FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łupieżca Nektaru
2021-09-10, 20:21
Tynga
Autor Wiadomość
Tynga 
Smok Plagi


Stado: Plagi
Płeć: samiec
Księżyce: 6
Rasa: morski
Dołączył: 01 Lip 2021
Posty: 7
Wysłany: 2021-07-11, 01:29   Tynga
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 1| A: 3
   U: B,L,Pł: 1


IMIĘ: Tynga
STADO: Ziemia
RANGA: Pisklę
WIEK: 6 księżyców
RASA: Smok morski
PŁEĆ: Samiec

    NAJWAŻNIEJSZE CECHY WYGLĄDU:
  • Łuski;
  • Jedna para błoniastych skrzydeł;
  • Dwie pary łap;
  • Kolor oczu - jasnoszary;
  • Dominujący kolor - zgniłozielony grzbiet, żółtawy brzuch, rdzawe płetwy;
  • Znaki szczególne - podobny do szczupaka; przodozgryz; zęby na całym podniebieniu;
  • Zionięcie - nie zieje.

WYGLĄD: Kościsty (ościsty?) pisklak o długim, torpedowatym ciele, wąskim, płetwiastym ogonie, który przypomina rybi, i czterech długich łapach z pięcioma połączonymi błoną pławną palcami. Jego długi, chudy łeb ma profil szczupakowaty, o szpiczasto zakończonym pysku z wysuniętą wprzód żuchwą. Jego głęboko osadzone ślepia posiadają trzy powieki i mienią się bladą szarością. Boki jego głowy zdobią wydatne, podwójne płetwy, które stanowią dodatkową ochronę umiejscowionych na jego szyi skrzeli. Od pierwszego kręgu szyjnego aż do końca odcinka piersiowego wyrasta mu z kręgosłupa płetwa grzbietowa, której błona wydłuża się tym bardziej, im bliżej jej do lędźwi. Posiada parę błoniastych skrzydeł, których płetwiasty kształty lepiej nadaje się do wspomagania się w pływaniu niż do szybowania w powietrzu.
Całe jego ciało pokryte jest drobną, lśniącą łuską, która najciemniejszą, szarozieloną barwę przybiera w okolicy czubka głowy, barków, miednicy i kręgosłupa, natomiast najjaśniejszą, żółtobiałą, pod żuchwą, na gardle, brzuchu, wewnętrznej stronie łap i spodzie ogona. Gradient bagnistych zieleni i brudnych beżów urozmaicają drobne, tygrysie pasy, które spływają od jego pleców w dół, aż bledną zupełnie. Płetwy ma rdzawe, pokryte ciemniejszymi plamami.

Tynga całym sobą prezentuje chyżość i nieprzewidywalność drapieżnych ryb. Porusza się niewprawnym, energicznym i nieregularnym krokiem, jego gesty wydają się być nagłe i urywane. Pachnie mułem, świeżą rybą i wiecznie lepi się od przezroczystego śluzu.


CHARAKTER: Rozpiera go energia, którą uwalnia rozmaitością nerwowych tików. Dopiero rozpoczyna swoją socjalizację, więc niezbyt dobrze radzi sobie w sytuacjach towarzyskich – jest bardzo bezpośredni i brakuje mu wyczucia. Jak na tak małego brzdąca, zaskakująco źle znosi różnice zdań. Często zachowuje się przesadnie głośno i ze wszystkich sił stara się uczestniczyć w każdym wydarzeniu, niezależnie od tego czy zyska coś na tym, czy nie.


HISTORIA: Wykuł się z jednego z kilkunastu jaj złożonych u brzegu niewielkiego jeziora. Nigdy nie poznał imion swojego rodzeństwa i nigdy nie ujrzał swoich rodziców. Nie szukał ich jednak, nie miał nawet czasu rozejrzeć się wokół - natychmiast popędził ku spokojnym, ciepłym wodom mulastego zbiornika. Pierwsze dni spędził skrywszy się wśród wywłóczników i moczarek, okazyjnie tylko wypływając, by łapać owady. Później jego narastająca żarłoczność wygnała go dalej od brzegu, gdzie szukał coraz większych ryb.
Podczas kolejnych trzech Księżyców częściej a częściej stawał pyskiem w pysk ze swoim rodzeństwem. Każde z rybopodobnych gadów rosło w zastraszającym tempie, rychło zaczynając górować nad kościstym Tyngą, który prędko zauważył, że młode smoki zaczynały wyraźnie przetrzebiać faunę jeziora. Wiedział, że zbliża się chwila, w której będzie musiał stanąć do walki o pożywienie. Wydawało mu się to nierealne i nie miał pojęcia, jak mógłby się do tego przygotować. Nie miał szans. Musiał coś wymyślić.

