FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Moderator
2019-06-06, 16:33
Pieśń Apokalipsy
Autor Wiadomość
Pieśń Apokalipsy 
Gracz
Pieśń Apokalipsy



Płeć: Samica
Księżyce: 23
Rasa: Północny
Dołączyła: 06 Gru 2018
Posty: 292
Wysłany: 2019-04-17, 11:33   
   A: S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1
   U: B,L,A,O,W,Śl,Skr,MP: 1| MA,MO: 2
   Atuty: Ostry Wzrok; Niestabilna; Nieugięta;
 

    Koniec tego dobrego. Udało się pokonać przeciwnika, ale nie miała zamiaru teraz iść w pół środki. Jesli będzie się broniła, może nie dotrwać do kolejnego ataku. Postanowiła więc kontratakować skoro miała ku temu okazję. Wybrała sobie odpowiedni punkt ataku, jakim był sam środek łba stworzenia, tak od góry. Wyobraziła sobie jak ćwierć ogona nad łbem salamandry pojawia się kula zbudowana z zielonego, żrącego, śmierdzącego kwasu i niemalże natychmiast spada z dużą prędkością na łeb przeciwnika. W kontakcie z jego ciałem rozlewa się na cały łeb i parzy dotkliwie skórą łba, niszczy kości, dociera do mózgu oraz oczy by zrobić jak największe szkody. Kula miała być wielkości zaciśniętej smoczej pięści. Tchnęła w wyobrażenie maddarę.
_________________


Atuty:

Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu/wyprawie oparte na danym zmyśle (kamienie szlachetne) mają dodatkową kość
Niestabilna
Smok dostaje dodatkową kość podczas testów na magię. W przypadku niepowodzenia, maddara smoka zadaje mu maksymalną ranę, na jaką pozwala liczba kostek, którymi smok dysponuje, ale nie poważniejszą niż rana ciężka.
Nieugięty
Pod koniec walki, jeśli smok mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik może się obronić mając +4 ST do akcji.
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.

~


[*color=darkslateblue][*/color]



 
 
Pacyfikacja Pamięci 
Zastępca Ognia
our end is self-made



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 49
Rasa: Skrajny
Opiekun: -
Mistrz: -
Partner: Insygnium Żywiołów
Wiek: 21
Dołączyła: 02 Lut 2019
Posty: 644
Wysłany: 2019-04-17, 19:31   
   A: S: 4| W: 3| Z: 1| M: 1| P: 4| A: 2
   U: Pł,M,W,Kż,L,O:1|A,Śl,B:2|Skr:3
   Atuty: Ostry Wzrok, Adrenalina, Poszukiwacz, Znawca Terenów
 

Oba magiczne ataki zostały wyprowadzone po mistrzowsku - przez ułamek sekundy było ci dane obserwować jak kwasowa niby-pięść uderza w czoło salamandry i już już prawie zaczyna je trawić, aż przedstawienie przerwał ci nagły, nieopisany ból. Skalny twór przeciwnika zmaterializował się wokół twojej prawej, tylnej łapy i natychmiastowo zacisnął, miażdżąc za sobą skórę z mięśniami, aż oparł się na kości - piszczel nie wytrzymał nacisku i pękł. Zniszczone tkanki go okalające nie stanowiły żadnej bariery przed światem zewnętrznym, mogłaś tylko upaść na bok, powalona nowym rodzajem bólu, nawet nie świadoma w pierwszej chwili, że nagły ruch przemieścił nierównomiernie ostry koniec kości częściowo na zewnątrz.
Salamandra doznała poważnych poparzeń głowy, ale po pewnej chwili była gotowa walczyć dalej - w przeciwieństwie do ciebie, Czarodziejko Cienia, bo mimo zaciekłości doznany szok całkowicie przytrzymał cię przy ziemi. Nie wytrzymałaś i zemdlałaś.

Pieśń Apokalipsy mdleje! VI Stopień zakończony porażką.
Powrót na arenę: 01.05.19

__________

Pieśń Apokalipsy
W: 2 | M: 3
MA, MO: 2
Atuty: Niestabilna
Rany: 1x średnia [cztery podłużne, nieregularne, głębokie bruzdy po szponach na piersi, silne krwawienie, zakażenie, ból], 1x ciężka [magiczna, mnóstwo płytkich ran kłutych na całej powierzchni ciała, silne krwawienie powodujące zawroty głowy i omdlenia, ból na całym ciele doprowadzający do szaleństwa, miejscowe drobne pęknięcia kości płaskich], 1x ciężka [magiczna, złamanie otwarte kości piszczelowej, kość strzałkowa zmiażdżona wraz z mięśniami i skórą, paraliżujący ból aż do miednicy, mocne krwawienie]

Salamandra
W: 3| M: 4
MA, MO: 2
Rany: 1x ciężka
_________________

ostry wzrok - dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na wzroku kamienie szlachetne]
adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji = rana ciężka
poszukiwacz - +1 sukces do Percepcji (szukanie czegoś, bez Śl) raz na tydzień.
następne użycie: 12.12
znawca terenów - znalezienie dodatkowej zdobyczy dającej 4/4 pożywienia/kamienia szlachetnego/dorodnego zioła raz na dwa tygodnie w polowaniu.
następne użycie: 19.12

//notka do fabuł: proszę nie używać imienia "Wronka" w słowach postaci, Pacyfikacja nigdy się nikomu nie przedstawiała tym imieniem bo sama nigdy go nie poznała - matka zabrała jej imię ze sobą do grobu :p pierwszym więc imieniem Wronki było adepckie - Łapczywa. z góry dziękuję!
 
 
Miraż Snów 
Gracz
Sylmare Ułudna



Płeć: Samica
Księżyce: 35
Rasa: Wężowy
Opiekun: Merialeth
Mistrz: Lisia Kita
Dołączyła: 17 Sty 2019
Posty: 304
Wysłany: 2019-04-30, 16:47   
   A: S: 1| W: 1| Z: 3| M: 3| P: 2| A: 1
   U: B,Pł,M,Śl,Skr,Kż,A,O,MA,MO: 1| W,Lecz,MP: 2
   Atuty: Ostry Wzrok; Szczęściarz; Zielarz
 

Utopia słysząc wezwanie o pomoc natychmiast udała się na określone miejsce. Jak zwykle towarzyszył jej Airin, który wyprzedził smoczycę i rozglądał się za potrzebującą czarodziejką. Gdy tylko dostrzegli Pieśń, natychmiast się do niej zbliżyli, a Utopia sprawdziła co dokładnie dolega jej pacjentce.
Widząc bruzdy na jej piersi, sięgnęła po liście babki lancetowatej, które ścisnęła i ułożyła na ranie. Podobnie postąpiła z listkami nawłoci pospolitej, których użyła zaraz po babce - starannie zrobiła opatrunek, po czym zajęła się resztą ran smoczycy. Widząc, że została zraniona przy pomocy maddary bez dłuższego zastanowienia zdecydowała się użyć ślazu dzikiego. Ostrożnie je utarła, tworząc leczniczą maść, po czym zaczęła ostrożnie nakładać ją na niewielkie rany kłute pokrywające ciało czarodziejki. Co takiego się stało, ze została aż tak poturbowana? Uzdrowicielka nie miała czasu na to aby się zastanawiać, tym bardziej, że samo nakładanie maści zabrało jej sporo czasu. Wyciągnęła z woreczka wysuszone liście jemioły, które zagotowała w wodzie w jednej z miseczek. Następnie podzieliła gęsty wywar i częścią pokryła rany, a całą resztę podała do wypicia Czarodziejce, Ostatni był lulek czarny, którego sproszkowane nasiona zmieszała z wodą, a następnie podała zaraz po poprzednim naparze.
Musiała zająć się jeszcze ostatnią raną - ponownie sięgnęła po ślaz dziki, przy okazji wyciągając także jagody jałowca. Ostatnimi czasy brakowało im tego zioła w składzie - będzie musiała się na nim skupić podczas następnej wyprawy. Nie rozpraszając się jednak, utarła ze ślazu większą ilość maści, której użyła na złamaniu, po czym podała Pieśni sok z wcześniej wymienionych owoców. Zdecydowała się też na użycie tasznika pospolitego - sparzyła korzeń po czym ułożyła go na ranie.

Przeszła do kolejnego etapu - przyłożyła szpon do ciała Czarodziejki i sięgnęła do źródła swojej mocy aby móc jej pomóc. Jak zwykle rozpoczęła od dokładnego oczyszczenia jej ran - magia rozeszła się po zranieniach dokładnie pozbywając się wszelkich zabrudzeń oraz bakterii, pozostawiając rany czyste, aby nie wdało się żadne zakażenie. Następnie zajęła się raną widniejącą na piersi - ostrożnie naprawiła uszkodzone naczynia krwionośne, zregenerowała je i dopilnowała ich drożności, po czym pozbyła się zakrzepniętej jak i zalegającej gdzieniegdzie krwi. Wtedy przeszła do regeneracji tkanek, mięśni i nerwów, pilnując ich budowy i wzorując się na zdrowych elementach. Dopilnowała aby były odpowiednio trwałe i elastyczne, nieprzerwanie przelewała swoją moc w pacjentkę, warstwowo naprawiając powstałe zranienia aż dotarła do skóry, którą także pobudziła do regeneracji. Podobnie postąpiła z futrem.
Pozostały jeszcze cięższe zranienia - spora ilość niewielkich rany kłutych nie wyglądała za dobrze, a krew uparcie się z nich sączyła. Uzdrowicielka musiała reagować szybko - rozprowadziła po ciele lecznicze właściwości jemioły i wsparła się nimi podczas regeneracji żył i naczyń. Były naruszone w wielu miejscach, dlatego musiała starannie dopilnować aby doprowadzić je do odpowiedniego stanu w każdym z nich. Podobnie jak poprzednio, pozbyła się zalegającej krwi i zajęła się uszkodzonymi kośćmi, gdyż niektóre także zostały lekko naruszone. Przelała w nich swoją moc, regenerując powstałe pęknięcia i sprawiając aby kości wróciły do odpowiedniej formy. Wtedy mogła zająć się uszkodzonymi tkankami - na szczęście zranienia były dosyć płytkie, choć ich ilość była nieco przytłaczająca. Kolejny raz maddara wniknęła w ciało Czarodziejki, sprawnie regenerując tkanki i mięśnie, a później także i skórę jak i futro.
Zostało otwarte złamanie, które także nie wyglądało najlepiej. Uzdrowicielka skrzywiła się nieco widząc z czym ma do czynienia, po czym zabrała się do pracy. Pomagając sobie maddarą nastawiła złamaną kość, po czym zebrała wszelkie rozsypane odłamki, które odstawiła na miejsce i ponownie tchnęła sporą ilość mocy w celu zregenerowania kości. Pilnowała jej odpowiedniej budowy i trwałości, gdyż nie chciała żeby Czarodziejka miała w przyszłości problemy z poruszaniem się. Musiała także zająć się zmiażdżoną kością strzałkową, którą także postarała się zregenerować i przywrócić do jak najlepszego stanu. Następne w kolejce były naczynia krwionośne - uzdrowicielka na początek pozbyła się zalegającej krwi po czym zregenerowała uszkodzone żyły, przywracając je do ich poprzedniego stanu. Dopiero wtedy mogła zająć się resztą - sprawnie regenerowała zmiażdżone czy uszkodzone tkanki, nadrabiała tkankę tłuszczową, mięśnie czy nerwy, cały czas wspomagając się zdrowymi elementami. Całość zakończyła regenerując skórę jak i futro, po czym cofnęła szpon, spoglądając na efekty.

//babka i nawłoć na średnią, ślaz, jemioła i lulek na pierwszą ciężką, ślaz, jałowiec i tasznik na drugą ciężką
Szczęściarz, gdyby nie udał się któryś z etapów.
_________________

A T U T Y

~ Ostry Wzrok ~
Wszystkie testy percepcji na wyprawie oparte na danym zmyśle (wzrok [kamienie szlachetne]), mają dodatkową kość.

~ Szczęściarz ~
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces.
Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Nast. użycie: 17.06.19


~ Zielarz~
Każde zioło znalezione i zebrane przez Zielarza daje o 2 sztuki więcej niż standardowo

Airin | Kruk
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | P: 2 | A:1
A:1 | O: 1


[color=#FFE4E1] [color=#FCDDCF]
MOTYW MUZYCZNY | GŁOS POSTACI
Ostatnio zmieniony przez Miraż Snów 2019-04-30, 16:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pieśń Apokalipsy 
Gracz
Pieśń Apokalipsy



Płeć: Samica
Księżyce: 23
Rasa: Północny
Dołączyła: 06 Gru 2018
Posty: 292
Wysłany: 2019-05-16, 09:30   
   A: S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1
   U: B,L,A,O,W,Śl,Skr,MP: 1| MA,MO: 2
   Atuty: Ostry Wzrok; Niestabilna; Nieugięta;
 

    Samica nie zrażona swoimi poprzednimi porażkami po raz kolejny zjawiła się na arenie. Zdrowa i w pełni sił rozejrzała się po okolicy by sprawdzić czy jej przeciwnik tutaj jest. Zamruczała cicho pod nosem i otrzepała się. Przygotowała się na to co ją czeka. Ostatnio przegrała ale dość daleko zaszła. Nie mogła się teraz poddawac. Głęboki wdech i wydech. Czas zmierzyć się po raz kolejny!
_________________


Atuty:

Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu/wyprawie oparte na danym zmyśle (kamienie szlachetne) mają dodatkową kość
Niestabilna
Smok dostaje dodatkową kość podczas testów na magię. W przypadku niepowodzenia, maddara smoka zadaje mu maksymalną ranę, na jaką pozwala liczba kostek, którymi smok dysponuje, ale nie poważniejszą niż rana ciężka.
Nieugięty
Pod koniec walki, jeśli smok mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik może się obronić mając +4 ST do akcji.
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.

~


[*color=darkslateblue][*/color]



 
 
Dar Tdary
Starszy Ziemi
Nie lubi Cię



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 104
Rasa: Skrajny
Mistrz: Feeria
Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2016
Posty: 1327
Wysłany: 2019-05-20, 11:41   
   A: S: 3| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 2
   U: B,A,O,W,Śl,Skr,Kż,M: 1 | Pł,MP,MO: 2 | MA: 3
   Atuty: Ostry węch, Szczęściarz, Mistyk, Wybraniec bogów, Opiekun
 

    Rozpoczęcie VI Stopnia Areny


    Twoje aksamitne ciemne futro zalśniło całkiem ładnie w świetle Złotej Twarzy, która akurat ogłosiła wszystkim południe. Twój ruch aż prosił się o to by zrosić cię drobną ilością wody dla podtrzymania i podkreślenia efektu piękna oraz dzikości. Ziewnięcie spotkało się z cichym warkotem dobiegającym z lewej strony, kilkanaście ogonów od ciebie. Gruba, kluchowata salamandra w końcu raczyła pokazać swój pysk na arenie. Ciemna drobna łuseczka i jakby wiecznie wilgotne ciało poruszyło się szybciej kiedy drapieżnik postanowił w kilku susach zmniejszyć odległość między wami. Co ciekawe nadal biegł kiedy zaczął tworzyć pierwszy atak, może miał na celu wystraszenie ciebie? Wyglądało to tak jakby chciał cię staranować. W każdym razie atak magiczny pojawił się centralnie nad twoimi łopatkami. Idealnie okrągły głaz z granitu o wielkości smoczej głowy. Grawitacja oraz siła magii miała sprawić, że granit walnie w twoje plecy niezwykle mocno łamiąc przy okazji kości. Mało ciekawa wizja czyż nie?


    Pieśń Apokalipsy:
    Salamandra:


    Pieśń Apokalipsy
    W: 2| M: 3
    MA, MO: 2
    Niestabilna, Nieugięta
    Runa Ataku Mocy

    Salamandra
    W: 3| M: 4
    MA, MO: 2
_________________


# Ostry węch #
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu [zdobycz i zioła]
# Szczęściarz #
Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na 2 tygodnie [następny 14.11.]
# Mistyk #
+1 sukces do ataku magicznego raz na walkę
# Wybraniec bogów #
+1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji [następny 13.11.]
# Opiekun #
-2 ST dla kompana

~ Lothric (80ks) R.I.P. Best friend forever~

Naładowany Kryształ Ideału/ Gladiatora


Głos Daru || Muzyka Daru | złoty dublon 03.19, srebrny 06.19, 07.19, 08.19, 09.19 || Dialogi #789aa0
Ostatnio zmieniony przez Dar Tdary 2019-05-20, 11:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pieśń Apokalipsy 
Gracz
Pieśń Apokalipsy



Płeć: Samica
Księżyce: 23
Rasa: Północny
Dołączyła: 06 Gru 2018
Posty: 292
Wysłany: 2019-05-22, 10:20   
   A: S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1
   U: B,L,A,O,W,Śl,Skr,MP: 1| MA,MO: 2
   Atuty: Ostry Wzrok; Niestabilna; Nieugięta;
 

    Smoczyca nie dała się jednak zwieść czując drgania maddary. Zamruczała cicho. Utworzyła tarcze z czystej energii. Miała ona osłaniać całe barki samicy, całą przestrzeń łopatek i między nimi. Lekko zaokrąglona, miała unosić się w jednym miejscu i być nie do przesunięcia. Na odległośc długości smoczego palca od jej ciała. Koloru przezroczystego błękitu. Miała grubość połowy pazura, bez smaku, temperatury czy zapachu. Miała ochronić przed atakiem Salamandry. Nie dopuścić do przepuszczenia skaly. Pewna siebie przelala maddarę w wyobrażenie.
_________________


Atuty:

Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu/wyprawie oparte na danym zmyśle (kamienie szlachetne) mają dodatkową kość
Niestabilna
Smok dostaje dodatkową kość podczas testów na magię. W przypadku niepowodzenia, maddara smoka zadaje mu maksymalną ranę, na jaką pozwala liczba kostek, którymi smok dysponuje, ale nie poważniejszą niż rana ciężka.
Nieugięty
Pod koniec walki, jeśli smok mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik może się obronić mając +4 ST do akcji.
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.

~


[*color=darkslateblue][*/color]



 
 
Dzika Gwiazda 
Prorok
Wieczna celebrytka



Stado: Prorocy
Płeć: Samica
Księżyce: 109
Rasa: Górski
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Zmierzch Gwiazd
Partner: Khagar
Wiek: 27
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 1542
Wysłany: 2019-05-25, 22:35   
   A: S: 1| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,Pł,O,W,MO,MA,MP,Kż,M: 1| Śl,A: 2| Skr: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Szczęściarz, Poszukiwacz, Wybraniec Bogów, Nieulękły
 

Szarżująca na czarodziejkę salamandra skręciła nieco by nie wbiec w przeciwniczkę. Mimo to, Apokalipsa nie dała się zastraszyć. Skupiła się, utkała zaklęcie, a nad jej barkami wykwitła lśniąca, jasnobłękitna bariera. Głaz uderzył o nią z ogromną siłą i rozpadł się na dziesiątki kawałków, które niemal natychmiast zniknęły nie czyniąc smoczycy najmniejszej nawet krzywdy. Salamandra z łoskotem przemknęła tuż obok, sycząc paskudnie i wyhamowała skrzydło za czarodziejką. Obracała się powoli w jej stronę, ale przy jej niezgrabnym cielsku na pewno zajmie to chwilę, co dawało Pieśni znakomitą okazję do ataku.
________________________________________________________________

Pieśń Apokalipsy
W: 2| M: 3
MA, MO: 2
Niestabilna, Nieugięta
Runa Ataku Mocy

Salamandra
W: 3| M: 4
MA, MO: 2
_________________
Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 03.07
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.06
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 16.06
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
 
 
Pieśń Apokalipsy 
Gracz
Pieśń Apokalipsy



Płeć: Samica
Księżyce: 23
Rasa: Północny
Dołączyła: 06 Gru 2018
Posty: 292
Wysłany: 2019-05-28, 12:55   
   A: S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1
   U: B,L,A,O,W,Śl,Skr,MP: 1| MA,MO: 2
   Atuty: Ostry Wzrok; Niestabilna; Nieugięta;
 

    Smoczyca zareagowała natychmiast. Wyobraziła sobie, że nad łbem salamandry pojawił się kamień wielkości smoczego łba. O gładkiej powierzchni i szarej barwy z niewielkimi brązowymi plamkami. Był niezwykle twardy i ciężki. Smoczyca wyobraziła sobie jak pojawia się ćwierć ogona nad łbem salamandry i z dużą prędkością spada na łeb stworzenia. Miał rozbić jej czaszkę, zmiażdżyć oczy oraz mózg. Pozbawić życia niemalże od razu. Kamień miał nie mieć zapachu czy temperatury, nie było to potrzebne. Dokładnie wyobraziła sobie każdy aspekt i tchnęła w wyobrażenie maddarę.
_________________


Atuty:

Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu/wyprawie oparte na danym zmyśle (kamienie szlachetne) mają dodatkową kość
Niestabilna
Smok dostaje dodatkową kość podczas testów na magię. W przypadku niepowodzenia, maddara smoka zadaje mu maksymalną ranę, na jaką pozwala liczba kostek, którymi smok dysponuje, ale nie poważniejszą niż rana ciężka.
Nieugięty
Pod koniec walki, jeśli smok mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik może się obronić mając +4 ST do akcji.
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.

~


[*color=darkslateblue][*/color]



 
 
Miraż Snów 
Gracz
Sylmare Ułudna



Płeć: Samica
Księżyce: 35
Rasa: Wężowy
Opiekun: Merialeth
Mistrz: Lisia Kita
Dołączyła: 17 Sty 2019
Posty: 304
Wysłany: 2019-05-29, 15:46   
   A: S: 1| W: 1| Z: 3| M: 3| P: 2| A: 1
   U: B,Pł,M,Śl,Skr,Kż,A,O,MA,MO: 1| W,Lecz,MP: 2
   Atuty: Ostry Wzrok; Szczęściarz; Zielarz
 

Sięgnęłaś do źródła maddary aby stworzyć swój twór... ale kapryśna nie chciała za bardzo cię słuchać. Na szczęście udało ci się nad nią zapanować wystarczająco dobrze, aby twój atak, choć słaby, pojawił się w pobliżu Salamandry i zgodnie z zamiarem runął prosto na nią. Stworzenie też nie stało bezczynnie - stworzyło cienką, ale bardzo trwałą, diamentową tarczę, która miała odgrodzić je od twojego ciosu. Choć z początku zdawałoby się, że ze zranienia drapieżnika nici, to twój cios okazał się być na tyle silny żeby przebić się przez średniej jakości obronę. Głaz przywalił w łeb Salamandry z cichym hukiem i mimo, że nie wyrządził zbyt dużych szkód, to zawsze był to krok bliżej do zwycięstwa!
Rozwścieczony drapieżnik zasyczał ze złością i sam przygotował się do ataku. Mogłaś poczuć przy swoim lewym boku drgania maddary - średniej wielkości, długi, diamentowy kolec miał się pojawić zaraz przy nim, żeby następnie uderzyć z dużym impetem w twoje ciało, przebijając się przez skórę i mięśnie, łamiąc przy okazji żebra.


Pieśń Apokalipsy: nic
Salamandra: x1 lekka

Pieśń Apokalipsy
W: 2| M: 3
MA, MO: 2
Niestabilna, Nieugięta
Runa Ataku Mocy

Salamandra
W: 3| M: 4
MA, MO: 2
_________________

A T U T Y

~ Ostry Wzrok ~
Wszystkie testy percepcji na wyprawie oparte na danym zmyśle (wzrok [kamienie szlachetne]), mają dodatkową kość.

~ Szczęściarz ~
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces.
Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Nast. użycie: 17.06.19


~ Zielarz~
Każde zioło znalezione i zebrane przez Zielarza daje o 2 sztuki więcej niż standardowo

Airin | Kruk
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | P: 2 | A:1
A:1 | O: 1


[color=#FFE4E1] [color=#FCDDCF]
MOTYW MUZYCZNY | GŁOS POSTACI
 
 
Pieśń Apokalipsy 
Gracz
Pieśń Apokalipsy



Płeć: Samica
Księżyce: 23
Rasa: Północny
Dołączyła: 06 Gru 2018
Posty: 292
Wysłany: 2019-06-02, 10:00   
   A: S: 1| W: 2| Z: 1| M: 3| P: 2| A: 1
   U: B,L,A,O,W,Śl,Skr,MP: 1| MA,MO: 2
   Atuty: Ostry Wzrok; Niestabilna; Nieugięta;
 

    Samicy udało sie lekko zranić przeciwnika. Skoncentrowała się i poczuła że obok jej lewego boku zaczęły gromadzić się cząsteczki maddary. Skupiła się na tym i wyobraziła sobie kamienną scianę, ktora stabilnie wyrasta po jej lewej stronie prosto z ziemi. Miała osłonić cały jej lewy bok i lewą część grzbietu, nie zapominając oczywiście o zadzie. Wyobraziła sobie że jest gładka w dotyku, chłodna i szarego koloru. Nie miała zapachu i smaku. Niesamowicie twarda miała nie pozwolć kolcowi na przebicie się na drugą stronę. Tchnęła w wyobrażenie maddarę i czekała.
_________________


Atuty:

Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu/wyprawie oparte na danym zmyśle (kamienie szlachetne) mają dodatkową kość
Niestabilna
Smok dostaje dodatkową kość podczas testów na magię. W przypadku niepowodzenia, maddara smoka zadaje mu maksymalną ranę, na jaką pozwala liczba kostek, którymi smok dysponuje, ale nie poważniejszą niż rana ciężka.
Nieugięty
Pod koniec walki, jeśli smok mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik może się obronić mając +4 ST do akcji.
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.

~


[*color=darkslateblue][*/color]



 
 
Miraż Snów 
Gracz
Sylmare Ułudna



Płeć: Samica
Księżyce: 35
Rasa: Wężowy
Opiekun: Merialeth
Mistrz: Lisia Kita
Dołączyła: 17 Sty 2019
Posty: 304
Wysłany: 2019-06-05, 10:50   
   A: S: 1| W: 1| Z: 3| M: 3| P: 2| A: 1
   U: B,Pł,M,Śl,Skr,Kż,A,O,MA,MO: 1| W,Lecz,MP: 2
   Atuty: Ostry Wzrok; Szczęściarz; Zielarz
 

Sięgnęłaś do źródła swojego maddary, gotowa aby osłonić się przed nadchodzącym ciosem ze strony salamandry. Stworzenie utkało swój twór, a kolec ze sporą prędkością ruszył w stronę twojego boku, na swojej drodze natrafiając na stworzoną przez ciebie tarczę. Niestety, kamień nie okazał się być wystarczająco silny - diamentowy kolec, choć mocno osłabiony, koniec końców dostał się do ciebie i wbił się w twój bok, tworząc niewielką, ale piekącą ranę, która na szczęście nie dawała ci się aż tak we znaki. Drapieżnik syknął wściekle, widząc, że jego cios nie do końca się powiódł, natomiast ty zyskałaś dobrą okazję do ataku. Zarówno ty jak i salamandra jesteście w dokładnie takim samym stanie - może czas to zmienić i wykończyć przeciwnika?

Pieśń Apokalipsy: x1 lekka [niewielka rana kłuta na środku lewego boku, nieduże pęknięcie jednego z żeber, naruszone drobne naczynia krwionośne, niewielkie krwawienie, delikatne pieczenie, rana magiczna]
Salamandra: x1 lekka

Pieśń Apokalipsy
W: 2| M: 3
MA, MO: 2
Niestabilna, Nieugięta
Runa Ataku Mocy

Salamandra
W: 3| M: 4
MA, MO: 2
_________________

A T U T Y

~ Ostry Wzrok ~
Wszystkie testy percepcji na wyprawie oparte na danym zmyśle (wzrok [kamienie szlachetne]), mają dodatkową kość.

~ Szczęściarz ~
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces.
Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Nast. użycie: 17.06.19


~ Zielarz~
Każde zioło znalezione i zebrane przez Zielarza daje o 2 sztuki więcej niż standardowo

Airin | Kruk
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | P: 2 | A:1
A:1 | O: 1


[color=#FFE4E1] [color=#FCDDCF]
MOTYW MUZYCZNY | GŁOS POSTACI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik: 


 
 
 
 
 
 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 13