Imię:Ha'ara -> Nęcąca Łuska -> Szarlatańska Obietnica Stado:Plaga Ranga:Pisklę -> Kleryk -> Uzdrowiciel -> Wojownik Wiek:1 Rasa:Skrajny (północny x pustynny) Płeć:Samica Najważniejsze cechy wyglądu:
Futro
Skrzydła pierzaste
Dwie pary łap
Kolor oczu:Szmaragdowa zieleń Dominujący kolor smoka:Pastelowa żółć Znaki szczególne smoka:zakolczykowane uszy, szpon na zgięciu skrzydeł i proste "kozie" rogi Nie zieje
Wygląd:Mało smoczy jest ten smok! Ha'ara wykluła się wyraźnie mniejsza od każdego innego pisklęcia, które zdolne będzie przeżyć pierwszy dzień. Wątła budowa niestety towarzyszyć jej będą przez całe życie czyniąc jej podobieństwo do pierwszego ojca znikome, a do drugiego ogromne. Zaczynając od łba, który będąc smukłym i krótkim stanowi wspaniałe tło dla wesołego uśmiechu złożonego z białych zębów, z których dosyć wyraźnie odnaczały się kły. Kolejnym miejscem na pysku samiczki, które szczególnie przyciągało wzrok były ślepia o szmaragdowych tęczówkach i pionowej źrenicy. Idać wyżej mamy grzywę. Bujną w kolorze pastelowej czerwieni. Dbanie o nią jest jednym z priorytetów w życiu samicy, więc grzywa zawsze uczesana ułożona jest tak by wisieć, aż do barków po prawej stronie łba samiocy. Z grzywy od pisklęctwa wybijały się dwa zakrzywione do tyłu złoto zabarwione rogi przypominające w budowie kozie, lecz znacznie krótsze wybijające się ponad grzywę może o dwa szpony w momencie gdy samica już dorosła. Jest w tym jednak zasługa Ha'ary bowiem samica dość często próbuje je piłować. Po zewnętrznej stonie każdego z rogów dostrzec można ucho. Ucho to bardzo przypomina to należące do Burdiga i długością nie przebija wcześniej wspomnianych rogów. Przejdźmy teraz do szyi... Jest ona równie mała co cała smoczycza. Skąpana w żółtym futrze z grzywą kończącą się na karku. Dalej mamy gdzieniegdzie "sypnięty" złotymi ciapkami tors, z którego wychodzą dwie pary łap i jedna para skrzydeł. Łapy na pierwszy rzut ślepia pozbawione siły zakończone są ostrymi czarnymi szponami. Po jednym czarnym szponie ma również każde z pierzastych skrzydeł, których lotki przebarwiają się na końcach uzyskując ten sam kolor co grzywa. Same skrzydła ze wględu na pustynne geny Przebłysku są wyjątkowo duże w porównaniu do reszty ciała. Ha'ara z łatwością może sie nimi zakryć w momencie gdy coś ją wystraszy. Jej długi ogon ozdobiony jest swoistym przedłużeniem grzywy. Pastelowo czerone włosy rosną na nim równie bójnie co na łbie w niektórych miejscach przysłaniając całkowicie żółć futra przy końcu ogona tworzą one również swoiste przedłużenie tej części ciała wystając za niego o ponad szpon. Charakter:Ha'ara wykluła się jako przyjaźnie nastawione i pogodne pisklę. Jak każde była ciekawa świata, który ją otaczał i jak każde chciała wszystkiego dotknąć, powąchać, spróbować. Niejednokrotnie wpadnie przez to w kłopoty i niejednokrotnie wpierw pisklęcy, a później samiczym wdźiękiem ich uniknie. W kontakcie z innymi smokami jest do bólu szczera, rzadko myśli nad tym co mówi lecz stara się być równie przyjazna. Ha'ara nie potrafi chować swoich uczuć względem innych. Jest wylewna, a o jej sympatii smoki zainteresowane dowiadują się bardzo szybko. Jej sposób myślenia mocno odróżnia ją od typowego plagijczyka i w zasadzie od typowego smoka również. Sama często nie jest pewna co w danej chwili zrobi, nigdy nie wychodzi jej też planowanie. Samica ta jednak w przyszłości odnajdzie się wśród piskląt, nad którymi sprawowanie opieki od zawsze przynosiło jej radość, prawie taką samą co próby kradzieży ze składziku uzdrowiciela. Historia:~ Bieg... Niekończąca się pogoń za zwierzyną, której nigdy nie zabraknie. Nie biegnę jednak sam. Jestem ze wszystkimi, którzy tu na mnie czekali. Każdy z nich na wyciągnięcie łapy. Uff... Dajcie mi chwilę muszę odpocząć... Kto nauczył tą wyvernę tak szybko biegać? Chodźcie wszyscy zwierzyna zaczeka. Ekhem... A więc prosicie starego północnego o historię? Moje życie zarówno pierwsze jak i następne nie było tak wypchane ciekawymi historiami, lecz... Hej! Mam pomysł... Zamiast opowiadać może popatrzmy jak pisze się kolejna zupełnie nowa historia? Spójrzcie na przykład tam... Zwykłe jajo w zwykłej grocie, lecz w nim coś magicznego, w końcu nieczęsto zdarza się by jajo powstało bez em... Zbliżenia dwójki smoków prawda? Wróćmy jednak do jaja. Spójrzcie jak walczy ze skorupą! Jak chce rozpocząć swoją wędrówkę przez życie. Historia warta opowiedzenia prawda?~ I tak oto obserwowana przez gromadkę gwiazd Ha'ara przyszła na świat. Co zastanie i kto się ją zajmie?
Runy: -
Eliksiry: -
Inne bonusy: Szaliczek firmy "Chochlik Miłości" (Chroni przed zimnem rasy nieodporne na chłód), przysługa Uessasa, możliwość posiadania 3 piskląt z partnerem tej samej płci
Fabularne: miedziana moneta, źródlany eliksir miłości (wersja duża), kolorowy kamyczek, 2x rozgwiazda mała, zioła halucynogenne (3 dawki), butelka soku z mango, piórko, suszone kwiaty, złota moneta, trzy łuski trzech różnych samców, szkatułka, 2x smoczy ząb
Atuty: Ostry wzrok- Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość. Chytra przeciwniczka- W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST. Mistyczka- Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Magiczny Śpiew- Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję. Wybranka Bogów - Frar ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy.
Atuty: Ostry wzrok- Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość. Chytra przeciwniczka- W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST. Mistyczka- Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Magiczny Śpiew- Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję. Wybranka Bogów - Frar ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy.
Atuty: Ostry wzrok- Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość. Chytra przeciwniczka- W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST. Mistyczka- Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Magiczny Śpiew- Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję. Wybranka Bogów - Frar ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy.
Atuty: Ostry wzrok- Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość. Chytra przeciwniczka- W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST. Mistyczka- Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Magiczny Śpiew- Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję. Wybranka Bogów - Frar ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum