk away.
Start to pray. We're gonna play.
And i will watch and laugh as you decay.
I will. Make you pay!
You'll understand what it means.
To feel pain.
I will drive. You insane.
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 20.12
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Uwaga!
Wypowiadane przez smoka kwestie jak i narracja pomiędzy wypowiedziami jest odgrywaniem roli, a nie moimi (gracza) własnymi przemyśleniami i wypowiedziami. Proszę brać to pod uwagę przy pisaniu ze mną :)
. Zabawne, jak nasze możliwości 'dodają' skrzydeł.
Zabawne też jak rzeczywistość ściąga z powrotem na ziemię....
☾ Boski Ulubieniec Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego", widzenie duchów i odpowiedzi bogów na modlitwach.Ostatnie użycie:27.12 ☾ Szczęściarz Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces co 2 tyg. Ostatnie użycie:20.12 ☾ Konsyliarz Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. ☾
Gdy odpiszesz w mojej niespodziance napisz na disco Drago#1206/PW I know everything about your dirty past.
And i will not just let you walk away.
Start to pray. We're gonna play.
And i will watch and laugh as you decay.
I will. Make you pay!
You'll understand what it means.
To feel pain.
I will drive. You insane.
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 20.12
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Uwaga!
Wypowiadane przez smoka kwestie jak i narracja pomiędzy wypowiedziami jest odgrywaniem roli, a nie moimi (gracza) własnymi przemyśleniami i wypowiedziami. Proszę brać to pod uwagę przy pisaniu ze mną :)
. Zabawne, jak nasze możliwości 'dodają' skrzydeł.
Zabawne też jak rzeczywistość ściąga z powrotem na ziemię....
☾ Boski Ulubieniec Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego", widzenie duchów i odpowiedzi bogów na modlitwach.Ostatnie użycie:27.12 ☾ Szczęściarz Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces co 2 tyg. Ostatnie użycie:20.12 ☾ Konsyliarz Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. ☾
Gdy odpiszesz w mojej niespodziance napisz na disco Drago#1206/PW I know everything about your dirty past.
And i will not just let you walk away.
Start to pray. We're gonna play.
And i will watch and laugh as you decay.
I will. Make you pay!
You'll understand what it means.
To feel pain.
I will drive. You insane.
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 20.12
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Uwaga!
Wypowiadane przez smoka kwestie jak i narracja pomiędzy wypowiedziami jest odgrywaniem roli, a nie moimi (gracza) własnymi przemyśleniami i wypowiedziami. Proszę brać to pod uwagę przy pisaniu ze mną :)
. Zabawne, jak nasze możliwości 'dodają' skrzydeł.
Zabawne też jak rzeczywistość ściąga z powrotem na ziemię....
☾ Boski Ulubieniec Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego", widzenie duchów i odpowiedzi bogów na modlitwach.Ostatnie użycie:27.12 ☾ Szczęściarz Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces co 2 tyg. Ostatnie użycie:20.12 ☾ Konsyliarz Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. ☾
Uwaga!
Wypowiadane przez smoka kwestie jak i narracja pomiędzy wypowiedziami jest odgrywaniem roli, a nie moimi (gracza) własnymi przemyśleniami i wypowiedziami. Proszę brać to pod uwagę przy pisaniu ze mną :)
. Zabawne, jak nasze możliwości 'dodają' skrzydeł.
Zabawne też jak rzeczywistość ściąga z powrotem na ziemię....
☾ Boski Ulubieniec Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego", widzenie duchów i odpowiedzi bogów na modlitwach.Ostatnie użycie:27.12 ☾ Szczęściarz Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces co 2 tyg. Ostatnie użycie:20.12 ☾ Konsyliarz Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. ☾
Gdy odpiszesz w mojej niespodziance napisz na disco Drago#1206/PW I know everything about your dirty past.
And i will not just let you walk away.
Start to pray. We're gonna play.
And i will watch and laugh as you decay.
I will. Make you pay!
You'll understand what it means.
To feel pain.
I will drive. You insane.
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 20.12
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum