.............. .............• POSZUKIWACZ »+1 sukces do Percepcji (bez Śl) raz na tydzień. (następne użycie 16.01).................................. ......................• FURIA NIEBIOS »raz na walkę, + rana lekka dla przeciwnika. • ADRENALINA » dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku
niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
• POŚWIĘCENIE » raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla Sztorm.
Kalectwo wrodzone:czupryna jasnych włosów na łbie, przechodząca w grzywę na karku i barkach.
Efekt wpływu trzeciej rasy, smoków wężowych. Związane z tym dodatkowe ryzyko przegrzewania się i ..................................................................zwiększone ryzyko bólów głowy z tytułu udarów słonecznych. Mechaniczne protezy:pełna proteza ogona, zwieńczona szerokim, metalowym grotem; proteza .......
...............................................................................prawej łapy do łokcia z ruchomymi szponami.
.............. .............• POSZUKIWACZ »+1 sukces do Percepcji (bez Śl) raz na tydzień. (następne użycie 16.01).................................. ......................• FURIA NIEBIOS »raz na walkę, + rana lekka dla przeciwnika. • ADRENALINA » dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku
niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
• POŚWIĘCENIE » raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla Sztorm.
Kalectwo wrodzone:czupryna jasnych włosów na łbie, przechodząca w grzywę na karku i barkach.
Efekt wpływu trzeciej rasy, smoków wężowych. Związane z tym dodatkowe ryzyko przegrzewania się i ..................................................................zwiększone ryzyko bólów głowy z tytułu udarów słonecznych. Mechaniczne protezy:pełna proteza ogona, zwieńczona szerokim, metalowym grotem; proteza .......
...............................................................................prawej łapy do łokcia z ruchomymi szponami.
.............. .............• POSZUKIWACZ »+1 sukces do Percepcji (bez Śl) raz na tydzień. (następne użycie 16.01).................................. ......................• FURIA NIEBIOS »raz na walkę, + rana lekka dla przeciwnika. • ADRENALINA » dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku
niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
• POŚWIĘCENIE » raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla Sztorm.
Kalectwo wrodzone:czupryna jasnych włosów na łbie, przechodząca w grzywę na karku i barkach.
Efekt wpływu trzeciej rasy, smoków wężowych. Związane z tym dodatkowe ryzyko przegrzewania się i ..................................................................zwiększone ryzyko bólów głowy z tytułu udarów słonecznych. Mechaniczne protezy:pełna proteza ogona, zwieńczona szerokim, metalowym grotem; proteza .......
...............................................................................prawej łapy do łokcia z ruchomymi szponami.
.............. .............• POSZUKIWACZ »+1 sukces do Percepcji (bez Śl) raz na tydzień. (następne użycie 16.01).................................. ......................• FURIA NIEBIOS »raz na walkę, + rana lekka dla przeciwnika. • ADRENALINA » dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku
niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
• POŚWIĘCENIE » raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla Sztorm.
Kalectwo wrodzone:czupryna jasnych włosów na łbie, przechodząca w grzywę na karku i barkach.
Efekt wpływu trzeciej rasy, smoków wężowych. Związane z tym dodatkowe ryzyko przegrzewania się i ..................................................................zwiększone ryzyko bólów głowy z tytułu udarów słonecznych. Mechaniczne protezy:pełna proteza ogona, zwieńczona szerokim, metalowym grotem; proteza .......
...............................................................................prawej łapy do łokcia z ruchomymi szponami.
.............. .............• POSZUKIWACZ »+1 sukces do Percepcji (bez Śl) raz na tydzień. (następne użycie 16.01).................................. ......................• FURIA NIEBIOS »raz na walkę, + rana lekka dla przeciwnika. • ADRENALINA » dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku
niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
• POŚWIĘCENIE » raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla Sztorm.
Kalectwo wrodzone:czupryna jasnych włosów na łbie, przechodząca w grzywę na karku i barkach.
Efekt wpływu trzeciej rasy, smoków wężowych. Związane z tym dodatkowe ryzyko przegrzewania się i ..................................................................zwiększone ryzyko bólów głowy z tytułu udarów słonecznych. Mechaniczne protezy:pełna proteza ogona, zwieńczona szerokim, metalowym grotem; proteza .......
...............................................................................prawej łapy do łokcia z ruchomymi szponami.
Atuty:
• Atrakcyjny •
Jednorazowo + 1 do Aparycji
• Szczęściarz •
Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na dwa tygodnie
• Twardy jak diament •
-1 ST do testów na Wytrz.
• Magiczny Śpiew •
raz na walkę/polowanie, obniżenie liczby sukcesów przeciwnika: A 1-2 - -1 sukces, A 3-4 - -2 sukcesy, A 5 - -3 sukcesy.
CD Szczęściarz: 05.09.2020 CD Błysk Przyszłości: 10.09.2020
Atuty:
• Atrakcyjny •
Jednorazowo + 1 do Aparycji
• Szczęściarz •
Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na dwa tygodnie
• Twardy jak diament •
-1 ST do testów na Wytrz.
• Magiczny Śpiew •
raz na walkę/polowanie, obniżenie liczby sukcesów przeciwnika: A 1-2 - -1 sukces, A 3-4 - -2 sukcesy, A 5 - -3 sukcesy.
CD Szczęściarz: 05.09.2020 CD Błysk Przyszłości: 10.09.2020
Atuty:
• Atrakcyjny •
Jednorazowo + 1 do Aparycji
• Szczęściarz •
Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na dwa tygodnie
• Twardy jak diament •
-1 ST do testów na Wytrz.
• Magiczny Śpiew •
raz na walkę/polowanie, obniżenie liczby sukcesów przeciwnika: A 1-2 - -1 sukces, A 3-4 - -2 sukcesy, A 5 - -3 sukcesy.
CD Szczęściarz: 05.09.2020 CD Błysk Przyszłości: 10.09.2020
Atuty:
• Atrakcyjny •
Jednorazowo + 1 do Aparycji
• Szczęściarz •
Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na dwa tygodnie
• Twardy jak diament •
-1 ST do testów na Wytrz.
• Magiczny Śpiew •
raz na walkę/polowanie, obniżenie liczby sukcesów przeciwnika: A 1-2 - -1 sukces, A 3-4 - -2 sukcesy, A 5 - -3 sukcesy.
CD Szczęściarz: 05.09.2020 CD Błysk Przyszłości: 10.09.2020
.............. .............• POSZUKIWACZ »+1 sukces do Percepcji (bez Śl) raz na tydzień. (następne użycie 16.01).................................. ......................• FURIA NIEBIOS »raz na walkę, + rana lekka dla przeciwnika. • ADRENALINA » dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku
niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
• POŚWIĘCENIE » raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla Sztorm.
Kalectwo wrodzone:czupryna jasnych włosów na łbie, przechodząca w grzywę na karku i barkach.
Efekt wpływu trzeciej rasy, smoków wężowych. Związane z tym dodatkowe ryzyko przegrzewania się i ..................................................................zwiększone ryzyko bólów głowy z tytułu udarów słonecznych. Mechaniczne protezy:pełna proteza ogona, zwieńczona szerokim, metalowym grotem; proteza .......
...............................................................................prawej łapy do łokcia z ruchomymi szponami.
.............. .............• POSZUKIWACZ »+1 sukces do Percepcji (bez Śl) raz na tydzień. (następne użycie 16.01).................................. ......................• FURIA NIEBIOS »raz na walkę, + rana lekka dla przeciwnika. • ADRENALINA » dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku
niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
• POŚWIĘCENIE » raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla Sztorm.
Kalectwo wrodzone:czupryna jasnych włosów na łbie, przechodząca w grzywę na karku i barkach.
Efekt wpływu trzeciej rasy, smoków wężowych. Związane z tym dodatkowe ryzyko przegrzewania się i ..................................................................zwiększone ryzyko bólów głowy z tytułu udarów słonecznych. Mechaniczne protezy:pełna proteza ogona, zwieńczona szerokim, metalowym grotem; proteza .......
...............................................................................prawej łapy do łokcia z ruchomymi szponami.
Ostatnio zmieniony przez Orkan Wieków 2020-06-18, 07:48, w całości zmieniany 1 raz
.............. .............• POSZUKIWACZ »+1 sukces do Percepcji (bez Śl) raz na tydzień. (następne użycie 16.01).................................. ......................• FURIA NIEBIOS »raz na walkę, + rana lekka dla przeciwnika. • ADRENALINA » dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku
niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
• POŚWIĘCENIE » raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla Sztorm.
Kalectwo wrodzone:czupryna jasnych włosów na łbie, przechodząca w grzywę na karku i barkach.
Efekt wpływu trzeciej rasy, smoków wężowych. Związane z tym dodatkowe ryzyko przegrzewania się i ..................................................................zwiększone ryzyko bólów głowy z tytułu udarów słonecznych. Mechaniczne protezy:pełna proteza ogona, zwieńczona szerokim, metalowym grotem; proteza .......
...............................................................................prawej łapy do łokcia z ruchomymi szponami.
Atuty:
• Atrakcyjny •
Jednorazowo + 1 do Aparycji
• Szczęściarz •
Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na dwa tygodnie
• Twardy jak diament •
-1 ST do testów na Wytrz.
• Magiczny Śpiew •
raz na walkę/polowanie, obniżenie liczby sukcesów przeciwnika: A 1-2 - -1 sukces, A 3-4 - -2 sukcesy, A 5 - -3 sukcesy.
CD Szczęściarz: 05.09.2020 CD Błysk Przyszłości: 10.09.2020
Atuty:
• Atrakcyjny •
Jednorazowo + 1 do Aparycji
• Szczęściarz •
Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na dwa tygodnie
• Twardy jak diament •
-1 ST do testów na Wytrz.
• Magiczny Śpiew •
raz na walkę/polowanie, obniżenie liczby sukcesów przeciwnika: A 1-2 - -1 sukces, A 3-4 - -2 sukcesy, A 5 - -3 sukcesy.
CD Szczęściarz: 05.09.2020 CD Błysk Przyszłości: 10.09.2020
Atuty:
• Atrakcyjny •
Jednorazowo + 1 do Aparycji
• Szczęściarz •
Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na dwa tygodnie
• Twardy jak diament •
-1 ST do testów na Wytrz.
• Magiczny Śpiew •
raz na walkę/polowanie, obniżenie liczby sukcesów przeciwnika: A 1-2 - -1 sukces, A 3-4 - -2 sukcesy, A 5 - -3 sukcesy.
CD Szczęściarz: 05.09.2020 CD Błysk Przyszłości: 10.09.2020
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum