FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwyczaje Zamieci
Autor Wiadomość
Zwyczaje Zamieci 
Łowca Plagi
inappropriate lust



Stado: Plagi
Rasa: Północny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Wiek: 39
Dołączyła: 27 Gru 2019
Posty: 400
Wysłany: 2019-12-27, 18:04   Zwyczaje Zamieci
   A: S: 1| W: 3| Z: 5| M: 1| P: 4| A: 1
   U: B,P,O,W,MA,MO,MP,L,Śl,M: 1| Skr,Kż: 2 | A: 3
   Atuty: Wierny druh; Pamięć przodka; Poszukiwacz; Znawca terenów


Imię: Sroga Łuska -> Zwyczaje Zamieci
Stado: Plaga
Ranga: Adept -> Łowca
Wiek: Dwadzieścia jeden księżyców
Rasa: Smok Północny
Płeć: Samica
    Najważniejsze cechy wyglądu:
    Futro
    Skrzydła
    Skrzydła pierzaste
    Dwie pary łap
    Kolor oczu: jasnoniebieski
    Dominujący kolor smoka: brudno-krwisty odcień czerwieni
    Znaki szczególne smoka: mnóstwo czarnych wzorów, wielkość 10-księżycowego pisklaka, skórzana szata, ogromne skrzydła
    Zieje lodem

Wygląd:
Patrz jak się wlecze po prześcieradle zimna - z łbem przy ziemi i uszami na baczność. To ona. Krwista plama wśród oziębłych wydm z wzorami czerni, jakoby jej spod oczu jelenie poroże wytatuowano i na kufie grot strzały odciśnięto. Malowidła ciągną się po całych plecach, kończąc swój majestat na nasadzie ogona. Tworzą najrozmaitsze wzory, zdobiąc północną istotę... ale obraz zasłoniła skórzaną szatą, jak gdyby żałowała innym widoku. Może za małe płótno? Toć to powód do wstydu - niewyrostek z niej. Przecież nie wyrosła od wieku dziesięciu księżyców. A może zasłoniła się ze względu na zbyt długie futro wzdłuż kręgosłupa, szczególnie na łbie? Przecież ogromnej sierści na gardzieli się nie wstydzi, ba, ukazuje jej biel z dumą!
 Patrzy gniewnie niebieskimi ślepiami, choć wyczekuje dzielnie - ino lotki szeleszczą. Szczurzy nos drży gorączkowo; wraz z resztą wąskiego łba wystaje niechętnie spod kaptura. I uśmiech, szeroki i serdeczny, wtenczas przypomina tylko głód, lśniąc ogromnymi kłami. Pożółkłe są gdzieniegdzie, acz nie gra to aż takiej roli - liczy się symbol. Tak jak symbolem są rozmaite złote kolczyki - po trzy w lewym uchu i jeden w lewym, ogromne pierścienie przypominające na złość pętle. Poza tym w lewym są trzy dziury, przez które przewleczono wieki temu złotą nić, po czym zawiązano wokół rogu... ale dlaczego?
 Mimo tego, że to młody pysk, już skalany został, a tym samym kawał mięsa wyrwano. Dwa smagnięcia po lewej teraz różem się bronią. To zabawne jak miękki jest ten element w przeciwieństwie do jej futra.

Charakter:
Co sprawia, że kurier awansuje na znakomitego kuriera? Prędkość? Znajomość terenów jak własną kieszeń?
 Determinacja - chęć przejścia przez śnieżycę tylko po to, żeby dostarczyć te trzęsące się sakwy. Na pewno też dokładność, przecież nikt nie lubi pokopanego, zgniecionego towaru. Czego jej oczy nie widziały to łatwo można policzyć na szponach jednej łapy, a też stąd jej przekonanie, że samica może wiedzieć sporo, jeżeli i nie wszystko. Stąd też tytułowa srogość, wyrobiona poprzez wspinanie się w szczebelkach hierarchii... ale coś w niej, może nadal naiwność i dziecinność, sprawiła, że już tego nie robi, że hierarchia, nadal żywa w jej sercu, nie liczy się z nią bezpośrednio. Że jest tam, gdzie niegdyś tętniła bariera.

Historia:
Szczegóły są nieważne. Była tu i ówdzie, zwiedziła niemały szmal świata. Najważniejsze jest to, że skończyła, choć tętni to w jej żyłach. Pora na stwierdzenie oczywistości: przeszłość jest już napisana. Najwyższy czas zacząć pisać teraźniejszość tak, jak się chce.

    PZ: 12 i 1/3


    ATUTY
    - Wierny druh;
    - Pamięć przodka;
    - Poszukiwacz;
    - Znawca terenów;
    - [grupa czwarta v2];


    ATRYBUTY
    Siła: 1
    Wytrzymałość: 3
    Zręczność: 5

    Moc: 1
    Percepcja: 4

    Aparycja: 1


    UMIEJĘTNOŚCI
    Bieg 1
    Lot 1
    Pływanie 1
    Obrona 1
    Atak 3

    Leczenie 0
    Wiedza 1
    Magia:
    > obronna
    1
    > atak 1
    > precyzyjna 1
    Kamuflaż 2
    Skradanie 2
    Śledzenie 1

    Mediacja 1


    Umiejętności specjalne
    Warzenie eliksirów:
    > leczących 0
    > ochronnych 0
    > wspomagających 0
    Tworzenie run:
    > ochronnych 0
    > ataku 0
    Błysk przyszłości 0


    POZOSTAŁE

      Przedmioty posiadane:

      Pożywienie: 4/4 mięsa; 0/4 owoców
      Kamienie: -
      Kryształy: Kolekcjonera [aktywny]

      Runy: -
      Eliksiry: -
      Inne bonusy: grudka srebra od Naranlei (+1 rzut do dowolnego testu na Moc), kryształ umożliwiający jednorazowe odmłodzenie/postarzenie postaci o 5 księżyców (bez ograniczeń częstotliwości odmładzania) bądź jednorazowe wyleczenie wszystkich ran i chorób (góra granica: krytyk), piękna peleryna (stała dodatkowa kość do testów Aparycji - przedmiotu nie można nikomu przekazać)

      Fabularne: Zakrwawiony, złoty kolczyk z diamentowymi wstawkami, 2x srebrna moneta, biała ludzka szata, krasnoludzki srebrny flet poprzeczny


      Stan głodu - kliknij

      Stan zdrowia - kliknij

      Karta Osiągnięć - kliknij
Ostatnio zmieniony przez Uśmiech Szydercy 2020-07-02, 01:43, w całości zmieniany 99 razy  
 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 26
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3492
Wysłany: 2019-12-28, 00:32   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


Witam wśród Zarazków. Życzę powodzenia, przyda się.

+1 Percepcja
+2 Aparycja
+1 B, P, O, A, W, MA, MO, MP, Kż, Skr, Śl, M

Życzę miłej gry.
_________________
 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 26
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3492
Wysłany: 2019-12-30, 18:18   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


-2 Aparycja | +2 Zręczność
_________________
 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 26
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3492
Wysłany: 2019-12-30, 19:13   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


+ Atuty I i II: wierny druh i pamięć przodka
_________________
 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 34
Płeć: Samica
Opiekun: Mhroczne elfy, potem Kheldar [3ks^]
Mistrz: Voices in her head.
Partner: *jazz music stops*
Wiek: 18
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 3214
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-01-03, 09:54   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,M,Kż,Skr,Śl: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła;


    + Bursztyn, topaz, cytryn, koral (od Złudnej Łuski)
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK
    Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ NIESTABILNA
    Mahvran posiada dodatkową kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje jej ranę ciężką.

    III ~ NIEUGIĘTA
    Na chwilę przed omdleniem Infamia jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    IV ~ NIEULĘKŁA
    Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.05.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 34
Płeć: Samica
Opiekun: Mhroczne elfy, potem Kheldar [3ks^]
Mistrz: Voices in her head.
Partner: *jazz music stops*
Wiek: 18
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 3214
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-01-03, 18:46   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,M,Kż,Skr,Śl: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła;


    + Diament
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK
    Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ NIESTABILNA
    Mahvran posiada dodatkową kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje jej ranę ciężką.

    III ~ NIEUGIĘTA
    Na chwilę przed omdleniem Infamia jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    IV ~ NIEULĘKŁA
    Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.05.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 34
Płeć: Samica
Opiekun: Mhroczne elfy, potem Kheldar [3ks^]
Mistrz: Voices in her head.
Partner: *jazz music stops*
Wiek: 18
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 3214
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-01-03, 21:08   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,M,Kż,Skr,Śl: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła;


    + 4/4 mięsa (od Wiecznej Perły)
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK
    Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ NIESTABILNA
    Mahvran posiada dodatkową kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje jej ranę ciężką.

    III ~ NIEUGIĘTA
    Na chwilę przed omdleniem Infamia jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    IV ~ NIEULĘKŁA
    Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.05.2020

 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 26
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3492
Wysłany: 2020-01-04, 23:06   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


+1 Skr, Kż, L
_________________
 
 
Kuszenie Diabła
Zastępca Plagi
Frar Pokrętna



Stado: Plagi
Rasa: Górski
Księżyce: 58
Płeć: Samica
Partner: Czarnoskrzydły
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 2314
Wysłany: 2020-01-22, 14:03   
   A: S: 1| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: Kż,B,L,A,O,M,W,Skr,Śl,M,P: 1| MO,MP: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Nieugięty; Magiczny śpiew;


- 2/4 mięsa (sytość kompana)
_________________
    Quite an experience to live in fear, isn’t it? That’s what it is to be a slave.


    Atuty:
    Ostry wzrok
    - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
    Chytra przeciwniczka - W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
    Nieugięta - Pod koniec walki, jeśli Frar mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik może się obronić mając +4 ST do akcji.
    Magiczny Śpiew - Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję.

    Kompan: Ur - bies
    S:3 W:1 Z:1 M:1 P:2 A:1
    Skr,Śl,B:1|A,O:2
    x x x

    [color=#952c2c]


 
 
Kuszenie Diabła
Zastępca Plagi
Frar Pokrętna



Stado: Plagi
Rasa: Górski
Księżyce: 58
Płeć: Samica
Partner: Czarnoskrzydły
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 2314
Wysłany: 2020-01-26, 21:27   
   A: S: 1| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: Kż,B,L,A,O,M,W,Skr,Śl,M,P: 1| MO,MP: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Nieugięty; Magiczny śpiew;


+ granat, nefryt, cytryn
_________________
    Quite an experience to live in fear, isn’t it? That’s what it is to be a slave.


    Atuty:
    Ostry wzrok
    - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
    Chytra przeciwniczka - W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
    Nieugięta - Pod koniec walki, jeśli Frar mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik może się obronić mając +4 ST do akcji.
    Magiczny Śpiew - Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję.

    Kompan: Ur - bies
    S:3 W:1 Z:1 M:1 P:2 A:1
    Skr,Śl,B:1|A,O:2
    x x x

    [color=#952c2c]


 
 
Kuszenie Diabła
Zastępca Plagi
Frar Pokrętna



Stado: Plagi
Rasa: Górski
Księżyce: 58
Płeć: Samica
Partner: Czarnoskrzydły
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 2314
Wysłany: 2020-01-28, 11:52   
   A: S: 1| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: Kż,B,L,A,O,M,W,Skr,Śl,M,P: 1| MO,MP: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Nieugięty; Magiczny śpiew;


+ topaz, 2/4 mięsa
+ sytość [- 4/4 mięsa]
_________________
    Quite an experience to live in fear, isn’t it? That’s what it is to be a slave.


    Atuty:
    Ostry wzrok
    - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
    Chytra przeciwniczka - W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
    Nieugięta - Pod koniec walki, jeśli Frar mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik może się obronić mając +4 ST do akcji.
    Magiczny Śpiew - Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję.

    Kompan: Ur - bies
    S:3 W:1 Z:1 M:1 P:2 A:1
    Skr,Śl,B:1|A,O:2
    x x x

    [color=#952c2c]


 
 
Kuszenie Diabła
Zastępca Plagi
Frar Pokrętna



Stado: Plagi
Rasa: Górski
Księżyce: 58
Płeć: Samica
Partner: Czarnoskrzydły
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 2314
Wysłany: 2020-02-05, 13:18   
   A: S: 1| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: Kż,B,L,A,O,M,W,Skr,Śl,M,P: 1| MO,MP: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Nieugięty; Magiczny śpiew;


- 2x cytryn, bursztyn, topaz, koral, diament, granat, nefryt (wydane w warsztacie na zręczność IV)
_________________
    Quite an experience to live in fear, isn’t it? That’s what it is to be a slave.


    Atuty:
    Ostry wzrok
    - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
    Chytra przeciwniczka - W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
    Nieugięta - Pod koniec walki, jeśli Frar mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik może się obronić mając +4 ST do akcji.
    Magiczny Śpiew - Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję.

    Kompan: Ur - bies
    S:3 W:1 Z:1 M:1 P:2 A:1
    Skr,Śl,B:1|A,O:2
    x x x

    [color=#952c2c]


 
 
Kuszenie Diabła
Zastępca Plagi
Frar Pokrętna



Stado: Plagi
Rasa: Górski
Księżyce: 58
Płeć: Samica
Partner: Czarnoskrzydły
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 2314
Wysłany: 2020-02-07, 12:17   
   A: S: 1| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: Kż,B,L,A,O,M,W,Skr,Śl,M,P: 1| MO,MP: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Nieugięty; Magiczny śpiew;


+ 2/4 mięsa (od Chochlika)
_________________
    Quite an experience to live in fear, isn’t it? That’s what it is to be a slave.


    Atuty:
    Ostry wzrok
    - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
    Chytra przeciwniczka - W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
    Nieugięta - Pod koniec walki, jeśli Frar mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik może się obronić mając +4 ST do akcji.
    Magiczny Śpiew - Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję.

    Kompan: Ur - bies
    S:3 W:1 Z:1 M:1 P:2 A:1
    Skr,Śl,B:1|A,O:2
    x x x

    [color=#952c2c]


 
 
Uśmiech Szydercy
Przywódca Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Rasa: Pustynny
Księżyce: 76
Płeć: Samiec
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 26
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 3492
Wysłany: 2020-02-07, 23:47   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,Pł,L,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


+1 Zręczność
_________________
 
 
Kuszenie Diabła
Zastępca Plagi
Frar Pokrętna



Stado: Plagi
Rasa: Górski
Księżyce: 58
Płeć: Samica
Partner: Czarnoskrzydły
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 2314
Wysłany: 2020-02-09, 21:40   
   A: S: 1| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: Kż,B,L,A,O,M,W,Skr,Śl,M,P: 1| MO,MP: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Nieugięty; Magiczny śpiew;


- 2/4 mięsa (sytość kompana)
_________________
    Quite an experience to live in fear, isn’t it? That’s what it is to be a slave.


    Atuty:
    Ostry wzrok
    - Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
    Chytra przeciwniczka - W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
    Nieugięta - Pod koniec walki, jeśli Frar mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik może się obronić mając +4 ST do akcji.
    Magiczny Śpiew - Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję.

    Kompan: Ur - bies
    S:3 W:1 Z:1 M:1 P:2 A:1
    Skr,Śl,B:1|A,O:2
    x x x

    [color=#952c2c]


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!



Wymiana bannerami: KLIK!

DH
SnM


Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 10