FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Bujne zarośla
Autor Wiadomość
Płomień Świtu 
Przywódca Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 59
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 1960
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-03, 09:24   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: S,A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1| MP:2| Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów


- Hm... kamuflaż to nie wszystko. Ta gałąź polowania polega na ukryciu się, najczęściej nieruchomo i zwyczajnym oczekiwaniu aż zwierzyna sama podejdzie do ciebie. Wspominałeś, że tamten smok się odwrócił gdy próbowałeś się do niego podkraść. Podejrzewam, że nie zrobiłeś tego poprawnie. Więc proponuję skupić się na cichym poruszaniu, bez niego masz bardzo małą szansę że złapiesz jakieś świeże mięso - zaproponował, uprzejmie przemilczając fakt iż nie miał zielonego pojęcia o kamuflażu. Zaraz, zaraz, czy ten młodzik przypatrywał się jego charakterystycznym cechom lub raczej ich braku, był w końcu smokiem zwyczajnym, jakich prawie nie było w świecie pod Barierą. Uśmiechnął się kątem pyska, gdy wzrok Grzmotu szukał chwytnych pazurów do wspinaczki na stawach skrzydeł, typowych dla górskich, błon między palcami ułatwiających pływanie, piór czy futra. Nic z tych rzeczy. Onyks był smokiem w najczystszym tego słowa znaczeniu.
- Zastanów się nad moją propozycją. Gdybyś na nią przystał, pokaż mi jak według ciebie powinna wyglądać pozycja do cichego poruszania się - polecił czerwonołuskiemu, mając cichą nadzieję że podejmie dobrą decyzję.
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)

Posiadane przedmioty:
Kamienie: onyks, cytryn
Pożywienie: 28/4 mięsa
Inne: eliksir wytrzymałości, ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia)
Żetony: 1x złoty(15.10), 2x srebrny(21.09, 21.11), 1x brązowy (14.12)


 
 
Krwisty Kolec 
Adept Ziemi
Ten, który przeżył



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 32
Płeć: Samiec
Opiekun: Opoka Ziemi
Mistrz: Gonitwa Myśli
Wiek: 15
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 1741
Skąd: Prosto z nieba

Wysłany: 2017-07-03, 09:34   
   A: S: 5| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,MP,Skr,W,MA,MO,M,Śl: 1| A,O: 2
   Atuty: Szczęściarz; Chytry Przeciwnik


//załóżmy, że mam już skradanie, bo dzisiaj raport składałem :3

Czarny Konsyliarz nie miał piór, błon i innych różności w swojej budowie. Ciekawe nigdy nie widziałem smoka zwyczajnego, ale coś wróćmy do lekcji.
- Postawę raczej umiem, ale nigdy mi nie mówiono jak iść za kim nie zauważenie, ale wiem jak się do kogoś zakraść - powiedziałem uśmiechając się i przybrałem postawę do skradania. Łapy lekko rozstawione i ugięte tak, żeby być niżej ale żeby brzuch nie ocierał o podłoże. Ogon troche podniesiony, żeby nie zamiatał podłoża i skrzydła przyłożone do boku, żeby nie krępowały ruchów. Na koniec głowa niżej tak, żebym ja widział ofiarę, a ona mnie nie. Po przybraniu pozycji zostałem w niej i patrzyłem na ognistego.
- Taka postawa się nada? - zapytałem.
_________________





S:1 W:1 Z:2 I:2 P:1 A:1
S:1 MA:1 MO:1
 
 
 
Płomień Świtu 
Przywódca Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 59
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 1960
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-05, 10:40   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: S,A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1| MP:2| Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów


- Całkiem, całkiem - pochwalił z grubsza poprawną pozycję. Widać że młodzik próbował już wcześniej się skradać, a może to pokrewieństwo z Opoką Ziemi i Piórkiem Nadziei? Syn dwóch łowców. Przekrzywił łeb zastanawiając się nad jeszcze jedną rzeczą, którą czerwonołuski powiedział gdy tylko się spotkali.
- A czemu zgubiłeś tamtego smoka do którego chciałeś się podkraść? Przecież musiał zostawić jakieś ślady - spytał zdziwiony iż młodzik w wieku adepta miał pojęcie o podchodzeniu ale być może nie wiedział jak odnajdywać odciśnięte łapy, kępki sierści na krzakach i inne ślady bytności zwierzyny. Ze smokami było ciężej bo łuski rzadko odpadały na krzewach ale były tak ciężkie że trop był wyraźny. Usiadł wygodniej, zapowiadała się dłuższa wizyta w tym zakątku niż początkowo zakładał.
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)

Posiadane przedmioty:
Kamienie: onyks, cytryn
Pożywienie: 28/4 mięsa
Inne: eliksir wytrzymałości, ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia)
Żetony: 1x złoty(15.10), 2x srebrny(21.09, 21.11), 1x brązowy (14.12)


 
 
Krwisty Kolec 
Adept Ziemi
Ten, który przeżył



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 32
Płeć: Samiec
Opiekun: Opoka Ziemi
Mistrz: Gonitwa Myśli
Wiek: 15
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 1741
Skąd: Prosto z nieba

Wysłany: 2017-07-05, 18:59   
   A: S: 5| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,MP,Skr,W,MA,MO,M,Śl: 1| A,O: 2
   Atuty: Szczęściarz; Chytry Przeciwnik


Czy nie widziałem żadnych śladów? Nawet na to nie spojrzałem, nie pomyślałem o tym w ogóle. To wcale nie było głupie.
- Obcowałem już ze skradaniem uczyła mnie Południowy Deszcz - odparłem i zastanowiłem się nad kolejnym pytaniem.
- Chyba źle go śledziłem, w ogóle nie patrzałem na ślady i na to nie wpadłem,
żeby iść po jego śladach. Jedyne co robiłem to patrzyłem na niego tak jak przy skradaniu, ale jak widać nie wyszło. A może chciałbyś mi pokazać jak to się robi? W sensie śledzi kogoś po śladach lub innych czynnikach?
- zapytałem jakby mnie nauczył to by było naprawdę super.
_________________





S:1 W:1 Z:2 I:2 P:1 A:1
S:1 MA:1 MO:1
 
 
 
Płomień Świtu 
Przywódca Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 59
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 1960
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-06, 10:11   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: S,A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1| MP:2| Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów


Południowy Deszcz? Chyba Południowa Łuska ze Stada Cienia, ale ona została zabita przez Kryształową Łuskę jakiś czas temu, więc jak to możliwe? Zmrużył oczy, nie spodziewał się takiego obrotu sytuacji. Egzystowała jako duch i uczyła innych? Póki co odgonił od siebie te zbędne myśli, młodzik nie miał pojęcia o sztuce tropienia i tego go nauczy. Z całej siły nacisnął ziemię przed sobą, aż zostawił wyraźny, głęboko odciśnięty ślad.
- Tropienie to sztuka podążania za śladami, które zostawia za sobą stworzenie które chcesz odnaleźć. Jak widzisz, nacisnąłem glebę i zostawiłem odcisk swojej łapy. To jest pierwsza rzecz, na którą powinieneś zwrócić uwagę. Każde stworzenie które porusza się po ziemi zostawia coś takiego, chyba że jest szkolone w maskowaniu swojej ścieżki. Ale nie przejmuj się, dzikie zwierzęta czegoś takiego nie robią. Jak myślisz, co jeszcze może zdradzić czyjąś niedawną obecność? - spytał, biorąc głębszy wdech po tej dłuższej wypowiedzi. Ciekawe czy Grzmot odgadnie inne sposoby tropienia wzrokiem, a także iż nie jest to jedyny zmysł stosowany w tej sztuce.
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)

Posiadane przedmioty:
Kamienie: onyks, cytryn
Pożywienie: 28/4 mięsa
Inne: eliksir wytrzymałości, ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia)
Żetony: 1x złoty(15.10), 2x srebrny(21.09, 21.11), 1x brązowy (14.12)


 
 
Krwisty Kolec 
Adept Ziemi
Ten, który przeżył



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 32
Płeć: Samiec
Opiekun: Opoka Ziemi
Mistrz: Gonitwa Myśli
Wiek: 15
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 1741
Skąd: Prosto z nieba

Wysłany: 2017-07-06, 15:16   
   A: S: 5| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,MP,Skr,W,MA,MO,M,Śl: 1| A,O: 2
   Atuty: Szczęściarz; Chytry Przeciwnik


Obserwowałem ze spokojem ognistego. Myślał nad czymś. Nie zamierzałem go wypytywać nad czym, przecież to były jego sprawy, a ja nie chciałem się mieszać i niepotrzebnie być wścibskim.
Spojrzałem na ślad, który zostawił specjanie i przysłuchiwałem się jego wypowiedzi. Po chwili sam odcisnąłem łapkę, aż usłyszałem pytanie.
- Czyjąś niedawna obecność może też ujawnić zapach, bądź tak jak mówiłeś jakieś ślady na krzakach, otarcia o drzewa - powiedziałem spoglądając na nauczyciela, ciekawe czy dobrze stwierdziłem.
_________________





S:1 W:1 Z:2 I:2 P:1 A:1
S:1 MA:1 MO:1
 
 
 
Płomień Świtu 
Przywódca Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 59
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 1960
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-07, 08:48   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: S,A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1| MP:2| Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów


- Właśnie - potwierdził spostrzeżenie młodzika o otarciach na drzewach. Ale nie powiedział wszystkiego. Czego można się było spodziewać, przecież dopiero stawiał pierwsze kroki w większym świecie.
- Jeżeli stworzenie ma sierść to zostawia jej kępki na ostrzejszych i twardszych częściach roślinności, jak ciernie czy twarde gałązki. Ponadto wydzielają one charakterystyczny zapach po których można je tropić. Nie przeżyłeś jeszcze swojej pierwszej Pory Białej Ziemi, ale zanim ona nastąpi to futrzaste stworzenia bardzo intensywnie gubią futro i wtedy szczególnie łatwo jest je tropić. Jeżeli zaś stworzenie posiada łuski, jak na przykład smoki, to przechodząc między drzewami odrobinę zdziera z nich korę i czasem zostawi kilka wypadniętych łusek - objaśniał, mając nadzieję iż młodzik nadąża. To nie była cała teoria jaką musiał przyswoić zanim przejdą do części praktycznej.
- Zauważyłeś że wzrok to nie jedyny zmysł używany do tropienia. Ale sam zapach stworzenia to nie wszystko. Mocz czy kał które zwierzyna zostawia za sobą może zdradzić obecność jakiegoś drapieżnika który zaznacza w ten sposób swoje terytorium. W podobny sposób i jeszcze kilka innych smoki odnawiają granice swoich ziem. Ale to nie wszystko, co jest ci potrzebne do wytropienia biegającego mięsa. Jak myślisz, co jest najważniejsze? - zadał młodzikowi pytanie na myślenie. Jedna, jedyna, a zarazem najważniejsza rzecz przy tropieniu.
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)

Posiadane przedmioty:
Kamienie: onyks, cytryn
Pożywienie: 28/4 mięsa
Inne: eliksir wytrzymałości, ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia)
Żetony: 1x złoty(15.10), 2x srebrny(21.09, 21.11), 1x brązowy (14.12)


 
 
Krwisty Kolec 
Adept Ziemi
Ten, który przeżył



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 32
Płeć: Samiec
Opiekun: Opoka Ziemi
Mistrz: Gonitwa Myśli
Wiek: 15
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 1741
Skąd: Prosto z nieba

Wysłany: 2017-07-07, 20:11   
   A: S: 5| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,MP,Skr,W,MA,MO,M,Śl: 1| A,O: 2
   Atuty: Szczęściarz; Chytry Przeciwnik


Zastanawiałem się nad odpowiedzią, ale nic sensownego nie przychodziło mi do głowy. Co mogło być najważniejsze. W końcu musiałem odpowiedzieć.
- Wydaje mi się, że kamuflaż? Umiejętność skradania? Nie wiem nie mam pojęcia, powiesz mi? - zapytałem przewracając łeb na bok, nie miałem pojęcia o co chodzi i nic sensownego nie przychodziło mi do głowy. Nigdy nie byłem dobry w teorii.
_________________





S:1 W:1 Z:2 I:2 P:1 A:1
S:1 MA:1 MO:1
 
 
 
