FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Moderator
2017-03-13, 17:43
Zagajnik
Autor Wiadomość
Zamącony Błysk 
Wojownik Ziemi
...



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 64
Płeć: Samiec
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: ...
Wiek: 20
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1185

Wysłany: 2020-02-26, 23:21   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 3
   U: B,W,M,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Silny, Szczęściarz, Tancerz, Magiczny śpiew


- Rozumiem... - Odpowiedział prosto, na jej komentarz na temat preferowanej przez niej dystansowości w potyczkach. Cóż, każdy woli to, co woli. W sumie pewnie każdy czarodziej z większą chęcią utrzymuje dystans, zwłaszcza przed takimi fizycznymi przeciwnikami. Ha, jakie zaskoczenie może kiedyś wojownik wywoła, jak i on zacznie miotać pociskami na dystansie! Ooo tak...
Wysłuchał potem do końca jej odpowiedzi na tak losowo rzucony temat stad. Hm, a więc jej definicja "wolności" po prostu była inna, jak i jej doświadczenie z byciem "zniewolonym". Cóż, każdy ma prawo myśleć, co chce. Pewnie gdyby wojownik był w jej łusce, powiedziałby dokładnie to samo. Skoro już dwa razy próbowała, i zawsze kończyło się tak samo, to czy powtarzanie tego wszystkiego znów, w nadziei, że wynik się zmieni nie byłoby szaleństwem? Huh.

- Rozumiem twoją decyzję i stanowisko. W sumie twoja propozycja wydaje mi się... na prawdę dobra i uczciwa. Zapytam się przywódcy i się skontaktuje z tobą, dobrze? To znaczy albo ja, albo on. - Odpowiedział jej ze zrozumieniem, jednak nie zmieniając swojego neutralnego już wyrazu pyska ani trochę. Taki był zwykle, więc taki i jest teraz.
_________________

↑ Avatar autorstwa Torvihraak

Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Actions speak louder than words do
Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Karta kompana:
Irys
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
 
 
Torvihraak 
Samotnik
samozwańczy kupiec



Stado: Waham się
Rasa: Powietrzny
Księżyce: 83
Płeć: Samica
Mistrz: Błąd życiowy
Partner: Ktoś, kogo nie znacie
Wiek: 18
Dołączyła: 16 Sty 2020
Posty: 207
Wysłany: 2020-02-29, 10:32   
   A: S: 1| W: 1| Z: 1| M: 2| P: 4| A: 1
   U: Pł,O,A,W,MO,Skr: 1| B,M,MA: 2| MP: 3
   Atuty: ostry wzrok, chytry przeciwnik, przyjaciel, regeneracja, utalentowany


    Kupczyni kiwnęła głową z lekkim uśmiechem. Nie znała dokładnie dynamiki stad, ale i tak odpowiedź wojownika była wszystkim, co Torvihraak miała nadzieję osiągnąć przedstawiając propozycję. Na to czy Malstrom rzeczywiście przekaże ofertę dalej, czy nie, już nie miała żadnego wpływu. Może się uda, a może nie, ale na gorsze i tak się nic nie zmieni.
    Po krótkiej przerwie rzuciła szybkie spojrzenie za siebie, na miejsce w ktorym została wybudzona, po czym wskazała tam kciukiem.
    "Wiesz... znaczy nie wiesz, ale wiesz. Jeśli nie miałbyś nic przeciwko, albo jeśli nie masz ochoty robić niczego innego, a nie wyglądasz jakbyś chciał, to ja bym wróciła do spanka. Nie żeby coś, bo dziękuję za naukę i ogólnie za eeeee... spotkanie, ale tak jakby jestem jeszcze bardzo zmęczona po... eeee... ostatnim. Więc bardzo mnie ciągnie do cudownej, ciemnej nieświadomości, która jest zarazem odpoczynkiem. Tak.
_________________

Ostry Wzrok
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na wzroku [kamienie]
Chytry Przeciwnik
+2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/polowaniu łowcy.
Przyjaciel
raz na polowanie smok może zmusić drapieżnika do oddalenia się bez atakowania smoka lub jego towarzyszy.
Regeneracja
raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi cięższych ran
Utalentowany
Smok może nauczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2. Atut nie ma wpływu na niższe poziomy U.


takie w sumie fullbody

PU'EHR - SOWA
S:1 I W:1 I Z:1 I M:1 I P:2 I A:1
L,A,O,Skr,Śl: 1

 
 
Zamącony Błysk 
Wojownik Ziemi
...



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 64
Płeć: Samiec
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: ...
Wiek: 20
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1185

Wysłany: 2020-02-29, 11:08   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 3
   U: B,W,M,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Silny, Szczęściarz, Tancerz, Magiczny śpiew


- Rozumiem, należy ci się odpoczynek. Mam nadzieję, że potrafisz sobie radzić z tak... głębokimi ranami. Jakbyś jednak zmieniła zdanie, albo potrzebowała pomocy przy polowaniu, daj znać, na pewno się zjawię... - Smutno by mu nawet było, gdyby dowiedział się nagle o jej śmierci, albo nie daj borze sam znalazł jej truchło na swoim polowaniu. Miła z niej staruszka.
Już się odwrócił od niej łbem i miał sobie pójść, kiedy zdał sobie sprawę, że w sumie może się porozumieć z przywódcą mentalną wiadomością i w tym momencie zapytać się go o pozwolenie. Czemu nagle o tym zapomniał?

- Czekaj. Mogę się w sumie zapytać już tu i teraz. Daj mi momencik... - Odwrócił się znów w jej stronę, podszedł, jeśli troszkę się oddaliła i zatrzymał się. Zamknął ślepia, aby móc z większą swobodą skupić się nad tworzoną maddarą wiadomością. Czarodziejka mogła więc już spostrzec, że Zamącony nie nadaje się raczej do walki magią, skoro nawet dla tak prostej czynności, jak wysyłanie mentalnej wiadomości, musi się wyciszyć i skupić.
- Witaj, Trzęsienie. Spotkałem starszą smoczycę, nienależącą do żadnego stada. Pyta się, czy może w zamian za opłatę, do ustalenia, polować na naszych terenach. Nazywa się Tor... vi... hraak, tak wygląda - tutaj wysłał do przywódcy obraz jej chuderlawego i lekko poranionego ciała - jest czarodziejką. Jakbyś chciał nas teraz spotkać, jesteśmy w sercu Szklistego Zagajnika. Przyle... um, przyjdziesz? - po przesłaniu wiadomości ponownie otworzył swe ślepia, których spojrzenie oczywiście utknęło na oczach współtowarzyszki.
- Masz coś przeciwko, żeby się tu zjawił? Wytrzymasz tą chwilkę jeszcze bez snu? - ups, mógł się o to zapytać wcześniej, no trudno. Bo chyba byłoby bardziej oficjalnie, gdyby rzeczywiście Trzęsienie zjawił się tu sam w sobie.
_________________

↑ Avatar autorstwa Torvihraak

Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Actions speak louder than words do
Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Karta kompana:
Irys
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2016
Wysłany: 2020-02-29, 12:26   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


Przywódca przysnął na dnie Zimnego Jeziora, po tym jak od kilku godzin mierzył to jak ciepła jest i gdzie zmieniają się prądy.
Oh! Obudziła go całkiem interesująca wiadomość.
~ Niedługo będę. Męt- Zamącony jaka jest twoja opinia o niej? ~ zapytał się w odpowiedzi.
I tak jak powiedział, zjawił się bardzo szybko, wciąż cały mokry i obślizgły po niedawnej kąpieli. Drobne kropelki spływały po jego łuskach
- Interesujące - powiedział z błyskiem w ślepiach gdy przyjrzał się chudej samicy, - Trzęsienie Ziemi - przedstawił się krótko, a na jego pysku wykwitł ironiczny, lecz pewny siebie uśmiech.
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Torvihraak 
Samotnik
samozwańczy kupiec



Stado: Waham się
Rasa: Powietrzny
Księżyce: 83
Płeć: Samica
Mistrz: Błąd życiowy
Partner: Ktoś, kogo nie znacie
Wiek: 18
Dołączyła: 16 Sty 2020
Posty: 207
Wysłany: 2020-02-29, 14:05   
   A: S: 1| W: 1| Z: 1| M: 2| P: 4| A: 1
   U: Pł,O,A,W,MO,Skr: 1| B,M,MA: 2| MP: 3
   Atuty: ostry wzrok, chytry przeciwnik, przyjaciel, regeneracja, utalentowany


    Już zaczęła odchodzić, po wcześniejszym podniesieniu łapy na pożegnanie, gdy Zamącony znów się odezwał.
    Jego słowa zaskoczyły czarnołuską. Nie to, że może teraz, bo przecież maddara, a co jak co, to jednak na maddarze się znała, ale to, że on to robi. Teraz.
    Jego oblicze spowiło skupienie, a Torvihraak poczyła lekkie tchnięcie maddary... na prawdę to robi...
    ...
    Te Smoki Wolnych Stad.... były aż dziwnie... porządne. A może to ona miała tylko narazie szczęście? (Albo to wszystko jest tylko gra pozorów, sprawianie wrażeń, tak też często bywało)
    Gdy smok nia nią spojrzał, ta zorienotwała się, że zmarszczyła brwi, więc szybko "wyprostowała" swoją ekspresję, uśmiechnęła się szeroko i otrzepała z nieistniejącego kurzu
    -Ależ skąd, ależ skąd. Nie sądziłam że tak łatwo można spotkać się z przywódcą całego stada.
    A co do snu, to wiesz, co o nim mówią, że piękności szkodzi i inne złe rzeczy powoduje. Nie, czekaj! A może na odwrót... -
    jej spojrzenie uciekło gdzieś na lewo -Że brak snu piękności szkodzi? Hmm, to zdecydowanie tłumaczyło by, dlaczego wyglądam, tak jak wyglądam. Haha! - zarzuciła ogonem, aby zaraz potem przysiąść. - No ale tak, spokojnie. Po prostu w pewnym wieku lubi się drzemać- powiedziała po czym zachichotała, jakby opowiedziała dobry żart. Ahhh, czy to oznaczało, że była w "pewnym wieku" od około 18 księżyca? Mogło być, mogło być...
    Cóż, a teraz pozostawało jej tylko czekać, aż przywódca się zjawi. Swoją drogą ciekawe jaki był..

