Najważniejsze cechy wyglądu:
» łuski
» skrzydła błoniaste [na prawym delikatna blizna w kształcie szyszki]
» dwie pary łap
» kolor oczu: błękitno-czerwone, złudnie błyszczące fioletem
» dominujący kolor: biel
» znaki szczególne:
półprzezroczyste błony poznaczone liniami żył
nadzwyczajny wzrost
kolor oczu
obszerna, różowa blizna na prawym udzie i pośladku, ślad po wygryzionym mięsie [z przeciwnej strony delikatna blizna w kszałcie szyszki]
» zieje ogniem
W Y G L Ą D:
» pisklę «
Zaraz po wykluciu sprawia wrażenie krępego i postawnego, przekładając sen i jedzenie nad wysiłek. Gdy jednak rozwinie się nieco, pozna pierwsze opowieści i wyruszy na swe pierwsze wyprawy, ten współczynnik będzie zmieniał się coraz bardziej - Fen wyrośnie, wysmukleje, wyciągnie się, i chociaż będzie wciąż górował ponad rówieśnikami, jego sylwetka pozostanie smukła i atletyczna.
Pokrywają go wciąż miękkie i delikatne łuski mlecznej barwy. Od strony grzbietu łuski są duże i nastroszone, zlewające się ze zdobiącymi go kostnymi wypustkami, ciągnącymi się od nasady łba po zwieńczenie ogona. Od strony podbrzusza łuski łagodnie przechodzą w maleńkie drobiny, które na pachwinach i gardzieli przepuszczają róż skrytej pod nimi skóry. Podobny odcień przebija się na półprzezroczystych błonach rozłożystych skrzydeł, w miejscach, w których pokrywa je misternie spleciona sieć ledwo widocznych żyłek.
Prócz skrzydeł, ślepia są jeszcze czymś, co w pisklęciu zwraca uwagę - szaroniebieskiej barwy, z plamami czerwieni, czasem zdają się pobłyskiwać fioletem.
C H A R A K T E R:
» pisklę «
Młode umysły mają to do siebie, że podatne są na zewnętrzne wpływy i umysł Fena nie jest wyjątkiem. Jego charakter zmienia się i ewoluuje, wypychając na powierzchnię cechy, które zdawały się wcześniej nie mieć miejsca. Zdaje się być pisklęciem rozkosznie rozleniwionym, chociaż teraz, w momencie, w którym lepiej już zaczyna panować nad własnym ciałem i nad własnymi myślami, zdaje się nieco ożywiać - powoli zauważa się go więcej i więcej, i nim Sztorm to spostrzeże, pisklę więcej czasu spędzi poza grotą, niż w niej.
Cechuje go typowa dla piskląt bezmyślność i krótkowzroczność, może również odrobinę zbyt prędki osąd sytuacji i smoków, a także to, jak gorzki i ciężki do przełknięcia posmak ma dla niego brak jego własnej racji.
H I S T O R I A:
Okrągłe jajo mlecznej barwy, skryte wśród krzaków agrestu w okolicach rzeki Ferbor, nieśmiałym błyskiem przykuło wzrok Sztormu Stulecia. Pokryte resztkami obcego zapachu, zdawało się porzucone i zapomniane, ale wciąż mogło tlić się w nim życie - i wojowniczka po raz kolejny przywiodła do obozu Wody kolejnego możliwego jej członka, tym razem biorąc na siebie odpowiedzialność wychowania zamkniętego w jaju pisklęcia.
Runy: 2x Runa Chroniąca przed Maddarą; 2x Runa Chroniąca przed Pazurem;
Eliksiry: eliksir chroniący przed atakiem Fizycznym, 5x eliksir zwiększający Siłę
Inne bonusy: Czapeczka firmy "Chochlik Miłości" (jednorazowo chroni łeb przed smoczym oddechem); możliwość wyleczenia wszystkich ran; darmowe usunięcie kalectwa (można zachować na później); boska przysługa (Valanyan), królicza łapka od Thahara (jednorazowa +1 kość do Percepcji); Pukiel Uessasa (Pukiel Uessasa: przedmiot jednorazowy, aktywowany na polowaniu przez 3 tygodnie daje wybranemu kompanowi -1 ST do wszystkich testów); darmowy udział w misji zwiadowczej; możliwość posiadania 2 piskląt z partnerem spoza Wolnych Stad (dowolna kombinacja ras, dwa możliwe atrybuty do dziedziczenia), zmiana rasy, możliwość odmłodzenia lub postarzenia o maks 5 księżyców (wlicza się w limit odmłodzeń raz na 2 miesiące)
Fabularne: szalik, nadpalony pergamin z piktogramami; naszyjnik ze szmaragdem, z pokrwawioną srebrzystą zawieszką; tajemnicza kartka o nieznanej treści; najpiękniejsza gałązka; pęknięty kryształowy sztylet; paczuszka tabaki; spreparowana skóra, prawdopodobnie pisklęcia lub nastolatka; antałek piwa; papka z mandragory; wypchany niedźwiedź;
Dżemy: 1x słoik dżemu truskawkowego, 1x słoik ostrego sosu pomidorowego, 1x słoik dżemu malinowego, 1x słoik miodu lipowego
A T U T Y I. Wytrwały II.Szczęściarz [odwrócenie porażki akcji na jeden sukces raz na dwa tygodnie (21.04/05.05))] III.Twardy jak diament [-1 ST do testów na wytrzymałość] IV.Pojemne płuca [raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu; -1 ST do obron przed smoczym oddechem] __________________
A T U T Y I. Wytrwały II.Szczęściarz [odwrócenie porażki akcji na jeden sukces raz na dwa tygodnie (21.04/05.05))] III.Twardy jak diament [-1 ST do testów na wytrzymałość] IV.Pojemne płuca [raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu; -1 ST do obron przed smoczym oddechem] __________________
A T U T Y I. Wytrwały II.Szczęściarz [odwrócenie porażki akcji na jeden sukces raz na dwa tygodnie (21.04/05.05))] III.Twardy jak diament [-1 ST do testów na wytrzymałość] IV.Pojemne płuca [raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu; -1 ST do obron przed smoczym oddechem] __________________
A T U T Y I. Wytrwały II.Szczęściarz [odwrócenie porażki akcji na jeden sukces raz na dwa tygodnie (21.04/05.05))] III.Twardy jak diament [-1 ST do testów na wytrzymałość] IV.Pojemne płuca [raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu; -1 ST do obron przed smoczym oddechem] __________________
#bd2121| #7d5c5c
art by tohrovin
Ostatnio zmieniony przez Dymiące Zgliszcza 2019-09-09, 19:59, w całości zmieniany 1 raz
A T U T Y I. Wytrwały II.Szczęściarz [odwrócenie porażki akcji na jeden sukces raz na dwa tygodnie (21.04/05.05))] III.Twardy jak diament [-1 ST do testów na wytrzymałość] IV.Pojemne płuca [raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu; -1 ST do obron przed smoczym oddechem] __________________
+ diament, nefryt, jaspis, perła, tygrysie oko
+ PH
_________________ “The water hears and understands. The ice does not forgive.”
ATUTY:
Mocarna
Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Następne użycie: 11.05
Mistyk - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Następne użycie: - -
Poświęcenie - Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej. Musi jednak określić użycie atutu przed atakiem.
Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu.
Następne użycie: - -
_________________ “The water hears and understands. The ice does not forgive.”
ATUTY:
Mocarna
Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Następne użycie: 11.05
Mistyk - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Następne użycie: - -
Poświęcenie - Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej. Musi jednak określić użycie atutu przed atakiem.
Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu.
Następne użycie: - -
Ostatnio zmieniony przez Kojąca Głębia 2019-09-17, 17:08, w całości zmieniany 1 raz
A T U T Y I. Wytrwały II.Szczęściarz [odwrócenie porażki akcji na jeden sukces raz na dwa tygodnie (21.04/05.05))] III.Twardy jak diament [-1 ST do testów na wytrzymałość] IV.Pojemne płuca [raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu; -1 ST do obron przed smoczym oddechem] __________________
_________________ “The water hears and understands. The ice does not forgive.”
ATUTY:
Mocarna
Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Następne użycie: 11.05
Mistyk - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Następne użycie: - -
Poświęcenie - Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej. Musi jednak określić użycie atutu przed atakiem.
Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu.
Następne użycie: - -
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum