Ostry wzrok- Jej bystre spojrzenie pomaga jej znaleźć jakże wspaniałe błyskotki (Wszystkie testy percepcji na polowaniu/wyprawie oparte na danym zmyśle wzrok [kamienie szlachetne])
Chytry przeciwnik- Potrafi rozproszyć przeciwnika swoją osobą dzięki czemu ten ma utrudnione działanie (W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.)
NESALA MIERZY 1,8 m WYSOKOŚCI, 8 m DŁUGOŚCI, 10 m ROZPIĘTOŚĆ SKRZYDEŁ.
A T U T Y ~Inteligentna~ Jednorazowo +1 do Inteligencji ~Pamięć Przodkiń~ Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie) ~Mistyczka~ Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
S H A N N O N Karta Postaci, Wygląd, Kolorek: #aab5c0 S: 1| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 1
A: 3| O: 3| Śl: 2| Skr: 1| Kż: 1
2. Szczęściarz
W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie.
"Umarła tragicznie, uwięziona pod gruzami nieaktywnego polowania"
_________________
~ ~ ~
Z przyjemnością nauczę Cię wszystkiego co wiem.
~ ~ ~
Atuty: ~Szczęściarz
Skoro mnie spotkałeś, rzeczywiście musisz mieć dużo szczęścia.
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. ~Kruszyna
Nie, na prawdę, tyle mi wystarczy. Weź resztę...
Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.
Hansel
Sowa U: A,O: 3| Skr,Kż: 2 // A:W:1 Z:2 I:1 P:2 A:1 KP Umiejętności magiczne/fizyczne: +4ST Śledzenie/MP: +1ST -1ST po rzutach na "widzenie maddarą" -2ST w przypadku poświęcenia tury kompana (nie tyczy się śledzenia i MP) ~Atuty~ Pamięć Przodków Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie). Zwinny Jednorazowo +1 do Zręczności Tropiciel Raz na dwa tygodnie smok znajduje na polowaniu zwierzę dające 4/4 mięsa, niezależnie od tego czy go szuka. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Znawca Terenów Raz na dwa tygodnie smok napotyka na polowaniu/wyprawie dodatkową zdobycz (dającą 4/4 mięsa), kamień czy dorodne zioło (w zależności od tego czego akurat szukał).
Stado: Ognia Płeć: Samiec Księżyce: 95 Rasa: Skrajny Opiekun: Nie był potrzebny Mistrz: Teraz on nim będzie. Partner: Wieczorna Aura
Wiek: 20 Dołączył: 07 Mar 2017 Posty: 626 Skąd: Leśna
Atuty: ~Spostrzegawczy~ Jednorazowo +1 do percepcji. ~Pamięć Przodka~ Minus 2ST na A i O przeciwko drapieżnikom. ~Lekkostopy~Smok ma automatyczny sukces przy teście na podkradanie się do zwierzyny łownej. Do użycia raz na dwa tygodnie w polowaniu. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Zużyty: Do 20.03.2018 ~Znawca Terenów~Raz na dwa tygodnie smok napotyka na polowaniu/wyprawie dodatkową zdobycz (dającą 4/4 mięsa), kamień czy dorodne zioło (w zależności od tego czego akurat szukał). Zużyty: Do 23.10.2018 ~Zdrów jak ryba~ Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 9 z rzutu k10.
Posiadane: ~Mięso/Owoce:0/4 | 0/4 ~Kamienie:--- ~Inne:duża perłowa łuska smoka górskiego, dwa szmaragdowe pióra wczepione za uchem. Dialogi:#66FF66
A T U T Y ~Inteligentna~ Jednorazowo +1 do Inteligencji ~Pamięć Przodkiń~ Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie) ~Mistyczka~ Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
S H A N N O N Karta Postaci, Wygląd, Kolorek: #aab5c0 S: 1| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 1
A: 3| O: 3| Śl: 2| Skr: 1| Kż: 1
Stado: Ognia Płeć: Samiec Księżyce: 95 Rasa: Skrajny Opiekun: Nie był potrzebny Mistrz: Teraz on nim będzie. Partner: Wieczorna Aura
Wiek: 20 Dołączył: 07 Mar 2017 Posty: 626 Skąd: Leśna
Atuty: ~Spostrzegawczy~ Jednorazowo +1 do percepcji. ~Pamięć Przodka~ Minus 2ST na A i O przeciwko drapieżnikom. ~Lekkostopy~Smok ma automatyczny sukces przy teście na podkradanie się do zwierzyny łownej. Do użycia raz na dwa tygodnie w polowaniu. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Zużyty: Do 20.03.2018 ~Znawca Terenów~Raz na dwa tygodnie smok napotyka na polowaniu/wyprawie dodatkową zdobycz (dającą 4/4 mięsa), kamień czy dorodne zioło (w zależności od tego czego akurat szukał). Zużyty: Do 23.10.2018 ~Zdrów jak ryba~ Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 9 z rzutu k10.
Posiadane: ~Mięso/Owoce:0/4 | 0/4 ~Kamienie:--- ~Inne:duża perłowa łuska smoka górskiego, dwa szmaragdowe pióra wczepione za uchem. Dialogi:#66FF66
Życie jest tylko przechodnim półcieniem,
Nędznym aktorem, który swą rolę
Przez parę godzin wygrawszy na scenie
W nicość przepada - powieścią idioty,
Głośną, wrzaskliwą, a nic nie znaczącą.
Atuty:
Pamięć Przodka
(-2 ST do walki z drapieżnikami na polowaniu/misji/wyprawie)
Huragan
(http://dorlana.webd.pl/sws/viewtopic.php?t=7886)
S: 1| W: 1| Z: 1| M: 0| P: 2| A: 1
U: A, O, L: 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum