Najważniejsze cechy wyglądu:
Futro
Skrzydła pierzaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: żółty
Dominujący kolor smoka: czarny
Znaki szczególne smoka: upierzenie podobne do sokoła, ciało pokryte futrem, dwie pary skrzydeł, lotki na ogonie.
Zieje lodem
Wygląd: Obecnie jest małym pisklakiem, długość ciała mniej więcej 80 cm (wraz z ogonem). Wysokość: 20 cm. Rozpiętość skrzydeł: 125 cm. Budowa ciała masywna, chociaż jest szczupły. Prawie całe ciało pokrywa gęste futro, tylko biała mordka jest pokryta mikroskopijnymi, gładkimi łuskami. Posiada przypominające ośle uszy o średniej długości. Wzór na głowie jest podobny do sokolego - prawie cała głowa jednolicie czarna, boki białe a pod oczami czarny pas biegnący przez część policzka. Po bokach obrasta czarny pióropusz aż po uszy. Szyja, pierś i brzuch są białe, miejscowo kremowane. Nie posiada rogów. Nogi smukłe i długie, a palce zakończone ostrymi pazurami. Posiada dwie pary skrzydeł. Pierwsza jest duża i z zewnętrznej strony jest czarna z rozjaśnionymi końcówkami, a z wewnętrznej - kremowa. Druga para jest znacznie mniejsza i jest podobnie ubarwiona, tylko jest czarna z obu stron. Ogon jest długi i stanowi prawie połowę całej długości ciała. Jego koniec jest zakończony parą lotek składających się z piór. Pojedyncze, szare, tępo zakończone kolce biegną przez cały kręgosłup, począwszy od szyi, aż po koniec drugiej pary skrzydeł. Ma problemy z wyraźną wymową liter, głównie spółgłoski r, którą wypowiada jako francuskie r lub l.
Charakter: Jest wredny, egoistyczny i dominujący. Zawsze przy niezadowoleniu musi się wywyższyć, byle by tylko zdobyć szacunek lub udowodnić, że zawsze ma rację. Czasami potrafi być miły i pomocny, wystarczy tylko chęć. Lubi stawiać sobie ambitne cele, co nie zawsze się dobrze kończy. Mimo brawury i pewności w sobie ma swoje strachy. Głównie boi się ciemności i zbyt ciasnych przestrzeni. Kocha przygody i zawsze się rwie z ciekawości do nowych rzeczy, żeby je jak najszybciej poznać. Czy to przedmiot, czy miejsce, czy osoba, wszystko jedno. Może zamęczyć kogoś obsypywaniem różnymi głupimi pytaniami, nawet ot tak po prostu, by kogoś wkurzyć, chociaż robi to stosunkowo rzadko.
Historia: Kim byli jego biologiczni rodzice? Nie wiadomo. Praktycznie nic nie pamięta z momentu wyklucia, jednak czuł, że był porzucony. Był taki mały i zagubiony, zupełnie nie wiedział, co robić. Do tego było mu strasznie zimno, chociaż była wiosna, a on został tu, w zupełnie obcym i niebezpiecznym świecie sam. Próbował się gdzieś doczołgać, by odnaleźć rodziców, jednak nic z tego, był zbyt słaby. Po jakimś czasie jakieś dwa nieznajome smoki biedaka zauważyli. Był wystraszony, chciał się schować, ale nie mógł. Na szczęście, smoki okazały łaskę i postanowili się nim zaopiekować, mając nadzieję, że może ktoś z rodziny się zjawi. Minęło kilka dni, lecz nikt nie przyszedł. Wtedy smocza para postanowiła wziąć go na stałe, zostając nowymi rodzicami.
Atuty: Ostry wzrok- Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość. Chytra przeciwniczka- W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST. Mistyczka- Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Magiczny Śpiew- Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję. Wybranka Bogów - Frar ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy.
Atuty: Ostry wzrok- Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość. Chytra przeciwniczka- W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST. Mistyczka- Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Magiczny Śpiew- Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję. Wybranka Bogów - Frar ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy.
Atuty: Ostry wzrok- Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość. Chytra przeciwniczka- W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST. Mistyczka- Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Magiczny Śpiew- Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję. Wybranka Bogów - Frar ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy.
Atuty: Ostry wzrok- Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość. Chytra przeciwniczka- W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST. Mistyczka- Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Magiczny Śpiew- Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się dwa sukcesy. Do użycia raz na walkę/misję. Wybranka Bogów - Frar ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum