FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Lepka Ziemia
Autor Wiadomość
Dar Tdary
Starszy Ziemi
Nie lubi Cię



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 104
Płeć: Samiec
Mistrz: Feeria
Wiek: 30
Dołączył: 09 Wrz 2016
Posty: 1971
Wysłany: 2019-09-07, 19:32   
   A: S: 3| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 2
   U: B,A,O,W,Śl,Skr,Kż,M: 1 | Pł,MP,MO: 2 | MA: 3
   Atuty: Ostry węch, Szczęściarz, Mistyk, Wybraniec bogów, Opiekun


- 2/4 owoców (sytość kompana)
_________________

DAR MA ZAMKNIĘTY UMYSŁ NA WIADOMOŚCI MENTALNE!

# Ostry węch #
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na węchu [zdobycz i zioła]
# Szczęściarz #
Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na 2 tygodnie [następny 14.11.]
# Mistyk #
+1 sukces do ataku magicznego raz na walkę
# Wybraniec bogów #
+1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji [następny 13.11.]
# Opiekun #
-2 ST dla kompana

~ Lothric (80ks) R.I.P. Best friend forever~

Naładowany Kryształ Ideału/ Gladiatora


Głos Daru || Muzyka Daru | złoty dublon 03.19, srebrny 06.19, 07.19, 08.19, 09.19 || MG #4A736F || Dialogi #789aa0
 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2000
Wysłany: 2019-09-09, 22:39   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


+ametyst
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2000
Wysłany: 2019-09-10, 22:44   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


+ szmaragd
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2000
Wysłany: 2019-09-20, 18:12   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


+2x Eliksir leczący rany ciężkie (Od Feerii)
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2000
Wysłany: 2019-09-21, 14:25   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


+ A i O 1
+ Leczenie 2
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2000
Wysłany: 2019-09-25, 13:05   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


+ 5 PL
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2000
Wysłany: 2019-09-25, 21:16   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


+ Atut gr 3 (zielarz)
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2000
Wysłany: 2019-09-26, 17:51   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


+ moc
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2000
Wysłany: 2019-09-28, 15:08   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


+turkus; malachit
+1/4 owoców
+3 PL
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2000
Wysłany: 2019-10-03, 17:05   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


+3 PL
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2000
Wysłany: 2019-10-03, 17:55   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


- 2/4 owoców (kompan)
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Szeptucha Roju 
Czarodziej Ziemi
Wiedźmi Jad



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 33
Płeć: Samica
Opiekun: Trzęsienie Ziemi; Feeria Ciszy
Wiek: 27
Dołączyła: 27 Sie 2014
Posty: 1489
Wysłany: 2019-10-13, 13:35   
   A: S: 2| W: 4| Z: 1| M: 5 | P: 2| A: 1
   U: W,P,B,L,Skr,M,A,O,Śl,Kż: 1 | MA,MO,MP: 2
   Atuty: Boska ulubienica, Niezdarna wojowniczka, Twarda jak diament


+ 4 PL
_________________

KOSACZ: Błotnik
S:1|W:1|Z:1|M:1|P:1|A:1
Lot:1|Atk:1| Obr:1| Skr:1| Śl: 1


Bogowie niech mają w opiece samicę
Co powstawszy z morza i oddechu czaszy
Powraca w błoto, Życie, Ziemię, wytrwale, zawile
I patrzy, i mówi, prowadzi, i daje, w spokoju,
Jak śnienie; I dla rodziny tę całą ziemię poruszy
Wezwie tysiąc nóg, pancerzy, powoła ciemnicę
Ruchliwą i żywą, ale tylko na chwilę,
Tylko na moment, bo broni, nie straszy
Bogowie niech mają w opiece samicę
Co potrafi szeptać nie tylko do roju
Ale i przemawiać do najskrytszej duszy ~ Honi o Szeptusze

#00FF66

Atuty:
Boska Ulubienica ~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego".
Niezdarna Wojowniczka ~ Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST
Twarda jak diament~ -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość


Pojedynki:
Lewa Łapa [Wygrane]: Dar Tdary, Śpiew Szkarłatu, Nierozważny Duch, Mahvran, Wieczorna Łuska, Nocny Tropiciel, Energiczny Kolec, Płomienny Kolec, Lustro Katamu, Insygnium Żywiołów, Goblin [Viliar], Koralowa Łuska, Grabieżca Fal, Bestialski Pogrom;
Prawa Łapa [Przegrane]: Kryształowy Kolec, Dymiące Zgliszcza, Sztorm Stulecia, Chochlik [Viliar], Artenox, Żer Zwierząt [walkower], Kuszenie Diabła, Nocny Tropiciel;


Głos
 
 
 
Szeptucha Roju 
Czarodziej Ziemi
Wiedźmi Jad



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 33
Płeć: Samica
Opiekun: Trzęsienie Ziemi; Feeria Ciszy
Wiek: 27
Dołączyła: 27 Sie 2014
Posty: 1489
Wysłany: 2019-10-14, 11:43   
   A: S: 2| W: 4| Z: 1| M: 5 | P: 2| A: 1
   U: W,P,B,L,Skr,M,A,O,Śl,Kż: 1 | MA,MO,MP: 2
   Atuty: Boska ulubienica, Niezdarna wojowniczka, Twarda jak diament


- szmaragd, turkus, malachit [błogosławieństwo Kaltarela]
_________________

KOSACZ: Błotnik
S:1|W:1|Z:1|M:1|P:1|A:1
Lot:1|Atk:1| Obr:1| Skr:1| Śl: 1


Bogowie niech mają w opiece samicę
Co powstawszy z morza i oddechu czaszy
Powraca w błoto, Życie, Ziemię, wytrwale, zawile
I patrzy, i mówi, prowadzi, i daje, w spokoju,
Jak śnienie; I dla rodziny tę całą ziemię poruszy
Wezwie tysiąc nóg, pancerzy, powoła ciemnicę
Ruchliwą i żywą, ale tylko na chwilę,
Tylko na moment, bo broni, nie straszy
Bogowie niech mają w opiece samicę
Co potrafi szeptać nie tylko do roju
Ale i przemawiać do najskrytszej duszy ~ Honi o Szeptusze

#00FF66

Atuty:
Boska Ulubienica ~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego".
Niezdarna Wojowniczka ~ Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST
Twarda jak diament~ -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość


Pojedynki:
Lewa Łapa [Wygrane]: Dar Tdary, Śpiew Szkarłatu, Nierozważny Duch, Mahvran, Wieczorna Łuska, Nocny Tropiciel, Energiczny Kolec, Płomienny Kolec, Lustro Katamu, Insygnium Żywiołów, Goblin [Viliar], Koralowa Łuska, Grabieżca Fal, Bestialski Pogrom;
Prawa Łapa [Przegrane]: Kryształowy Kolec, Dymiące Zgliszcza, Sztorm Stulecia, Chochlik [Viliar], Artenox, Żer Zwierząt [walkower], Kuszenie Diabła, Nocny Tropiciel;


Głos
 
 
 
Szeptucha Roju 
Czarodziej Ziemi
Wiedźmi Jad



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 33
Płeć: Samica
Opiekun: Trzęsienie Ziemi; Feeria Ciszy
Wiek: 27
Dołączyła: 27 Sie 2014
Posty: 1489
Wysłany: 2019-10-15, 17:53   
   A: S: 2| W: 4| Z: 1| M: 5 | P: 2| A: 1
   U: W,P,B,L,Skr,M,A,O,Śl,Kż: 1 | MA,MO,MP: 2
   Atuty: Boska ulubienica, Niezdarna wojowniczka, Twarda jak diament


+ 2/4 mięsa, srebrna bransoleta, miedziana moneta [od Szeptuchy Roju]
_________________

KOSACZ: Błotnik
S:1|W:1|Z:1|M:1|P:1|A:1
Lot:1|Atk:1| Obr:1| Skr:1| Śl: 1


Bogowie niech mają w opiece samicę
Co powstawszy z morza i oddechu czaszy
Powraca w błoto, Życie, Ziemię, wytrwale, zawile
I patrzy, i mówi, prowadzi, i daje, w spokoju,
Jak śnienie; I dla rodziny tę całą ziemię poruszy
Wezwie tysiąc nóg, pancerzy, powoła ciemnicę
Ruchliwą i żywą, ale tylko na chwilę,
Tylko na moment, bo broni, nie straszy
Bogowie niech mają w opiece samicę
Co potrafi szeptać nie tylko do roju
Ale i przemawiać do najskrytszej duszy ~ Honi o Szeptusze

#00FF66

Atuty:
Boska Ulubienica ~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego".
Niezdarna Wojowniczka ~ Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST
Twarda jak diament~ -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość


Pojedynki:
Lewa Łapa [Wygrane]: Dar Tdary, Śpiew Szkarłatu, Nierozważny Duch, Mahvran, Wieczorna Łuska, Nocny Tropiciel, Energiczny Kolec, Płomienny Kolec, Lustro Katamu, Insygnium Żywiołów, Goblin [Viliar], Koralowa Łuska, Grabieżca Fal, Bestialski Pogrom;
Prawa Łapa [Przegrane]: Kryształowy Kolec, Dymiące Zgliszcza, Sztorm Stulecia, Chochlik [Viliar], Artenox, Żer Zwierząt [walkower], Kuszenie Diabła, Nocny Tropiciel;


Głos
 
 
 
Szeptucha Roju 
Czarodziej Ziemi
Wiedźmi Jad



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 33
Płeć: Samica
Opiekun: Trzęsienie Ziemi; Feeria Ciszy
Wiek: 27
Dołączyła: 27 Sie 2014
Posty: 1489
Wysłany: 2019-10-16, 12:20   
   A: S: 2| W: 4| Z: 1| M: 5 | P: 2| A: 1
   U: W,P,B,L,Skr,M,A,O,Śl,Kż: 1 | MA,MO,MP: 2
   Atuty: Boska ulubienica, Niezdarna wojowniczka, Twarda jak diament


+ 5 PL
_________________

KOSACZ: Błotnik
S:1|W:1|Z:1|M:1|P:1|A:1
Lot:1|Atk:1| Obr:1| Skr:1| Śl: 1


Bogowie niech mają w opiece samicę
Co powstawszy z morza i oddechu czaszy
Powraca w błoto, Życie, Ziemię, wytrwale, zawile
I patrzy, i mówi, prowadzi, i daje, w spokoju,
Jak śnienie; I dla rodziny tę całą ziemię poruszy
Wezwie tysiąc nóg, pancerzy, powoła ciemnicę
Ruchliwą i żywą, ale tylko na chwilę,
Tylko na moment, bo broni, nie straszy
Bogowie niech mają w opiece samicę
Co potrafi szeptać nie tylko do roju
Ale i przemawiać do najskrytszej duszy ~ Honi o Szeptusze

#00FF66

Atuty:
Boska Ulubienica ~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego".
Niezdarna Wojowniczka ~ Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST
Twarda jak diament~ -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość


Pojedynki:
Lewa Łapa [Wygrane]: Dar Tdary, Śpiew Szkarłatu, Nierozważny Duch, Mahvran, Wieczorna Łuska, Nocny Tropiciel, Energiczny Kolec, Płomienny Kolec, Lustro Katamu, Insygnium Żywiołów, Goblin [Viliar], Koralowa Łuska, Grabieżca Fal, Bestialski Pogrom;
Prawa Łapa [Przegrane]: Kryształowy Kolec, Dymiące Zgliszcza, Sztorm Stulecia, Chochlik [Viliar], Artenox, Żer Zwierząt [walkower], Kuszenie Diabła, Nocny Tropiciel;


Głos
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!



Wymiana bannerami: KLIK!

DH
SnM


Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 9