FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Światło Głębin
Autor Wiadomość
Światło Głębin 
Czarodziej Ziemi



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 45
Rasa: Wężowy x Morski
Opiekun: Łupieżca Nektaru
Mistrz: Echo Zbłąkanych
Wiek: 23
Dołączyła: 09 Gru 2020
Posty: 537
Wysłany: 2020-12-09, 17:40   Światło Głębin
   A: S: 1| W: 3| Z: 2| M: 5| P: 3| A: 2
   U: W,B,Skr,MP,Śl,Kż,A,O: 1| Pł,Prs,MO, MA: 2
   Atuty: Ostry Wzrok, Chytry Przeciwnik, Zaklinacz, Znawca Terenów


Imię: Skarabeusz » Pryzmatyczny Kolec » Światło Głębin
Stado: Stado Ziemi.
Ranga: Pisklę » Adept » Czarodziej
Wiek: 5 księżyców
Rasa: Skrajny (Morsko-wężowy)
Płeć: Samiec

Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski
Brak skrzydeł
Dwie pary łap
Kolor oczu: lodowo-błękitne
Dominujący kolor smoka: biel
Znaki szczególne smoka: Plamiaste ubarwienie typu tricolor (czerń, biel, pomarańcz). Wydłużone błony pełniące funkcje płetw w okolicach grzbietu, nasady ogona i końcówki ogona. Naszyjnik z czaszką żółwia (prezent, który jego przybrana matka przemyciła w ukryciu dla niego, krótko, zanim został wygnany; symboliczny znak przynależności w kolonii)
Nie zieje.

Wygląd: Smok w dużej części przypominający specyficzny gatunek ryby. Jego ciało pokrywają błyszczące łuski w trzech kolorach, tworząc plamy na całym ciele. Posiada cztery chude łapy, których palce są połączone błonami i zakończone ostrymi pazurami. Oczy są koloru chłodnego, lodowatego błękitu.

Charakter: Cwaniaczek, zdradzony przez własną chciwość. Jest zorganizowany i potrafi być przedsiębiorczy, ale zarazem bardzo materialistyczny. Także w taki sposób ocenia inne smoki wokół siebie poprzez potencjalne korzyści, jakie mogą mu przynieść, lub zagrożenie, jakie mogłyby stanowić. Skarabeusz jest typem bardzo elastycznym w adaptacji do sytuacji. Na co dzień jest smokiem towarzyskim, optymistycznym i zaskakująco pracowitym, ukrywając swoją cyniczną naturę. Głowa smoka jest stosunkowo obła w kształcie, jako że całe jego ciało jest przystosowane do zwinnego poruszania się w wodzie. Posiada także parę rogów, skierowanych do tyłu, służących bardziej do odstraszania drapieżników, niż do rzeczywistej walki. Poza łapami posiada także wydłużone błony pełniące funkcje płetw w okolicach grzbietu, nasady i końcówki ogona. Jego oczy są lodowato błękitne.

Ciekawostki:
Często zbiera ładnie/ciekawie drobiazgi, które uda mu się znaleźć. Od kamieni szlachetnych, przez czaszki zwierząt, do co ładnie wyglądających kwiatów. Po prostu lubi ozdoby.
Chętnie weźmie każdą okazję, by zdobyć kamienie, dodatkowe jedzenie lub użyteczną wiedzę. Także w związku z tym, będzie pierwszym by spełnić przysługę, jednak nigdy nic za darmo.
Ma tendencje do kradzieży (kleptoman), jednak stara się kontrolować.

Historia:
Wykluty poza terenami czterech stad, w kolonii Morskich smoków. Jak znalazł się na terenach czterech stad? Można by doszukiwać się różnych bajek, jak że był księciem i ostatnim pozostałym przy życiu po tragedii. Jednak jego biologiczni rodzice to Córa Mitu i Oblubieniec Ładu. Jajo tajemniczym sposobem zaginęło i znalazło się poza terenami stad, gdzie zostało znalezione przez kolonię Morskich smoków, pod opieką przybranej matki. Pierwotnie był znany pod imieniem Skarabeusz. Dorastał wraz z innymi pisklętami. Dorastał przez ten czas całkiem normalnie, ucząc się podstawowych umiejętności, posiadanych przez każdego smoka. Był szybkim i zwinnym pisklęciem, charakteryzującym się dobrym wzrokiem. Od zawsze miał tendencje do chciwości, podkradając jedzenie lub inne przedmioty od piskląt. Początkowo wszyscy traktowali to jako zwykłe igraszki pisklaka, jednak z czasem zaczęło to wzbudzać niepokój. Jednak zanim jeszcze Skarabeusz osiągnął szóstego księżyca, kolonia doświadczyła poważnych trudności, związanych z ograniczonym pożywieniem. Przez anomalie pogodowe ryby odpłynęły z terenów, co znacznie uszczupliło zapasy. Smoki musiały uważnie racjonować resztki i chociaż najmłodsze smoki nadal dostawały sporą część przydziału, także ich część się widocznie zmniejszyła. Młody i nieco rozpieszczony Skarabeusz nie miał zamiaru jednak poświęcać czegokolwiek dla dobra innych, wielokrotnie kradnąc dla siebie więcej niż konieczne. Został przyłapany kilka razy, przy czym z racji młodego wieku nadal dawano mu kolejną szansę. Jednak z każdym kolejnym razem dorośli członkowie, jak i młode smoki były coraz bardziej sfrustrowane. Cierpliwość skończyła się, gdy młodzieniaszek połasił się na zbyt wiele, zagarniając nie tylko jedzenie, ale także część kamieni szlachetnych ze skarbca, należących do całej kolonii. To był moment, gdy podjęta musiała zostać trudna decyzja, jako że młody smok zaczynał sprawiać coraz większe szkody i jeżeli żadne poważne decyzje nie zostaną podjęte, nic się nie zmieni. A sytuacja była krytyczna Kolonia nie miała w zwyczaju porzucania piskląt, jednakże matce postawiono ultimatum. Mogła odejść wraz ze swoim młodym lub podrzucić go. Samica wybrała własne dobro i wyruszyła z Skarabeuszem blisko najbliższych terenów zamieszkanych przez smoki, mając nadzieję że okażą litość tak młodemu samcowi. Sama wróciła do kolonii. Gdy Skarabeusz trafił na tereny Stada Ziemi, szybko został wykryty przez patrol. Jednak zauważając, że trafił na nową społeczność, uzyskał okazję, by zacząć wszystko od początku. Pozwolono mu pozostać z powodu młodego wieku, jak i faktu, że młodzik zdawał się wyraźnie zagubiony. Przy czym nie przyznał, dlaczego dokładnie znalazł się sam, wymyślając historię o byciu nieuważnym i zagubieniu się podwodnych terenach. Od tego czasu wstrzymywał się od kradzieży, czyli jak widać, sytuacja go czegoś nauczyła. Jednak czas pokaże, czy rzeczywiście stanie się wartościowym członkiem stada, czy wróci do starych nawyków.

Punkty Honoru: 11

    ATUTY
    - Ostry Wzrok
    - Chytry Przeciwnik
    - Zaklinacz
    - Znawca Terenów


    ATRYBUTY
    Siła: 1
    Wytrzymałość: 3
    Zręczność: 2

    Moc: 5
    Percepcja: 3

    Aparycja: 2


    UMIEJĘTNOŚCI
    Bieg 1
    Lot 0
    Pływanie 2
    Obrona 1
    Atak 1

    Leczenie 0
    Wiedza 1
    Magia:
    > obronna 2
    > ataku 2
    > precyzyjna 1
    Kamuflaż 1
    Skradanie 1
    Śledzenie 1

    Perswazja 2


    Umiejętności specjalne
    Warzenie eliksirów:
    > leczących 0
    > ochronnych 0
    > wspomagających 0
    Tworzenie run:
    > ochronnych 0
    > ataku 0
    Błysk przyszłości 0


    POZOSTAŁE

      Przedmioty posiadane:

      Pożywienie: 13/4 mięsa,
      Kamienie: diament, koral, nefryt, różowy opal, tygrysie oko
      Kryształy: -

      Runy: -
      Eliksiry: -
      Inne bonusy: pisklęce oczy (jednorazowego użytku, -2 ST na wybrany test Aparycji); ochrona niewinnych (jednorazowego użytku, do użycia na polowaniu/wyprawie/misji: kiedy zostanie użyta, wszystkie drapieżniki atakujące smoka natychmiast odpuszczają i odchodzą; odesłanych drapieżników nie można zaatakować), obrona przed drapieżnikiem

      Fabularne: Czaszka Uberdzika


      Stan głodu - kliknij

      Stan zdrowia - kliknij

      Karta Osiągnięć - kliknij
Ostatnio zmieniony przez Pogoń Brzasku 2021-11-26, 16:07, w całości zmieniany 62 razy  
  Niespodziewajki: tak
 
Wyzwolony Rozrabiaka 
Łowca Ziemi
Zielono mi



Stado: Ziemi
Płeć: samiec
Księżyce: 80
Rasa: Drzewny/Wężowy
Opiekun: Strażnik Gwiazd
Partner: Lisia Mistyfikacja
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 760
Wysłany: 2020-12-11, 00:11   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,W,Pł,M,A,O,Kż,MP,MA,MO: 1 | Śl,Skr: 2
   Atuty: Zwinny, Chytry Przeciwnik, Poszukiwacz, Wybraniec bogów


Ziemia zaprasza każdego smoka, niezależnie od pochodzenia.

Wytrzymałość II (bonus stada)
Aparycja III (start gry)
Percepcja II (po Oblubieńcu)
Zręczność II (po Córze)
_________________
    "Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry Przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»Poszukiwacz Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogów Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)

Narracja #7a4c25Dialogi #609170Mentalna #ab2c44
Ostatnio zmieniony przez Wyzwolony Rozrabiaka 2020-12-11, 00:25, w całości zmieniany 1 raz  
  Niespodziewajki: tak
 
~ Administrator 
Smoków Wolnych Stad



Dołączyła: 07 Sty 2014
Posty: 3082
Wysłany: 2020-12-14, 23:28   

Możliwa wymiana 3 PU za opowiadanie
_________________
[ HIENA | RIT | FAO ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady, zauważyłeś jakieś nieprawidłowości - sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!

Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu. Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
 
 
Wyzwolony Rozrabiaka 
Łowca Ziemi
Zielono mi



Stado: Ziemi
Płeć: samiec
Księżyce: 80
Rasa: Drzewny/Wężowy
Opiekun: Strażnik Gwiazd
Partner: Lisia Mistyfikacja
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 760
Wysłany: 2020-12-19, 16:19   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,W,Pł,M,A,O,Kż,MP,MA,MO: 1 | Śl,Skr: 2
   Atuty: Zwinny, Chytry Przeciwnik, Poszukiwacz, Wybraniec bogów


+ Wiedza, Pływanie, Bieg I
_________________
    "Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry Przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»Poszukiwacz Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogów Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)

Narracja #7a4c25Dialogi #609170Mentalna #ab2c44
  Niespodziewajki: tak
 
Wyzwolony Rozrabiaka 
Łowca Ziemi
Zielono mi



Stado: Ziemi
Płeć: samiec
Księżyce: 80
Rasa: Drzewny/Wężowy
Opiekun: Strażnik Gwiazd
Partner: Lisia Mistyfikacja
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 760
Wysłany: 2021-01-01, 14:47   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,W,Pł,M,A,O,Kż,MP,MA,MO: 1 | Śl,Skr: 2
   Atuty: Zwinny, Chytry Przeciwnik, Poszukiwacz, Wybraniec bogów


+skradanie I
_________________
    "Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry Przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»Poszukiwacz Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogów Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)

Narracja #7a4c25Dialogi #609170Mentalna #ab2c44
  Niespodziewajki: tak
 
Wyzwolony Rozrabiaka 
Łowca Ziemi
Zielono mi



Stado: Ziemi
Płeć: samiec
Księżyce: 80
Rasa: Drzewny/Wężowy
Opiekun: Strażnik Gwiazd
Partner: Lisia Mistyfikacja
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 760
Wysłany: 2021-01-01, 14:55   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,W,Pł,M,A,O,Kż,MP,MA,MO: 1 | Śl,Skr: 2
   Atuty: Zwinny, Chytry Przeciwnik, Poszukiwacz, Wybraniec bogów


+ Ostry wzrok [atut grupy I]
_________________
    "Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry Przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»Poszukiwacz Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogów Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)

Narracja #7a4c25Dialogi #609170Mentalna #ab2c44
  Niespodziewajki: tak
 
Wyzwolony Rozrabiaka 
Łowca Ziemi
Zielono mi



Stado: Ziemi
Płeć: samiec
Księżyce: 80
Rasa: Drzewny/Wężowy
Opiekun: Strażnik Gwiazd
Partner: Lisia Mistyfikacja
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 760
Wysłany: 2021-01-08, 12:02   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,W,Pł,M,A,O,Kż,MP,MA,MO: 1 | Śl,Skr: 2
   Atuty: Zwinny, Chytry Przeciwnik, Poszukiwacz, Wybraniec bogów


+ śledzenie i MP I
_________________
    "Sometimes it's best to stop and appreciate the little things."~James "Smoke" Porter
»Chytry Przeciwnik W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji
smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST Następne użycie (20.05)
»Poszukiwacz Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (21.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
»Wybraniec bogów Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania/misji/bitwy/dla uzdrowicieli raz na tydzień w dowolnie wybranym miejscu. Następne użycie (19.05)

Narracja #7a4c25Dialogi #609170Mentalna #ab2c44
  Niespodziewajki: tak
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Od dziś na zawsze.



