WYGLĄD: Lyo w poprzednim życiu musiała być jedną z najbardziej dominujących pum, biorąc pod uwagę jej wielkość, przewyższającą przeciętnego kotowatego tego gatunku - oczywiście, nadal mieszcząc się jednak w pewnych normach. Kiedyś ciało pokryte było płową, krótką sierścią, obecnie nie ma już nawet jej resztek. Szkielet naciągnięty jest czarną, spaloną skórą, miejscami bardziej brązowawą z lekko fioletowymi przebłyskami. Najciemniejsze są łapy, ogon oraz głowa, z naciskiem na okolice oczu, które są teraz pustymi oczodołami, idealnie dopasowującymi się do ślepi Mahvran. Pysk wciąż jednak ma w sobie arsenał zabójczych, acz sczerniałych kłów, a łapy uzbrojone są w zakrzywione pazury.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:Czarne uzębienie, w kilku miejscach spod skóry widać odstający szkielet.
CHARAKTER:Niesamowicie terytorialna; jeżeli jakakolwiek obca istota podejdzie zbyt blisko, nawet Mahvran nie zdoła powstrzymać potencjalnej tragedii. Lyo ma chimeryczne usposobienie i ciężko przewidzieć jej akcje. Raz tętni energią, dyszy i charczy, tylko po to by po chwili stanąć niczym zamroczona w absolutnym bezruchu. Generalnie jednak można ją opisać jako istotę wybitnie niestabilną i absolutnie pozbawioną skrupułów, stanowiącą potencjalne zagrożenie dla każdego... Wliczając smoki bliskie wywernie.
DATA ZDOBYCIA:16.08.2019 TYP:2. WŁAŚCICIEL:Mahvran.
UMIEJĘTNOŚCI
Bieg: 1
Atak: 1
Obrona: 1
Skradanie: 1
DIETA:Kamieniożerność. DATA OSTATNIEGO KARMIENIA: -- | 16.08 INNE:Nie może pływać ani latać.
_________________ ~
I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.
III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.
IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.
V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.
VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.
^ rezygnuję z tego kompana na rzecz tego, którego wygrałam w Konkursie.
_________________ ~
I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.
III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.
IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.
V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.
VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum