FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Palma
Autor Wiadomość
Palma
Smok Ziemi



Stado: Ziemi
Płeć: Samica
Księżyce: 7
Rasa: Bagienny x Morski
Opiekun: Pogodna Myśl i Echo Zbłąkanych
Dołączył: 25 Mar 2021
Posty: 46
Wysłany: 2021-03-25, 18:36   Palma
   A: S: 1| W: 3| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 3
   U: W,B,Pł: 1


Imię: Palma
Stado: Ziemi
Ranga: Pisklę
Wiek: 1 księżyc
Rasa: Bagienny x Morski
Płeć: Samica

Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski
Skrzydła błoniaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: błękitne
Dominujący kolor: jasny miętowy
Znaki szczególne: błony na policzkach ; biała kropka na czole ; błoniasty grzebień ciągnący się od głowy aż po ogon
Zieje ogniem

Wygląd: Smoczyca o pastelowych barwach mięty i moreli z akcentami żółci, turkusu i seledynu. Na czole widnieje słynna, biała rodowa plamka. Grzbiet i ogon samicy zdobi długi, błoniasty grzebień wyglądający jak błony jej matki (a jednocześnie babki). Jasnoszare, długie szpony wyrastają z czteropalczastych łap. Ma dość mocną sylwetkę, choć w pierwszych kilku księżycach życia może wydawać się nieco grubiutka, zwłaszcza na pyszczku i brzuchu. Z obu policzków wyrasta malutki grzebyk błonek mających tendencję do drgań gdy Palma jest poddenerwowana. Refka.

Charakter: Prawdopodobnie będzie ulegał zmianie wraz z wiekiem, jednak po wykluciu Palma będzie nieśmiałą kluską. Posłuszna rodzicom, niezbyt ciekawska, a przynajmniej nie na tyle, by próbować wypraw poza bezpieczną jaskinię czy obóz. Pomimo skrytej natury nie zabraknie jej odwagi i zawziętości, głęboko zakorzenionych w krwi wojowników.

Historia: Wykluje się z jaja Pogodnej Myśli i Echa Zbłąkanych. Po mamie odziedziczyła percepcję, zaś po tacie wytrzymałość.

    ATUTY
    - [grupa pierwsza]
    - [grupa druga]
    - [grupa trzecia]
    - [grupa czwarta]


    ATRYBUTY
    Siła: 1
    Wytrzymałość: 3
    Zręczność: 1

    Moc: 1
    Percepcja: 2

    Aparycja: 3


    UMIEJĘTNOŚCI
    Bieg 1
    Lot 0
    Pływanie 1
    Obrona 0
    Atak 0

    Leczenie 0
    Wiedza 1
    Magia:
    > obronna 0
    > ataku 0
    > precyzyjna 0
    Kamuflaż 0
    Skradanie 0
    Śledzenie 0

    Perswazja 0


    Umiejętności specjalne
    Warzenie eliksirów:
    > leczących 0
    > ochronnych 0
    > wspomagających 0
    Tworzenie run:
    > ochronnych 0
    > ataku 0
    Błysk przyszłości 0


    POZOSTAŁE

      Przedmioty posiadane:

      Pożywienie: -
      Kamienie: koral, granat
      Kryształy: -

      Runy: -
      Eliksiry: -
      Inne bonusy: -

      Fabularne: -


      Stan głodu - kliknij

      Stan zdrowia - kliknij

      Karta Osiągnięć - kliknij
Ostatnio zmieniony przez Błysk Przeszłości 2021-05-10, 01:06, w całości zmieniany 7 razy  
  Niespodziewajki: tak
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Życie jest cenne



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 76
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: ...
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1431
Wysłany: 2021-03-25, 23:52   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


Witamy w Stadzie Ziemi! Miłej gry!
+ Wytrzymałość II (Bonus stadny)
+ Wytrzymałość III (Po ojcu)
+ Percepcja II (Po matce)
+ Aparycja II, III (Początek gry)
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Oh, the wind will blow, there's nothing left to lose
In imprisoned void, there's nothing left to prove
Unchain the soul, there's nothing more to do
And then there's nothing, Nothing left of
You...

W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
  Niespodziewajki: tak
 
Wątpliwości Ważek 
Uzdrowiciel Ziemi
był...?



Stado: Ziemi
Płeć: samica
Księżyce: 48
Rasa: morski x pustynny
Opiekun: Zamącony Błysk
Mistrz: Basior Lancetowaty
Partner: nasiona ibupromu
Wiek: 20
Dołączyła: 01 Lut 2014
Posty: 423
Wysłany: 2021-03-30, 17:43   
   A: S: 1| W: 2| Z: 5| M: 4| P: 3| A: 2
   U: B,L,Prs,A,O,Śl,Skr,MA: 1| W,Pł: 2| MP,Lcz: 3
   Atuty: Ostry węch, Parzystołuska, Błyskotliwa, Utalentowana


    + koral (od Hebanowej)
_________________
ATUTY
[ostry węch] +1 kość do Percepcji [zdobycz i zioła]
[parzystołuska] -1 ST do Zr i Wytrz w czasie parzystych miesięcy;
+1 ST do Wytrz w czasie nieparzystych miesięcy aktywne

[błyskotliwa] -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran

Babi
S:1|W:1|Z:2|M:1|P:2|A:1
B,A,O,Skr,Śl: 1


Dmuchawiec
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
niskie niebo
dotyka tafli wody
skrzydło jaskółki


fullbody / teczka / Ważka vibes / KO

[color=#5e539c] / [color=#8f8eab] / [color=#a6979a]
zielnik / ściąga

  Niespodziewajki: tak - tylko dla smoka
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Życie jest cenne



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 76
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: ...
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1431
Wysłany: 2021-04-10, 17:59   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


+ Wiedza I
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Oh, the wind will blow, there's nothing left to lose
In imprisoned void, there's nothing left to prove
Unchain the soul, there's nothing more to do
And then there's nothing, Nothing left of
You...

W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
  Niespodziewajki: tak
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Życie jest cenne



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 76
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: ...
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1431
Wysłany: 2021-04-21, 18:50   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


+ Bieg I
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Oh, the wind will blow, there's nothing left to lose
In imprisoned void, there's nothing left to prove
Unchain the soul, there's nothing more to do
And then there's nothing, Nothing left of
You...

W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
  Niespodziewajki: tak
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Życie jest cenne



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 76
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: ...
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1431
Wysłany: 2021-05-10, 00:30   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


+ Pływanie I
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Oh, the wind will blow, there's nothing left to lose
In imprisoned void, there's nothing left to prove
Unchain the soul, there's nothing more to do
And then there's nothing, Nothing left of
You...

W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
  Niespodziewajki: tak
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Życie jest cenne



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 76
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: ...
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1431
Wysłany: 2021-05-10, 01:07   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


+ granat (od Morskiej Bryzy)
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Oh, the wind will blow, there's nothing left to lose
In imprisoned void, there's nothing left to prove
Unchain the soul, there's nothing more to do
And then there's nothing, Nothing left of
You...

W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
  Niespodziewajki: tak
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12