FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Administrator
2014-01-07, 22:37
Osiągnięcia
Autor Wiadomość
~ Administrator 
Smoków Wolnych Stad



Dołączyła: 07 Sty 2014
Posty: 14377
Wysłany: 2014-01-07, 22:36   Osiągnięcia

Osiągnięcia

Smok w czasie swojego życia zwycięży wiele walk i pokona wielu drapieżników. Wszystkie jego sukcesy stanowią jego osiągnięcia, a za szczególne może nawet otrzymać na wspólnym/stadnym spotkaniu Tytuł, który jest przyznawany dożywotnio.

Kilka słów z mechanicznego punktu widzenia

Osiągnięcia są przechowywane w Karcie Osiągnięć smoka, którą można założyć w podforum swojego stada po zdobyciu rangi Adepta. KO będzie, w miarę składania raportów w Innych, uzupełniana o dane liczbowe, które następnie mogą zostać wykorzystane do złożenia raportu o Tytuł. Ani Karta Osiągnięć ani Tytuły nie są obowiązkowe – stanowią jedynie świadectwo osiągnięć twojej postaci i wyłącznie od ciebie zależy, czy będziesz się tym przejmował!

Tytuły są elementem gry fabularnej – czasem niosą ze sobą nagrody, które otrzymuje smok (Kryształy).

Wzór Karty Osiągnięć smoka:
Kod:
[b]Imię:[/b]
[b]Link do Karty Graficznej:[/b]
[b]Link do Historii postaci: [/b]
[b]Ranga:[/b]
[b]Zdobyte tytuły:[/b]

Ten wzór należy wypełnić przy zakładaniu Karty. KO, podobnie jak KP i KK, nie mogą być edytowane przez osoby bez uprawnień Moderatora, dlatego wypełnij wzór porządnie..

Aby twój raport o tytuł został zatwierdzony, należy w nim umieścić linki i cytaty postów, które się nań składają. Jeżeli jest to 25 raportów z umiejętności uczniów, trzeba zamieścić 25 linków i screenshotów. Jeżeli starasz się o Dyplomatę, należy wkleić cytat posta MG i jego nick. Jeżeli starasz się o Gwiazdę Śmierci, należy wkleić 15 odpowiedzi MG prowadzących twoje pojedynki.
Pamiętaj, aby do każdego cytatu/screenshota dodać link do oryginału, aby osoba sprawdzająca miała pewność przy zatwierdzaniu tytułu.
Jeżeli nie jesteś pewien jak powinien wyglądać raport na dany Tytuł, zapytaj się Moderatora forum lub Moderatorów Stad!

Tytuł mogą otrzymać wyłącznie smoki o dorosłej randze, co nie oznacza, że twoje osiągnięcia jako Adepta zostaną pominięte! Już wtedy, podczas nauki, możesz rozpoczynać zdobywanie wymaganych osiągnięć.

Tytuły są elementem funkcjonującym w fabule. Dlatego, nim pojawią się w Karcie Osiągnięć, muszą zostać oficjalnie przyznane przez Boga/Proroka/Przywódcę* podczas Spotkania na Skałach Pokoju lub Spotkania Stadnego.

*Przywódca może przyznawać tylko niektóre Tytuły, i wyłącznie na Spotkaniu Stadnym. Jeżeli Przywódca chciałby, aby przyznano mu Tytuł z tej listy, powinien zwrócić się do Boga/Proroka!
Tytuły te oznaczono (P).

Ponieważ sprawdzenie raportu o tytuł nie będzie rzeczą prostą, nie denerwuj się, jeśli zajmie to kilka dni. Ktoś na pewno się tym zajmie!

Warto też zwrócić uwagę na to, że otrzymanie niektórych Tytułów wiąże się z zyskaniem Kryształu, którego tajemnicze właściwości mogą ułatwić niektóre aspekty gry. Należy jednakże pamiętać o ich regularnym ładowaniu u Nauczyciela!


Nazwa tytułu
Opis fabularny tytułu
Co należy umieścić w raporcie na tytuł?


Polowania

Zabójca Jednorożców
W puszczy żyje wiele niezwykłych, magicznych stworzeń, ale budzącym największy respekt jest śnieżnobiały jednorożec. Przetkana srebrem grzywa i drobna, smukła budowa onieśmiela wielu. Smok, który podniesie na niego szpony i zaatakuje, musi mieć stalowe nerwy. Smok, który to starcie wygra, może poszczycić się tym tytułem.
Wygrane starcie z jednorożcem.


Wilczarz
Wilk należy chyba do najbardziej popularnych drapieżników na smoczych ziemiach. Podróżujący w watahach drapieżnik, którego wycie rozdziera w pół księżycowe noce. Smok, który może poszczycić się zdobyciem trzydziestu wilczych kit, jest ochrzczony mianem Wilczarza. Trofeum zaś dumnie ozdabia jego grotę.
Pokonanie trzydziestu wilków.
Nagroda: Artefaktem jest przykrycie z wilczych skór, które daje niezwykłe ciepło. Może nawet sprawić, że jaja będą lepiej ocieplone i będą mogły dłużej nadawać się do wyklucia.


Bestia
Są zwierzęta, których boją się nawet smoki...Matki straszą niegrzeczne dzieci, że porwą je w nocy cienie, co lękliwi unikają głębokiej wody w obawie przed kelpie, a nie jeden stracił życie rozszarpany przez demona.. Bestia to smok, którego boją się te zmory. Ukatrupił chociaż po jednej sztuce.
Zabicie kelpie, bazyliszka, salamandry, cienia i demona.
Kryształ: otrzymany Kryształ po naładowaniu pozwala na przebywanie i polowanie przez jeden księżyc w terenach, w których normalnie smok przebywać nie może, jeżeli nie jest smokiem morskim lub górskim. Po okresie 1 księżyca muszą minąć 2, nim Kryształ będzie mógł zostać ponownie naładowany.



Lotna Śmierć
Podczas gdy jedni polują na ziemi, inni pilnują bezpieczeństwa przestworzy. Jak jastrzębie, latają wysoko na niebie i pikują na mniejsze ptaki. Lotna Śmierć to smok, który szerzy postrach wśród latających drapieżców, któremu nie straszne harpie i mantikory. Zabija je bez zmrużenia ślepi.
Zabicie gryfa, harpii, hipogryfa, pegaza i mantikory.


Drapieżnik (P)
Na smoczych ziemiach królują trzy rodzaje drapieżników – wilki równin, żbiki lasów i niedźwiedzie gór. Drapieżnik to smok, który znacznie przetrzebił szeregi wszystkich trzech, zdobywając skóry, szpony i kły jako pamiątki, puszące się na ścianach groty.
Zabicie siedem wilków, sześć żbików, pięć niedźwiedzi.


Myśliwy (P)
Powinnością łowcy, jest wspomagać stado mięsem. Głodnych nakarmić, często spędzając całe księżyce poza obozem, by w końcu powrócić z zapasem jedzenia dla medyków i piskląt. Łowca, który wykaże się najbardziej, tropiąc i żywiąc swoje Stado zasługuje na tytuł Myśliwego.
Zdobycie 20 PZ.


Tropiciel
Bezszelestna śmierć dla jeleni, żubrów i borsuków. Łowca, przed którym las nie ma tajemnic. Znajdzie ślad czapli w bagnie, wytropi łasicę w lesie i ptaka na niebie. I upoluje go, niezmiennie przynosząc zdobycze do Obozu i dzieląc między smoki Stada. Te zaś, z wdzięcznością i respektem nazywać go będą tytułem Tropiciela.
Zdobycie 40 PZ.
Nagroda: Już ma takie doświadczenie w swym fachu, że wprost musi być doceniony przez Przywódcę Stada. Taki smok dostaje niewielki medalion, który jest symbolem jego oddania i pracowitości. Taki smok jest poważany przez inne osobniki poza stadem. Jest wzorem dla całych Wolnych Stad.
Kryształ: otrzymany Kryształ sprawia, że każda znaleziona zdobycz przez okres jednego księżyca daje o 1/4 mięsa więcej niż zwykle. Po okresie 1 księżyca muszą minąć 2, nim Kryształ będzie mógł zostać ponownie naładowany.



Kolekcjoner (P)
W czasie polowania natrafia się często na rozmaite cenne przedmioty, których posiadaniem można się poszczycić w kręgu znajomych. Skarbiec pełen kamieni szlachetnych czy spiżarnia pełna świeżego mięsa to dwie rzeczy bez wątpienia wzbudzające zazdrość u innych, którzy nie posiadają takiej zdolności do kolekcjonowania.
Zdobycie na polowaniu/wyprawie 100 kamieni szlachetnych lub 100/4 sztuk mięsa lub 25/4 zapasów owoców/roślin/grzybów/jajek itp lub 120 sztuk ziół jednego rodzaju.
Kryształ: otrzymany Kryształ chroni przed omdleniem w wyniku ran przez dwie tury. Po użyciu należy odczekać 1 księżyc, nim Kryształ będzie mógł zostać ponownie naładowany.



Znawca Zwierząt
Smok napotkał w swym życiu większość gatunków zwierząt występujących w wolnych stadach i posiada wielką wiedzę na ich temat.
Napotkanie na polowaniu/wyprawie około 75% gatunków zwierzyny występującej w fabule oraz posiadanie wiedzy na poziomie I lub wyższym.
Nagroda: Wiedza łączy się z emocjami. Smok potrafi odczuwać emocje jakie odczuwają zwierzęta. Tyle czasu spędził wśród całej fauny, że stał się niemalże częścią każdego gatunku. Łatwiej jest też mu się porozumieć ze zwierzęciem.




Walki

Awanturnik (P)
Na co smok uczy się walczyć, skoro nie bierze udziału w pojedynkach? Na arenę spływają wojownicy i magowie chętni sprawdzić swoich sił. Walka o honor, do pierwszej krwi, do ciężkich ran, a może aż do granic śmierci? Ten, kto wygra dosyć, otrzyma miano Awanturnika.
Zdobycie 16 PH.


Gladiator
Wytrawny weteran walk. Zwody, uniki, taktyka. Księżyce treningów i wiele walk doświadczeń doprowadzają na ten poziom tylko wybranych. W końcu, najwięksi otrzymują zaszczytny tytuł Gladiatora Areny Walk.
Zdobycie 32 PH.
Nagroda: Już ma takie doświadczenie w swym fachu, że wprost musi być doceniony przez Przywódcę Stada. Taki smok dostaje niewielki medalion, który jest symbolem jego oddania i pracowitości. Taki smok jest poważany przez inne osobniki poza stadem. Jest wzorem dla całych Wolnych Stad.
Kryształ: otrzymany Kryształ, po naładowaniu, chroni przed tak zwanym okresem rehabilitacji wynikłym z nieudanego leczenia, pozwalając smokowi wrócić do pełnej sprawności od razu. Po użyciu należy odczekać 1 księżyc, nim Kryształ będzie mógł zostać ponownie naładowany.



Gwiazda Śmierci
Pogromca wśród wrogów. Nie mający skrupułów ani na Arenie ani na wojnie. Ani w życiu. Gwiazdą Śmierci inne smoki nazywają tego, który niejednego przeciwnika odprowadził pod same bramy Krainy Wiecznych Łowów, a dużą część z tego osobiście przez nie wykopał. Cechuje go wzrok mrożący krew w żyłach i aura grozy.
Zadanie 10 ran krytycznych innym smokom.


Nieśmiertelny
Smok nie raz stawał oko w oko ze śmiercią, lecz za każdym razem wychodził z tego cało.
Otrzymanie w ciągu życia postaci przynajmniej pięciu ran krytycznych.
Kryształ: otrzymany Kryształ pozwala właścicielowi na samouleczenie jednej dowolnej rany (jeżeli właściciel posiada kilka ran, leczona jest tylko jedna wybrana przez niego bez względu na jej i pozostałych powagę). Po użyciu należy odczekać 1 księżyc, nim Kryształ będzie mógł zostać ponownie naładowany.



Niezwyciężony
Wszystkie smoki drżą przed tobą, nie ośmielą sprzeciwić się twojej woli, gdyż dotarły do nich wiadomości o twojej potędze.
Wygranie 8 pojedynków bez otrzymania żadnej rany.
Nagroda: Czy to smok nieśmiały, tchórzliwy czy obojętny - w walce staje się prawdziwą bestią. Nie boi się niczego, ani nikogo, może nawet zmniejszyć morale swego przeciwnika, a drapieżnika nakłonić do ucieczki.




Uzdrowicielstwo

Znachor (P)
Dobry medyk wie co z czym połączyć, aby wszystko było dobrze. Jednak doświadczenie dopiero uczy, jakich błędów unikać i jakie zioła najlepiej pomagają. Wiedza wpojona w teorii to nie wszystko. Kiedy Uzdrowiciel nauczy się już na dobre praktyki, lecząc wiele ran, zasłuży sobie na zwyczajowy tytuł Znachora, z szacunkiem przyznany przez wyleczone smoki.
Zdobycie 28 PL.


Szaman
Nawet pośród Uzdrowicieli są ci najlepsi. Wysyłają oni swoją maddarę i krew mówi im, co jest nie tak. Z prawie mistyczną bezbłędnością łatają rany, nastawiają kości i znajdują guzy. Zioła, które przygotowują uspokajają i wspomagają leczenie, jakby cała natura chciała pomagać medykowi. Do takich smoków reszta Stada odnosi się z wyjątkowym szacunkiem i często mówi o nim samym tytułem - Szaman.
Zdobycie 50 PL.
Nagroda: Już ma takie doświadczenie w swym fachu, że wprost musi być doceniony przez Przywódcę Stada. Taki smok dostaje niewielki medalion, który jest symbolem jego oddania i pracowitości. Taki smok jest poważany przez inne osobniki poza stadem. Jest wzorem dla całych Wolnych Stad.
Kryształ: okazując Kryształ Szamana raz na 4 księżyce można otrzymać od Nauczyciela 15 ziół jednego, wybranego przez siebie rodzaju.



Zielarz (P)
Medycy bywają różni, mniej lub bardziej zaangażowani w leczenie. Są tacy, który zatrzymują się na minimum ziół, niezbędnych do leczenia. Są jednak ciekawi świata koneserzy, którzy z zaangażowaniem kolekcjonują zioła nie tylko jako narzędzie pracy, ale jako część swojego życia. Zielarz to smok, którego kolekcja nie ma sobie równych.
Posiadanie w składzie ziół 30 sztuk ziół każdego rodzaju w momencie składania raportu.
Nagroda: Uzdrowiciel zdobył aż tyle ziół, że postanowił zrobić z nich wianek, który posiadł lekko magiczną moc.


Kolekcjoner (P)
W czasie polowania natrafia się często na rozmaite cenne przedmioty, których posiadaniem można się poszczycić w kręgu znajomych. Skarbiec pełen kamieni szlachetnych czy spiżarnia pełna świeżego mięsa to dwie rzeczy bez wątpienia wzbudzające zazdrość u innych, którzy nie posiadają takiej zdolności do kolekcjonowania.
Zdobycie na polowaniu/wyprawie 100 kamieni szlachetnych lub 100/4 sztuk mięsa lub 25/4 zapasów owoców lub 120 sztuk ziół jednego rodzaju.
Kryształ: otrzymany Kryształ chroni przed omdleniem w wyniku ran przez dwie tury. Po użyciu należy odczekać 1 księżyc, nim Kryształ będzie mógł zostać ponownie naładowany.



Wysłannik Erycala
Jest to najbardziej skuteczny Uzdrowiciel, który chadza po ziemiach Wolnych Stad, jego łapa jest pewna, a Maddara sprzymierzeńcem. Zdawać by się mogło, że sam Erycal wybrał sobie na pomocnika ów Uzdrowiciela.
Wyleczyć minimum 10 ran krytycznych.
Nagroda: Osobnik potrafi przewidywać przyszłość poszczególnych istot (najlepiej, gdyby to było prędzej ustalone z użytkownikiem, któremu przyszłość jest przepowiadana) oraz posiada kontakt z światem umarłych (czasem potrafi zobaczyć zmarłą istotę, jednak nie jest w stanie się z nią komunikować).


Znawca Zwierząt
Smok napotkał w swym życiu większość gatunków zwierząt występujących w wolnych stadach i posiada wielką wiedzę na ich temat.
Napotkanie na polowaniu/wyprawie około 75% gatunków zwierzyny występującej w fabule oraz posiadanie wiedzy na min. III poziomie.




Nauka

Mentor (P)
Są smoki, które poświęcają się nauce innym. Długie godziny spędzają z adeptami, pisklętami oraz młodymi smokami, wspomagając ich w wysiłkach nad kształceniem siebie. Mentor to smok, który doprowadził do końca wiele takich treningów, tym samym zdobywając sobie szacunek swoich uczniów.
15 zatwierdzonych raportów z umiejętności swoich uczniów.
Kryształ: Otrzymany Kryształ pozwala właścicielowi chronić się przed zachorowaniem (pod warunkiem ładowania mocy Kryształu raz na 4 księżyce).



Podpora (P)
Kim bylibyśmy, gdyby nie nasi rodzice? Podpora to smok, który oddał część swojego życia pisklętom, jego lub adoptowanym i odchował je w pełni, dając szansę na porządny start w życiu. Zasłużył tym sobie na tytuł i miłość swoich dzieci.
Awans na adeptów pięcioro z wychowywanych piskląt.


Wielki Mistrz
Nie od dziś wiadomo, że Adept musi szkolić się pod okiem doświadczonego smoka. Są jednak takie smoki, które masowo trenują młodzików do dorosłej rangi.
Spośród Adeptów przydzielonych smokowi na uczniów, ten wytrenował 4 do dorosłej rangi
Nagroda: Poprzez swoje osiągnięcie życiowe oraz charyzmę jest lubiany i szanowany w stadzie bez względu na swój charakter oraz czyny. No chyba, że te drugie są tak hańbiące, że nawet najlepsza charyzma nic nie da.


Pojętny uczeń
Smok już wieku 22 księżyców lub wcześniej zdobył pełną rangę prześcigając przy tym swoich rówieśników. W przypadku kleryka w wieku 25 księżyców.
Spełnić wymagania na pełną rangę mając 22 lub mniej księżyców, a w przypadku kleryków w wieku 25 lub będąc jeszcze młodszym.
Kryształ: otrzymany Kryształ pozwala na wcześniejszą naukę (o 3 księżyce) poziomu III Umiejętności. Kryształu nie trzeba ładować.



Ideał
Smok doszlifował swoje umiejętności do całkowitej perfekcji. Jest mistrzem w swojej dziedzinie i budzi podziw u nie jednego smoka.
Umiejętności i atrybuty dla danej profesji wyszkolone do maksymalnych wartości. Pozostałe zaś wyszkolił w dość dobrym stopniu. (Czarodziej M/W: 5 i 4 + MO/MA: 3 i 2, MP: 2; Wojownik: S/Z i W: 5 i 4 + A/O: 3 i 2, Śl: 2; Łowca Z/P: 5 i 4 + Skr/Śl/Kż: 3 i 2; Uzdrowiciel Z/M: 5 i 4 + Lecz/MP: 3 i 2, W: 2; Piastun A/P: 5 i 4 + Bieg/Pływanie/Lot/Wiedza/Mediacja: 3 i 2; reszta umiejętności u każdej profesji na poziomie 1*)
* dopuszczalny brak JEDNEJ podstawowej umiejętności fizycznej (pływanie/lot)
Kryształ: otrzymany Kryształ pozwala na błyskawiczne odnowienie mocy Atutu i ponowne jego użycie, nawet jeżeli nie minął jeszcze narzucony czas oczekiwania. Po użyciu należy odczekać 1 księżyc, nim Kryształ będzie mógł zostać ponownie naładowany.



Przyjaciel Zwierząt
Dużo czasu spędzałeś z kompanami twoimi i innych smoków, wspomagając je i nauczając. Zarówno one jak i ich właściciele mogą śmiało zwać cię przyjacielem.
15 zatwierdzonych raportów z przeprowadzonych szkoleń umiejętności kompanów.




Inne

Poszukiwacz (P)
W żyłach ma ogień przygody, a w sercach niedosyt wrażeń. Ten smoki wiele mogłyby powiedzieć o swoich zadaniach czy misjach, zleconych przez Przywódcę, a czasem jednego z bogów, które to przyszło mu wykonać. I które wykonał oczywiście, zasługując w pełni na ten tytuł.
Zakończone z powodzeniem co najmniej trzy misje tradycyjne lub zwiadowcze.


Odkrywca (P)
Smok wyprawił się w podróż w Tereny Nieznane, obfitujące w niebezpieczeństwa i skarby, i udało mu się powrócić na tereny swojego stada.
Odbycie 1 misji zwiadowczej.
Nagroda: Zdobycie Tytułu uprawniania do jednorazowej zniżki opłaty za udział w misji zwiadowczej o 1 kamień szlachetny/równoważnik w pożywieniu czy ziołach.



Włóczykij
Smok nie czuje się szczęśliwy i spełniony, jeśli nie przemierza połaci terenu nienależącego do smoków, dzielnie stawiając czoła wszelkim czyhającym tam niebezpieczeństwom i gromadząc niesamowite skarby, zdobycze, wiedzę i znajomości.
Odbycie 4 misji zwiadowczych.
Nagroda: Zdobycie Tytułu uprawnia do trwałej zniżki opłaty za udział w misji zwiadowczej o 1 kamień szlachetny/równoważnik w pożywieniu czy ziołach.



Zdobywca Iskry
Poszukiwanie boskich Iskier Wieczności to żmudne zadanie, któremu nie sprosta każdy smok. Dlatego te, którym udało się bezpośrednio przyczynić do znalezienia chociaż jednej z nich, już na zawsze zyskują legendarny status wśród smoków i bogów.
Tytuł otrzymują cztery postaci, które brały udział w większości misji w kampanii o Iskrze danego boga. (Z wyłączeniem zmarłych smoków)
Nagroda: przysługa od boga. Więcej szczegółów tutaj.


Dyplomata (P)
Elfy, Niziołki, Krasnoludy, Centaury, Ludzie.. Wiele jest raz rozumnych, poza smoczą. Niewielu, naprawdę niewielu może pochwalić się spotkaniem przedstawiciela takiej rasy. Zaś jeszcze mniej smoków może powiedzieć o sobie, że zasłużył na ich szacunek - tak jak Dyplomata.
Okazany wyraz szacunku istoty z innej rasy rozumnej.
Nagroda: Może bez ograniczeń zjawiać się w miejscach gdzie urzędują istoty rozumne, z którymi się dogadał. Nie będzie nigdy wypraszany czy niemile widziany.


Szczodrobliwy
Lekka łapa do kamieni szlachetnych/mięsa/ziół cechuje tych, o czystym sercu, nieskażonym popularną wśród smoków chciwością. Ci, którzy bezinteresownie oddają coś dla dobra innych są rzadkimi klejnotami smoczej społeczności. Cenieni i szanowani przez Stado, nazywani zostają Szczodrobliwymi.
Oddanie bezinteresownie 20 kamieni szlachetnych/ 80/4 pożywienia / 50 sztuk ziół (kamienie/pożywienie/zioła oddawane w formie nagrody/zapłaty za naukę, nakarmienia postaci, oddania ziół na leczenie, nie są brane pod uwagę).
Nagroda: Z własnej woli oddaje swe dobra materialne dzięki czemu jest doceniony przez samych bogów. Dzięki ich ochronie smok jest nieco bardziej odporny na skrajne temperatury i szaloną pogodę niż zwykły przeciętniak.
Kryształ: otrzymany Kryształ sprawia, że znajdując kamień szlachetny na polowaniu/wyprawie, przez okres jednego księżyca smok otrzymuje drugi kamień szlachetny do pary. Po okresie jednego księżyca muszą minąć trzy, nim Kryształ będzie mógł zostać ponownie naładowany.



Prawdziwy Kryształ
Smok, który swoim zachowaniem pokazał, iż wie, co to honor i doskonale zna Prawa Smoków. Jego serce jest czyste, a zamiary szlachetne. Przyświeca mu jeden cel: służba dobru innych. Zasługuje na najwyższy szacunek, gdyż zdobył uznanie bogów i Proroków, którzy zdecydowali się mu przyznać ów tytuł.
Tytuł przyznawany odgórnie.
Nagroda: Bez znaczenia jest charakter smoka, potrafi on zawsze racjonalnie ocenić sytuację i trzeźwo "spojrzeć" na świat. Wyróżnia go chęć niesienia pomocy (w jakikolwiek sposób). Jego głównym atutem jest aura, która uspokaja i napawa nadzieją.
Kryształ: otrzymany Kryształ umożliwia posiadanie kolejnego Kompana (bez względu od ilości posiadanych Kompanów dotąd, zaś jeśli smok nie miał jeszcze żadnego Kompana, posiadając ten Kryształ, może związać dwóch). Kryształu nie trzeba ładować.



Zdobywca
Nikt nie wykluwa się wielki, bo wielkość jest rzeczą, do której trzeba dążyć. Jest to droga długa i pod górę, jak strome zbocze – usłana ostrymi skałami i pełna osuwisk. Ale gdy dotrze się na szczyt od Ciebie zależeć będzie, czy pomożesz komuś do siebie dołączyć, czy też będziesz jedynie spoglądał obojętnie z góry.
Uzyskanie sześciu różnych tytułów.


Wędrowiec
Znane są w smoczym gatunku niespokojne dusze, które nie uznają granic i nie nadają się do mieszkania w określonych ramach. Ciekawe świata, natury, często samotniki. Na miano Wędrowca zasłużył sobie ten, kto zwiedził więcej niż tylko ziemie swojego Stada. Kto może pochwalić się wiedzą o terenach nie zawsze legalnie mu dostępnych.
Odwiedzenie terenów pozostałych Stad. Zwiedzenie terenów jednego Stada jest równe 20-krotnemu wkroczeniu na jego teren np. pomagając na polowaniu.


Natchniony (P)
Bogowie są. Czuwają, spoglądają, a czasem nawet schodzą na ziemię. Są też smoki, których drogi krzyżują się z boskimi, celowo lub przypadkiem. Natchniony to smok, który nie tylko miał okazję odczuć boską obecność - on otrzymał łaskę, która spłynęła z rąk bogów Wolnych Stad.
Błogosławieństwo każdego z bóstw Wolnych Stad.


Kolekcjoner Cudów (P)
Gorliwy wyznawca smoczych bóstw ma szansę na zdobycie magicznego przedmiotu, niosącego w sobie cząstkę boskiej mocy i sprzyjającego mu podczas życiowych prób. Mało który smok miał zaszczyt trzymać w łapach, ba!, oglądać te przedmioty.
Otrzymanie każdego z pięciu rodzajów przedmiotów jednorazowych.
Kryształ: otrzymany Kryształ chroni przed omdleniem w wyniku ran przez dwie tury. Po użyciu należy odczekać 1 księżyc, nim Kryształ będzie mógł zostać ponownie naładowany.



Serce Stada (P)
Tytułem tym zostaje obdarzony smok który ukończył 85 księżyców w swoim stadzie, będąc mu wiernym i dbając o jego sprawy.
85 księżyców - bez zmiany stada, a także aktywność związana z życiem stadnym.
Nagroda: Przez tyle czasu żył jako wzorowy obywatel stadny, że nawiązał z każdym członkiem tak niezwykłą więź, że potrafi wyczuć czy dany smok jest w niebezpieczeństwie i odgadnąć gdzie się w danej chwili znajduje.


Wiążący (P)
Kompani wśród smoków nie są rzadkością, ale proces ich uspokajania i oswajania nie należy do najłatwiejszych. Mimo to wielu smokom udaje się to osiągnąć nawet kilkukrotnie w ciągu ich życia.
Dwukrotne zdobycie Kompana minimum typu 2 [nie dotyczy nagród].



    FAQ
    Co można uznać za błogosławieństwo?
    Błogosławieństwem jest odpowiedź boga na modlitwę. Nie musi to być ulepszenie Atrybutu, wystarczy, że smok wyraźnie usłyszy słowa danego smoczego bóstwa.

    Czy zdobyte na polowaniu mięso przeznaczone na sytość również liczy się do Kolekcjonera?
    Tak. Mięso, kamienie, owoce samodzielnie zdobyte przez postać liczą się do tytułu. Nie liczą się natomiast rzeczy darowane przez innego smoka.

    Czy przedmioty zdobyte przez wymianę żetonu liczą się tak, jak samodzielnie zdobyte przez postać?
    Nie. Niestety mięso, kamienie czy zioła zdobyte w ten sposób nie zostaną zaliczone ani do Karty Osiągnięć ani zakwalifikowane do tytułu.

    W jaki sposób zostanie mi zaliczone zwiedzenie terenów Stad?
    Zwiedzenie terenów własnego stada jest zaliczane ogólnie. Jeśli chodzi o pozostałe, to należy wszystkie nazwane na mapie miejsca odwiedzić w czasie misji, polowania czy wyprawy (nie trzeba tego robić w tym samym czasie). Pamiętaj tylko, że wtargnięcie na tereny obcego stada może zostać potraktowane jako pretekst do wojny!
Ostatnio zmieniony przez Administrator 2020-07-10, 11:48, w całości zmieniany 30 razy  
 
 
~ Administrator 
Smoków Wolnych Stad



Dołączyła: 07 Sty 2014
Posty: 14377
Wysłany: 2020-04-08, 21:59   

Spis kryształów

Nowe kryształy otrzymywane przez smoki są już na wstępie naładowane.
Po wyczerpaniu mocy kryształu smok może naładować go w Warsztacie Kaltarela, w temacie Kwarcu Kryształów.

