FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Spojrzenie Widma
Autor Wiadomość
Spojrzenie Widma 
Czarodziej Plagi
Vicjra Nieodgadniona



Stado: Plagi
Płeć: Samica
Księżyce: 41
Rasa: Górski x Powietrzny
Opiekun: Bandycka Groźba
Mistrz: Infamia Nieumarłych
Partner: Niepotrzebny
Dołączyła: 20 Lis 2020
Posty: 223
Wysłany: 2020-11-20, 20:55   Spojrzenie Widma
   A: S: 2| W: 2| Z: 2| M: 3| P: 2| A: 1
   U: B,L,O,A,W,MO,MP,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| MA: 2
   Atuty: Okaz zdrowia; Chytry przeciwnik; Nieugięty


Imię: Vicjra -> Widmowa Łuska -> Spojrzenie Widma
Stado: Plagi
Ranga: Pisklę -> Adept -> Czarodziej
Wiek: 1 księżyc
Rasa: Skrajny (Górski x Powietrzny)
Płeć: Samica.

Najważniejsze cechy wyglądu:
Łuski
Skrzydła błoniaste
Dwie pary łap
Kolor oczu: białe
Dominujący kolor smoka: czarny
Znaki szczególne smoka: zakręcone, baranie rogi, okrągłe jak dwie kule, białe, świecące delikatnie oczy, białe wnętrze pyska i nozdrzy.
Zieje ogniem

Wygląd:

Pisklę

Jest póki co niezbyt duża i widać po niej pisklęcą pulchność. Niezgrabne ciałko pokrywają smoliście czarne łuski, od czubka nosa po koniec ogona. Skrzydła są duże, błoniaste, zakończone szponami. Z łba wyrastają zakręcone, ciemnoszare, baranie rogi. Ponadto jej łeb, dolną szczękę, szyję i ogon zdobią ostre, białe szpikulce. Tym jednak, co czyni Vicjrę tak wyjątkową pośród innych smoków, są jej oczyska. Duże, idealnie okrągłe, białe jak strzaskana kość i jarzące się delikatnym, upiornym blaskiem. Biel można dostrzec także we wnętrzu nozdrzy smoczycy i w jej pysku. Wszystko to stwarza dość niepokojące wrażenie.

Dorosła

Nie pozostał żaden ślad po nieco pulchnym pisklęciu, jakim była. Teraz Spojrzenie Widma to wysoka na 1,8 metra, smukła, delikatnie umięśniona smoczyca. Ciało ma pełne gracji, o długim ogonie i szyi, pokryte smoliście czarnymi, gładkimi łuskami. Ma duże, błoniaste, nietoperzowe skrzydła, zakończone białymi szponami. Wydłużony, wąski łeb zdobi para wielkich, baranich rogów, a po bokach szczęki wyrastają ostre, delikatnie wygięte do góry, białe szpikulce. Identyczne rosną na jej łbie, karku, grzbiecie i ogonie. Łapy wyposażone są w pięć palców, z których każdy zakończony jest groźnym, białym pazurem. Nadal wyróżniają ją upiorne ślepia. Duże, idealnie okrągłe, jarzące się bladym światłem, białe niczym strzaskana kość. Biel można dostrzec także wewnątrz pyska Spojrzenia Widma i jej nozdrzy. Wszystko to stwarza dość niepokojące wrażenie, szczególnie w ciemności.

Charakter:

Pisklę

Póki co niewiele można o niej powiedzieć, gdyż stawia dopiero pierwsze kroki na tym świecie. Jak wszystkie pisklęta, jest ciekawska i chętnie odkrywa otaczający ją świat. Wobec obcych może być z początku trochę nieśmiała, ale po paru minutach jest już skłonna zawrzeć z nimi bliższą znajomość. W przeciwieństwie do matki nie tylko rzadko demonstruje swój gniew, ale i trudniej ją w ogóle rozzłościć. Większość obelg i prowokacyjnych zachowań spływa po niej jak woda po kaczce, przynajmniej przez jakiś czas... Kto wie jednak, co się stanie, jeśli ktoś rozsierdzi ją wystarczająco mocno?

Dorosła

Wyrosła na bardzo spokojną smoczycę. Prawie nigdy nie pokazuje po sobie emocji, zachowując całkowicie obojętny wyraz pyska i z godną podziwu łatwością panując nad mową ciała. Niemal wcale nie mówi, nawet mentalnie, a jeśli już zdecyduje się odezwać na głos, to stara się streszczać i często się zacina, nie będąc przyzwyczajona do tej formy komunikacji. Uwielbia ciszę, dlatego woli własne towarzystwo, a głośne, energiczne jednostki, w szczególności pisklęta, ją irytują. Ponieważ nie przepada za towarzystwem innych istot, czy to smoków, czy nie, większość czasu spędza poza stadnym obozem. Z tego samego powodu bardzo rzadko opuszcza tereny stada, co przychodzi jej tym łatwiej, że jest bardzo oddana Pladze i uważa, że nie potrzebuje poznawać innych miejsc czy kultur. Można ją rozzłościć tylko sprawiając silny ból podczas walki, bo obelgi oraz prowokacyjne zachowania nic jej nie obchodzą... tak długo, jak ktoś nie obraża jej stada. Jest bardzo lojalna wobec Plagi i gotowa walczyć za nią do ostatniej kropli krwi, oraz pomóc innym członkom zawsze, gdy zajdzie taka potrzeba.

Historia: Wykluła się jako najstarsza córka Bandyckiej Groźny i Trzasku Płomieni. Ma troje żyjącego rodzeństwa, Kage, T'narisa, Aveli i zmarłą Ratatoskr. Pisklęce księżyce upłynęły jej dość spokojnie, lecz ciężko zniosła śmierć swojej siostry, Ratatoskr. Choć z pewnym poślizgiem została adeptką, z dumą zaczęła uczyć się na czarodziejkę pod okiem potężnej Mahvran. Jej nauka trwała dość długo, i podczas, gdy Kage została wojowniczką znaną jako Czas Końca, Widmowa Łuska nadal się szkoliła. Jednak to podczas bycia adeptką odkryła, że lubi walczyć i zaczęła chętniej pokazywać się na arenach. Początkowo walki nie szły jej najlepiej. Wprawdzie podczas pierwszej potyczki zremisowała z matką, ale przegrała z siostrą i uzdrowicielką z Ziemi, Sekcją Zwłok, a także nie zdołała przejść pierwszego poziomu Areny Viliara. Nie poddawała się jednak, i po pewnym czasie wróciła na arenę, tym razem przechodząc aż na poziom trzeci.Wówczas to zmieniła się władza w Pladze, gdy były przywódca, Khardah, zapadł w długi sen, a nową przywódczynią została czarodziejka Frar. Podczas ceremonii przejęcia władzy mianowała białooką czarodziejką, znaną jako Spojrzenie Widma. Co dalej przyniesie los, to się dopiero okaże.


    PH: 4


    ATUTY
    - Okaz zdrowia;
    - Chytry przeciwnik;
    - Nieugięty;
    - [grupa czwarta];
    - [grupa czwarta v2];


    ATRYBUTY
    Siła: 2
    Wytrzymałość: 2
    Zręczność: 2

    Moc: 3
    Percepcja: 2

    Aparycja: 1


    UMIEJĘTNOŚCI
    Bieg 1
    Lot 1
    Pływanie 0
    Obrona 1
    Atak 1

    Leczenie 0
    Wiedza 1
    Magia:
    > obronna
    1
    > atak 2
    > precyzyjna 1
    Kamuflaż 1
    Skradanie 1
    Śledzenie 1

    Mediacja 1


    Umiejętności specjalne
    Warzenie eliksirów:
    > leczących 0
    > ochronnych 0
    > wspomagających 0
    Tworzenie run:
    > ochronnych 0
    > ataku 0
    Błysk przyszłości 0


    POZOSTAŁE

      Przedmioty posiadane:

      Pożywienie: 1/4 mięsa, 2/4 owoców
      Kamienie: diament, różowy opal
      Kryształy: -

      Runy: -
      Eliksiry: 2x chroniący przed atakiem fizycznym i magicznym, usprawniający wytrzymałość
      Inne bonusy: Możliwość usunięcia okresu rehabilitacji, możliwość usunięcia negatywnych konsekwencji mutacji

      Fabularne: Kolorowe kolczyki, elegancka torba z ludzkiej skóry, 2 łuki, 30 strzał


      Stan głodu - kliknij

      Stan zdrowia - kliknij

      Karta Osiągnięć - kliknij
_________________

I. OKAZ ZDROWIA
odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu

II. CHYTRY PRZECIWNIK
raz na pojedynek/2 tygodnie polowania +2 ST do akcji przeciwnika - Ostatnie użycie - 28.06

III. NIEUGIĘTY
mdlejąc, smok może wykonać ostatnią akcję, a przeciwnik ma do swojej +4 ST

FULLBODY | DRZEWO GENEALOGICZNE | GŁOS | RYK VICJRY | MOTYW
Ostatnio zmieniony przez Nawałnica Cieni 2021-07-29, 18:35, w całości zmieniany 45 razy  
  Niespodziewajki: tak - tylko dla smoka
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2020-11-20, 21:10   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


Witam wśród Wirusów!

Aparycja +2 (pisklę)
Percepcja +1 (bonus stadny)
Wytrzymałość +1 (po mamie)
Siła +1 (po tacie)

Życzę miłej gry w Pladze Wolnych Stad!
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 27
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2503
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-24, 00:36   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    + 2x Koral, onyks [od Barbarzyńskiego Pogromu]
_________________
~
Rzeczywisty wiek Infamii: 124 księżyce.

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 27
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2503
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-26, 16:34   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    - 2x Koral

    + Kolorowe kolczyki
    + 4/4 owoców
    + Możliwość posiadania 3 piskląt z chętnym partnerem tej samej płci

    Loteria Świąteczna.
_________________
~
Rzeczywisty wiek Infamii: 124 księżyce.

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 27
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2503
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-26, 17:07   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    - Możliwość posiadania 3 piskląt z chętnym partnerem tej samej płci

    + 2x Eliksir chroniący przed atakiem fizycznym i magicznym
    + Eliksir usprawniający wytrzymałość
    + Możliwość usunięcia okresu rehabilitacji
    + Możliwość usunięcia negatywnych konsekwencji mutacji
    + Opal, akwamaryn


    Wymiana z Barbarzyńskim Pogromem.
_________________
~
Rzeczywisty wiek Infamii: 124 księżyce.

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 27
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2503
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-27, 14:37   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    - Onyks

    + 2/4 owoców
    + Elegancka torba z ludzkiej skóry

    Loteria Świąteczna.
_________________
~
Rzeczywisty wiek Infamii: 124 księżyce.

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 27
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2503
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-28, 21:36   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    + Szmaragd [od Bandyckiej Groźby]
_________________
~
Rzeczywisty wiek Infamii: 124 księżyce.

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 27
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2503
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2020-12-31, 16:00   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Retoryka, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Gojenie Ran, Zdrów jak Ryba;


    + 1 punkt umiejętności normalnej [max. 2 poziom]
_________________
~
Rzeczywisty wiek Infamii: 124 księżyce.

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ RETORYKA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ GOJENIE RAN | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-01-14, 18:15   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ Boski ulubieniec (atut grupy I)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-01-19, 22:43   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ cytryn (od Trzaska)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-01-23, 20:19   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ Bieg, MP I
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-01-30, 19:53   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ skradanie, śledzenie, atak I
+ Moc
- Aparycja
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
Ostatnio zmieniony przez Barbarzyński Pogrom 2021-01-30, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-01-31, 18:33   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ onyks (ze skarbca)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-01-31, 19:13   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


- opal, akwamaryn, szmaragd, cytryn (wydane w kwarcu)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Barbarzyński Pogrom 
Wojownik Plagi
Khardah Rozjuszony



Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 68
Rasa: górski x pustynny
Opiekun: Kheldar
Mistrz: Kheldar
Dołączyła: 21 Sie 2019
Posty: 1772
Wysłany: 2021-01-31, 19:22   
   A: S: 5| W: 4| Z: 3| M: 3| P: 3| A: 2
   U: L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,O,Śl: 2| A: 3
   Atuty: Ostry wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Furia niebios; Pojemne płuca; Wiecznie młody


+ onyks, 4/4 owoców (ode mnie)
_________________

~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~~ ~ ~
Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 10/12
Karta Kompana
  Niespodziewajki: nie
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11