Imię: Bażant → Zdumiewający Kolec
Stado: Ziemia
Ranga: Pisklę → Adept
Wiek: 1
Rasa: Północny-morski
Płeć: Samiec
Najważniejsze cechy wyglądu:
Pióra, łuski tylko na łapach i łbie
Skrzydła
Skrzydła pierzaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: Złote
Dominujący kolor smoka: miedziany brąz
Znaki szczególne smoka: narośl na czole wyglądająca jak rubin, pióra na ciele, obręcz z białych piór na szyi - u pisklęcia nieco inne upierzenie
Zieje lodem
Wygląd :Brzydkie kurczątko z czasem może stać się piękne niczym paw
Po wykluciu z jajka był dość pokraczny, jak mały, ledwo opierzony szczuro-kurczak. Jego pióra były raczej popielatym puchem z kilkoma ciemniejszymi pręgami na grzbiecie. Skrzydła miał niemal łyse, małe. Był chorobliwie chudy, jego ogon był łysy i cienki jak u szczura. Ślepia za duże względem łebka, który ten z ledwością mógł utrzymać na zbyt słabej, cienkiej szyjce. Wyglądał jakby ktoś go zjadł a potem wyrzygał, nie było w nim nic pięknego. Mimo to z każdym księżycem jego wygląd będzie się zmieniał. Mając trzy księżyce będzie wyglądał już bardziej jak wydro -kurczak. Nabierze nieco ciała, szyja wzmocni się, podobnie jak łapy i skrzydła, na których wreszcie pojawią się zaczątki piór, również ogon przestanie być nagi. Pisklęcy puch zacznie powoli wypadać, a na jego miejscu pojawią się piękne, miedziane pióra, wciąż jeszcze słabo zabarwione. Mając księżyców siedem Bażant wreszcie zacznie przypominać smoka. Wciąż będzie chudy bo taka jego uroda, ale proporcje ciała zaczną stawać się ładniejsze. Skrzydła pokryją mocne, kolorowe, pręgowane pióra, całość nabierze blasku, a łeb i szyja zaczną porastać zielono niebieskim pierzem. Później szyję od tułowia odetnie biała obroża złożona z wielu drobnych piór.
Dorosły Bażant będzie okazałym stworzeniem. Wciąż będzie szczupły bez tendencji do przybierania na wadze, ale jego ciało będzie kupką zwinnych mięśni. Jest mieszanką średniej wielkości smoka północnego co daje mu dłuższe łapy i pióra, ale też małego morskiego dzięki czemu nie osiągnie rozmiarów wielkiej bestii.
Charakter: Co tu dużo pisać o ledwie wyklutym pisklęciu? Warto wspomnieć jaki będzie! Pochodzi z dość specyficznej linii smoków, jego prababka Pawiooka była tak zapatrzona w siebie, doceniając tylko to co piękne, że doczekała się tylko jednego jedynego pisklęcia, Gonitwy Myśli, która była babką Bażanta. Tak czy inaczej nasz mały bohater jest nieco inny, docenia piękno, o tak, ma wysokie poczucie estetyki, ale w przeciwieństwie do Pawiookiej potrafi dostrzec piękno tam, gdzie inni go nie widzą. Nie jest może w pełni bezinteresowny, ale na pewno nie szuka zysku we wszystkim co widzi, tak czy siak błyskotki kocha, a rozstanie z kawałkiem złota czy kamieniem szlachetnym na pewno nie przyjdzie mu z łatwością. Bywa egoistyczny, ale w umiarkowanym stopniu. Skupia w sobie wiele skrajności, niby poważny i spokojny potrafi się zamienić w prawdziwa drama queen i robić sceny z byle powodu. Sprawia wrażenie dobrze wychowanego, obdarzonego wysoką kulturą, niczym królewicz z bajki. Nie mlaska przy jedzeniu, nie siorbie przy piciu a po posiłku zawsze starannie oczyszcza swój pysk z ewentualnych pozostałości, dba o swoje futro i pióra jakby od tego miały zależeć losy świata. Rozczesuje,wyciąga z niego rzepy i kawałki kamieni, na pewno się nie ubrudzi więc wątpliwe by kiedykolwiek nauczył się kamuflażu, no chyba że magicznego. Posiada wrodzoną łatwość w kontaktach ze smokami i innymi istotami, a mimo dbałości o własną aparycję zwykle nie ocenia innych po ich wyglądzie, ale po zachowaniu. Mimo dbałości o maniery i sposób w jaki się wysławia, ma też drugą, odmienną naturę. uwielbia się zabawiać na różne sposoby, na razie zna tylko pisklęce zabawy, dowcipy i psikusy ale kto wie co to będzie dalej, tak czy siak na pewno nie ma zamiaru być zbyt poważnym typem, co wcale nie oznacza że jest głupi, wręcz przeciwnie. Potrafi być jednak roztrzepany. Zazwyczaj się nie złości, a obraża się dosłownie na kilka minut strzelając tak zwanego focha, ale jeśli już się wścieknie to pioruny posypią się z nieba, łatwo nie odpuści komuś kto naprawdę zalezie mu za skórę. Mimo swoich dobrych manier uwielbia też przecież zabawę więc nauka nie zawsze przychodzi mu z łatwością,choć to co go interesuje potrafi zgłębiać całymi dniami bez chwili wytchnienia, ale to czego nie lubi olewa najbardziej jak tylko może, byle skończyć jak najprędzej i móc się bawić.
Historia: Jajo, z którego wykluł się Bażant miało połyskliwą, złotawa skorupkę, jak wielkie musiało być rozczarowanie ojca gdy z tak pięknego jaja wyszedł szczuro-kurczak. Co tu dużo mówić, nasze ptaszydło jest pisklakiem pełną parą, a może warto powiedzieć kurczątkiem? Ale nie ma strachu, wyrośnie z tego!
Jego ojcem jest Światokrązca (Żer Zwierząt) a matką nieznana smoczyca.
Proszę o Stara Dusze (nie pamiętam czy moge po Sosnowym czy po Perlistym Śmiechu?)
Witam w stadzie panów i ptactwa kogoś, kto doskonale się tutaj wpisze
> Wytrzymałość II (bonus stadny)
> Aparycja III (start gry)
> Percepcja II (po Światokrążcy)
Stara Dusza
_________________
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
"Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry PrzeciwnikW czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»PoszukiwaczRaz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogówSmok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)
"Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry PrzeciwnikW czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»PoszukiwaczRaz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogówSmok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)
"Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry PrzeciwnikW czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»PoszukiwaczRaz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogówSmok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885 wybraniec bogów - +1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji. Motywy muzyczne: Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi Karta kompana: Irys #8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
"Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry PrzeciwnikW czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»PoszukiwaczRaz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogówSmok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885 wybraniec bogów - +1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji. Motywy muzyczne: Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi Karta kompana: Irys #8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
"Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry PrzeciwnikW czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»PoszukiwaczRaz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogówSmok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum