Atuty:
~ Wytrwały - Jednorazowo +1 do Wytrzymałości;
~ Pamięć przodka - Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi;
~ Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku fizycznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona;
~ Uzdolniony - Smok może osiągnąć poziom 5 dwóch Atrybutów, nie może jednak mieć żadnego A na poziomie 4 i jedynie dwa A na poziomie 3;
~ Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie.[size=7]
Warto jeszcze uwiecznić Iskrę, która uzyskała te rany na wojnie z Ogniem. Poniekąd wcale nie jest gorsza od Śmiechajki:
Iskra Nadziei - rana średnia [trzy szramy na lewym boku, stosunkowo głębokie, o równych brzegach, sięgające do wierzchniej warstwy mięśni, mocne krwawienie, ból, brak ograniczeń ruchowych wynikających z rany], rana średnia [lewa strona ogona od połowy ogona do nasady, pieczenie, ból, ryzyko zakażenia, krwawienie, przerwanie wierzchniej warstwy mięśni], rana średnia [długie ślady po pazurach po lewej stronie ogona nieco poniżej nasady do połowy jego długości, o gładkich brzegach, krwawienie, ból], rana średnia [liczne niewielkie, ale sięgające do mięśni rany kłute po prawej stronie grzbietu tuż przy skrzydle, przebita tętnica, krwawienie, ból i pieczenie, trudność w poruszaniu skrzydłem], rana ciężka [trzy wcześniejsze szramy na lewym boku dopełnione siateczką głębokich, ale niezbyt szerokich, niemal chirurgicznych rozcięć dochodzących niemal do kości, przecięte mięśnie, dość ważne żyły, intensywne krwawienie i ból], rana lekka [podrapany nos, szczypiący ból, krwawienie, rana bardzo płytka i niegroźna], rana średnia [prawa strona ogona podrapana w sposób bardzo podobny do lewej strony, pieczenie, ból, nierówne brzegi rany, dość intensywne krwawienie, przerwanie warstwy mięśni, niemożność poruszania ogonem]
Nie wiem czy ktoś to jeszcze edytuje ale zauważyłam że przebiłam sporo Świetlika w rekordzie najdłuższego tkwienia w randze Adepta, jestem już 57 księżyców adeptem
Atuty:
I: Mocarny
II: Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie.
III:
IV:
Wiesz że Paraliż to była wnuczka Szydzia, córka Rhan? x)
(Przynajmniej wedle tego co mówiła)
_________________
A T U T Y: II.Pamięć Przodków - Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi. III. Tropiciel - Raz na dwa tygodnie smok znajduje na polowaniu zwierzę dające 4/4 mięsa, niezależnie od tego czy go szuka. (8.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. IV.Znawca Terenów - Raz na dwa tygodnie smok napotyka na polowaniu zdobycz [4/4], kamień (13.09).
IV. Wybraniec Bogów - dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, czy polowanie(raz na 2 tygodnie) P O S I A D A N E:
1X Żeton Złoty, 1X Żeton Srebrny, 2X Żeton Brązowy
Koszyk był Adeptem do około 60 księżycy. Chyba miał trochę ponad 60 jak został Wirtuozem, ale dokładnie nie pamiętam. Plus-minus mamy Łagodną Łuskę, która kiedyś była w Cieniu. Pod kątem fabularnym chyba najdłużej była Adeptką (do śmierci, a umarła ze starości/mając około 100k). Pod kątem mechanicznym może już niekoniecznie.
Hmh... Ale tak patrzę, że ogółem trochę nieaktualna ta lista. Idk, ile księżycy ma obecnie Jadzia? xD
_________________
"Niemasytuacjibeznadziejnych.Sątylkosmokitracącenadzieję" WYTRWAŁY Jednorazowo +1 do Wytrzymałości CHYTRY PRZECIWNIK W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST. NIEUGIĘTY Pod koniec walki, jeśli smok mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym obrona jest niemożliwa. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. WYBRANIEC BOGÓW Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie FURIA NIEBIOS Przeciwnik smoka zostaje zraniony raną lekką przez jeden z naturalnych czynników (np. piorun). Można użyć raz na walkę/bitwę/polowanie (co 2 tygodnie w przypadku łowcy i uzdrowiciela na wyprawie).
Tak w kwestii dawno poruszanego tematu Najbardziej Nieżywego Smoka... Ciekawostka.
Krew Mandragory napisał/a:Cierniowa Łuska ____Rany:2x lekka [zadrapanie na środku szyi, poprzecznie przecięta skóra, delikatne krwawienie i pieczenie; popękane pomniejsze naczynia krwionośne na prawym poliku, krwiak], 1x średnia [długie, podłużne rozcięcie skóry po lewej stronie ciągnące się od barku po zad, rozcięta wierzchnia warstwa mięśni, a także pomniejsze naczynia krwionośne, umiarkowane krwawienie, ból i pieczenie], 1x lekka [głębokie rozcięcie po lewej stronie boku ciągnące się od barku aż po zad, rozerwane mięśnie, ścięgna, nerwy, mniejsze i większe naczynia krwionośne, obfite krwawienie, ogromny ból i pieczenie, trudności w poruszaniu się], 1x lekka [Lekkie ślady po wbitych pazurach, znacznie naruszone łuski, lekko uszkodzone naczynia krwionośne, delikatnie krwawienie i pieczenie.] 1x lekka [lekkie zadrapanie i naruszone łuski tuż pod krtanią, brak krwawienia i lekkie pieczenie] 1x lekka [lekkie zadrapanie i naruszone łuski poniżej rany pod krtanią, brak krwawienia i lekkie pieczenie] 1x średnia [Zniszczone łuski, naruszone mięśnie i naczynia krwionośne na klatce piersiowej tuż pod krtanią, obfite krwawienie, pieczenie i przenikliwy, nieprzyjemny ból.]; ____Choroby: -
Łącznie: 6x rana lekka (jedna była ciężką i zamieniła się w lekką), 2x rana średnia.
_________________
"Power is only given to those who are prepared to lower themselves to pick it up."
Jadzia liczy sobie już 200 księzyców i to najwyraźniej wciąż nie koniec, bo graczka go prowadząca stwierdziła że nie zamierza go uśmiercać mimo wszystko, tylko wziąć nieobecność.
_________________ Nie możesz mieć tego czego pragniesz, ale możesz mieć mnie. Szczęściarz Czasem wydaje mi się że ktoś nade mną czuwa
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Ostatnie użycie: - Niezdarny Wojownik Nie można być dobrym we wszystkim...
Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Atut uniemożliwia zostanie wojownikiem i łowcą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum