FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Mistrz Gry
2020-11-08, 00:34
Pościg za potworem
Autor Wiadomość
Sztorm 
Samotnik
Paladyn Pospólstwa



Stado: Ognia
Płeć: samica
Księżyce: 92
Rasa: skrajny (morski x górski)
Opiekun: Kaskada Kości
Mistrz: Iluzja Piękna
Partner: Nierozważna wdowa
Wiek: 71
Dołączyła: 14 Lut 2019
Posty: 1815
Wysłany: 2020-04-15, 20:37   Pościg za potworem
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| M: 3| P: 3| A: 2
   U: B,L,W,Prs,MP,MA,MO,Śl,O: 1| Pł,Skr,Kż: 2| A: 3
   Atuty: Pechowiec, Pamięć przodka, Bestiobójca, Otoczona, Wszechstronna



Misja Zwiadowcza

Stado: Ogień i Ziemia, Przywódcy są zgodni lub uczestniczą.

Uczestnicy:
1. Sztorm Stulecia
2. Perspektywa Wieczności
3. Nierozważny Duch
4. Krwawe Oko
5. Lepka Ziemia
6. Żer Zwierząt

Lokacja startowa: ruszamy z eventu - http://dorlana.webd.pl/sw...p=350994#350994

Błogosławieństwo Kaltarela: czy możemy w temacie z eventem, skoro wszyscy zainteresowani, łącznie z bogami i prorokiem już tam są?

Kierunek marszu: tropem Mroku

Plan misji: pokonać Mrok, dorwać Klepiącą, uratować Błysk, a część która przeżyje dodatkowo przynieść ciała

Sposób uczestnictwa: czat głosowy, pisemny, scribble, jak sobie tylko prowadząca widzi

Proponowane terminy (minimum dwa): jeden przyklepany na sobotę 18.04 start 14:00

[ Dodano: 2020-04-17, 22:13 ]

STATYSTYKI

    Sztorm Stulecia
    A: S: 2| W: 4| Z: 5| M: 2| P: 3| A: 1
    U: B,Pł,L,W,M,Skr,Kż,MP,MA,MO: 1| O,Śl: 2| A: 3
    Atuty: Wytrwały, Adrenalina, Twardy jak diament, Furia niebios
    Przedmioty: Nieczyste zagranie (jednorazowe +3 ST do akcji przeciwnika), Zemsta Viliara (kontra Sztormu usuwa przeciwnikowi 2 sukcesy)
    Inne: kalectwo: ryzyko przegrzewania się i zwiększone ryzyko bólów głowy z tytułu udarów słonecznych

    Perspektywa Wieczności
    A: S: 2| W: 3| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
    U: L,Pł,A,W,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,Śl: 2| O:3
    Atuty: Wrodzony talent, Empatia, Nieugięty, Znawca terenów
    Przedmioty: Nieczyste zagranie (jednorazowe +3 ST do akcji przeciwnika), ognisty kamyk (jednorazowo zadający ranę średnią)

    Nierozważny Duch
    A: S: 2| W: 4| Z: 1| M: 5| P: 2| A: 3
    U: B,L,Pł,W,O,A,Skr,Śl,Kż,M: 1|MO,MP: 2|MA: 3
    Atuty: Boski Ulubieniec, Nieparzystołuski, Nieugięty, Utalentowany, Wybraniec Bogów
    Przedmioty: Nieczyste zagranie (jednorazowe +3 ST do akcji przeciwnika), Eliksir chroniący przed atakiem fizycznym oraz magicznym

    Krwawe Oko
    A: S: 1| W: 5| Z: 5| M: 1| P: 1| A: 2
    U: W,B,L,MP,MO,MA,Skr,Kż: 1 | O,Śl: 2 | A: 3
    Atuty: Zwinny, Chytry przeciwnik, Tancerz, Uzdolniony
    Przedmioty: Kaprys Viliara (jednorazowy Szczęściarz), Kryształ Ideału

    Lepka Ziemia
    A: S: 1| W: 3| Z: 5| M: 5| P: 3| A: 1
    U: Śl,Skr,Kż,B,Pł,MA,MO,MA,M,A,O: 1 | Pł,W,Lecz: 2 | MP: 3
    Atuty: Zwinna, Szczęściarz, Zielarka, Opiekun, Uzdolniona
    Przedmioty: 2x żmijowiec, 2x rzęśl, 2x jemioła, 2x babka, 2x lulek
    Kalectwo: Brak skrzydeł, niemożność Lotu

    Światokrążca
    A: S: 5| W: 4| Z: 2| M: 2| P: 2| A: 3
    U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
    US: Błysk Przyszłości: 1
    Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie
    Przedmioty: Rzeźba "Pośladek Przesilenia Północnego" - [Jednorazowe, w dowolnej walce chroni przed dostaniem śmiertelnej lub krytyka]
    Kalectwo: Brak skrzydeł, niemożność Lotu
_________________

Łowca z zawodu, Wojownik z zamiłowania, Uzdrowiciel z wyboru, Piastun z przypadku.
...
═══════════════════════════════════════════════
...
❄ ❄ Sztorm Stulecia ❄ ❄ ❄ Orkan Wieków ❄ ❄
...
═══════════════════════════════════════════════
Pechowiec, po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji.
...
Pamięć przodka, -2 ST do walki z drapieżnikami.
...
Samotny medyk, Samotny medyk: może szukać konkretnych ziół na polowaniu
...
Otoczony, możliwość walki z dodatkowym przeciwnikiem/zwierzyną za cenę +1 ST
...
Wszechstronny, -1 ST do testów umiejętności opierających się na [Moc] i [Percepcja]
═══════════════════════════════════════════════
Awantura - KK, kelpie
...
A: S: 1| W: 1| Z: 1| M: 2| P: 2| A: 1
U: B,Pł,Skr,Kż,Śl,MP: 1| MA,MO: 2

═══════════════════════════════════════════════
❅ Błysk przyszłości ❅
następne użycie - 23.06
...
Kalectwo wrodzone: czupryna jasnych włosów na łbie, przechodząca w grzywę na karku i barkach.
Efekt wpływu trzeciej rasy, smoków wężowych. Związane z tym dodatkowe ryzyko przegrzewania się i

..................................................................zwiększone ryzyko bólów głowy z tytułu udarów słonecznych.
Kalectwo nabyte: widoczny ubytek w masie mięśniowej lewego barku (+1 ST do akcji fizycznych)
Mechaniczne protezy: pełna proteza ogona, zwieńczona szerokim, metalowym grotem; proteza .......
...............................................................................
prawej łapy do łokcia z ruchomymi szponami.
Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry 2020-11-08, 00:33, w całości zmieniany 4 razy  
  Niespodziewajki: nie
 
~ Mistrz Gry.
Smoków Wolnych Stad



Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 1195
Wysłany: 2020-04-18, 20:26   

Podsumowanie:
     W czasie przeprawy przez nieznaną część Straconej Puszczy smoki trafiły na zastawione na ziemi zębate pułapki. Po tym, jak Sztorm Stulecia o mało nie weszła w jedną z nich, smoki poświęciły chwilę na zrozumienie mechanizmu. Hałas zwabił do nich właściciela potrzasków - dwunożnego kłusownika uzbrojonego w kuszę. Światokrążca próbował uspokoić przerażonego człowieka i udało mu się poznać jego imię. Wtedy Lepka Ziemia przypaliła Bogdanowi gardło magicznym atakiem, Nierozważny Duch pozbawił go przytomności, a Sztorm Stulecia - życia. Uzdrowicielka zabrała ze sobą jego ciało.
     Zamącony Błysk, którego chciały odnaleźć smoki Ziemi, włóczył się samotnie po lesie. Jako że nie miał już na sobie żadnych ran, Lepka zbadała go dokładnie - ktoś magicznie przeszczepił mu w miejsce ubytków obcą tkankę. Błysk twierdził, że to Mrok wyleczył jego obrażenia - i co dziwniejsze, smok chyba żywił do niego jakąś sympatię. Żer i Lepka rozmawiali z Zamąconym tak długo, że Ogniści oraz Krwawe Oko zdążyli odejść wgłąb lasu. Wtedy przywódczyni Ziemi zdecydowała się odprowadzić swojego podopiecznego do obozu.
     Drużyna Sztormu podążała uparcie za śladami krwi rannego Mroku. Dotarli do rzeki, która potem doprowadziła ich na skraj lasu. Tam, gdzie rozciągała się wielka równina, a rzeka rozdzielała się na dwoje, siedział pięciołapy smok o czarnych łuskach i licznych zielonych ślepiach. Ogniści i Krwawe Oko rozpoznali w nim swojego wroga. Próbowali się do niego podkraść, ale Mrok ich zauważył i nawiązał kontakt. Ostrzegł zwiadowców, że nie mają szans i nakazał im wrócić na tereny Wolnych Stad. Światokrążca zdążył wreszcie dogonić gromadkę - i kiedy czaił się na dnie koryta rzeki, smoki rzuciły się do ataku.
     Mrok obronił się z łatwością, zniechęcając Perspektywę Wieczności do dalszych starań. Ponowił ostrzeżenie, ale Duch, Sztorm i Oko walczyli dalej. Dwójka zdeterminowanych wojowników zdołała zadać potworowi lekkie obrażenia - a wtedy on złapał ich za łapy. Pod wpływem dotyku ciało zaczęło zamieniać się w kamień i tylko szybka amputacja mogła ocalić smoki przed całkowitą przemianą. Z pomocą Krwawemu przybył Światokrążca, a Sztorm zdołała pozbawić się kończyny własnymi pazurami - jej ból był tak wielki, że zapamięta go do końca życia.
     Z drobną pomocą Perspektywy Nierozważny Duch przypalił kikuty rannych swoim ogniem, żeby wytrzymali do spotkania z uzdrowicielką. Nikt już nie atakował potwora - zamiast tego zamienili ze sobą jeszcze parę słów. Mrok zapewnił ich, że skończył z zabijaniem Smoków Wolnych Stad. I choć zwiadowcy nie chcieli puścić go wolno, w końcu zdecydowali się wycofać - Krwawy i Sztorm potrzebowali pilnej pomocy medycznej.


Łupy:
    Stada Ziemi i Ognia otrzymują po 3 PS

    Nagrody dla uczestników misji:

    Sztorm Stulecia: 2 PH, 1x metalowy potrzask (jednorazowe 8 kostek do założenia pułapki siłowej na polowaniu - wlicza się w limit jednej pułapki na 14 dni), 5x topola czarna, skamieniała łapa Sztormu Stulecia
    Perspektywa Wieczności: 2 PH, bełt do kuszy, 3x dziurawiec pospolity, ametyst, nefryt
    Nierozważny Duch: 2 PH, cytryn, szmaragd
    Lepka Ziemia: 1 PL, 2/4 mięsa (człowiek)
    Krwawe Oko: 2 PH
    Światokrążca: 2 PH, nienaładowana kusza, 2/4 owoców (jeżyny), skamieniała łapa Krwawego Oka

    Zużyte przedmioty/atuty:

    Sztorm Stulecia: Nieczyste zagranie
    Perspektywa Wieczności: Nieczyste zagranie
    Nierozważny Duch: Nieczyste zagranie, Wybraniec bogów - 18.04
    Krwawe Oko: Nieczyste zagranie


Rany:
    Sztorm Stulecia: 1x krytyczna, 1x średnia (lewe przedramię odcięte poniżej stawu łokciowego; dwie wystające, nierówno złamane kości; obca maddara w ranie; przypalone mięso na kikucie osłabiło krwawienie, ale nie zablokowało go całkowicie; ból doprowadza smoka do szału)
    Krwawe Oko: 1x krytyczna, 1x średnia, 1x lekka (prawe przedramię odgryzione poniżej stawu łokciowego; dwie wystające, zmiażdżone kości; obca maddara w ranie; przypalone mięso na kikucie osłabiło krwawienie, ale nie zablokowało go całkowicie; ból doprowadza smoka do szału; w ranę wdało się zakażenie)
    Uzdrowiciel musi rozpocząć leczenie w ciągu 3 dni.


Osiągnięcia:
    Zamącony Błysk wraca bezpiecznie na tereny Ziemi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13