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 83
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: Morska Bryza
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1528
Wysłany: 2021-01-13, 01:05   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


+ szmaragd, jaspis, topaz, rubin, bursztyn (od Łupieżcy)
+ agat, rubin, tygrysie oko, perła oraz 3/4 mięsa, 1/4 grzybów, 2/4 ślimaków (od Despotycznego)
+ 2/4 mięsa (od Palenia)
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Isn't this what we really wanted...?
W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Kalectwa:
uszkodzone skrzela (+1 ST do akcji pod wodą)
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
  Niespodziewajki: tak
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Od dziś na zawsze.



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 83
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: Morska Bryza
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1528
Wysłany: 2021-01-13, 19:08   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


+ Kż I
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Isn't this what we really wanted...?
W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Kalectwa:
uszkodzone skrzela (+1 ST do akcji pod wodą)
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
  Niespodziewajki: tak
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Od dziś na zawsze.



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 83
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: Morska Bryza
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1528
Wysłany: 2021-01-22, 16:21   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


+ topaz, 2x szafir, tygrysie oko, turkus, ametyst (od Cynamonowego)
+ onyks, opal, granat, jaspis, ametyst, diament
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Isn't this what we really wanted...?
W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Kalectwa:
uszkodzone skrzela (+1 ST do akcji pod wodą)
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
  Niespodziewajki: tak
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Od dziś na zawsze.



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 83
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: Morska Bryza
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1528
Wysłany: 2021-01-22, 16:39   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


+ MA I, MO I
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Isn't this what we really wanted...?
W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Kalectwa:
uszkodzone skrzela (+1 ST do akcji pod wodą)
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
  Niespodziewajki: tak
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Od dziś na zawsze.



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 83
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: Morska Bryza
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1528
Wysłany: 2021-02-05, 17:41   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


+ ametryn, pietryst
+ pisklęce oczy, ochrona niewinnych
+ Percepcja III
+ Pływanie II
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Isn't this what we really wanted...?
W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Kalectwa:
uszkodzone skrzela (+1 ST do akcji pod wodą)
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
  Niespodziewajki: tak
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Od dziś na zawsze.



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 83
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: Morska Bryza
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1528
Wysłany: 2021-02-07, 13:17   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


- ametryn, pietryst (dla Poranka)
+ malachit, nefryt (od Poranka)
+ sytość 06.2
- 4/4 mięsa (własna sytość)
+ szafir
+ 2/4 grzybów, 3/4 mięsa
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Isn't this what we really wanted...?
W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Kalectwa:
uszkodzone skrzela (+1 ST do akcji pod wodą)
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
  Niespodziewajki: tak
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Od dziś na zawsze.



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 83
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: Morska Bryza
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1528
Wysłany: 2021-02-20, 15:43   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


+ Atut gr. II: Chytry Przeciwnik
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Isn't this what we really wanted...?
W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Kalectwa:
uszkodzone skrzela (+1 ST do akcji pod wodą)
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
  Niespodziewajki: tak
 
Błysk Przeszłości 
Starszy Ziemi
Od dziś na zawsze.



Stado: Ziemi
Płeć: Samiec
Księżyce: 83
Rasa: Morski
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: Morska Bryza
Wiek: 21
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1528
Wysłany: 2021-02-24, 09:41   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 4
   U: B,W,Prs,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Okaz Zdrowia, Adrenalina, Tancerz, Pierwotny Odruch, Magiczny Śpiew


+ Moc II, III
+ Percepcja IV
- agat, ametyst, bursztyn, diament, granat, 2x jaspis, malachit, szmaragd, 2x topaz, turkus, 2x tygrysie oko, onyks, opal, nefryt, 2x rubin, 2x szafir
_________________
Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Isn't this what we really wanted...?
W: 9 | R: 1 | P: 6 | V: 11
      Okaz Zdrowia- odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
      Adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia - rana ciężka
      Tancerz - stałe -1 ST do rzutów na obronę fizyczną
      Pierwotny Odruch - raz na walkę -2 ST do obrony
      Magiczny śpiew- raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
      - - - - - ·
      Błysk Przyszłości - Automatyczne powodzenie akcji/rana ciężka dla przeciwnego smoka

Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Kalectwa:
uszkodzone skrzela (+1 ST do akcji pod wodą)
Karta kompana:
Irys
#8080DD
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
  Niespodziewajki: tak
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 10