    Gdy zobaczyła zbliżającego się morskiego serce zaczęło bić jej szybciej, a ogon zawirował bardziej energetycznie. Aaaaaah. Negocjacje ją czekały. Aż ją ciarki przechodziły, tak nie mogła się doczekać.
    Wstała.
    -Bardzo ładne kolorki! Na głowie ten kolco-pióropusz, czy co to tam masz. I tu! zawołała zanim ten podszedł wystarczająco blisko na zwykłą rozmowę, wskazując obydwiema przednimi łapami najpierw na czaszkę, a potem na podgardle i swoje boki. No bo co? Miał ładne kolory łusek? Miał. Nie miał też skrzydeł i był też masywny. Poruszał się gładko, ale tak jak w przypadku Zamąconego, Torvihraak oceniła go na bardziej polegającego na sile, jeśli chodziło o sposób walki. Hur dur.
    Odpowiedziała swoim własnym, bardzo zębatym uśmiechem z lekkim przekrzywieniem łba, które płynnie przeszło w (chyba trochę zbyt teatralny) pokłon na ludzkią modę.
    -Torvihraak- wyprostowała się -Jak mniemam Zamącony Błysk przekazał moją ofertę? -
_________________

Ostry Wzrok
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na wzroku [kamienie]
Chytry Przeciwnik
+2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/polowaniu łowcy.
Przyjaciel
raz na polowanie smok może zmusić drapieżnika do oddalenia się bez atakowania smoka lub jego towarzyszy.
Regeneracja
raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi cięższych ran
Utalentowany
Smok może nauczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2. Atut nie ma wpływu na niższe poziomy U.


takie w sumie fullbody

PU'EHR - SOWA
S:1 I W:1 I Z:1 I M:1 I P:2 I A:1
L,A,O,Skr,Śl: 1

Ostatnio zmieniony przez Torvihraak 2020-02-29, 14:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Zamącony Błysk 
Wojownik Ziemi
...



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 64
Płeć: Samiec
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: ...
Wiek: 20
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1185

Wysłany: 2020-02-29, 16:21   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 3
   U: B,W,M,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Silny, Szczęściarz, Tancerz, Magiczny śpiew


Samiec posłusznie odpowiedział mentalnie Trzęsieniu, tuż po otrzymaniu jego pytania.
- Jest... przyjazna, pomysłowa i towarzyska, mówi dużo, co myśli. Uczyłem jej podstaw walki fizycznej i była to czysta przyjemność. - Wysłał prostą i krótką wiadomość zwrotną, nie rozwijając jej zbytnio, bo przecież i tak przywódca powiedział, że zaraz przyjdzie.

- Wezwanie przywódcy to nic takiego. W końcu stado jest jak jedna, wielka... - tu przypauzował na chwilę, ślepia na moment zdawały się być puste jak dwie, czarne dziury. Natomiast niezręczna cisza trwała tylko sekundę, a została przerwany przez jego jeszcze cichszy niż zazwyczaj głos - ...rodzina. - dokończył odpowiedź dla samicy.
Trochę był zagubiony słysząc jej wywód na temat związku snu z zewnętrznym wyglądem. Zamącony nie był jednym z tych smoków, który przyzwyczajony był do dzielenia się swoimi przemyśleniami. Z góry zakładał, że i tak nikogo to nie interesuje, więc po co w ogóle miałby się starać. Dlatego miał teraz trudności z zorientowaniem się, co tak naprawdę samica starała się mu przekazać.

- Um... Nie wiem nic o... takim powiedzeniu, wybacz. Ale dobrze już wiedzieć. - Odpowiedział widocznie zdezorientowany, aczkolwiek jego głos utrzymywał ciągle te same barwy.

Skinął łbem ulegle na powitanie Przywódcy. Zdziwił się wewnętrznie widząc, z jaką szybkością przybył w to miejsce. Łoł, zazwyczaj, jak kogoś wzywał, a zwłaszcza ważnego, musiał długo i cierpliwie czekać na jego przybycie, na przykład na takiego Strażnika. Zakładał zawsze, że każdy ma na łbie dużo ważniejsze sprawy niż spotkanie z jakimś tam Błyskiem. Chociaż... Pewnie Trzęsienie przyszedł tak szybko przez fakt, iż spotkanie nie dotyczyło szarołuskiego, lecz kogoś innego. Tak, to by wszystko wyjaśniało.
Odsunął się na dwa kroki od dwójki, dając im większą przestrzeń na zapoznanie się. Przeszedł w jego tradycyjny tryb obserwatora, czyli zasiadł i śledził wzrokiem osoby, które się odzywały.
_________________

↑ Avatar autorstwa Torvihraak

Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Actions speak louder than words do
Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Karta kompana:
Irys
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2016
Wysłany: 2020-03-01, 22:24   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


Po tym jak Mętny skinął mu łbem, Trzęsienie szturchnął go zaczepnie barkiem o bark.
Uśmiech na jego pysku poszerzył się jeszcze bardziej. W ciągu tych kilku sekund już zdążył znacząco polubić samotniczkę. W odpowiedzi poruszył wesoło różowymi uszami. O tak, bardzo lubił takie osoby.
- Czuć, że jest w tobie duch przygody - zachichotał, po czym lekko przymrużył ślepia i wyprostował się. Pora na biznes! - Powiedzmy, że mnie zainteresowałaś, mogę ci zaproponować tereny przybrzeżne rzeki Tsuri - szponem wskazał na kierunek, skąd rzeka dopływała do Zimnego Jeziora - Aż do bagna Utah, wraz z nim. Myślę, że rozpoznasz, gdy je zobaczysz. - oh czy te tereny nie brzmiały znajomo? Ah! Były to te same tereny, na które wstęp miała Woda! Cóż za przypadek. Następnie zamilkł grzebiąc pazurami w śniegu. Zastanawiał się nad ceną - Kamień za każde polowanie... ale z pewnym dodatkiem, chciałbym abyś walczyła dla Ziemi, jeśli byłaby zaatakowana. Co sądzisz? - spytał cicho pomrukując.
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Torvihraak 
Samotnik
samozwańczy kupiec



Stado: Waham się
Rasa: Powietrzny
Księżyce: 83
Płeć: Samica
Mistrz: Błąd życiowy
Partner: Ktoś, kogo nie znacie
Wiek: 18
Dołączyła: 16 Sty 2020
Posty: 207
Wysłany: 2020-03-02, 18:08   
   A: S: 1| W: 1| Z: 1| M: 2| P: 4| A: 1
   U: Pł,O,A,W,MO,Skr: 1| B,M,MA: 2| MP: 3
   Atuty: ostry wzrok, chytry przeciwnik, przyjaciel, regeneracja, utalentowany


    Samiec wyglądał na zdezorientowanego jej paplaniną, a to dziwne w sumie, bo nie uważała, żeby akurat w tym momencie pieprzyła bez sensu.
    -No właśnie o to chodzi, że nie wiem jak dokładnie to powiedzenie brzmiało, więc chyba lepiej, żebyś go nie powtarzał, bo jeszcze powiesz moją przekręconą wersję przy kimś, kto zna prawidłową i akurat on będzie jakąś taką osobą, która uważa się za lepszą i wymaga perfekcji we wszystkim, a każdy kto nie pasuje do wyobrażenia perfekcji tej osoby, jest od razu ścierwem i gnijem, cokolwiek to by było, czyli taka Poranek w sumie, i ta osoba by patrzyła potem na Ciebie, jak na jakiegoś lepkiego grzyba, który przylepił mu się do łapy. O, mniej więcej tak: - czarnołuska podniosła łeb, wyprostowała się i z miną największej pogardy oraz wyższości spojrzała z góry na wojownika. (Z góry, bo mimo wszystko była całkiem wysokim powietrznym, a on morskim)
    Ekspresja zniknęła, a Torbihraak machnęła łapą -No, mniej więcej...

    Zauważyła, że Zamącony się wycofał. Respekt? Umowne zasady? A może nawet nie umowne? Nie ważne i tak nie przyjmowała się żadną z tych rzeczy.
    Uśmiechała się jak pijana i zaczęła wachlować się wachalarzem stworzonym z maddary. Takim ładnym, z cienkiego drewna i zielonego jedwabiu w kwiatki.
    -Aaaah, pochlebiasz mi- powiedziała, a gdy przywódca ziemi się wyprostował i ona stanęła normalnie, pewnie na nogach, a jej uśmiech stał się mały i ledwo co widoczny (co nie znaczyło, że był ani trochę mniej rozbawiony).
    Wysłuchała słów Trzęsienia Ziemi.
    Oferta była... dobra. Sensowna. Przynajmniej według niej, ale, aleeeee, może dałoby się ją ciupinkę obniżyć? Taką odrobineczkę.
    (Chociaż i tak ważniejszym pytaniem było, czy Ziemia spodziewa się ataku w niedalekiej przyszłości? I czy ta obrona znaczyłaby, póki korzysta z udostępnionych terenów? )
    Dmuchnęła zimnym powietrzem, a w jej oczach skrzyły się wesołe ogniki.
    -Kamień za polowanie uważam za dobrą cenę, ale ja walcząca? Dopiero dzisiaj nauczyłam się jak dobrze ciachać pazurami i wykonywać inne tego typu czynności. Przerwróciłabym się od razu, połamała nogi, zemdlała z bólu i tak została bezużyteczna na resztę całej akcji. Bezsensu.
    Mogę oferować za to inną pomoc, związaną bardziej z samym polowaniem. Przykładowo dzielić się informacjami na temat tego, co znajdę, lub czysto teoretycznie, sprawić, żeby drapieżnik sobie poszedł bez walki i szkód. -
    przekrzywiła łeb, obserwując uważnie morskiego spod lekko zmrużonych oczu. Ohoho, tego jej brakowało.
    Ile radości takie kilka słów może sprawić.
_________________

Ostry Wzrok
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na wzroku [kamienie]
Chytry Przeciwnik
+2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/polowaniu łowcy.
Przyjaciel
raz na polowanie smok może zmusić drapieżnika do oddalenia się bez atakowania smoka lub jego towarzyszy.
Regeneracja
raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi cięższych ran
Utalentowany
Smok może nauczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2. Atut nie ma wpływu na niższe poziomy U.


takie w sumie fullbody

PU'EHR - SOWA
S:1 I W:1 I Z:1 I M:1 I P:2 I A:1
L,A,O,Skr,Śl: 1

 
 
Zamącony Błysk 
Wojownik Ziemi
...



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 64
Płeć: Samiec
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: ...
Wiek: 20
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1185

Wysłany: 2020-03-04, 21:59   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 3
   U: B,W,M,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Silny, Szczęściarz, Tancerz, Magiczny śpiew


Gdy Torvihraak ukazywała minę domniemanego "perfekcjonisty", Zamącony z lekkim skołowaniem przyglądał się jej. Ta mina... przypominała mu ciągłą ekspresję tylko jednego smoka. Strażnika.
- Więc to myślał ojciec, gdy na mnie się patrzył... - Powiedział pod nosem, niechący na głos. Dobrze słyszalny, cichy głos.

Podskoczył nieco, gdy smok szturchnął go o bark. To znaczy nie aż w takim stopniu, by oderwać łapy od ziemi, ale... no wiadomo o co chodzi. Wydawało mu się, że przywódca już mu kiedyś zrobił takie coś, ale nadal nie miał pojęcia, co to mogło oznaczać. "Przesuń się"? "Idź sobie, już cię tu nie potrzeba"? Jego przypuszczenia wirowały mu właśnie tylko i wyłącznie w tym spektrum. Dlatego właśnie zdecydował się odsunąć. Najwyżej dostanie ostrzeżenie w nieco ostrzejszej formie.
Przysłuchiwał się jednak wciąż rozmowie, a gdy samotniczka zaczęła mówić, że jak bardzo by się nie połamała przy pierwszej lepszej próbie ataku lub obrony, pozwolił sobie nawet na małe wtrącenie.

- Nie przesadzaj, dobrze Ci przecież szło na nauce. - rzekł pochlebczo, i na razie nie miał nic więcej do powiedzenia.
_________________

↑ Avatar autorstwa Torvihraak

Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Actions speak louder than words do
Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Karta kompana:
Irys
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2016
Wysłany: 2020-03-14, 19:39   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


Żer zmrużył ślepia, cały czas usmiechając się zaczepnie.
- Ooh moja droga, ale Zamącony przedstawił mi ciebie jako czarodziejke, a to oznacza, że nie musisz kiwnąć nawet szponem! - przechylil lekko łeb- Fascynujące umiejętności doprawdy, ale wiesz jak coś się stanie z naszymi terenami, to ty nie będziesz miała gdzie polować, dlatego lepiej jest być zabezpieczonym na przyszłość. Przyszłość, która równie dobrze może nigdy się nie wydarzyć. - wyszczerzył wesoło białe (wciąż!!) białe zębiska! - Warunków nie zmieniam, wybór jest twój. - mrugnął do niej jednym ślepiem.
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Torvihraak 
Samotnik
samozwańczy kupiec



Stado: Waham się
Rasa: Powietrzny
Księżyce: 83
Płeć: Samica
Mistrz: Błąd życiowy
Partner: Ktoś, kogo nie znacie
Wiek: 18
Dołączyła: 16 Sty 2020
Posty: 207
Wysłany: 2020-03-16, 00:27   
   A: S: 1| W: 1| Z: 1| M: 2| P: 4| A: 1
   U: Pł,O,A,W,MO,Skr: 1| B,M,MA: 2| MP: 3
   Atuty: ostry wzrok, chytry przeciwnik, przyjaciel, regeneracja, utalentowany


    Spojrzała na Błysk i poklepała go po plecach -Twój ojciec był więc dupkiem. Tym bardziej, że wyglądasz mi na bardzo ciekawego smoka, niezasugującego w żadnym stopniu na to spojrzenie.... Oraz dalej musimy sprawdzić, czy ten kamień w kogoś trafił- skierowała nagle spojrzenie w dal, tam gdzie poleciał pocisk. Gdyby tak dało się sprawdzić, bez podchodzenia. Ah... ale się nie dało, a jej nie chciało się póki co ruszać.

