FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Ruda Ciocia
Autor Wiadomość
Ruda Ciocia 
Starszy Plagi
Burdig Zmysłowy



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 91
Rasa: północny
Opiekun: Fia
Partner: Rawr Szydź
Dołączyła: 09 Wrz 2019
Posty: 1167
Wysłany: 2019-09-16, 00:05   Ruda Ciocia
   A: S: 3| W: 1| Z: 3| M: 1| P: 4| A: 5
   U: Pł,O,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl: 1| B,L,A: 2| Prs: 3
   Atuty: Atrakcyjny; Szczęściarz; Altruista; Opiekun; Magiczny śpiew


Imię: Burdig -> Nęcący Kolec -> Chochlik Miłości -> Ruda Ciocia
Stado: Plaga
Ranga: Zaawansowany Adept -> Piastun -> Starszy
Wiek (w księżycach): 22
Rasa: Północny
Płeć: Samiec
Najważniejsze cechy wyglądu:
Futro
Skrzydła pierzaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: Błękitne z czerwoną twardówką
Dominujący kolor smoka: Czerwień i Złoto.
Znaki szczególne smoka: Bujna, kręcona grzywa w kolorze szkarłatu, włochate uszy, liczne przekłucia ciała, skrzydła przypominające motyla.
Zieje lodem

Wygląd: Pierwszym co rzuca się w oczy po spojrzeniu na Burdiga to gęsta, kręcona grzywa, którą odziedziczył po matce kolor jednak, jest ukłonem w stronę babki - Heulyn. Oczy błękitne z czerwoną twardówką, trochę większe niż u przeciętnego smoka jego rasy. Jako czysty północny całe jego ciało okala złote futro, jedynie od połowy ścięgna każdej łapy następuje delikatny gradient, przechodzący w szkarłat. Ogon zaś drobny i prosty bez żadnych wypustek. Wracając do pyska - Podłużnego niczym u lisa jest on ozdobiony przeróżnymi błyskotkami - Nos samca jest przekuty złotym kolczykiem a całe lewe ucho ozdobione jest pomniejszymi kolczykami. Ostatni u zwieńczenia ucha jest długi, zawierający pióro ze skrzydła jego matki. Same uszy zaś są długie i włochate, na końcówkach każdego włoska złoto przechodzi w czerwień. Odbiciem od puszystości całego smoka są wchodzące z bujnej grzywy czarne, zakręcone rogi jak u kozła. Skrzydła zaś niecodzienne - Długie, łączące w sobie wszystkie barwy jakie posiada Burdig w zimniejszych lub cieplejszych kolorach piórka które okalane są czerwonymi obramówkami. Kształt zaś przypomina niesamowicie motyle skrzydła - Tu zaś jest to spuścizna po przodku Ojca, Tiernanie.

Charakter: Burdig bardzo nie lubi konfliktów - Prędzej uda że czegoś nie słyszał lub machnie łapą niż będzie się kłócić i dociekać swoich racji. Jednocześnie jednak ma swoje przekonania których się trzyma, niekoniecznie musi mówić o nich głośno. Do tego jest bardzo kochliwym typem romantyka, który mięte czuje do samców jak i również samic. Niesamowicie kocha pisklęta - Często otacza je falą troski i za obce pisklę mógłby oddać życie, mimo wszystko w naukach o otaczającym ich świecie jest wymagający. Towarzyski, nie lubiący nudy często szuka sobie jakiś zajęć dla zabicia czasu.

Historia: Kilkadziesiąt księżyców temu ze stada Cienia za barierę po tragicznej śmierci matki uciekła młoda smoczyca - Kojąca Łuska, wśród Cieni zwana Fią. Ponieważ młódka nie miała za dużego obeznania w świecie, szybko natrafiła na stado równinnych smoków.. Tu jej historia mogłaby się skończyć gdyby z opresji nie uratował ją wtedy pewien futrzasty smok. Fia i Liadan po udanej ucieczce przed gangiem brzydali zaczęli podróżować po dalekich krainach - Smoczyca korzystając z wiedzy jaką nabyła u Matki, leczyła napotkanych na ich drodze innych smoczych podróżników. Cóż, parka nie planowała pisklęcia ale jakoś tak się zdarzyło że po wielu księżycach ich podróży dołączył do nich właśnie mały Burdig. Podczas gdy Ojciec starał zapewnić mu beztroskie dzieciństwo, matka utwierdzała go w przekonaniu iż świat nie jest taki piękny i kolorowy. Na stałe osiedlili się oni w wiosce w której o dziwo ludzie żyli ze smokami w harmonii, wtedy właśnie Burdig odnalazł się w ścieżce.. Opiekunki do dzieci. Zarówno tych ludzkich jak i smoczych. Po dwudziestu księżycach swojego życia, dociekliwość młodego wygrała i postanowił on ruszyć w podróż śladami przeszłości swojej matki oraz ojca, szukając całych tych "Wolnych Stad"..
I właśnie wtedy zaczęła się jego prawdziwa historia!


    PN: 0


    ATUTY
    - Atrakcyjny;
    - Szczęściarz;
    - Altruista;
    - Opiekun;
    - Magiczny śpiew


    ATRYBUTY
    Siła: 3
    Wytrzymałość: 1
    Zręczność: 3

    Moc: 1
    Percepcja: 4

    Aparycja: 5


    UMIEJĘTNOŚCI
    Bieg 2
    Lot 2
    Pływanie 1
    Obrona 1
    Atak 2

    Leczenie 0
    Wiedza 1
    Magia:
    > obronna
    1
    > atak 1
    > precyzyjna 1
    Kamuflaż 1
    Skradanie 1
    Śledzenie 1

    Mediacja 3


    Umiejętności specjalne
    Warzenie eliksirów:
    > leczących 0
    > ochronnych 0
    > wspomagających 0
    Tworzenie run:
    > ochronnych 0
    > ataku 0
    Błysk przyszłości 0


    POZOSTAŁE

      Przedmioty posiadane:

      Pożywienie: 0/4 mięsa; 3/4 owoców
      Kamienie: -
      Kryształy: Mentora [nieaktywny]; Ideału [aktywny]; Szczodrobliwego [nieaktywny]; Przewodnika [aktywny]; Doświadczonego [aktywny]

      Runy: -
      Eliksiry: -
      Inne bonusy: trujący napar z chmielu, przywołanie ducha zmarłej postaci na jedną fabułę (za zgodą właściciela, maks 3 tyg pisania)

      Fabularne: Srebrny pierścień, podrasowana pułapka na myszy, brązowa moneta, para kolczyków z łuską morskiego smoka morskiego, popsuty potrzask, fletnia, przyprawy, mieszanka przypraw do mięsa, łuska śledzia, 2x smoczy ząb, sadzonki czarnych róż, pięknie haftowana peleryna, mały garnek


      Stan głodu - kliknij

      Stan zdrowia - kliknij

      Karta Osiągnięć - kliknij
Ostatnio zmieniony przez Infamia Nieumarłych 2021-04-11, 12:54, w całości zmieniany 183 razy  
  Niespodziewajki: tak - tylko dla smoka
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 26
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2453
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-09-16, 15:35   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    Witam wśród Siewców Plagi. Niech wszelkiego rodzaju zarazki będą z Tobą.
    + Percepcja II [bonus stadny]
    + Aparycja III [początek gry]


    Umiejętności przepisane z KP Mistycznookiej:
    + Bieg I
    + Pływanie I
    + Lot I
    + Obrona I
    + Atak I

    + Wiedza I

    + MP I
    + MO I
    + MA I

    + Kamuflaż I
    + Śledzenie I
    + Skradanie I

    + Mediacja I
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Uśmiech Szydercy
Starszy Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Płeć: Samiec
Księżyce: 79
Rasa: Pustynny
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 27
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 1142
Wysłany: 2019-09-26, 02:24   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


Dodano Atuty: Atrakcyjny (Aparycja +1), Szczęściarz
_________________
 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 26
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2453
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-09-27, 15:33   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    + 2x Akwamaryn (ze skarbca stadnego)
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 26
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2453
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-10-09, 08:38   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    + Malachit
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 26
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2453
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-10-10, 17:06   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    + Diament
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 26
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2453
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-10-12, 17:19   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    - Diament (do skarbca stadnego)
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 26
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2453
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-10-15, 09:12   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    + 2/4 mięsa
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 26
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2453
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-10-15, 09:14   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    - 2x Akwamaryn, 2x malachit (wydane na kwarce)
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Uśmiech Szydercy
Starszy Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Płeć: Samiec
Księżyce: 79
Rasa: Pustynny
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 27
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 1142
Wysłany: 2019-10-17, 22:16   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


Mediacja +1
Aparycja +1
_________________
 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 26
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2453
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-10-27, 15:25   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    + 1x Punkt Nauki
    - 3/4 owoców, 1/4 mięsa (sytość)
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

Ostatnio zmieniony przez Infamia Nieumarłych 2019-10-27, 15:26, w całości zmieniany 1 raz  
  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 26
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2453
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-11-03, 16:54   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    + 3x Punkt Nauki
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Uśmiech Szydercy
Starszy Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Płeć: Samiec
Księżyce: 79
Rasa: Pustynny
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 27
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 1142
Wysłany: 2019-11-04, 19:23   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


+ Lot 2
+ Bieg 2
_________________
 
 
Uśmiech Szydercy
Starszy Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Płeć: Samiec
Księżyce: 79
Rasa: Pustynny
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 27
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 1142
Wysłany: 2019-11-07, 11:36   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


+ Altruista
_________________
 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 26
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2453
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-11-09, 18:29   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    + Bursztyn
    + 2x Punkt Nauki
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 11