FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Milczenie Maków
Autor Wiadomość
Milczenie Maków 
Łowca Plagi
Yarhra Skryty



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 45
Rasa: wężowy
Opiekun: Frar, Ilun
Mistrz: Shiron
Wiek: 21
Dołączył: 10 Sty 2021
Posty: 639
Wysłany: 2021-01-10, 22:13   Milczenie Maków
   A: S: 1| W: 3| Z: 1| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,O,A,W,MO,MP,Kż,Prs: 1| Skr,Śl,Pł: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry słuch; Szczęściarz; Bestiobójca, Nieulękły


Imię: Yarhra -> Rubinowy Kolec -> Milczenie Maków
Stado: Plaga
Ranga: pisklę -> adept -> łowca
Wiek: 8 księżyców
Rasa: smok wężowy
Płeć: samiec

Najważniejsze cechy wyglądu: łuski i futro; brak skrzydeł; dwie pary łap
Kolor oczu: złoty
Dominujący kolor smoka: różowy, złoty
Znaki szczególne smoka: tatuaż głównie po prawej stronie ciała(maki), złote "pęknięcia" na porożach
Pluje kwasem

Wygląd: Niezbyt duży smok o długim, giętkim ciele osadzonym na czterech drobnych kończynach. Nie posiada żadnych ostrych krawędzi, przy większości smoków sprawia wrażenie delikatnego i kruchego. Posiada stosunkowo krótki pysk pokryty z obu stron wąsami i mięsisty, ciemny nos oraz dolną wargę w tym samym kolorze. Niemal całe jego ciało pokryte jest odcieniami różu, z wierzchu ciemniejsze, zaś od spodu jaśniejsze. Kolory te nie tworzą gładkiego gradientu, lecz zdobią jego boki przeróżnymi cętkami i plamami. Po prawej stronie posiada złoty tatuaż z ciemniejszym obramowaniem; przedstawia on kwiaty i liście maków. Kilka kwiatów znajduje się po drugiej stronie jego ciała. Jak na wężowego smoka przystało, prócz drobnych łusek posiada bujną grzywę, o którą pieczołowicie dba. Jest zaskakująco twarda w dotyku. Futro o barwie ciemnego różu zdobi również jego łuki brwiowe, brodę i policzki, schodzi również po szyi aż do końca jego ciała, choć w znacznie mniejszych ilościach. Długi ogon zakończony jest wielkim pędzlem sierści. Na czubku jego głowy znajduje się para wciąż rosnących poroży o kremowym zabarwieniu, przerywana złotymi liniami tworzącymi coś na wzór pęknięć. Choć przybrany syn Frar posiada ciało sugerujące, iż poruszanie się po lądzie nie jest jego mocną stroną, zawsze stara się prezentować z jak największą gracją... nawet jeśli nie wychodzi mu to jeszcze najlepiej. Mimo że jest samcem i tak też się określa, budowa jego ciała umożliwi mu w przyszłości składanie jaj. Nie będzie za to w stanie ich zapładniać.



Charakter: Królewicz, obdarty jednak z próżności jaką owy tytuł implikuje. Sztywny, obowiązkowy, sumienny - tak można go opisać na pierwszy rzut oka... i na wszystkie inne również, gdyż zawsze stara się sprawiać wrażenie nienaganności, nie ważne jak bardzo stresuje go sytuacja. Czuje respekt przed swoją przybraną matką i stara się to okazywać na każdym kroku, najprzykładniej jak tylko się da. Wynika to również z wdzięczności jaką do niej czuje za uratowanie go i przygarnięcie, choć ledwo pamięta okoliczności temu towarzyszące. Zachowuje się niczym miniaturowy dorosły, co w połączeniu z jego wciąż naiwnym, dziecięcym myśleniem sprawia komiczne wrażenie. Im bardziej zamyka się w sobie i stresuje, tym bardziej zdawkowe stają się wypowiadane przez niego zdania.

Historia: Choć nie pamiętał twarzy swojej matki to doskonale wiedział, że otaczające go istoty nie były smokami. Znalazł się u nich przypadkiem... nie, został złapany. Czasem we snach wciąż czuł zaciskające się na jego drobnym ciele ręce, zabierające go daleko od Bezpieczeństwa. Pojęcie "domu" czy "gniazda" było mu obce, ale podświadomość pisklęcia nigdy nie zapomniała ciepła, które przynosił bezpieczny bok matki. Poczucie to nie wróciło do niego w miejscu, do którego został zaniesiony. Jego jedynym towarzyszem stał się nieustanny chłód, który w pewnym momencie ulokował się również gdzieś w drobnej klatce piersiowej bezimiennego smoka, karmiony zimnym metalem otulającym jego szyję. Najpierw trzymali go na sznurze, ale gdy go przegryzł, zamieniono go na żelazne okowy. Młodemu stworzeniu ledwo starczało sił na udźwignięcie ich, dlatego większość czasu spędzało leżąc w kącie i przerażonymi oczami przyglądając się wielkim, dwunogim istotom. Czasem rzucały mu jakiś ochłap, jeden nawet przynosił wodę, ale poza tym zdawały się nim nie przejmować. Gdy pewnego dnia na jasnoróżowym ciele spoczęła czyjaś dłoń, pisklę zadrżało, po czym wtuliło się w nią z całą mocą. Nie rozumiało co się dzieje; chciało jedynie odzyskać chociaż namiastkę poczucia bezpieczeństwa, które zostało mu odebrane. Ręka była ciepła i przyjemna w dotyku, i choć daleko jej było do boku matki, malutkiemu smokowi to wystarczało. Musiało wystarczyć.

Nieposłuszeństwo oznaczało karę, szybko się tego nauczył. Bycie grzecznym równoznaczne było z ciepłym posiłkiem, o ile zachodzący z nim w interakcję dwunóg miał dobry humor. Rozpoznawszy tę zależność stał się potrójnie uważny, rejestrując najdrobniejsze niuanse w mimice i zachowaniu nie-smoków. Nie każdy uśmiech zwiastował coś dobrego, zaś jego brak nie oznaczał koniecznie kary. Popełniał błędy, ale uczył się szybko jak się nie narazić i być jak najmniej zauważalnym. Zapamiętywał kto był dla niego miły, a kto nie zamierzał spojrzeć na niego przychylniej mimo starań. Jeden osobnik - niepozorny, drobny, nieszkodliwie wyglądający - zawsze patrzył na niego z łagodnym, współczującym wyrazem oczu. Pisklę lubiło dotyk jego ręki. Dwunóg też był pierwszym, który zaczął uczyć go słów. Był w stanie płynnie przeskakiwać między niezrozumiałą dla młodego stworzenia mową, a językiem jego smoczej matki. Robił to w tajemnicy, podczas samotnych odwiedzin. Malec był na tym etapie na tyle świadom swojej sytuacji, by milczeć, gdy inne stworzenia były w pobliżu.

Nie był w stanie określić kiedy otrzymał tatuaż. Proces nakładania go na łuski był na tyle bolesny, że pisklę straciło przytomność. Przez następne kilka dni jego ciało trawiła gorączka. Elf o łagodnej twarzy przychodził do niego trochę częściej, dając mu wodę do picia i samą swoją obecnością dodając mu otuchy. Gdy bezimienne stworzenie wyzdrowiało, życie powróciło do starego rytmu. Ucz dalej, mówiło, jestem zdrowy. "Chcę się stąd wydostać, chcę spotkać inne smoki", szeptało serce w drobnej klatce piersiowej. Im więcej słyszał o swoich pobratymcach, tym większą czuł potrzebę powrotu do nich.

Pewnej nocy jego marzenie w połowie się spełniło. Niegroźnie wyglądający elf przyszedł o wyjątkowo późnej porze, wybudzając pisklę z płytkiego snu. Metalowy przedmiot w jego dłoni odbijał blade światło księżyca w pełni. Uciekaj. Znajdź inne smoki. Zasługujesz na lepszy los. Ciepłe słowa na parę chwil ociepliły wnętrze młodego stworzenia. Elf otworzył ostrożnie drzwi i wyjrzał przez nie. Na jego niemy znak("chodź do mnie") ruszył za nim, aż znaleźli się na najrzadziej uczęszczanym skraju wioski. Elf nakazał mu uciekać najdalej jak jest w stanie i się ukryć, a przynajmniej tyle zrozumiał smok. Czuł wypełniającą go ekscytację, ale również przerażenie. Nie znał świata poza zimnymi łańcuchami i wiecznie niedogrzewaną szopą. Mimo to postąpił krok w przód, a za nim kolejny, nim wreszcie ruszył na tyle szybko, na ile pozwalały mu drobne łapy i nieporadne, długie ciało oraz kamienny, nierówny teren.

Życie, jak się okazało - takie prawdziwe, wolne życie - było niezwykle trudne i wyczerpujące, jednak młody smok nieustannie parł na przód, jedząc wszelkie resztki z padlin oraz owoce, które rozpoznał jako jadalne. Próbował łapać własne jedzenie, jednak z niepowodzeniem. Wszystko było albo zbyt szybkie, albo zbyt duże dla niego. Pierwsze udane polowanie odbył dopiero w wodzie, która niemal sięgała mu do brzucha. Ryba niemal sama wpadła mu do pyska, gdy próbował się napić.

Mimo drobnych uśmiechów od losu, które utrzymywały go przy życiu, nie udało mu się uniknąć wycieńczenia organizmu. Był młody, słaby i pozbawiony jakiejkolwiek opieki. Nie potrafił polować dla siebie, nie był w stanie się bronić. Na znajdującego się na skraju utraty przytomności pisklęcia natknęła się Frar; zdecydowała się zlitować nad młodym stworzeniem i zabrać je ze sobą, nadając mu imię: Yarhra.

Wspomnienia z wczesnego dzieciństwa Yarhry stosunkowo szybko przykryła gęsta mgła czasu, gdy otrzymał szansę na nowe życie w Stadzie Plagi. Skupił się na nauce z zadziwiającym ferworem, niemal jakby od tego zależało jego życie. Nigdy nie wychodził przez szereg i nie sprzeciwiał się przybranej matce, wielkimi oczami obserwując każdy jej najdrobniejszy gest, zapamiętując każdy niuans w jej zachowaniu. Tak długo jak był grzeczny, nie spotykała go kara. Jego jedynym sposobem na całkowite uniknięcie jej była wnikliwa obserwacja i analiza zachowania innych smoków. Początkowo odzywał się niewiele, otwierał pysk niemal wyłącznie do swojej opiekunki. Dopiero z czasem otworzył się nieco bardziej, jednak nigdy nie zdołał wyrosnąć z niezręczności jaką czuł w interakcjach z innymi smokami.


PZ: 4 i 2/3

Atuty:
- Ostry słuch;
- Szczęściarz;
- Bestiobójca;
- Nieulękły;
- [grupa czwarta v2];

ATRYBUTY
Siła: 1
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 1

Moc: 5
Percepcja: 3

Aparycja: 4


UMIEJĘTNOŚCI
Bieg 1
Lot 0
Pływanie 2
Obrona 1
Atak 1

Leczenie 0
Wiedza 1
Magia:
> obronna
1
> atak 3
> precyzyjna 1
Kamuflaż 1
Skradanie 2
Śledzenie 2

Perswazja 1


Umiejętności Specjalne
Warzenie eliksirów:
> leczących 0
> ochronnych 0
> wspomagających 0
Tworzenie run:
> ochronnych 0
> ataku 0
Błysk Przyszłości 0


POZOSTAŁE

    Przedmioty posiadane:

    Pożywienie: 1/4 mięsa; 1/4 owoców
    Kamienie: -
    Kryształy: Pojętnego Ucznia

    Runy: -
    Eliksiry: -
    Inne bonusy: Uspokojenie drapieżników (uspokaja jedno agresywne zwierzę (można spróbować uspokoić w celu założenia więzi, ale nie gwarantuje sukcesu. nie działa, jeżeli smok już zadał ranę zwierzęciu)
    Fabularne: 3x zwinięty tytoń


    Stan głodu - kliknij

    Stan zdrowia - kliknij

    Karta Osiągnięć - kliknij
Ostatnio zmieniony przez Nawałnica Cieni 2021-12-02, 12:30, w całości zmieniany 208 razy  
  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-01-11, 00:01   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


Witam wśród Wirusów! ;>

Aparycja +2 (pisklę)
Percepcja +1 (bonus stadny)

Życzę miłej gry w Pladze Wolnych Stad!
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
~ Administrator 
Smoków Wolnych Stad



Dołączyła: 07 Sty 2014
Posty: 3083

Wysłany: 2021-01-19, 22:37   

Otrzymujesz 7 PU za opowiadanie
_________________
[ HIENA | RIT | FAO ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady, zauważyłeś jakieś nieprawidłowości - sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!

Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu. Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
 
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-01-20, 15:09   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ Bieg I, Pływanie I, Obrona I, Magia precyzyjna I, Kamuflaż I, Skradanie I, Śledzenie I
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-01-20, 15:11   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ Ostry słuch (atut grupy I)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-01-30, 19:46   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ Wiedza I
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-01-31, 18:34   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ rubin (ze skarbca)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-01-31, 21:00   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ onyks, cytryn, opal (od Kuszenia)
+ 2x ametyst (ze skarbca)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 27
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2503
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2021-02-02, 17:43   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    - Rubin, onyks, cytryn, opal, 2x ametyst [wydane w Warsztacie]
_________________
~
Rzeczywisty wiek Infamii: 124 księżyce.

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-02-02, 22:04   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ 4/4 mięsa, 2/4 owoców (od Szarej Rzeczywistości)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 27
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2503
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2021-02-05, 11:20   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    + 8/4 owoców [od Kuszenia Diabła]
_________________
~
Rzeczywisty wiek Infamii: 124 księżyce.

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 27
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2503
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2021-02-05, 18:18   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    - 2/4 mięsa [sytość kompana]
_________________
~
Rzeczywisty wiek Infamii: 124 księżyce.

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 27
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2503
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2021-02-05, 18:20   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    - 8/4 owoców
_________________
~
Rzeczywisty wiek Infamii: 124 księżyce.

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-02-06, 13:12   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ Moc II, MA I
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 27
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2503
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2021-02-07, 17:22   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    + 2/4 mięsa [od Spaczonego Źródła]
_________________
~
Rzeczywisty wiek Infamii: 124 księżyce.

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 10