Aktywacja kryształu – kiedy kryształ zaczyna działać? Czy muszę dać znać MG, że go używam?
Wieczne naładowanie – czy ten kryształ da się wzmocnić tak, aby działał bez przerwy? Unikalna cecha do zdobycia za sprawą boskiej przysługi lub nagrody z eventu, konkursu lub loterii.

      Kryształ Bestii
    Działanie: smok może przebywać i polować na terenach niedostępnych (góry, głębiny)
    Aktywacja: ręczna - zależy od gracza
    Czas działania: 1 tydzień po aktywacji
    Następne ładowanie: po 3 tygodniach od dnia aktywacji
    Możliwość WN: tak (całkowity dostęp do terenów niedostępnych)


      Kryształ Gladiatora
    Działanie: smok nie dostanie rehabu po nieudanym leczeniu
    Aktywacja: pasywna - MG informuje o użyciu kryształu
    Czas działania: aż nie zostanie użyty
    Następne ładowanie: po 1 tygodniu od dnia użycia
    Możliwość WN: tak (całkowity brak rehabów)


      Kryształ Ideału
    Działanie: błyskawiczne odnowienie zużytego Atutu
    Aktywacja: ręczna - zależy od gracza
    Czas działania: aż nie zostanie aktywowany
    Następne ładowanie: po 1 tygodniu od dnia aktywacji
    Możliwość WN: nie


      Kryształ Kolekcjonera
    Działanie: chroni przed omdleniem przez 2 tury
    Aktywacja: ręczna - zależy od gracza
    Czas działania: 2 tury w walce od momentu aktywacji
    Następne ładowanie: po 1 tygodniu od dnia aktywacji
    Możliwość WN: nie


      Kryształ Mentora
    Działanie: chroni przed zachorowaniem / wystąpieniem powikłań
    Aktywacja: pasywna - od razu po ładowaniu
    Czas działania: 4 tygodnie - liczone od posta Opiekuna
    Następne ładowanie: możliwe natychmiastowo po 4 tygodniach od ostatniego ładowania
    Możliwość WN: tak (całkowita odporność na choroby/powikłania)


      Kryształ Nieśmiertelnego
    Działanie: samouleczenie pojedynczej rany dowolnej wagi (nie w czasie walki, przy krytyku/śmiertelnej gwarantuje niskie kalectwo)
    Aktywacja: ręczna - zależy od gracza
    Czas działania: aż nie zostanie aktywowany
    Następne ładowanie: po 1 tygodniu od dnia aktywacji
    Możliwość WN: nie


      Kryształ Pojętnego Ucznia
    Działanie: smok może osiągnąć III poziom umiejętności w wieku 32 księżyców (o 3 księżyce szybciej niż inne smoki)
    Aktywacja: pasywna - działa cały czas


      Prawdziwy Kryształ
    Działanie: możliwość posiadania dodatkowego kompana
    Aktywacja: pasywna - działa cały czas


      Kryształ Szamana
    Działanie: smok otrzymuje w Warsztacie 15 sztuk wybranego zioła
    Aktywacja: smok musi odwiedzić Warsztat (temat - Kwarc Kryształów)
    Następne użycie: po 4 tygodniach od dnia ostatniej wizyty - liczone od posta gracza
    Możliwość WN: każdy Kryształ Szamana jest wiecznie naładowany i darmowy


      Kryształ Szczodrobliwego
    Działanie: kamienie szlachetne znajdowane przez smoka są podwajane
    Aktywacja: ręczna - zależy od gracza
    Czas działania: 1 tydzień od dnia aktywacji
    Następne ładowanie: po 4 tygodniach od dnia aktywacji
    Możliwość WN: nie


      Kryształ Włóczykija
    Działanie: smok płaci za misję zwiadowczą o 1 kamień mniej
    Aktywacja: pasywna - działa cały czas
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!



Wymiana bannerami: KLIK!

DH
SnM


Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 11