FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Mistrz Gry
2020-11-07, 23:56
Na ratunek Sosnowemu Pociskowi
Autor Wiadomość
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Od dziś na zawsze.



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 100
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: Morska Bryza
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1540
Wysłany: 2020-03-29, 22:54   Na ratunek Sosnowemu Pociskowi
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


Misja Zwiadowcza

Stado: 2x Ziemia, 3x Woda (Przywódcy na pewno się zgodzili

Uczestnicy:
1. Zamącony Błysk
2. Wyzwolony Rozrabiaka
3. Przesilenie Północne
4. Lekkość Wiatru
5. Wybebeszone Jelita


Lokacja startowa: Grota Szkwału
Błogosławieństwo Kaltarela: Wkrótce

Kierunek marszu:
Tam, gdzie zaprowadzi nas Szkwał...

Plan misji: Wytropienie i odbicie Sosnowego Pocisku oraz ewentualnie żywej siostry Golfstroma i Szkwału (który będzie prowadził grupę) z rąk Orków.
(Kontynuacja kampanii.
Część 1: http://dorlana.webd.pl/sw...p=344725#344725 )

Sposób uczestnictwa: czat pisemny

Proponowane terminy (minimum dwa): 4.04.2020, 16:00; 5.04.2020 16:00 (Terminy uzgodnione wraz z MG prowadzącym poprzednią część)
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Isn't this what we really wanted...?
W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Kalectwa:
uszkodzone skrzela (+1 ST do akcji pod wodą)
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry 2020-11-07, 23:56, w całości zmieniany 2 razy  
  Niespodziewajki: tak
 
Gra Pozorów
Uzdrowiciel Ziemi



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 22
Rasa: Skrajny
Opiekun: Morska Bryza
Mistrz: Wonna Dziewanna
Dołączył: 28 Paź 2019
Posty: 762
Wysłany: 2020-03-29, 23:05   
   A: S: 1| W: 2| Z: 3| M: 5| P: 2| A: 1
   U: W,B,M,Pł,A,O,MA,MO,Śl,Kż,Skr: 1 | MP,Lecz: 2
   Atuty: Mocarny, Szczęściarz


Witam na Misji Zwiadu!

Zgodnie z waszą prośbą, misja odbędzie się w Sobotę 04.04 o godzinie 16.00.
Prosiłabym pojawienie się na czacie 5-10 min wcześniej, żeby w razie niedogodności z łączem/czatem można było coś jeszcze poradzić.

Misja odbędzie się na grupowym czacie Discorda, dostaniecie do tego odpowiedni kanał i uprawnienia kiedy nadejdzie pora.

Start misji będzie na podanej lokacji. Do 1 kwietnia proszę się stawić w świątyni po błogosławieństwo za odpowiednią opłatą.

Przypominam o konieczności wklejenia poniżej przez jednego członka grupy (lub osobę wyznaczoną) wszystkich statystyk oraz stanów zdrowia na dany dzień oraz przedmiotów, które zabieracie ze sobą. Ten spis musi się znaleźć tutaj maksymalnie 12h przed startem misji, późniejsze wklejenie statystyk będzie oznaczało rezygnację z misji. Statystyki mają się pojawić dopiero po otrzymaniu błogosławieństwa w świątyni.
Dodatkowo, proszę przy każdym uczestniku wpisać rasę jego smoka!

Do usłyszenia!
_________________
.

Now I’m livin’ in ecstasy, without this bullsh*t to shackle me
I have reined in my demons, but they are far from tame


.
⌠ szczęściarz ⌡
odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/etapie leczenia. (dost.)
.
Cercella (kk)
S:1| W:1| Z:1| M:1| P:1| A:1
B,Pł,Kż,A,O:1

.
#724b5c
.
 
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Od dziś na zawsze.



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 100
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: Morska Bryza
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1540
Wysłany: 2020-04-02, 12:25   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


Statystyki

Zamącony Błysk (Ziemia, Wojownik)
Rasa: Morski
A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 3
U: B,W,M,L,Śl,Skr,Kż,MP,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
Atuty: Silny, Szczęściarz, Tancerz, Magiczny śpiew
Stan zdrowia: Zdrowy
Przedmioty: medalion z wyspą i falami z grawerem (zawieszony na szyi na łańcuszku przebijającym błonę z tyłu szyi)

Wyzwolony Rozrabiaka (Ziemia, Łowca)
Rasa: Drzewno-wężowy
A: S: 2| W: 2| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 1
U: B,L,W,Pł,M,A,O,Kż,MP,MA,MO: 1 | Śl,Skr: 2
Atuty: Zwinny, Chytry Przeciwnik, Poszukiwacz, Wybraniec bogów
Stan zdrowia: Zdrowy
Przedmioty: -

Przesilenie Północne (Woda, Przywódca)
Rasa: Olbrzymi
A: S: 5| W: 4| Z: 2| M: 1| P: 3| A: 3
U: W,B,Pł,L,Skr,M,Śl,Kż,MP,MA,MO: 1| O: 2| A: 3
Atuty: Silny; Adrenalina; Twardy jak diament;
Stan zdrowia: Zdrowy
Przedmioty: -

Wybebeszone Jelita (Woda, Wojowniczka)
Rasa: Olbrzymio-wywernowy
A: S: 1| W: 2| Z: 5| M: 1| P: 1| A: 1
U: W,B,L,Skr,MP,MA,MO,Kż,Śl: 1| A,O: 2
Atuty: Bogaty z rodu; Parzystołuski; Czempion; Wybraniec bogów; Poświęcenie
Stan zdrowia: Zdrowa
Przedmioty: -
Inne: Szansa na zachorowanie wynosząca 50%

Lekkość Wiatru (Woda, Uzdrowicielka)
Rasa: Północno-górski
A: S: 1| W: 3| Z: 2| M: 5| P: 2| A: 1
U: W,B,Pł,L,Skr,M,A,O,Kż,Śl,MA: 1| MP: 2| MO,Lecz: 3
Atuty: Bogaty z rodu; Pamięć przodka; Konsyliarz; Utalentowany;
Stan zdrowia: Zdrowa
Przedmioty: -
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Isn't this what we really wanted...?
W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Kalectwa:
uszkodzone skrzela (+1 ST do akcji pod wodą)
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
Ostatnio zmieniony przez Błysk Przeszłości 2020-04-02, 13:06, w całości zmieniany 1 raz  
  Niespodziewajki: tak
 
Lekkość Wiatru
Starszy Księżyca
Aderyn



Płeć: samica
Księżyce: 89
Rasa: północno-górski
Partner: Światokrążca
Dołączył: 02 Lis 2019
Posty: 627
Wysłany: 2020-04-04, 10:30   
   A: S: 3| W: 3| Z: 4| M: 5| P: 2| A: 3
   U: B,Pł,L,Skr,Prs,A,O,Kż,Śl,MA,MO: 1| MP: 2| MO,Lecz: 3
   Atuty: Okaz zdrowia; Pamięć przodka; Błyskotliwy; Utalentowany; Wybraniec bogów;


Przedmioty Lekkości: 2x babka, 2x nawłoć, 2x żmijowiec, 2x lulek czarny, 2x rzęśl (w sumie 10 ziół)
_________________

okaz zdrowia / brak chorób, brak +ST po 100 ks.
pamięć przodka / -2 ST do walki z drapieżnikami
błyskotliwy / -1 ST do drugiego etapu leczenia
wybraniec bogów / +1 sukces do dowolnej akcji raz na tydzień
kryształ zielarza / +1 sztuka do wszystkich zebranych ziół

___________________

Ceredig, leszy
S,W,Z,M:1 / P:3 / A:2
B,MA,MO,Skr: 1

___________________

Przypominajki:
wybraniec użyty 26.11
kr. doświadczonego - wieczny
kr. szamana do użycia 05.03
głód postaci do 16.07

 – [color=#8b8a9c
– [color=#b1b0be
  Niespodziewajki: nie
 
~ Mistrz Gry.
Smoków Wolnych Stad



Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 1195
Wysłany: 2020-04-04, 18:15   

Podsumowanie:
    Drużyna wyruszyła z groty Szkwału w celu uratowania bliskiej im smoczycy. Na samym początku Szkwał próbował z jaskini zabrać drewniany gwizdek, który jednak przejęła Jelito. Grupa idąc lasem usłyszała głośny jęk agonii. Szkwał się tego wystraszył i pobiegł przed siebie. Błysk i Rozrabiaka udali się za nim - reszta poszła sprawdzić hałasy. Był to ork nabity na gałąź, konał. Nic nie udało się z niego wyciągnąć, poza kupką sierści Szyszki ściśniętej w jego pięści. Smoki go zostawiły i próbowały dogonić resztę.
    Szkwał zaprowadził łowcę i wojownika na ogromną równinę. Zaczął czegoś szukać, a gdy to znalazł - rozpoczął podkop. Udało mu się otworzyć stare przejście do tunelu, używanej sieci podziemnych korytarzy wydrążonej przez niziołki. Razem z nim wskoczyli do środka Błysk, Rozrabiaka i Przesilenie. Lekkość i Jelita zostały, przez strach tej drugiej. Okazało się jednak, że Szkwał spanikował i chciał wrócić tunelem do swojej groty. Po jakimś czasie smokom udało się go nakłonić mediacją do współpracy, dodając mu odwagi. W samą porę, bo rozbrzmiał róg orków zwiastujący coś niedobrego!
    Tymczasem uzdrowicielka i wojowniczka zauważyły na równinie jakiś szary punkt. Udały się w tamtym kierunku. Będąc bliżej rozpoznały w tym prowizoryczne obozowisko. Jedna placówka wydrążona w skale z nieobsadzoną balistą (przedstawioną im przez Szkwał jako "szczelanka") na szczycie, a dookoła groty mnóstwo opuszczonych namiotów. Śmierdziało orkami oraz... Sosnowym Pociskiem! W kamiennej konstrukcji znaleziono mnóstwo piór uprowadzonej czarodziejki. W tym czasie reszta grupy dogoniła tę dwójkę.
    Jelito zauważyła nieopodal młodnik, gdzie kręciła się humanoidalna sylwetka. Poszła to sprawdzić. Wytropiła orka, rosłego i opancerzonego żelastwem, rozmawiającego z samicą człowieka. Była to ta sama kobieta, która dowodziła łowcami uprowadzającymi Echo Istnienia - Przesilenie Północne od razu ją rozpoznał. Orki próbowały sprzedać łowczyni smoków ciało Sosnowego Pocisku - przytaszczyli ją, związaną w łańcuchy, ranną i nieprzytomną. Kobieta kucnęła przy więźniu i lekko się wkuła końcówką swojego kryształowego sztyletu. Broń napełniała się krwią i zalśniła. Ork gestami zapytał, czy ma zabić smoczycę.
    ... i wtedy rozbrzmiał ryk Szkwału, który rzucił się biegiem na bok.
    Rozpoczęła się walka. Kilka smoków oberwało, inne nie zostały nawet draśnięte. Jako pierwszy padł herszt orków, zaraz po tym wycofała się czarodziejka - zniknęła, zostawiając za sobą runiczny znak wypalony na ziemi (Jelito zauważyła też, że sztylet który wypełniała krew Sosnowej nagle stracił połowę cieczy). Podczas walki Szkwał rzucił się z nożem do szyi Sosnowego Pocisku. Jelita i Lekkość próbowały bronić towarzyszki: jedna atakiem, druga magiczną tarczą. Oba się udały. Atak nie zabił Szkwału, jednak ten widząc beznadziejność swojej sytuacji podciął sobie sztyletem gardło i padł martwy na ciało północnej samicy. Co więcej, dopiero wtedy zauważono, że na szyję czarodziejki naciskała mocno jakaś linka. Być może Szkwał chciał ją po prostu uratować...?
    Po długiej i emocjonującej walce smokom udało się powalić dziesięciu orków. Jednakże musieli się szybko zbierać, bo pozostała szóstka tej małej hordy zaczęła już biec w ich kierunku. Smokom udało się uciec. Przed powrotem uleczono Wybebeszone Jelita z ran, smoki Ziemi zaś odmówiły leczenia i wróciły ranne do obozu.
    Przesilenie Północne w tęsknocie za partnerką przeszukiwał trupa orka, który ją uprowadził. Znalazł przy nim dziwne zawiniątko. Kartkę papieru, zapisaną ciemnym atramentem, ale nie potrafił tego rozczytać. Na pewno jednak znany mu człowiek będzie w stanie to przetłumaczyć...


Nagrody:
    Smoki otrzymują łącznie 2 PS dla stada Ziemi oraz 3 PS dla Stada Wody.

    Zamącony Błysk - 4 PH; 4/4 mięsa
    Wyzwolony Rozrabiaka - 1 PZ; 1x rubin; 9/4 mięsa
    Lekkość Wiatru - 4 PL (w tym jedno z mechanicznego leczenia); 1x ozdobna kupka mchu; 4/4 mięsa
    Wybebeszone Jelita - 4 PH; 4/4 mięsa; drewniany gwizdek
    Przesilenie Północne - 4 PH; 1x szafir; tajemnicza kartka o nieznanej treści



Rany
    Zamącony Błysk - 1x ciężka [ złamane ramię lewego skrzydła, głęboka cięta rana z której sączy się krew, uszkodzone nerwy i mięśnie, gorączka i infekcja bakteryjna ]
    Wyzwolony Rozrabiaka - 1x lekka [ pojedyncze zadrapanie na czole i przy powiekach, minimalnie utrudnione widzenie ]

    Sosnowy Pocisk - 3x ciężka [ głębokie cięcia na ramionach obu skrzydeł, krwawienie z ran, postępująca infekcja, ból przy poruszaniu skrzydłami ; rozcięte gardło i utrudnione oddychanie, obfite krwawienie ] ; 4x średnia [ liczne, niezbyt głębokie cięcia na wszystkich łapach, podrażnione ścięgna i utrudnione chodzenie, ból przy poruszaniu łapami, postępujące infekcje ]
    + choroby: nerwica, zapalenie nerwu (ramię lewego skrzydła), ropień (ramię prawego skrzydła)
    smok nie może latać do 18.04 (wyskubane wszystkie pióra, trzeba poczekać nim odrosną)

    fabularny stan: smok ma problemy z koncentracją oraz snem, cierpi na liczne halucynacje i napady lękowe (detoks organizmu po truciźnie), dodatkowo bardzo śmierdzi i potrzeba kilku długich kąpieli by wyzbyć się odoru orków. Więcej użytkownik otrzyma na PW, perspektywę tego co postać mogła zauważyć!



Inne :
    Lekkość Wiatru : traci zioła: 3x babka, 4x nawłoć, 2x rzęśl
    Sosnowy Pocisk : postać uratowana, wraca na SWS!


Gratuluję i zapraszam do składania raportów!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13