FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Przesilenie Północne
2020-01-05, 15:54
Śnieżna Zadyma
Autor Wiadomość
Śnieżna Zadyma 
Czarodziej Plagi



Stado: Plagi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 42
Płeć: Samiec
Wiek: 59
Dołączył: 04 Gru 2019
Posty: 581
Wysłany: 2019-12-04, 11:20   Śnieżna Zadyma
   A: S: 1| W: 4| Z: 1| M: 5| P: 3| A: 1
   U: W,B,Skr,A,O,MP,Śl,M: 1| L,MA,MO: 2
   Atuty: Mocarny; Chytry Przeciwnik; Nieugięty;


Imię: Sorei » Wędrowny Kolec » Śnieżna Zadyma

Stado: Woda » Plaga

Ranga: Adept » Czarodziej

Wiek (w księżycach): 20

Rasa: Skrajny (Północny + Powietrzny)

Płeć: Samiec

Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski
Skrzydła
Skrzydła błoniaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: żółty
Dominujący kolor smoka: srebrny
Znaki szczególne smoka (max 15 słów): smoczy grzbiet zdobi gęsta, długa grzywa, ciągnąca się od szyi, aż po czubek ogona.
Zieje ogniem

Wygląd (przynajmniej 4 rozbudowane zdania):
Smok o wydłużonym ciele, o idealnych proporcjach. Całe ciało pokrywają drobne, miękkie łuski, ściśle przylegające do skóry. Nie czynią go przez to odpornym na ataki fizyczne, ale dzięki takiemu pancerzu jest zwinniejszy i lżejszy. Głowę ozdabiają rzędy trzech rogów z każdej strony, pokrytych z nachodzących na siebie warstw twardej kości. Policzki zakończone są podobnymi kolcami, acz znacznie krótszymi. Pancerz od spodu jest zbudowany z miękkich płyt o kształcie litery V skierowanych ku ogonowi. Korpus pokolorowany się wzdłuż trzema kolorami łusek - od dołu: chamois, beżowy, a na grzbiecie i łapach - ciemno-brazowy. Uszy ma ukryte za rogami. Po matce odziedziczył bardzo duże skrzydła, które rozciągają miękką, zamszową błonę o beżowym zabarwieniu.

***

Osiągając wiek 24 księżyców zaczął szybko zrzucać swoje pierwsze łuski, by ostatecznie przyjąć właściwy, dorosły wygląd, z którego słynęli jego przodkowie. Jego łuska przybrała kolor wypolerowanego srebra. Grzywa na głowie, karku, grzbiecie i ogonie także zmieniła swoją barwę na siwą, ciut ciemniejszą u nasady.

Charakter (przynajmniej 3 rozbudowane zdania): Wydaje się być smokiem ostrożnym, zdystansowanym, albo nawet nieśmiałym. Ale gdy się go lepiej pozna, zauważa się bardziej dominujące cechy, jak np.: zaradność, dociekliwość i bezpośredniość. Czasami zachowuje się jak czubek, ale tylko w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Jest żywiołowy, czasem impulsywny, ale nade wszystko: lubi zawierać nowe znajomości. Jako, że życie dało mu w kość, nauczył się z wdzięcznością przyjmować dary losu i a ciosy znosić perspektywą przemijania.

Historia:
Sorei nie miał rodzeństwa. Wykluł się za barierą jako syn pierworodny pary smoków rasy Północnej i Powietrznej. Od początku do końca pieczę nad nim sprawowała tylko i wyłącznie matka, która tłumaczyła małemu Sorei, że jego ojciec odleciał na polowanie i nigdy już nie wrócił. Nikt nie potrafił pomóc w jego odnalezieniu. Na szczęście jego matka Tatina, miała dość przyjaciół, którzy pomagali w opiece nad pisklakiem, który w bardzo młodym wieku zaczął stwarzać poważne problemy. Dotyczyło to przede wszystkim dyscypliny. Słuchanie starszych przychodziło mu... - mówiąc oględnie - bardzo ciężko. Już drugiego dnia, od kiedy nabył umiejętność chodzenia, wymknął się niepostrzeżenie z legowiska i wyruszył na swoją pierwszą eskapadę. Całe szczęście, że samotny smoczek, potykający się o własne skrzydła, został w porę zauważony przez znajomych Tatiny, która od tamtej pory musiała zagracać wyjście z jaskini barierami nie do pokonania przez krnąbrnego Sorei. Potem, aby zająć czymś ciekawskiego syna, zaczęła uczyć go magii, z racji tego, że tylko na tym znała się najlepiej. Co interesujące, Sorei, mimo braku zainteresowania lekcjami matki, w jakiś niewytłumaczalny sposób, operował maddarą w sposób intuicyjny i nie potrzebował więcej niż kilku dni na wykonanie prawidłowo kilku prostych czynności.
Dopóki Tatina nie była pewna, że młody smok opanował podstawowe umiejętności, była cały czas przy nim i to go trochę denerwowało. Korzystał z każdej nadarzającej się okazji żeby nawiać od nadgorliwej matki i odkrywać okolice. Choć wielokrotnie ostrzegano go, aby nie przekraczał granic stada Upiornych, zrobił to któregoś dnia i od razu wpadł w szpony wroga. Cena jego uwolnienia była zbyt wysoka i jeśli miałby wybór wolałby, żeby go zabili na miejscu, ale Tatina nie zastanawiała się ani chwili i doszło do wymiany – ona za niego. Od tamtej pory kilkakrotnie próbował uwolnić matkę, którą traktowano w stadzie w sposób wyjątkowo brutalny. Gwałcono, bito, wykorzystywano jako zakładnika i w ten sposób coraz więcej terenów jego stada wpadało w łapy wroga. W końcu podjęto bardzo trudną decyzję i pewnego razu, kiedy Upiorni znowu najechali stado Słońca, zabito Tatinę. Szybko i bezboleśnie. Zrobiło to jej własne stado, na oczach jej syna. Było to dla niej wybawienie, ale dla Sorei to była zwykła zdrada i morderstwo. Nigdy się z tym nie pogodził. Tego dnia był gotowy odbić matkę, lecz nie zdążył. Obwiniał siebie za to, że tak długo zwlekał, że nie przykładał się do nauki, które dawała jej Tatina. A największy żal odczuwał wobec własnego stada. Żal tak wielki, że nie mógł z nimi żyć dłużej i opuścił rodzinne strony, aby wieść życie samotnika.
Jego umiejętności przetrwania okazały się jednak zbyt małe, żeby sprostać trudnościom jakie rzuciły mu przed nos surowe góry i niegościnne pustkowie. Był wielokrotnie przeganiany przez inne drapieżniki i nie raz przez inne smoki. Ale nawet to nie było w stanie złamać jego ducha. Dopóki nie spotkał na swej drodze gryfów. Ze wszystkich plag na tym padole, one zaszły mu za skórę najbardziej. Nie dość, że byli jeszcze bardziej uparci od niego, to jeszcze dużo silniejsi i szybsi. Został osaczony nad brzegiem morza i jedyną drogą ucieczki było nieznane za błękitnym horyzontem. Czekała go tam najpewniej śmierć przez utonięcie, bo zeżreć żywcem na pewno by się nie dał. Gdyby pościg go dogonił, zapewne zanurkowałby w morskiej toni i od razu zaczerpnął wodę do płuc żeby oszczędzić sobie cierpienia. I faktycznie, wyglądało na to, że tak będzie musiał zrobić, bo pomimo wielkich skrzydeł i wrodzonej umiejętności latania, wiatr od samego początku wiał mu w pysk i szybko drenował jego siły. Był już na skraju wyczerpania, gdy na horyzoncie zamajaczyła mu długa jak okiem sięgnąć, półprzeźroczysta ściana. Z początku chciał ją oblecieć, ale po dłuższym czasie zrozumiał, że na da rady, a stado gryfów już go doganiało. Nie mając zbytniego wyboru postanowił spróbować przebić się przez dziwną, magiczną barierę. Zrobił zwrot i wleciał prosto w nią. Nie poczuł żadnego uderzenia, ani najmniejszego oporu. Po prostu przez nią przeleciał. Krótko po tym, nieprzygotowany na taką reakcję, wpadł do wody i zaczął tonąć. Gryfy też przeleciały przez barierę, ale widząc, że obiad znika im w fali, zawróciły i zniknęły za barierą.
Sorei tonął sobie w najlepsze i łapał ostatkiem sił powietrze, aż wreszcie na dobre zniknął w morskiej toni. Nie umiał pływać, dlatego wykonywał chaotyczne ruchy łapami obracając się w słonej wodzie wokół własnej osi. Wiedział, że miał specjalny plan tonięcia. Wszystko było dopracowane do ideału. A jednak, kiedy przyszła godzina próby, czuł w sercu wielki strach. Nie chciał tonąć, chciał żyć. Kilka minut szarpaniny wreszcie zmusiły go do zaczerpnięcia wody. Uczucie było wstrząsające, a reakcja tak impulsywna, że nic już nie kontrolował. Umysł i ciało walczyło o zachowanie przytomności, ale i tak wkrótce ogarnęła go ciemność.
Gdy się obudził na plaży, poczuł ogromne pieczenie w klatce piersiowej. Nie mógł się pozbyć uczucia, że nie może oddychać. Mlaskał i kaszlał w nieskończoność. W uszach szumiały mu fale. Gdy się rozejrzał, zobaczył przy sobie siedzącego, błękitnego smoka o przedziwnie wydłużonym ciele. Wyglądał jak wąż. Nie miał skrzydeł, tylko dwie, krótkie łapy z palcami połączonymi błoną, jak u żaby.
- G-gdzie jestem? Nie żyję?
- Ależ skąd – odparł rozbawiony nieznajomy. - Żyjesz, mimo że byłeś już po tamtej stronie. Jesteśmy nad Zatoką Tyral, na ziemiach Stada Wody.
Sorei miał mętlik w głowie. Pewnie morska piana zalegała mu jeszcze w mózgu, bo nie potrafił sobie przypomnieć co się z nim stało pod wodą.
Dziękuję za uratowanie. Mogę tu odpocząć?
Morski smok kiwnął głową i zaczął się cofać do morza. Wykonywał przy tym fascynujące ruchy tułowiem i Sorei pomyślał, że przypomina trochę żółwie. Z tymi krótkimi łapkami.
- Czekaj! - zreflektował się, ale za późno żeby nieznajomy go usłyszał. Chciał tylko poznać jego imię, ale najwyraźniej nieznajomy musiał już wracać do morskiej toni.
Powstał na łapy i otrzepał się z mokrego piasku. Nienawidził piasku! Włazi wszędzie i ciężko go się pozbyć. Wzdrygnął się i obrócił się przodem do lądu. Linię brzegową porastały pochylone w kierunku morza brzozy okalające strome wydmy. Sorei obejrzał się jeszcze raz za siebie szukając wzrokiem na migoczącej tafli śladów morskiego smoka.
Zachodni wiatr uderzał go w zad i popychał zachęcająco w kierunku lądu. Smok poprawił oblepione piaskiem skrzydła i ruszył w kierunku wydm, aby wspiąć się po nich i zniknąć w lesie...

    Punkty Honoru: 1


    ATUTY
    - Mocarny;
    - Chytry Przeciwnik;
    - Nieugięty;
    - [grupa czwarta].


    ATRYBUTY
    Siła: 1
    Wytrzymałość: 4
    Zręczność: 1

    Moc: 5
    Percepcja: 3

    Aparycja: 1


    UMIEJĘTNOŚCI
    Bieg 1
    Lot 1
    Pływanie 1
    Obrona 1
    Atak 1

    Leczenie 0
    Wiedza 0
    Magia:
    > obronna
    2
    > atak 2
    > precyzyjna 1
    Kamuflaż 0
    Skradanie 1
    Śledzenie 1

    Mediacja 1


    Umiejętności specjalne
    Warzenie eliksirów:
    > leczących 0
    > ochronnych 0
    > wspomagających 0
    Tworzenie run:
    > ochronnych 0
    > ataku 0
    Błysk przyszłości 0


    POZOSTAŁE

      Przedmioty posiadane:

      Pożywienie: 12/4 mięsa, 0/4 owoców
      Kamienie: diament, opal, tygrysie oko, 2x malachit
      Kryształy: -

      Runy: -
      Eliksiry: -
      Inne bonusy: -

      Fabularne: -


      Stan głodu - kliknij

      Stan zdrowia - kliknij

      Karta Osiągnięć - kliknij
Ostatnio zmieniony przez Uśmiech Szydercy 2020-04-30, 15:02, w całości zmieniany 64 razy  
 
 
Przesilenie Północne
Przywódca Wody



Stado: Wody
Rasa: Olbrzymi
Księżyce: 56
Płeć: Samiec
Opiekun: Sztorm Stulecia
Mistrz: Sztorm Stulecia
Partner: Sosnowy Pocisk
Wiek: 20
Dołączył: 04 Sie 2019
Posty: 3036
Wysłany: 2019-12-04, 15:57   
   A: S: 5| W: 4| Z: 2| M: 3| P: 3| A: 3
   U: W,B,L,Skr,M,Kż,MP,MA,MO: 1| Pł,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Adrenalina; Twardy jak diament; Magiczny Śpiew;


    Witamy w stadzie Wody! W razie pytań, pisz śmiało. (:
    + Aparycja II, III
    + Zręczność II [bonus stadny]
_________________



[KK] B Ó J K A - chmurnik
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 1 | P: 3 | A: 1
L, Skr, MP, Śl: 1| MO, MA: 2
    I. SILNY
    II. ADRENALINA
      dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
    III. TWARDY JAK DIAMENT
      -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość, raz na miesiąc podczas modlitwy otrzymuje dar od swojego patrona
    IV. MAGICZNY ŚPIEW
      raz na walkę/polowanie, obniżenie o 2 liczby sukcesów przeciwnika

    BŁYSK PRZYSZŁOŚCI
      Ostatnie użycie: 10 / 06

    kryształ szczodrobliwego 05 / 07
    kryształ ideału -- / --
    kryształ kolekcjonera -- / --


    kamienie szlachetne: 24
    2x malachit, 2x cytryn, 2x jaspis, 4x szafir, 3x onyks, 2x koral, 3x szmaragd, 2x turkus, topaz, perła, tygrysie oko, granat

    pożywienie: 12/4 mięsa | 10/4 owoców
    3/4 żubra, 3/4 bazyliszka, 6/4 lewiatanów | 3/4 orzechów laskowych, 3/4 jabłek, 2/4 sałaty morskiej, 2/4 rokitnika

    fabularnie: pergamin z piktogramami; naszyjnik ze szmaragdem i srebrną zawieszką; futro kotołaka, żbika, wilka
    mechanicznie: szalik [chroni przed zimnem rasy nieodporne na chłód]; czapeczka [jednorazowo chroni łeb przed smoczym oddechem]; rzeźba szczęki Zewu Płomieni [jednorazowo - +3 sukcesy do ataku w pysk]
 
 
~ Administrator 
Smoków Wolnych Stad



Dołączyła: 07 Sty 2014
Posty: 14176
Wysłany: 2019-12-04, 18:29   

Otrzymujesz 7 PU do rozdania za opowiadanie!
_________________
[ HIENA | RIT | FAO ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady, zauważyłeś jakieś nieprawidłowości - sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!

Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu. Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
 
 
Przesilenie Północne
Przywódca Wody



Stado: Wody
Rasa: Olbrzymi
Księżyce: 56
Płeć: Samiec
Opiekun: Sztorm Stulecia
Mistrz: Sztorm Stulecia
Partner: Sosnowy Pocisk
Wiek: 20
Dołączył: 04 Sie 2019
Posty: 3036
Wysłany: 2019-12-09, 17:09   
   A: S: 5| W: 4| Z: 2| M: 3| P: 3| A: 3
   U: W,B,L,Skr,M,Kż,MP,MA,MO: 1| Pł,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Adrenalina; Twardy jak diament; Magiczny Śpiew;


    - Aparycja III, II,
    + Moc II, III,
    + Skradanie I
_________________



[KK] B Ó J K A - chmurnik
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 1 | P: 3 | A: 1
L, Skr, MP, Śl: 1| MO, MA: 2
    I. SILNY
    II. ADRENALINA
      dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
    III. TWARDY JAK DIAMENT
      -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość, raz na miesiąc podczas modlitwy otrzymuje dar od swojego patrona
    IV. MAGICZNY ŚPIEW
      raz na walkę/polowanie, obniżenie o 2 liczby sukcesów przeciwnika

    BŁYSK PRZYSZŁOŚCI
      Ostatnie użycie: 10 / 06

    kryształ szczodrobliwego 05 / 07
    kryształ ideału -- / --
    kryształ kolekcjonera -- / --


    kamienie szlachetne: 24
    2x malachit, 2x cytryn, 2x jaspis, 4x szafir, 3x onyks, 2x koral, 3x szmaragd, 2x turkus, topaz, perła, tygrysie oko, granat

    pożywienie: 12/4 mięsa | 10/4 owoców
    3/4 żubra, 3/4 bazyliszka, 6/4 lewiatanów | 3/4 orzechów laskowych, 3/4 jabłek, 2/4 sałaty morskiej, 2/4 rokitnika

    fabularnie: pergamin z piktogramami; naszyjnik ze szmaragdem i srebrną zawieszką; futro kotołaka, żbika, wilka
    mechanicznie: szalik [chroni przed zimnem rasy nieodporne na chłód]; czapeczka [jednorazowo chroni łeb przed smoczym oddechem]; rzeźba szczęki Zewu Płomieni [jednorazowo - +3 sukcesy do ataku w pysk]
 
 
Przesilenie Północne
Przywódca Wody



Stado: Wody
Rasa: Olbrzymi
Księżyce: 56
Płeć: Samiec
Opiekun: Sztorm Stulecia
Mistrz: Sztorm Stulecia
Partner: Sosnowy Pocisk
Wiek: 20
Dołączył: 04 Sie 2019
Posty: 3036
Wysłany: 2019-12-09, 23:08   
   A: S: 5| W: 4| Z: 2| M: 3| P: 3| A: 3
   U: W,B,L,Skr,M,Kż,MP,MA,MO: 1| Pł,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Adrenalina; Twardy jak diament; Magiczny Śpiew;


    + Atut grupy I - Mocarny,
    + Moc IV,
    + Atut grupy II - Chytry Przeciwnik
_________________



[KK] B Ó J K A - chmurnik
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 1 | P: 3 | A: 1
L, Skr, MP, Śl: 1| MO, MA: 2
    I. SILNY
    II. ADRENALINA
      dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
    III. TWARDY JAK DIAMENT
      -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość, raz na miesiąc podczas modlitwy otrzymuje dar od swojego patrona
    IV. MAGICZNY ŚPIEW
      raz na walkę/polowanie, obniżenie o 2 liczby sukcesów przeciwnika

    BŁYSK PRZYSZŁOŚCI
      Ostatnie użycie: 10 / 06

    kryształ szczodrobliwego 05 / 07
    kryształ ideału -- / --
    kryształ kolekcjonera -- / --


    kamienie szlachetne: 24
    2x malachit, 2x cytryn, 2x jaspis, 4x szafir, 3x onyks, 2x koral, 3x szmaragd, 2x turkus, topaz, perła, tygrysie oko, granat

    pożywienie: 12/4 mięsa | 10/4 owoców
    3/4 żubra, 3/4 bazyliszka, 6/4 lewiatanów | 3/4 orzechów laskowych, 3/4 jabłek, 2/4 sałaty morskiej, 2/4 rokitnika

    fabularnie: pergamin z piktogramami; naszyjnik ze szmaragdem i srebrną zawieszką; futro kotołaka, żbika, wilka
    mechanicznie: szalik [chroni przed zimnem rasy nieodporne na chłód]; czapeczka [jednorazowo chroni łeb przed smoczym oddechem]; rzeźba szczęki Zewu Płomieni [jednorazowo - +3 sukcesy do ataku w pysk]
Ostatnio zmieniony przez Przesilenie Północne 2019-12-09, 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Przesilenie Północne
Przywódca Wody



Stado: Wody
Rasa: Olbrzymi
Księżyce: 56
Płeć: Samiec
Opiekun: Sztorm Stulecia
Mistrz: Sztorm Stulecia
Partner: Sosnowy Pocisk
Wiek: 20
Dołączył: 04 Sie 2019
Posty: 3036
Wysłany: 2019-12-14, 15:01   
   A: S: 5| W: 4| Z: 2| M: 3| P: 3| A: 3
   U: W,B,L,Skr,M,Kż,MP,MA,MO: 1| Pł,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Adrenalina; Twardy jak diament; Magiczny Śpiew;


    + Śledzenie I
_________________



[KK] B Ó J K A - chmurnik
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 1 | P: 3 | A: 1
L, Skr, MP, Śl: 1| MO, MA: 2
    I. SILNY
    II. ADRENALINA
      dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
    III. TWARDY JAK DIAMENT
      -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość, raz na miesiąc podczas modlitwy otrzymuje dar od swojego patrona
    IV. MAGICZNY ŚPIEW
      raz na walkę/polowanie, obniżenie o 2 liczby sukcesów przeciwnika

    BŁYSK PRZYSZŁOŚCI
      Ostatnie użycie: 10 / 06

    kryształ szczodrobliwego 05 / 07
    kryształ ideału -- / --
    kryształ kolekcjonera -- / --


    kamienie szlachetne: 24
    2x malachit, 2x cytryn, 2x jaspis, 4x szafir, 3x onyks, 2x koral, 3x szmaragd, 2x turkus, topaz, perła, tygrysie oko, granat

    pożywienie: 12/4 mięsa | 10/4 owoców
    3/4 żubra, 3/4 bazyliszka, 6/4 lewiatanów | 3/4 orzechów laskowych, 3/4 jabłek, 2/4 sałaty morskiej, 2/4 rokitnika

    fabularnie: pergamin z piktogramami; naszyjnik ze szmaragdem i srebrną zawieszką; futro kotołaka, żbika, wilka
    mechanicznie: szalik [chroni przed zimnem rasy nieodporne na chłód]; czapeczka [jednorazowo chroni łeb przed smoczym oddechem]; rzeźba szczęki Zewu Płomieni [jednorazowo - +3 sukcesy do ataku w pysk]
 
 
Przesilenie Północne
Przywódca Wody



Stado: Wody
Rasa: Olbrzymi
Księżyce: 56
Płeć: Samiec
Opiekun: Sztorm Stulecia
Mistrz: Sztorm Stulecia
Partner: Sosnowy Pocisk
Wiek: 20
Dołączył: 04 Sie 2019
Posty: 3036
Wysłany: 2019-12-21, 12:19   
   A: S: 5| W: 4| Z: 2| M: 3| P: 3| A: 3
   U: W,B,L,Skr,M,Kż,MP,MA,MO: 1| Pł,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Adrenalina; Twardy jak diament; Magiczny Śpiew;


    + Atak I, Obrona I
_________________



[KK] B Ó J K A - chmurnik
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 1 | P: 3 | A: 1
L, Skr, MP, Śl: 1| MO, MA: 2
    I. SILNY
    II. ADRENALINA
      dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
    III. TWARDY JAK DIAMENT
      -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość, raz na miesiąc podczas modlitwy otrzymuje dar od swojego patrona
    IV. MAGICZNY ŚPIEW
      raz na walkę/polowanie, obniżenie o 2 liczby sukcesów przeciwnika

    BŁYSK PRZYSZŁOŚCI
      Ostatnie użycie: 10 / 06

    kryształ szczodrobliwego 05 / 07
    kryształ ideału -- / --
    kryształ kolekcjonera -- / --


    kamienie szlachetne: 24
    2x malachit, 2x cytryn, 2x jaspis, 4x szafir, 3x onyks, 2x koral, 3x szmaragd, 2x turkus, topaz, perła, tygrysie oko, granat

    pożywienie: 12/4 mięsa | 10/4 owoców
    3/4 żubra, 3/4 bazyliszka, 6/4 lewiatanów | 3/4 orzechów laskowych, 3/4 jabłek, 2/4 sałaty morskiej, 2/4 rokitnika

    fabularnie: pergamin z piktogramami; naszyjnik ze szmaragdem i srebrną zawieszką; futro kotołaka, żbika, wilka
    mechanicznie: szalik [chroni przed zimnem rasy nieodporne na chłód]; czapeczka [jednorazowo chroni łeb przed smoczym oddechem]; rzeźba szczęki Zewu Płomieni [jednorazowo - +3 sukcesy do ataku w pysk]
 
 
Sosnowy Pocisk 
Zastępca Wody



Stado: Wody
Rasa: Północny
Księżyce: 46
Płeć: Samica
Mistrz: Lekkość Wiatru
Partner: Przesilenie Północne
Wiek: 24
Dołączyła: 08 Wrz 2019
Posty: 2187
Wysłany: 2020-01-01, 12:54   
   A: S: 2| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: W,B,Pł,L,Skr,M,A,O,Kż,Śl: 1| MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Mocarny; Niezdarny wojownik; Twardy jak diament; Magiczny śpiew;


Zmiana stanu głodu: Sytość [31.12.2019]

+2/4 mięsa
_________________


Atuty:
Mocarny - jednorazowo +1 do Mocy
Niezdarny wojownik - kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
Twardy jak diament - smok ma -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji jego przeciwnikowi odejmuje się 2 sukcesy. Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie.

Umiejętności specjalne:
Błysk Przyszłości (ostatnie użycie: - )

Bonusy:
- Słodki Cukiereczek (Jednorazowe; zjedzony przed walką, w dowolnym momencie pozwala omamić przeciwnika, przez co traci on swój ruch!)
- Psikus Sennah (w walce z 2+ drapieżnikami 1 z nich staje po stronie smoka aż do pokonania wszystkich przeciwników - potem ucieka)

Przedmioty fabularne:
kolczyk pewnej wojowniczki :*
 
 
Sosnowy Pocisk 
Zastępca Wody



Stado: Wody
Rasa: Północny
Księżyce: 46
Płeć: Samica
Mistrz: Lekkość Wiatru
Partner: Przesilenie Północne
Wiek: 24
Dołączyła: 08 Wrz 2019
Posty: 2187
Wysłany: 2020-01-03, 11:03   
   A: S: 2| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: W,B,Pł,L,Skr,M,A,O,Kż,Śl: 1| MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Mocarny; Niezdarny wojownik; Twardy jak diament; Magiczny śpiew;


+PH
+1/4 mięsa
_________________


Atuty:
Mocarny - jednorazowo +1 do Mocy
Niezdarny wojownik - kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
Twardy jak diament - smok ma -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji jego przeciwnikowi odejmuje się 2 sukcesy. Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie.

Umiejętności specjalne:
Błysk Przyszłości (ostatnie użycie: - )

Bonusy:
- Słodki Cukiereczek (Jednorazowe; zjedzony przed walką, w dowolnym momencie pozwala omamić przeciwnika, przez co traci on swój ruch!)
- Psikus Sennah (w walce z 2+ drapieżnikami 1 z nich staje po stronie smoka aż do pokonania wszystkich przeciwników - potem ucieka)

Przedmioty fabularne:
kolczyk pewnej wojowniczki :*
 
 
Przesilenie Północne
Przywódca Wody



Stado: Wody
Rasa: Olbrzymi
Księżyce: 56
Płeć: Samiec
Opiekun: Sztorm Stulecia
Mistrz: Sztorm Stulecia
Partner: Sosnowy Pocisk
Wiek: 20
Dołączył: 04 Sie 2019
Posty: 3036
Wysłany: 2020-01-03, 22:26   
   A: S: 5| W: 4| Z: 2| M: 3| P: 3| A: 3
   U: W,B,L,Skr,M,Kż,MP,MA,MO: 1| Pł,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Adrenalina; Twardy jak diament; Magiczny Śpiew;


    + Wiedza I,
    + Lot II
_________________



[KK] B Ó J K A - chmurnik
S: 1 | W: 1 | Z: 1 | M: 1 | P: 3 | A: 1
L, Skr, MP, Śl: 1| MO, MA: 2
    I. SILNY
    II. ADRENALINA
      dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
    III. TWARDY JAK DIAMENT
      -1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość, raz na miesiąc podczas modlitwy otrzymuje dar od swojego patrona
    IV. MAGICZNY ŚPIEW
      raz na walkę/polowanie, obniżenie o 2 liczby sukcesów przeciwnika

    BŁYSK PRZYSZŁOŚCI
      Ostatnie użycie: 10 / 06

    kryształ szczodrobliwego 05 / 07
    kryształ ideału -- / --
    kryształ kolekcjonera -- / --


    kamienie szlachetne: 24
    2x malachit, 2x cytryn, 2x jaspis, 4x szafir, 3x onyks, 2x koral, 3x szmaragd, 2x turkus, topaz, perła, tygrysie oko, granat

    pożywienie: 12/4 mięsa | 10/4 owoców
    3/4 żubra, 3/4 bazyliszka, 6/4 lewiatanów | 3/4 orzechów laskowych, 3/4 jabłek, 2/4 sałaty morskiej, 2/4 rokitnika

    fabularnie: pergamin z piktogramami; naszyjnik ze szmaragdem i srebrną zawieszką; futro kotołaka, żbika, wilka
    mechanicznie: szalik [chroni przed zimnem rasy nieodporne na chłód]; czapeczka [jednorazowo chroni łeb przed smoczym oddechem]; rzeźba szczęki Zewu Płomieni [jednorazowo - +3 sukcesy do ataku w pysk]
 
 
Kuszenie Diabła
Zastępca Plagi
Frar Pokrętna



Stado: Plagi
Rasa: Górski
Księżyce: 58
Płeć: Samica
Partner: Czarnoskrzydły
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 2380
Wysłany: 2020-01-06, 18:46   
   A: S: 1| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: Kż,B,L,A,O,M,W,Skr,Śl,M,P: 1| MO,MP: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Mistyk; Magiczny śpiew; Wybraniec bogów


+ kalectwo: (brak prawej, przedniej kończyny) +1 ST do akcji fizycznych
_________________
    Quite an experience to live in fear, isn’t it? That’s what it is to be a slave.


    Atuty:
    Ostry wzrok
    - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
    Chytra przeciwniczka - W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
    Mistyczka - Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
    Magiczny Śpiew - Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję.
    Wybranka Bogów - Frar ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy.


    Kompan: Ur - bies
    S:3 W:1 Z:1 M:1 P:2 A:1
    Skr,Śl,B:1|A,O:2
    x x x

    [color=#952c2c]


 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 27
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3777
Wysłany: 2020-01-09, 23:28   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


Zmiana bonusu stadnego
-1 Zręczność | +1 Percepcja
_________________
 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 27
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3777
Wysłany: 2020-01-10, 00:00   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


+1 Pływanie
_________________
 
 
Kuszenie Diabła
Zastępca Plagi
Frar Pokrętna



Stado: Plagi
Rasa: Górski
Księżyce: 58
Płeć: Samica
Partner: Czarnoskrzydły
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 2380
Wysłany: 2020-01-16, 13:07   
   A: S: 1| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: Kż,B,L,A,O,M,W,Skr,Śl,M,P: 1| MO,MP: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Mistyk; Magiczny śpiew; Wybraniec bogów


+ PH
_________________
    Quite an experience to live in fear, isn’t it? That’s what it is to be a slave.


    Atuty:
    Ostry wzrok
    - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
    Chytra przeciwniczka - W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
    Mistyczka - Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
    Magiczny Śpiew - Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję.
    Wybranka Bogów - Frar ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy.


    Kompan: Ur - bies
    S:3 W:1 Z:1 M:1 P:2 A:1
    Skr,Śl,B:1|A,O:2
    x x x

    [color=#952c2c]


 
 
Kuszenie Diabła
Zastępca Plagi
Frar Pokrętna



Stado: Plagi
Rasa: Górski
Księżyce: 58
Płeć: Samica
Partner: Czarnoskrzydły
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 2380
Wysłany: 2020-01-16, 20:26   
   A: S: 1| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: Kż,B,L,A,O,M,W,Skr,Śl,M,P: 1| MO,MP: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Mistyk; Magiczny śpiew; Wybraniec bogów


+ granat
_________________
    Quite an experience to live in fear, isn’t it? That’s what it is to be a slave.


    Atuty:
    Ostry wzrok
    - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
    Chytra przeciwniczka - W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
    Mistyczka - Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
    Magiczny Śpiew - Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję.
    Wybranka Bogów - Frar ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy.


    Kompan: Ur - bies
    S:3 W:1 Z:1 M:1 P:2 A:1
    Skr,Śl,B:1|A,O:2
    x x x

    [color=#952c2c]


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!



Wymiana bannerami: KLIK!

DH
SnM


Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 11