FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyniesiona Łuska
Autor Wiadomość
Wyniesiona Łuska
Adept Plagi



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 21
Rasa: skrajny
Opiekun: Wybraniec, Valgerd
Mistrz: Burdig
Dołączył: 20 Gru 2020
Posty: 82
Wysłany: 2020-12-23, 02:33   Wyniesiona Łuska
   A: S: 1| W: 1| Z: 3| M: 1| P: 2| A: 1
   U: B,L,Pł,O,A,Skr,Śl: 1
   Atuty: Boski ulubieniec; Adrenalina


IMIĘ: Veir -> Wyniesiona Łuska
STADO: Plagi
RANGA: Zaawansowany Adept
WIEK: 17 księżyców
RASA: Skrajna (Północno x Wężowa)
PŁEĆ: Samica

NAJWAŻNIEJSZE CECHY WYGLĄDU:
- Futro i łuski,
- Krótki pysk,
- Zielone oczy pozbawione źrenic,
- Błoniaste skrzydła,
- Dwie pary łap,
- Lodowy oddech,
- Smukła i delikatnie wężowa budowa ciała,
- Dominujący kolor: fiołkowy.

ZNAKI SZCZEGÓLNE SMOKA:
Szklana biżuteria, krótkie wąsy, długie i zakręcane do tyłu rogi, szaro-niebieska grzywa, szpiczaste uszy, liczne blizny, warkoczyki z futra.

WYGLĄD:

Mamy tutaj do czynienia z mieszanką smoka północneg z wężowym, gdzie pierwsza rasa zdecydowanie przoduje pod względem charakterystycznych cech. Po swym dziadzie - Kuhu, odziedziczyła dość niski wzrost i wężową sylwetkę, choć definitywnie nie należy do smoków karłowatych. Po Insygnium ma również oczy, zielone i pozbawione źrenic, reprezentatywne dla Hitaryjczyków, oraz wąsy, te jednak są zdecydowanie krótsze. Wracając do oczu, przez jedno z nich przechodzi pojedyńcza, dosyć gruba kreska, która na pierwszy rzut oka może przypominać bliznę, jest ona jednak namalowana i pełni funkcję rangi w kulcie, im więcej malunków na ciele, tym lepiej i tym wyżej postawiona w hierarchii jest dana osoba.
Z łba wyrasta jej potężna para rogów, zagięta do tyłu i pod łukiem, w pewien sposób przypomina półksiężyć, nadają jej szczypty bardziej "zwierzęcego" wyglądu. Warte uwagi jest zdecydowanie jej futro, którym pokryte jest większość ciała, chociażby grzbiet, czy góra skrzydeł. Jest to przykład bardziej północnych cech Veir. Postrzępione futro, szare i z niebieskimi końcówkami, przypominającymi odłamki wiecznego lodu. Często plecione jest w średniej wielkości warkoczyki, których Veir ma dosyć sporo, pozwalają zabić czas, a jednocześnie dodają smoczycy pewnej elegancji. Najwięcej futra ma przede wszystkim wokół swojego łba, oraz na szyi, tworzy to prawdziwą, dorodną grzywę. Nieco inaczej sprawa ma się w przypadku łap, tam sierść jest bardzo równa i długa, pokryta małymi kropkami o kolorze jasnoniebieskim, przypomina to nieco ubarwienie śnieżnego lamparta. Resztę ciała pokrywają fiołkowe łuski, tu również zasługa genów jej dziada. Najbardziej w oczy rzucają się te umiejscowione na jej pysku, te są też wytrzymalsze i okazalsze, nieco mniejsze z kolei znajdują się na dłoniach, dolnej części skrzydeł, spodzie łap, brzuchu i klatce piersiowej.
Nieodłącznym elementem wizerunku Veir jest biżuteria z utwardzonego szkła, ma ją dosłownie wszędzie: na wąsach,uszach, rogach, a nawet na szyii, tam szklane paski są największe. Dwie sztuki, przypominające "kropeczki", znajdują się również nad łukiem brwiowym, a kolejne dwie na wardze, są to zdecydowanie jej ulubione ozdoby. Z daleka cała ta biżuteria wygląda jak część futra o nieco fioletowawym zabarwieniu, ale bliższe przyjrzenie się może ukazać więcej szczegółów. Pod szklanymi obręczami można ujrzeć nieco skóry, która nadal jest zaczerwieniona i poparzona, a to z bardzo prostego powodu - każdy element biżuterii nakładany jest na gołą skórę, a następnie przypalany do niej, co sprawia olbrzymi ból, ale jednocześnie pewien rodzaj satysfakcji. Im więcej szklanych ozdób, tym lepiej dla osoby, która je nosi. Dla Veir wyjątkowe znaczenie ma reprezentatywność i jej własny wygląd, futro musi być zadbane i zawinięte w warkoczyki, biżuteria z kolei zawsze musi świecić i wręcz błyszczeć.


CHARAKTER:

W Horgifell z miejscowymi jest jak z uprawianymi roślinami tego samego gatunku, gdy te już wzejdą, wyglądają praktycznie identycznie. Jedne są nieco mniejsze, inne zdecydowanie górują nad resztą, a te najmniejsze wyrywa się o wiele wcześniej. Jednak to w gruncie rzeczy... ta sama roślina. Horgifellczycy nie rodzą się, oni są tworzeni, wychowywani w identyczny sposób i uczeni tych samych wartości, gdzie te same błędy kara się w ten sposób, bardzo brutalny sposób. Niemal każdy Horgifellczyk ma kilka cech głównych, które dzieli z innymi. Przede wszystkim - są wyjątkowo oddani. Choćby wyższy autorytet mówił same głupoty, to oni do siebie tego nie dopuszczą, będę doszukiwać się większego sensu w tych słowach i w końcu go znajdą. Sens można znaleźć we wszystkim, a Horgifellczycy nie mają w tym sobie równych. Jeżeli coś już wpojono im do łba, to nie sposób im tego później wybić. Jeżeli nauczono ich, że czarne jest białe, a białe czarne, to nikt tego zdania nie zmieni, choćby pokazywał dowody. Są wyjątkowo skryci dla "obcych", kontakt ograniczają do minimum, są bardzo opryskliwi, chyba że chcą akurat opchnąć im jakiś bezwartościowy przedmiot, za olbrzymią cenę. Tak właściwie... nie można odróżnić jednego mieszkańca Horgifell od drugiego, wyjątkiem jest jedynie Wybraniec. Zalążki odrębności pojawiają się jedynie w ich własnym gronie, wśród "samych swoich" są nieco bardziej otwarci, skłonni nawet do swego rodzaju zabawy, ucztowania, czy nawet śpiewania ku czci najwyższego Wybrańca. Jedni bardziej, inni mniej. Większość Horgifellczyków myśli tylko o dwóch osobach - sobie i obecnemu Wybrańcowi. Jak mu się przypodobać? Jak sprawić, by ktoś inny mu podpadł? Za granicami państewka przyjęło się bardzo popularne przysłowie: "Jeżeli poznasz jednego Horgifellczyka, to poznasz całe Horgifell", zdecydowanie jest w nim dużo prawdy.
Czy tak właściwie cokolwiek różni ją od reszty pobratymców? Być może jest nieco bardziej ciekawa świata, zdolna do wyrzeczeń, do których z pewnością nie dopuściłaby się część mieszkańców Horgifell. Bezwzględne respektowanie autorytetu, wręcz scalone z jej umysłem, niczym szkło przypalone do ciała. Nie zastanawia się, nie zadaje pytań - wykonuje polecenia z kamienną powagą, bo uśmiech mógłby jeszcze kogoś do niej zrazić. Nie ważne czy oczekuje się od niej rzeczy absurdalnych, czy prawowitych - efekt będzie taki sam. Veir nieco bardziej obsesyjnie podchodzi do zaskarbienia sobie cudzego zaufania, ot, kolejna drobnostka. Malutkie ziarenko przemiany w jej spaczonym przez Kult umyśle, zasiała egzekucja jej własnej matki. Głupcami byliby ci, którzy wierzyliby tutaj w narodziny litości i śladowe ilości współczucia do swojej własnej rodzicielki. Pozbawiło ją to wszelakich skrupułów, pojawiła się za to determinacja i chęć udowodnienia, że jest lepsza, że nie popełni tych samych błędów. Jej matka zawiodła, ona nie może, choćby droga była usiana rozżarzonymi kawałami węgła, a tuż po tym ostrymi kawałkami szkła.


HISTORIA:
Jej matka - Visegre, zawiodła oczekiwania Wybrańca. Nie wykonała zleconego jej zadania, wróciła tak właściwie na pewną śmierć. Wybraniec miał jednak dla niej inne plany, zachował ją przy życiu niczym zwierzyna łowna trzymana w grocie, czekająca na swoją własną śmierć. "Bo jeszcze może wyrosnąć z ciebie piękny kwiatek, na tej zbrukanej ziemi". Visegre żyła jeszcze przez wiele księżyców, ale co to było za życie? W mrokach Horgifellskich lochów, pozbawionych światła i z jedzeniem, które wystarczało tylko do przetrwania. Nie mniej, pozostawiła po sobie jakieś świadectwo istnienia, swoją własną córkę, którą wychowano w nienawiści do własnej rodzicielki, przez Wybrańca i babkę - Valgerd. Kto był ojcem? Krążą plotki, że to sam Wybraniec, "oczyszczając" w ten sposób Visegre z części skaz, ale nigdy nie zostało to w żaden sposób potwierdzone."Osiągniesz sukces tam, gdzie zawiodła twoja matka, albo zginiesz próbując". Wybrańcowi tak naprawdę nigdy nie zależało na Visegre, ani nawet na samej Veir, każda zabawka nudzi się po jakimś czasie. Czasami zabawka jest na tyle... interesująca, że można się nią pobawić dwa razy. Wybraniec uznał, że będzie to zabawne potraktować Veir w ten sam sposób, co jej matkę, wyrzucić do tego samego miejsca. Granica między przeszłością, teraźniejszością, a przyszłością jest jedynie zwykłą iluzją. Dzieci popełniają błędy własnych rodziców, którzy szli nieświadomie w ślady dziadów, a wąż Uroboros zjada swój własny ogon. Wszędzie kryje się wieczność, wszystko jest zarówno początkiem, jak i końcem.
Prawda jest okruchem lodu.
.


Atuty:
- Boski ulubieniec;
- Adrenalina;
- [grupa trzecia];
- [grupa czwarta];
- [grupa czwarta v2];

ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 3

Moc: 1
Percepcja: 2

Aparycja: 1


UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 1
Pływanie 1
Obrona 1
Atak 1

Leczenie 0
Wiedza 0
Magia:
> obronna
0
> atak 0
> precyzyjna 0
Kamuflaż 0
Skradanie 1
Śledzenie 1

Mediacja 0


Umiejętności Specjalne
Warzenie eliksirów:
> leczących 0
> ochronnych 0
> wspomagających 0
Tworzenie run:
> ochronnych 0
> ataku 0
Błysk Przyszłości 0


POZOSTAŁE

    Przedmioty posiadane:

    Pożywienie: 0/4 mięsa; 8/4 owoców
    Kamienie: granat, bursztyn, turkus, malachit, akwamaryn
    Kryształy: -

    Runy: -
    Eliksiry: Wzmacniający wytrzymałość
    Inne bonusy: -

    Fabularne: -


    Stan głodu - kliknij

    Stan zdrowia - kliknij

    Karta Osiągnięć - kliknij
Ostatnio zmieniony przez Infamia Nieumarłych 2021-02-19, 09:38, w całości zmieniany 15 razy  
 
 
Barbarzyński Pogrom 
Przywódca Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1710
Wysłany: 2020-12-23, 07:13   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik; Czempion; Wybraniec bogów; Pojemne płuca; Wiecznie młody


Witam wśród Wirusów! ;>

Aparycja +2 (początek gry)
Percepcja +1 (bonus stadny)
B,L,Pł,O,A,Skr,Śl +1 (zaawansowany adept)

Życzę miłej gry w Pladze Wolnych Stad!
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
Ostatnio zmieniony przez Barbarzyński Pogrom 2020-12-25, 22:41, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Barbarzyński Pogrom 
Przywódca Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1710
Wysłany: 2020-12-23, 21:21   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik; Czempion; Wybraniec bogów; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ Boski Ulubieniec, Adrenalina (atuty grupy I i II)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 29
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2441
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-24, 00:41   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


    + 2x Granat [ze skarbca]
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 29
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2441
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-25, 12:32   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


    - Granat

    + Eliksir wzmacniający wytrzymałość
    + Możliwość szukania konkretnych kamieni szlachetnych [trwa 5 postów, dla smoka i kompana]

    Loteria Świąteczna.
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
Barbarzyński Pogrom 
Przywódca Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1710
Wysłany: 2021-01-07, 00:16   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik; Czempion; Wybraniec bogów; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ bursztyn (ze skarbca)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
 
 
Barbarzyński Pogrom 
Przywódca Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1710
Wysłany: 2021-01-08, 12:47   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik; Czempion; Wybraniec bogów; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ Zręczność III
- 2x Aparycja
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
 
 
Barbarzyński Pogrom 
Przywódca Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1710
Wysłany: 2021-01-18, 21:44   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik; Czempion; Wybraniec bogów; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ turkus, malachit
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
 
 
Barbarzyński Pogrom 
Przywódca Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1710
Wysłany: 2021-01-25, 02:47   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik; Czempion; Wybraniec bogów; Pojemne płuca; Wiecznie młody


- Możliwość szukania konkretnych kamieni szlachetnych [trwa 5 postów, dla smoka i kompana]
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
 
 
Barbarzyński Pogrom 
Przywódca Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1710
Wysłany: 2021-01-26, 00:59   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik; Czempion; Wybraniec bogów; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ akwamaryn
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 29
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2441
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2021-02-19, 09:38   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


    + 8/4 mięsa
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10