Pewnego poranka pływał tuż pod taflą wody, starając się pochwycić wodnego chrząszcza, gdy nieznajomy cień zamajaczył gdzieś ponad nim. Z trudem spojrzał w górę, lecz było już za późno - pazury zacisnęły się na jego grzbiecie. Paniczny trzepot skrzydeł rozchlapywał wodę, gdy Gęś mozolnie ciągnął go do brzegu, na piachu którego obaj usiedli. Wywernowy dzieciak o włos uniknął spotkania ze szczękami krewnych Tyngi i wydawał się zupełnie nie być tego świadomy, kiedy skonfundowany patrzył w ślepia niedoszłej ofiary.

Pomimo problemów z komunikacją i ogólnym zdziczeniem Tyngi, udało mu się zaprzyjaźnić ze swoim znajomym z przypadku. Gęś mówił dużo i był bardzo spragniony rozmowy, dzięki czemu nauczył nowego kolegę podstaw komunikacji. Po niecałym tygodniu żywienia się drobnymi rybami, skorupiakami i owadami, udało im się w prymitywny sposób omówić obecny problem z mieszkaniem w jeziorze i ustalić plan działania - mieli podróżować ku siedlisku wielkiej ławicy smoków, które posiadały magiczne moce i z ich pomocą mogły wyczarowywać jedzenie z niczego. Tynga z początku nie był przekonany do tego pomysłu, bo od dostatku smoki rosły wielkie, a wielkie smoki mogły połknąć ich dwójkę na raz, z łatwością, jednak Gęś do utraty tchu argumentował, że nadmiar uspokajał charaktery i że spokojne życie rozleniwi każdą bestię. Żaden z młodzików nie miał szansy na przeżycie samotnie, więc poza próbą ucieczki do odległego raju nie pozostało im nic. Wyruszyli niedługo, podążając w górę rzeki, bez szczególnego planu.
Nie zdążyli jednak zajść daleko i to nawet nie ze względu na spuchnięte łapki - ósmym wieczorem natknęli się na coś, czego Tynga nigdy więcej nie widział. Olbrzymi, pomarańczowy jak karp koi gad wychynął nagle zmiędzy drzew i spojrzał na niefortunną dwójkę, jakby widział ich przez krzaki, za którymi się skryli. Nie był to zwyczajny drapieżnik, lecz smok. Magiczny smok. Zrozumieli to natychmiast, gdy usłyszeli jego słowa w swoich myślach. Był miły i spokojny, tak jak Gęś zapowiadał, więc bez trudu zaprowadził parę piskląt do serca terenów Stada Ziemi.

    ATUTY
    - [grupa pierwsza]
    - [grupa druga]
    - [grupa trzecia]
    - [grupa czwarta]


    ATRYBUTY
    Siła: 1
    Wytrzymałość: 1
    Zręczność: 2

    Moc: 1
    Percepcja: 1

    Aparycja: 3


    UMIEJĘTNOŚCI
    Bieg 1
    Lot 1
    Pływanie 1
    Obrona 0
    Atak 0

    Leczenie 0
    Wiedza 0
    Magia:
    > obronna 0
    > ataku 0
    > precyzyjna 0
    Kamuflaż 0
    Skradanie 0
    Śledzenie 0

    Perswazja 0


    Umiejętności specjalne
    Warzenie eliksirów:
    > leczących 0
    > ochronnych 0
    > wspomagających 0
    Tworzenie run:
    > ochronnych 0
    > ataku 0
    Błysk przyszłości 0


    POZOSTAŁE

      Przedmioty posiadane:

      Pożywienie: -
      Kamienie: -
      Kryształy: -

      Runy: -
      Eliksiry: -
      Inne bonusy: -

      Fabularne: -


      Stan głodu - kliknij

      Stan zdrowia - kliknij

      Karta Osiągnięć - kliknij
_________________

było nas jedenaścioro, mieszkaliśmy w jeziorze
wszyscy należeliśmy do hord i łupiliśmy okolicę
nikt nie narzekał

Ostatnio zmieniony przez Nawałnica Cieni 2021-09-21, 19:43, w całości zmieniany 3 razy  
  Niespodziewajki: tak
 
Łupieżca Nektaru 
Zastępca Ziemi
All hail Rapsod!



Stado: Ziemi
Płeć: Samica
Księżyce: 75
Rasa: Bagienny x Morski
Opiekun: Gasnący Wiciokrzew
Mistrz: Kwiecisty Rapsod
Partner: Delavir
Wiek: 20
Dołączyła: 22 Mar 2020
Posty: 481
Wysłany: 2021-07-12, 14:39   
   A: S: 5| W: 3| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 4
   U: W,B,Pł,L,Skr,Śl,Kż,MP,MA,MO: 1 | O,Prs: 2 | A: 3
   Atuty: Silny; Chytry przeciwnik, Czempion, Magiczny Śpiew, Znawca Terenów


Witam wśród Ziemistych. Życzę miłej gry!

Bonus stadny: + Wytrzymałość II
Start: + Aparycja II, III
_________________



I thank God every day
That I woke up feelin' this way
And I can't help lovin' myself
And I don't need nobody else, nuh uh

~Chytry Przeciwnik~
raz na pojedynek/2 tygodnie polowania +2 ST do akcji przeciwnika
~Czempion~
+1 sukces do ataku fizycznego raz na walkę
~Magiczny Śpiew~
raz na pojedynek/2 tygodnie polowania, odejmuje 2 sukcesy przeciwnika
~Znawca Terenów~
znalezienie dodatkowej zdobyczy dającej 4/4 pożywienia/kamienia szlachetnego/dużego zioła raz na trzy tygodnie w polowaniu

Jagódka
S:1| W:1| Z:1| M:2| P:2| A:1
L,MO,Skr:1 MA:2

Wariat
S:1| W:2| Z:1| M:2| P:2| A:1
B,MO,MA,Skr:1

+1 ST do akcji fizycznych (problemy z poruszaniem przednimi łapami)
  Niespodziewajki: tak - tylko dla smoka
 
~ Administrator 
Smoków Wolnych Stad



Dołączyła: 07 Sty 2014
Posty: 3052
Wysłany: 2021-07-20, 15:32   

Przyznane 3 PU za opowiadanie!
_________________
[ HIENA | RIT | FAO ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady, zauważyłeś jakieś nieprawidłowości - sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!

Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu. Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
 
 
Nawałnica Cieni
Przywódca Plagi
Frar Pokrętna



Stado: Plagi
Płeć: Samica
Księżyce: 70
Rasa: Górska
Partner: Ilun Cichy
Wiek: 23
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 1671
Wysłany: 2021-09-21, 14:53   
   A: S: 2| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| MO,MP: 2| MA: 3
   Atuty: Pechowiec; Chytry przeciwnik; Mistyk; Magiczny śpiew; Furia Niebios


+ Bieg, Lot, Pływanie za PU z opowiadania
_________________
Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave.





    Atuty:
    Pechowa - Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji.
    Chytra przeciwniczka - W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
    Mistyczka - Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego.
    Magiczny Śpiew - Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się jeden sukces. Do użycia raz na walkę/misję.
    Furia Niebios - Raz na walkę + rana lekka dla przeciwnika

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: xx.xx

    Kompan: Ur - bies
    S:3 W:1 Z:1 M:1 P:2 A:1
    Skr,Śl,B:1|A,O:2


[color=#952c2c]
  Niespodziewajki: nie
 
Nawałnica Cieni
Przywódca Plagi
Frar Pokrętna



Stado: Plagi
Płeć: Samica
Księżyce: 70
Rasa: Górska
Partner: Ilun Cichy
Wiek: 23
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 1671
Wysłany: 2021-09-21, 19:43   
   A: S: 2| W: 4| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,Prs: 1| MO,MP: 2| MA: 3
   Atuty: Pechowiec; Chytry przeciwnik; Mistyk; Magiczny śpiew; Furia Niebios


Zmiana bonusu stadnego:
- Wytrzymałość
+ Zręczność
_________________
Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave.





    Atuty:
    Pechowa - Po każdym niepowodzeniu -1 ST do następnej akcji.
    Chytra przeciwniczka - W czasie pojedynku/raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji Frar może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.
    Mistyczka - Raz na walkę Frar ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego.
    Magiczny Śpiew - Jeśli Frar zanuci podczas swojej akcji jej przeciwnikowi odejmuje się jeden sukces. Do użycia raz na walkę/misję.
    Furia Niebios - Raz na walkę + rana lekka dla przeciwnika

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: xx.xx

    Kompan: Ur - bies
    S:3 W:1 Z:1 M:1 P:2 A:1
    Skr,Śl,B:1|A,O:2


[color=#952c2c]
  Niespodziewajki: nie
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 12