FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Nidhorgg
Autor Wiadomość
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 29
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2484
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-27, 15:16   Nidhorgg
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;



    IMIĘ: Niðhörgg.
    KSIĘŻYCE: 20.
    GATUNEK: Feniks.
    WYGLĄD: Dla niektórych może on sprawiać wrażenie mniej majestatycznego niż przeciętny przedstawiciel tego gatunku; Niðhörgg nie ma bowiem całego ciała otoczonego płomieniami, są one jakby przygaszone, ograniczone jedynie do jego gardzieli i klatki piersiowej, gdzie płoną nieustannie, wyzierając z ciała. Pióra są w całości kruczoczarne, w kilku miejscach jednak postrzępione - to nadaje temu feniksowi generalnej aury weterana wojennego, zdaje się, że przeżył on i widział więcej, niż większość jego pobratymców. Pazury są długie, ostre i zakrzywione, skrzydła duże, zaś pióra na ogonie układają się w kształt trójkąta. Ślepia lśnią onyksową czernią, ale rozpalają się do barwy płonącego bursztynu, gdy cierpliwość stworzenia osiąga punkt krytyczny.

    ZNAKI SZCZEGÓLNE: Czarne upierzenie, miejscami postrzępione. Ogień obejmuje tylko klatkę piersiową i gardziel. Feniks sprawia wrażenie starego i doświadczonego. Czarne oczy, mogące przybrać barwę bursztynu w momencie podirytowania.

    CHARAKTER: Feniks, symbol odrodzenia, dołączył do Infamii przyciągnięty przez jej aurę, sygnalizującą iż zetknęła się ze śmiercią więcej razy niż powinno to być możliwe, a mimo to nadal stąpa wśród żywych. Pełni rolę milczącego strażnika i jako jedyny z czwórki kompanów wywerny, towarzyszy jej absolutnie na każdym kroku, nieustannie. Z jednej strony może to uchodzić za czułość, opiekę i przywiązanie, z drugiej Niðhörgg sprawia wrażenie sępa czekającego, aż dychająca jeszcze ofiara w końcu wyda z siebie ostatnie tchnienie; ma aurę jednocześnie opiekuna i kata. Z reguły jest tylko cichym obserwatorem, niezainteresowanym w smoczych niesnaskach, aczkolwiek potrafi czasem zjeżyć się i ostrzegawczo rozpalić swoje płomienie na bardziej niepokojącą niż zwykle skalę. Nie ingeruje jednak bezpośrednio w sprzeczki wiedźmy, zdecydowany że jej życie należy do niej; on ma jedynie się przypatrywać i towarzyszyć jej po drodze, oferować towarzystwo i emocjonalne wsparcie, gdy tego ona wymaga, ale pozwolić jej kroczyć przez życie samodzielnie; obserwując jej poczynania, od niesnasek życia codziennego, po krwawe bitwy i pocałunki ze śmiercią.

    DATA ZDOBYCIA: 26.12.2020
    TYP: 2.
    WŁAŚCICIEL: Infamia Nieumarłych.

    DIETA: Wszystkożerność.
    INNE: Kompan niemechaniczny; nie wymaga karmienia, nie może walczyć, polować; żyje tak długo jak smok.
    Jest odporny na ognistą magię i ataki fizyczne opierające się na żywiole ognia. Może używać magii. Potrafi latać. Zanurzenie w wodzie nawet na chwilę może być dla niego śmiertelne. Może wędrować po terenach górskich.

_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10