    Nie spuszczała wzroku z przywódcy, badając go i próbując wcześniej domyślić się, jaka będzie jego odpowiedź. Póki co Torvihraak obstawiała odrzucenie jej kontroferty. A potem odezwał się Malstrom. Skierowała jego spojrzenie na niego, machnęła łapą i uśmiechnęła się zbyt słodko -Dziękuję Ci, Zamącony Błysku- zepsułeś to. Wstydź się. Hańba. Myliłam się, jak mówiłam, że nie zasłujesz na spojrzenie pogardy. Wstyd!
    -Jestem bardziej... iluzjonistką tak naprawdę. Impresjonistką. I jeszcze raz, dziękuję Ci Zamącony Błysku za dokładne i prawdziwe przedstawienie sytuacji, bez niedomówień, które zły smok mógłby wykorzystać. Trzęsienie Ziemi, bądź z niego dumny. Masz być z niego dumny.- powiedziała tym razem z powagą, mimo że uśmieszek nie opuszczał jej pyska. Wpatrywała się spojrzeniem ze stopionego złota w morskiego bezskrzydeł. Zaśmiała się cicho i wyciągnęła jednen szpon którym, według słów Ziemnego, kiwać nie musiała.
    -Są inne stada. Prawdę mówiąc najbardziej podoba mi się Ziemia, ale są inne stada. Jeśli coś miałoby się stać z waszymi terenami, to one pozostałyby terenami, tylko nie waszymi....
    Ale powiedzmy, że się zastanawiam. Tylko trzeba by dokładniej zdefiniować to co powiedziałeś.
    Po pierwsze, jak długo miałabym "walczyć" dla ziemi, według Ciebie. Tak długo, jak poluję na waszych terenach? Bo jeśli oczekujesz ode mnie dłuższej dyspozycji, takiej dożywotnej, to powiedzmy, że uważam to za bezsensowne i się będę kłócić.
    Po drugie, jakie Ziemia ma stosunki z innymi stadami, albo z istotami zza bariery?
    I po trzecie, jak dokładnie walczyć? Znów powiedzmy, że jestem lepszym wsparciem, niż walczącym. Mogę zmieniać otoczenie na niekorzyść przeciwnika, tworzyć iluzje, dźwięki i uczucia, mogę nawet pomachać zadkiem, jeśli trzeba, ale nie przesadzałam, gdy mówiłam, że połamałabym wszystkie nogi i zemdlała z bólu. Jestem całkiem krucha jak na smoka.
    zachichotała. Nazwanie jej kruchą było jak nazwanie lwa kociakiem. Teoretycznie prawda, ale nie oddawało całej sytuacji.-I nie uśmiecha mi się śmierć za trochę mięsa-
_________________

Ostry Wzrok
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na wzroku [kamienie]
Chytry Przeciwnik
+2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/polowaniu łowcy.
Przyjaciel
raz na polowanie smok może zmusić drapieżnika do oddalenia się bez atakowania smoka lub jego towarzyszy.
Regeneracja
raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi cięższych ran
Utalentowany
Smok może nauczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2. Atut nie ma wpływu na niższe poziomy U.


takie w sumie fullbody

PU'EHR - SOWA
S:1 I W:1 I Z:1 I M:1 I P:2 I A:1
L,A,O,Skr,Śl: 1

 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2016
Wysłany: 2020-03-16, 02:26   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


Trzęsienie tylko parsknął rozbawiony.
- Jedyną osobą, która nie jest dumna z Zamąconego jest Zamącony. - odparł z przekorą. Następnie zmrużył ślepia, przysłuchując się samotniczce.
- Są inne stada, ale to nie z nimi teraz rozmawiasz, prawda? - odparł z drapieżny uśmiechem. A później samica zadawała bardzo sensowne pytania, na które morski krótko kiwnął łbem.
Trzesniene się zaśmiał żywo.
- Gdybym oczekiwał dożywotniej służby to bym od razu cię zaciągnął do stada. Chociaż przyznam, nie pogardziłbym tak fascynująca istotą. - mrugnął do niej. - Stosunki Ziemi z innymi stadami uznałbym za całkiem dobre, jak na obecne warunki. Jesteśmy neutralni w stosunku do Plagi i Ognia i mamy dobre relacje z Wodą oraz układ z nimi na odwiedzanie terenów. A jeśli chodzi o istoty zza bariery, jeśli wybryk mojego starego przyjaciela, który-mnie-absolutnie-nie-cierpi, niczego nie zepsuł, to mamy też świetne relacje z Driadami zamkeszkującymi pobliską puszcze. Słyszałem również, że Woda i Plaga mieli problemy z Łowcami smoków od ich południowej granicy, ale u nas nie było kłopotów. - bez oporów streścił ich sytuację polityczną, bo nie uważał aby cokolwiek tutaj było sekretem. Na następny punkt zmrużył ślepia w zamysleniu i zamruczał coś do siebie.
- Powiem tak, jeśli przyjdzie ci z kimś walczyć to upewnie się by nie był to ktoś, kto byłby w stanie cie zabić, bo ginąć za obce stado i jak to ujęłaś kawałek mięsa, trochę bez sensu. Mam dobre oko do muskulatury wojowników. Albo od chodźby łowcy nie są do walki szkoleni. Chociaż przyznam, że twoje sztuczki brzmią interesująco ale nie sprawdzą się zbytnio na tutejsze smoki. A z drugiej łapy powiedz nie byłabyś kiedyś zainteresowana wspólną podróżą za Bariere? Cóż bariere, której już nie ma, ale mniejsza z tym - uśmiechnął się wręcz szarmancko błyszcząc białymi zębami.
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
 
 
Torvihraak 
Samotnik
samozwańczy kupiec



Stado: Waham się
Rasa: Powietrzny
Księżyce: 83
Płeć: Samica
Mistrz: Błąd życiowy
Partner: Ktoś, kogo nie znacie
Wiek: 18
Dołączyła: 16 Sty 2020
Posty: 207
Wysłany: 2020-03-17, 00:29   
   A: S: 1| W: 1| Z: 1| M: 2| P: 4| A: 1
   U: Pł,O,A,W,MO,Skr: 1| B,M,MA: 2| MP: 3
   Atuty: ostry wzrok, chytry przeciwnik, przyjaciel, regeneracja, utalentowany


    Zamruczała, rozważając nad słowami Trzęsienia. Czyli nie zapowiadało się na wojnę... hmm, jeśli nie będzie miała pecha, to obejdzie się bez problemowo.
    Ah, źle. Już uważała, że zaakceptuje ofertę taka, jaką jest, a mogłaby przecież spróbować coś uzyskać. Cokolwiek, może skrawek więcej ziemi?
    Wysłuchała jednak smoka do końca, uśmiechając się drapieżnie tu i ówdzie, no bo co ona mogła? Polubiła gostka. Jeszcze nie podszedł do nich całkowicie, a ona już go polubiła. Czy tak można było? W sumie odpowiedź na to pytanie nie była ważna, bo Torvihraak i tak to wtedy zrobiła.
    A gdy zaproponował wyprawę "za Barierę" zawołała w niebiosa (dosłownie - odchyliła się do tyłu i gwałtownie wskazała łapami na niebo)
    -Tak! Pokażę ci świat!- stanęła normalnie -W sensie, pewnie to ty byś mi pokazywał świat, bo ja tu pierwszy raz jestem, ale gdybyś tak chciał do Yikeleti, albo coś, to się polecam. Mam przyjaciół na zachodzie, więc zawsze możnaby do nich wbić, znaczy, najpierw ich też znaleźć, ale tak. Insignis na przykład robi przepysznego dorsza w cieście. Chociaż w sumie nie wiem, czy on, czy jego żona, ale ona jest ślepa więc chyba on, tylko że ona potrafi być bardzo przerażająca, tylko czy bycie przerażającym przekłada się na umiejętności kulinarne?- powiedziała na jednym wydechu. Po dziś dzień, nie wiedziała czy to był Insignis czy Lucia, który przygotowywał tego dorsza, i jakoś tak teraz Kupczyni poczuła wielką potrzebę dowiedzenia się, co i jak.
    Ale to na potem.
    -I powiedzmy, że za sprawą tego, że masz przesympatyczną mordę, przywódco Ziemi, zgodzę się na twoją ofertę. Kamień za polowanie i walka w obronie Stada Ziemi za udostępnienie terenów przy rzece Tsuri oraz bagna Utah. Chciałbyś to jakoś przypieczętować? Podpisać? Zmieszać krew? Jakieś rytuały dziwnego rodzaju odprawić? Czy może słowa są dla ciebie wystarczająco wiążące?- zapytała, cicho się śmiejąc. Ah, coś za łatwo się zgodziła. Za łatwo, za łatwo. Starość, nie radość.
_________________

Ostry Wzrok
Dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na wzroku [kamienie]
Chytry Przeciwnik
+2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/polowaniu łowcy.
Przyjaciel
raz na polowanie smok może zmusić drapieżnika do oddalenia się bez atakowania smoka lub jego towarzyszy.
Regeneracja
raz na tydzień wyleczenie rany lekkiej lub zmniejszenie powagi cięższych ran
Utalentowany
Smok może nauczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2. Atut nie ma wpływu na niższe poziomy U.


takie w sumie fullbody

PU'EHR - SOWA
S:1 I W:1 I Z:1 I M:1 I P:2 I A:1
L,A,O,Skr,Śl: 1

 
 
Światokrążca
Starszy Ziemi
REEEEEEEEEEEE



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 85
Płeć: Samiec
Opiekun: Gonitwa Myśli [*]
Mistrz: Szabla Kniei [*]
Partner: Feeria Ciszy [*]
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 2016
Wysłany: 2020-03-17, 03:12   
   A: S: 5| W: 3| Z: 2| M: 4| P: 3| A: 3
   U: Pł,W,MO,MA,MP,Skr,Śl,Kż: 1| O,M,B: 2| A: 3
   Atuty: Silny, Adrenalina, Nieugięty, Magiczny śpiew, Poświęcenie


Trzęsienie się zaśmiał donośnie.
- No oczywiście, kto by się oparł mojej pięknej rybiej mordzie, co? - parsknął. A tak szczerze, to wszystko było zasługą ich niezwykle pasujących do siebie charakterów! - I Chętnie się kiedyś wybiorę w twoje strony, szczególnie, że już niedługo będę wolny od moich przywódczych obowiązków. Ale nie martw się, przekaże nasz układ, komukolwiek kto przejmie moje stanowisko. A i słowa wystarczą, mam wrażenie, dogadujemy się na tyle by im zaufać. - błysnął wesoło kłami. - A teraz spływam. Dosłownie, do jeziora. - zachichotał wskazał na swoje skrzela, po czym machnął łapą na pożegnanie i ruszył w stronę Zimnego Jeziora.

//zt
_________________
    II. adrenalina - dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku niepowodzenia akcji ciężka
    III. nieugięty - mdlejąc, smok może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji.
    IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika
    IV. poświęcenie - raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.
    Ostatnie użycie błysku przyszłości - 03.08
Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.


|| Żetony:Brąz x1(02.03.20),Srebro x6 (05.08.19 test zwiadu),(06.10.19)(17.01.20)(11.02.20)(Viliar x2), Złoto x2(wym kompan),(Viliar), Platyna x1 (09.12.19|| Theme || Głos
Ostatnio zmieniony przez Światokrążca 2020-03-17, 03:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zamącony Błysk 
Wojownik Ziemi
...



Stado: Ziemi
Rasa: Morski
Księżyce: 64
Płeć: Samiec
Opiekun: Świadek Puszczy
Mistrz: Teza Obłędu
Partner: ...
Wiek: 20
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1185

Wysłany: 2020-03-17, 14:08   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 3| P: 3| A: 3
   U: B,W,M,L,Śl,Skr,Kż,MA,MO: 1| Pł,A,MP: 2 | O: 3
   Atuty: Silny, Szczęściarz, Tancerz, Magiczny śpiew


"Twój ojciec był więc dupkiem." - W sumie... To prawda. Był. Przynajmniej teraz nie jest. Chyba. Przynajmniej tak się zachowuje, albo stara się zgrywać pozory.
Przytaknął tylko na zachętę do sprawdzenia z ciekawości, gdzie i czy na kimś wylądował kamień. Sprawdzić nigdy nie zaszkodzi.

Nie wiedział, co odpowiedzieć samicy na podziękowania. Łoł, ona tak na serio? I to dwa razy? Ponownie, nie miał pojęcia, jak zareagować. Postanowił więc tylko delikatnie się uśmiechnąć i raz, cicho i dyskretnie prychnąć. No dobrze, uznajmy to za komplement.

- No nie wiem... - odparł skromnie na słowa przywódcy. Może rzeczywiście miał rację? A może tylko próbował mu trochę poprawić humor...? Cóż, chyba mu się trochę udało, bo Błysk trochę się rozchmurzył. Trochę z zamyśleniem jednak odebrał informację o tym, że Trzęsienie za niedługo rezygnuje ze swojego stanowiska. Hmm... Ciekawe, zaiście ciekawe... Może... Może to będzie doskonała okazja na to, by sprawdzić czy rzeczywiście jedynym smokiem, który nie jest dumny z Zamąconego jest Zamącony?
- Zawsze potwierdzić zawiązaną umowę mogę ja, c'nie? - zapytał się z nietypowym dla swojego pyska uśmiechem. Popatrzył się po obu smokach i pożegnał później przywódcę skinięciem łba.
Hm, to było... szybkie. Został znów sam ze smoczycą.

- Więc... Chyba poszło... dobrze?
_________________

↑ Avatar autorstwa Torvihraak

Narracja: #787A6F | Dialog: #7698B5 | Mentalka: #567885

Actions speak louder than words do
Motywy muzyczne:
Motyw Główny | Walka | Z przyjaciółmi
Karta kompana:
Irys
S 1 | W 1 | Z 1 | M 3 | P 2 | A 1
L, MA, MO, Skr 1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!



Wymiana bannerami: KLIK!

DH
SnM


Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 13