Płomień Świtu 
Przywódca Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 59
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 1960
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-10, 14:03   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: S,A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1| MP:2| Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów


- Twój rozum i twoja wiedza. Używaj ich - powiedział, dotykając czoła Krwistego Kolca swoim palcem wskazującym. Ze wszystkiego co właśnie mu przekazał to wiedza była najważniejsza przy odnajdywaniu tropów. Wycofał łapę i postawił ją na ziemi, po czym wcisnął w glebę i przeciągnął naprzód, zostawiając zaryty ślad na cztery dłonie.
- Wiedza w jakich okolicznościach powstał ślad jest kluczowa. Tak zaryte ślady wskazują że zwierzyna biegła, ale gwałtownie się zatrzymała. Wgłębienie przedniej części tropu pokazuje że szła zwyczajnie, przed siebie, gdyż przekładasz ciężar ciała na palce, czy raciczki. Jeżeli wgłębienie jest wyraźniejsze na pięcie, to masz do czynienia z kimś kto próbuje zmylić pogoń, bo szedł tyłem, kiedy ciężar opiera się na pięcie, ale nie robi tego zbyt rozsądnie, bo gdyby tak było szedłby w tył stawiając najpierw palce. Wgłębienie w korze drzewa z resztkami sierści zwykle oznacza sarnę, bo one uciekają na oślep i nie patrzą dokąd biegną, wtedy czasami przywalą łbem w drzewo, ale są na tyle wytrzymałe że często przeżywają takie uderzenie i uciekają dalej. Krople krwi wskazują na ranne stworzenie i właśnie takie są najprostsze do odnalezienia, bo nie sposób przeoczyć szkarłatnych plamek i metalicznego zapachu - objaśniał wiedząc iż było tego dużo, a nawet to co właśnie powiedział było zaledwie promilem wiedzy którą posiadał wytrawny łowca jakim był Piórko Nadziei. Sam Onyks nie wiedział skąd w jego głowie pojawiła się taka wiedza. Gdy zakończyło się spotkanie piskląt i adeptów na Skałach Pokoju to nie wiadomo w jaki sposób Ateral natchnął wiedzą każdego z obecnych. W przypadku uzdrowiciela była to sztuka latania i tropienia.
- Resztę wiedzy przekażę ci po drodze. Jaka pozycja według ciebie powinna być odpowiednia do tropienia i czy masz jakieś pytania? - zapytał, lekko przekrzywiając łeb, wpatrując się przenikliwie w czerwonołuskiego młodzika

//od teraz porządne posty, a nauka zakończy się raportem na II poziom
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)

Posiadane przedmioty:
Kamienie: onyks, cytryn
Pożywienie: 28/4 mięsa
Inne: eliksir wytrzymałości, ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia)
Żetony: 1x złoty(15.10), 2x srebrny(21.09, 21.11), 1x brązowy (14.12)


 
 
Krwisty Kolec 
Adept Ziemi
Ten, który przeżył



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 32
Płeć: Samiec
Opiekun: Opoka Ziemi
Mistrz: Gonitwa Myśli
Wiek: 15
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 1741
Skąd: Prosto z nieba

Wysłany: 2017-07-11, 00:33   
   A: S: 5| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,MP,Skr,W,MA,MO,M,Śl: 1| A,O: 2
   Atuty: Szczęściarz; Chytry Przeciwnik


Siedziałem przed ognistym wpatrując się w niego i zapamiętując każde słowo, literka po literce. Wszystko przeanalizowałem we łbie. Ślad gdzie przód jest wgłebiony oznacza, że ktoś stał spokojnie. Jeśli natomiast tył był wgłebiony to próbował nas zmylić, a ja nie lubię kiedy ktoś mnie oszukuje. Następne były sarne, zwierzę zostawia wgłębienie w korze drzewa. Wyobraziłem sobie sarnę biegnącą na oślep, uciekającą przed łowczym i jak wali głową w drzewo, zachwiała się i zaczęła biec dalej. Też bym chciał być tak wytrzymały jak one. Ostatnim punktem tej wiedzy były ślady rannego zwierza. Zostawiało one plamki po krwi. Tak jak mój kolor futra co chyba zapamiętam jak najbardziej.
Odczekałem chwilę, aż Czarny weźmie wdech, bo może powiedzieć coś ciekawego na ten temat. Pewnie było jeszcze wiele innych rzeczy ważnych przy śledzeniu, ale wiedziałem, że wkrótce się o nich dowiem.
- Pozycja? - stanąłem przed Konsyliarzem ugiąłem łapy i lekko je rozstawiłem, ogon podniosłem, skrzydła przyłożyłem do grzbietu, głowę dałem niżej i rozgladąłem się po okolicy.
- Ogon dałem do góry, żeby niechcący nie zatrzeć śladów, skrzydła przyłożyłem do grzbietu, aby mi nie przeszkadzały. Łapy ugiąłem i rozstawiłem, miałem być bliżej ziemi, ale też nie zacierać brzuchem i ogonem śladów oraz gdyby zwierzyna była w pobliżu, żeby po prostu nie zauważyła mnie, głowa niżej, żeby być bliżej ziemi i widzieć wszystko dokładnie. Pozycja jest taka sama jak przy skradaniu. A i mam pytanie, ale zadam je po nauce, bo nie jest z nią związane - może Czarny pomoże mi porozmawiać z przywódcą ognia. Zawsze chciałem mieć otwarte granice i w końcu spotkać się z tatą.
_________________





S:1 W:1 Z:2 I:2 P:1 A:1
S:1 MA:1 MO:1
 
 
 
Płomień Świtu 
Przywódca Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 59
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 1960
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-16, 22:47   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: S,A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1| MP:2| Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów


- Bardzo dobrze. Teraz możesz być pewien że nie przegapisz śladu który jest nieco zatarty. Dobrze widoczne jak już wspominałem nie muszą być obserwowane z tak bliska. Tropieniu ciężkiego stworzenia na błotnistym polu podoła nawet stadny głupek galopujący z pełną prędkością w środku nocy. Problem pojawia się dopiero gdy tropisz na przykład królika. Te, uciekając, w pewnym momencie odbijają się gdzieś w bok najdalej jak potrafią i zastygają w bezruchu, to samo może zrobić smok próbujący zgubić pogoń. Jeżeli kiedykolwiek zgubisz ślady, musisz się rozejrzeć dookoła. Jeśli to nie pomoże, obchodź dookoła ostatni wyraźny trop, zataczając coraz większe koła aż odnajdziesz to, czego szukasz. A gdyby i to nie pomogło to przyjrzyj się korze drzew, bo być może zwierzyna tam ci uciekła i zostawiła ślady po pazurach. Czy masz jakieś pytania? Nie wahaj się wymyślać nawet najbardziej skomplikowanych - objaśniał, mając nadzieję iż młodzik nadąża. Nauka tropienia była ogromem wiedzy i promilem umiejętności praktycznych w porównaniu z nią. Ale musiał go przygotować do lekcji którą zafunduje mu na sam koniec
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)

Posiadane przedmioty:
Kamienie: onyks, cytryn
Pożywienie: 28/4 mięsa
Inne: eliksir wytrzymałości, ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia)
Żetony: 1x złoty(15.10), 2x srebrny(21.09, 21.11), 1x brązowy (14.12)


 
 
Krwisty Kolec 
Adept Ziemi
Ten, który przeżył



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 32
Płeć: Samiec
Opiekun: Opoka Ziemi
Mistrz: Gonitwa Myśli
Wiek: 15
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 1741
Skąd: Prosto z nieba

Wysłany: 2017-07-17, 22:07   
   A: S: 5| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,MP,Skr,W,MA,MO,M,Śl: 1| A,O: 2
   Atuty: Szczęściarz; Chytry Przeciwnik


Coś w tym było, bo przecież jeśli zwierzę pozostawi ślad głęboki to będę wiedział, że to jakaś grubsza zwierzyna, a jeśli będzie świeży, ziemia nie zaschnie to zwierz niedawno przechodził. Tutaj każdy element grał ważną role, od razu widać było, że nie jest to wszystko łatwe.
Zapamiętać warto było też to co mówił ognisty, wszystko to mogło się przydać. Odskakujące króliki, sprytne, że wsytarczy jeden skok, a już tropiciel może na zawsze zgubić ślad. Będę musiał być czujny kiedy to przejdę do ćwiczeń lub na prawdziwym polowaniu.
- Mam jedno małe pytanie, co jeśli śledzę zwierzę w wodzie lub załóżmy jakieś powietrzne, jakie zostawia jakiś ślad? Bo przecież pod wodą nie wyczuję zapachu, a ptak lub inne powietrzne zwierzę, będzie za wysoko, a tam jest mocniejszy wiatr, więc ciężko będzie go wyczuć? - po uzyskaniu odpowiedzi jestem gotowy na trening, chyba będę wtedy wiedział wszystko co najistotniejsze w tym całym tropieniu.
_________________





S:1 W:1 Z:2 I:2 P:1 A:1
S:1 MA:1 MO:1
 
 
 
Płomień Świtu 
Przywódca Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 59
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 1960
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-23, 08:39   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: S,A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1| MP:2| Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów


- Muszę przyznać że mnie zaskoczyłeś. Nigdy nie rozglądałem się za zwierzyną w wodzie, więc nie wiem jak tropić coś takiego. Może przez wydzieliny? Nie wiem. Musiałbyś spytać jakiegoś smoka wodnego lub skrajnego którym nie przeszkadza brak powietrza pod wodą. Zaś co do lotu... zwróciłeś mi uwagę na jedną rzecz którą pominąłem. Wiatr niesie zapach, dlatego jeśli niesie zapach w twoją stronę to wiesz że podążasz w dobrym kierunku. W powietrzu to może ulec zmianie bo wiatr potrafi być nieprzewidywalny, zaś na wielkich wysokościach możesz polegać tylko na wzroku, bo tam prądy powietrza zmieniają się niemal losowo. Oczywiście jak podkradasz się do zwierzyny to lepiej żeby wiatr wiał w twoją stronę i zamaskował zapach - wyjaśnił szczegół który pominął. To już chyba było wszystko co młodzik powinien wiedzieć zanim spróbuje swoich sił z Onyksem, który chociaż nie znał się na kamuflażu, to orientował się w rodzajach śladów i miał już w głowie ułożony plan działania, który zawierał kilka zmyłek, o których wspominał wcześniej.
- Czy masz jeszcze jakieś pytania? Jeżeli nie, to przejdziemy do części praktycznej. A zanim zaczniemy, to powiedz mi proszę czy mięso to jedyny rodzaj pożywienia który można znaleźć?
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)

Posiadane przedmioty:
Kamienie: onyks, cytryn
Pożywienie: 28/4 mięsa
Inne: eliksir wytrzymałości, ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia)
Żetony: 1x złoty(15.10), 2x srebrny(21.09, 21.11), 1x brązowy (14.12)


 
 
Krwisty Kolec 
Adept Ziemi
Ten, który przeżył



Stado: Ziemi
Rasa: Skrajny
Księżyce: 32
Płeć: Samiec
Opiekun: Opoka Ziemi
Mistrz: Gonitwa Myśli
Wiek: 15
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 1741
Skąd: Prosto z nieba

Wysłany: 2017-07-23, 09:17   
   A: S: 5| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,MP,Skr,W,MA,MO,M,Śl: 1| A,O: 2
   Atuty: Szczęściarz; Chytry Przeciwnik


Zwierzyna wodna to było coś trudniejszego. Kiedyś zapytam o kogoś wodnego, ale to później najpierw muszę opanować podstawy tej umiejętności. Kolejna rzecz to zapamiętania wiatr, to będzie coś na co będę musiał uważać i sprawdzać po drzewach, krzewach i innych roślinach oraz po tym jak wieje na mnie. Zawsze są jakieś trudności, ale teraz chyba rzadko wieje wiatr.
Teraz już chyba nie bylo pytań, więc pewnie możemy zacząć trening. Ale było kolejne pytanie czy mięso to jedyny rodzja pożywienia jaki mogę znaleźć. Chyba nie, bo widziałem u mamy kiedyś jeszcze owoce, więc pewnie to mogę znaleźć na polowaniach.
- Wydaję mi się, że nie, bo jeszcze widziałem na składzie mamy, że są jakieś owoce i kamienie szlachetne, więc pewnie można to znaleźć, lecz to drugie nie nadaje się do jedzenia - teraz to chyba było już wszystko. Gotowy jestem do treningu, chyba że Czarny ma jeszcze jakieś pytania bądź ważne informacje.
_________________





S:1 W:1 Z:2 I:2 P:1 A:1
S:1 MA:1 MO:1
 
 
 
Płomień Świtu 
Przywódca Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Zwyczajny
Księżyce: 59
Płeć: Samiec
Opiekun: Kruczopióry[*]
Mistrz: Krew Mandragory[*]
Partner: Mistycznooka[*]
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 1960
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-23, 10:09   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| I: 4| P: 3| A: 1
   U: S,A,O,Kż,M,MA,MO,B,L,Pł,W,Skr,Śl:1| MP:2| Lecz:3
   Atuty: Inteligentny; Kruszyna; Niesprawiedliwy; Wybraniec Bogów


- Zgadza się, owoce są bardzo pożywne i wiele smoków je ignoruje. Nie wiem dlaczego, ale to dobrze, bo zostanie więcej dla nas. Rosną one na drzewach lub krzakach, więc jak jakieś znajdziesz, to koniecznie zapamiętaj to miejsce, bo w następnym roku odrosną i ponownie zaspokoją twój głód. A znajduje się je... węchem. Kamienie szlachetne, zaiste, nie nadają się do jedzenia ale możesz za ich pomocą poprosić o naukę starego Mistrza z Terenów Wspólnych. Jego wiedza jest przebogata i zechce się nią podzielić w zamian za błyskotkę lub jedzenie. A teraz, skoro wyjaśniliśmy sobie wszystko, to pora na twoje zadanie. Znajdź mnie! - polecił, zadając pozornie łatwe zadanie bo cóż broni młodzika od patrzenia w którym kierunku idzie? Otóż maddara mu broni! Na ślepiach niczego nie spodziewającego się Grzmotu pojawiła się nieprzezroczysta maź która nie drażniła oczu, lecz zasłoniła całkowicie pole widzenia, o konsystencji śluzu ryby, niepozwalająca się zdrapać czy oderwać. Zniknie sobie sama gdy Onyks oddali się na tyle by stracił połączenie ze swoim tworem.

Odszedł od swojego ucznia w kierunku północy, zostawiając na ziemi głębokie ślady przez mocne uderzanie łapami przy każdym kroku, lecz po przebyciu odległości skoku przestał dawać takie ułatwienie. Zaczął stąpać zręcznie i lekko, co ogon ocierając się o pień drzewa, by po czterech ogonach skręcić na zachód. Tam, po przejściu skrzydła zatrzymał się w miejscu i cofnął po swoich śladach, nie dbając tym razem o postawienie palców jako pierwszych, odbite pięty wyraźnie wskazały na próbę zmylenia tropiącego. Cofnął się o ogon i... odbił najmocniej jak umiał w stronę lewego boku, przeskakując tak jedną trzecią ogona w pobliże krzaków na których rozmyślnie zostawił kilka zrzuconych łusek. Po czym powędrował na południe i po przejściu skrzydła zostawił na korze drzewa trochę moczu dla śladu zapachowego. Tam, przeszedł dwa ogony i za pomocą maddary uniósł gałązki oraz liście by zasłonić ślady łap. Młodzik będzie musiał nieco pokrążyć by odnaleźć "zagubiony" trop. Po czym ukrył się między drzewami i krzewami w tej leśnej gęstwinie.
"Możesz zaczynać" polecił mentalnie, zaś zasłona oczu wyparowała.

//po Twoim wypasionym poście raport Śledzenie I (spróbuj II, powinno wystarczyć słów)
_________________
Atuty:
I: Inteligentny - jednorazowo +1 do Inteligencji
II: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)

Posiadane przedmioty:
Kamienie: onyks, cytryn
Pożywienie: 28/4 mięsa
Inne: eliksir wytrzymałości, ognisty kamyk (jednorazowo rana średnia)
Żetony: 1x złoty(15.10), 2x srebrny(21.09, 21.11), 1x brązowy (14.12)


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2016).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!


Wymiana bannerami: KLIK!


KrĂłl Lew
SnM
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 11