––––––» I ~ Boski Ulubieniec ––––––Z niewyjaśnionych przyczyn zdarza mu się spotkać duszka raz na 2 tygodnie, dostając o połowę większą nagrodę niż w przypadku zwykłej niespodzianki. (cooldown: 10.01.2021)
––––––» II ~ Szczęściarz ––––––To prawdziwy farciarz i dostaje jeden sukces przy failu na dowolną akcję raz na dwa tygodnie. (cooldown: 11.01.2021)
––––––» III ~ Niesprawiedliwy ––––––Raz na walkę może zaatakować, bazując na M + MP, jeśli dotyka przeciwnika. Dodatkowo raz na miesiąc dostaje dar od Villara.
Pisklę, Adept Młoda by Szkarłat ATUTY:
I: Wrodzony talent
II: Empatia - Przy testach mediacji -2 ST. Przy nakładaniu kompanowi więzi -2 ST.
III: Nieugięty - Jeśli smok mdleje z powodu ran, może zadać przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik ma +4 ST do obrony
IV: Znawca terenów - Ran na dwa tygodnie dodatkowa sztuka poszukiwanego kamienia/ 4/4 pożywienia
V: Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie akcję raz na miejsce lub na tydzień wszędzie indziej
Mechaniczne: Kryształ Pojętnego (w formie naszyjnika z dziczycz kłów), Kryształ Szamana, Kryształ Kolekcjonera(nał), Kryształ Szczodrobliwego(nienał)
Fabularne, zwykle noszone na sobie: różowy kwarc na rzemyku
I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.
III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.
IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.
V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.
VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.
→ chytry przeciwnik - +2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w misji. → czempion - +1 sukces do ataku fizycznego raz na walkę. → nieulękły - do smoka pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Tak wiele do zdobycia świat daje dziś
Tak mało potrzebujesz, żeby co dzień cieszyć się nim" Nic więcej, Kwiat Jabłoni
Wierny Druh Neira oswoiła przed dotarciem do Wolnych Stad kompana, Lisa Polarnego
Kompan na start Niestabilna Neira ma niezwykle silną, ale ciężką do kontrolowania maddarę
Dodatkowa kość w testach na Ma, MO i MP, w przypadku niepowodzenia maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję. Mistyk Neira potrafi raz na jakiś czas dodać więcej maddary czarowi, wręcz go wzmocnić lub ulepszyć
Dodatkowy jeden sukces w MA raz na walkę. Do tego raz w miesiącu otrzymuje dar od patrona (Naranlea) podczas modlitwy Magiczny Śpiew Smoczyca ma niezwykle piękny głos, którym zamierza popisywać się w walkach
Zanucenie pieśni podczas walki odejmuje jeden sukces
Pisklę, Adept Młoda by Szkarłat ATUTY:
I: Wrodzony talent
II: Empatia - Przy testach mediacji -2 ST. Przy nakładaniu kompanowi więzi -2 ST.
III: Nieugięty - Jeśli smok mdleje z powodu ran, może zadać przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik ma +4 ST do obrony
IV: Znawca terenów - Ran na dwa tygodnie dodatkowa sztuka poszukiwanego kamienia/ 4/4 pożywienia
V: Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie akcję raz na miejsce lub na tydzień wszędzie indziej
Mechaniczne: Kryształ Pojętnego (w formie naszyjnika z dziczycz kłów), Kryształ Szamana, Kryształ Kolekcjonera(nał), Kryształ Szczodrobliwego(nienał)
Fabularne, zwykle noszone na sobie: różowy kwarc na rzemyku
___ Reeks of pestilence mixed with death & sin. ___ • Ostry Słuch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na słuchu (zdobycz & drapieżnik)
• Chytry przeciwnik • +2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w misji.
• Czempion • dodatkowy, niezbywalny jedynkami sukces do ataku fizycznego raz na walkę. ___ Bjallvar ma zamknięty umysł na wszelkie wiadomości mentalne. #6f4833
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum