FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Szmaragdowe ustronie
Autor Wiadomość
Zaranna Łuska 
Adept Ziemi
Huncwot



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 31
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Opoka Ziemi
Partner: a z czym to się je?
Wiek: 24
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 364
Wysłany: 2017-08-16, 20:43   
   A: S: 1| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 3| A: 1
   U: B,S,Pł,L,A,O,MP,MA,MO,W,M,Kz: 1| Skr,Śl: 2|
   Atuty: Ostry Wzrok; Pamięć przodka


Doświadczenie maddary pierwszy raz na własnej skórze było dla Zarannej bardzo dziwnym doświadczeniem. Musiała być skupiona, aby nie stracić połączenia ze swoim źródłem, ale moc pełgająca pod skórą, mrowiąca i drażniąca była bardzo rozpraszająca. Jednocześnie musiała także słuchać co mówi do niej Etain i się w tym nie pogubić.
Przez dłuższą chwilę myślała w co przelać zgromadzoną energię. Ponownie wróciła myślami do dnia, gdy Gonitwa pierwszy raz pokazała jej magię, wyczarowując kolorowe pióro swojej matki. Postanowiła wyczarować pióro zdobiące końcówkę ogona Gonitwy.
Zgodnie ze wskazówkami zaczęła od nadania tworowi odpowiedniej formy. Pióro było niemal tak długie jak przednia łapa zielonej smoczycy. Gonitwa była dużą smoczycą, więc i pióro musiało mieć swój rozmiar. Centralna oś miała jaśniejszą barwę niż reszta, przechodząca w pomarańcz. Grubsza u podstawy, zwężała się ku czubkowi, odchodziły od niej dwie, ognistoczerwone części. U nasady były one miękkim, delikatnym puszkiem, sztywniejącym tym bardziej, im węższa stawała się oś. U podstawy pióro było wąskie, potem rozszerzało się stopniowo osiągając swoją maksymalną szerokość w połowie długości, a później zaczynało zwężać się ku czubkowi.
Kolejnym etapem czarowania było nadanie pióru odpowiednich właściwości. Miało być lekkie, sprężyste, mięciutkie u podstawy i nieco szorstkie na szczycie. Gdyby któraś z nich postanowiła twór posmakować, najpierw wyczułaby nieco ptasią woń pierza, a potem na języku poczułaby nieprzyjemny, mdły smak.
Ostatni krok stanowiło określenie pozycji tworu w przestrzeni. Zaranna wyciągnęła przed siebie łapkę i obróciła ją spodem do góry. Piórko miało się pojawić szpon nad jej łapą i unosić się w powietrzu, obracając powoli. Dotknięte zachwiałoby się, ale po kilku chwilach wróciło na swoje miejsce.
Gdy Zaranna przebrnęła przez wszystkie etapy tworzenia i miała w głowie odpowiednio uformowane wyobrażenie, skierowała w nie maddarę łaskoczącą ją pod skórą.
_________________
Ostry Wzrok
Urodziłeś się z wyjątkowo wyostrzonym jednym z podstawowych smoczych
zmysłów - wzrokiem. Polegając na nim masz większe szanse na sukces.
Pamięć przodka
Nie wiesz skąd, ale wiesz niektóre rzeczy. Kojarzysz walki, których nigdy nie stoczyłeś.
Znasz słabe punkty swoich przeciwników. Smok zna słabe punkty drapieżników,
przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie).


Karta kompana
Ostatnio zmieniony przez Zaranna Łuska 2017-08-16, 20:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zorza Poranku
Łowca Cienia



Stado: Cienia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 42
Płeć: Samica
Opiekun: Czerwień Kaliny
Mistrz: Zmora Opętanych
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 287
Wysłany: 2017-08-21, 17:47   
   A: S: 1| W: 1| Z: 3| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,Pł,S,L,A,O,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl: 1
   Atuty: Szczęściarz; Pamięć Przodka;


//przepraszam, że znowu późno post - jeśli będę się nadal tak spóźniać, to daj znać na pw czy coś c:

Etain poczekała przez chwilę na efekty czaru Zarannej. Kiedy ta wystawiła łapkę, faktycznie pojawiło się na niej pióro - ale nie do końca chyba takie, jakie chciała. Na pierwszy rzut oka można było zauważyć, że smoczyca nie określiła dokładnie rozmiaru swojego tworu. Pomimo, że rzeczywiście mienił się on pięknymi kolorami pomarańczu i czerwieni, grubość, wysokość i szerokość były określone tylko pobieżnie, co niestety nie wystarczyło. Pióro co prawda pojawiło się nad łapką Zarannej, ale ciągle zmieniało swój rozmiar - raz wydłużało się, a chwilę póżniej zmniejszało. Ponadto, "maksymalna szerokość w połowie wysokości" nie została dokładnie określona, więc tam również rozmiar pióra zmniejszał się i zwiększał... Chyba nie o to chodziło.
Oprócz tego, pióro miało się obracać nad łapką Zarannej, ale ta niestety nie określiła, w którą stronę. Oprócz więc zmieniania rozmiaru, chwilę pokręciło się w prawo, potem w lewo... a wreszcie znikło.
Ametystowa nie była zdziwona takim obrotem sytuacji.
- Nie przejmuj się. Wybrałaś dość zaawansowany czar jak na pierwszy raz - powiedziała pogodnie. - Nie określiłaś dokładnie rozmiarów, jak pewnie zauważyłaś. Najlepiej jest używać takich jednostek jak na przykład "dwie łuski", czy też, przy większej odległości, na przykład "odległość dwóch skrzydeł". Wtedy czar będzie precyzyjniejszy. Oprócz tego, jeśli chcesz, żeby coś się obracało, to musisz określić, w którą stronę. Oprócz tych dwóch rzeczy wszystko było raczej w porządku.
Teraz spróbuj wyczarować coś prostszego, w stylu kamiennej kuli albo coś... I spraw, żeby ruszyło się jakoś w przestrzeni.

Zadała zadanie i stanęła, oczekując efektów.
 
 
Zaranna Łuska 
Adept Ziemi
Huncwot



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 31
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Opoka Ziemi
Partner: a z czym to się je?
Wiek: 24
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 364
Wysłany: 2017-08-21, 20:35   
   A: S: 1| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 3| A: 1
   U: B,S,Pł,L,A,O,MP,MA,MO,W,M,Kz: 1| Skr,Śl: 2|
   Atuty: Ostry Wzrok; Pamięć przodka


//oki :)

Zaranna była rozczarowana gdy maddara "uciekła", a wyczarowane przez nią pióro najpierw wyczyniało dziwne rzeczy, a na końcu znikło. Widać było to w jej niezadowolonej minie. Rozpogodziła się jednak nieco, gdy usłyszała słowa Etain.
- Och, chciałam wyczarować piórko. Gdy Gonitwa pierwszy raz pokazała mi jak działa maddara, wyczarowała pióro swojej babci. - powiedziała spoglądając na ciocię. Westchnęła lekko i ponownie uniosła łapkę wierzchem do góry. - Dobrze. Bardziej konkretnie określać wymiary i położenie w przestrzeni. - powtórzyła i zamknęła żółte oczy. Teraz, gdy wiedziała już jak wygląda jej źródło maddary i gdzie go szukać cały proces powinien pójść bardziej składnie.
Zgodnie z sugestią Ametystowej Łuski wyobraziła sobie kamienną kulę. Jej średnica odpowiadała wielkością mniej więcej jej łapie lub dwóm pazurom. Miała być idealnie okrągła, jak kule śniegów które formowały się czasami w górach. Jej powierzchnia równa, ale nie gładka, usiana drobnymi wgłębieniami. Połowę kuli miał pokrywać cienki płaszczyk z zielonego mchu, zaś tworzący ją kamień miał być jednolicie szary jak popiół. Twór powinien pojawić się pazur nad jej ponownie wyciągniętą łapką i obracać się powoli w prawą stronę. Skoro zdecydowała się na kamień, kula powinna być też dosyć ciężka, ale wciąż można było podnieść ją jedną łapą. W dotyku kamień miał być chłodny, zaś mech miękki i lekko wilgotny, jak po deszczu. Kula miała pachnieć jakby wyjęła ją z głębi leśnego runa - drzewami, mchem oraz mokrą ziemią. Smaku jej nie nadawała, bo chyba żadna z nich nie będzie miała ochoty lizać pokrytej mchem kuli.
Gdy poczuła, że ma już to wszystko i wyobrażenie było gotowe, wzięła oddech i sięgnęła myślową macką w kierunku swojego źródła. Maddara ponownie zaświerzbiła ją pod skórą, gdy przelewała moc w swoje wyobrażenie kamiennej kuli.
_________________
Ostry Wzrok
Urodziłeś się z wyjątkowo wyostrzonym jednym z podstawowych smoczych
zmysłów - wzrokiem. Polegając na nim masz większe szanse na sukces.
Pamięć przodka
Nie wiesz skąd, ale wiesz niektóre rzeczy. Kojarzysz walki, których nigdy nie stoczyłeś.
Znasz słabe punkty swoich przeciwników. Smok zna słabe punkty drapieżników,
przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie).


Karta kompana
Ostatnio zmieniony przez Zaranna Łuska 2017-08-21, 20:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zorza Poranku
Łowca Cienia



Stado: Cienia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 42
Płeć: Samica
Opiekun: Czerwień Kaliny
Mistrz: Zmora Opętanych
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 287
Wysłany: 2017-08-25, 15:30   
   A: S: 1| W: 1| Z: 3| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,Pł,S,L,A,O,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl: 1
   Atuty: Szczęściarz; Pamięć Przodka;


Zaranna uczyła się na błędach, to trzeba było jej przyznać. Nowy twór, kamienna kula, zmaterializowała się nad jej wyciągniętą łapką. Jej górna połowa porośnięta była mchem, a dolna była zwykłym, szarym kamieniem. Jeśli chodziło o właściwości, również wszystko było w porządku; smak, zapach, kolor, temperatura - wszystko zostało określone, co sprawiło, że jak najbardziej zadanie się udało.
- Świetnie - stwierdziła Ametystowa aprobująco, kiwając głową. - Teraz spraw, żeby kula się poruszyła. Do przodu, w bok, w górę w dół - wszystko jedno. Ale musisz pamiętać o określeniu celu, szybkości i tak dalej, to bardzo ważne. Określaj wszystko, co ci przyjdzie do głowy, nawet jeśli uznasz to za niepotrzebne.
To, czy kula na przykład przy okazji ruchu będzie się kręcić albo coś w tym stylu, pozostawiła inwencji Zarannej. Oby tylko smoczyca pamiętała o wszystkich ważnych szczegółach.
_________________

every sunset brings the promise of a new dawn



atuty:
~szczęściarz~
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
~pamięć przodka~
Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie)

ekwipunek:
~26/4 mięsa~
~0/4 owoców~
~kamienie: granat x2, szafir~
~eliksir chroniący przed atakiem fizycznym~

w ciągu roku szkolnego mam zmniejszoną aktywność z powodu dużej ilości obowiązków, ale jeśli nie odpiszę w ciągu 10 dni, to napisz przypominajkę na pw.
 
 
Zaranna Łuska 
Adept Ziemi
Huncwot



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 31
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Opoka Ziemi
Partner: a z czym to się je?
Wiek: 24
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 364
Wysłany: 2017-08-28, 08:36   
   A: S: 1| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 3| A: 1
   U: B,S,Pł,L,A,O,MP,MA,MO,W,M,Kz: 1| Skr,Śl: 2|
   Atuty: Ostry Wzrok; Pamięć przodka


Zielona uśmiechnęła się, gdy Etain pochwaliła jej dzieło. Sama była zaskoczona, że tym razem się udało i kula pojawiła się dokładnie taka jaka powinna być. Zaranna cały czas miała uniesioną łapę, nad którą lewitowała kula. Gdy otrzymała kolejne zadanie, kiwnęła głową i przez chwilę myślała jak do tego podejść.
Spojrzała zielonkawą kulę i przesunęła łapkę bliżej swojej klatki piersiowej, ustawiają ją tak jakby chciała odepchnąć od siebie twór. Jednocześnie wyobraziła sobie jak kula przesuwa się powoli do przodu, odlatując na pół ogona. Ruch nie miał być szybki, ale stabilny i pewny. Kula nie powinna się chwiać, obracać czy zmieniać swojej wysokości, utrzymując ten sam poziom. Potem, gdy obiekt znalazł się już odpowiednio daleko, wyobraziła sobie jak kula zaczyna zataczać krąg, nieduży, o średnicy mniej więcej pięciu szponów. Podobnie jak poprzednio ruch nie miał być zbyt szybki, a mchowa kula powinna poruszać się stabilnie na tej samej wysokości sięgającej do połowy klatki piersiowej Zarannej. Gdy kamień zatoczy pierwszy krąg kula powinna zacząć obracać się w powoli w prawo, wciąż kontynuując także wcześniejszy ruch po okręgu.
Gdy zielona miała już ułożony w głowie plan zaklęcia, zaczęła przelewać w nie swoją maddarę, obserwując uważnie zachowanie mchowej kuli.
_________________
Ostry Wzrok
Urodziłeś się z wyjątkowo wyostrzonym jednym z podstawowych smoczych
zmysłów - wzrokiem. Polegając na nim masz większe szanse na sukces.
Pamięć przodka
Nie wiesz skąd, ale wiesz niektóre rzeczy. Kojarzysz walki, których nigdy nie stoczyłeś.
Znasz słabe punkty swoich przeciwników. Smok zna słabe punkty drapieżników,
przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie).


Karta kompana
Ostatnio zmieniony przez Zaranna Łuska 2017-08-28, 08:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zorza Poranku
Łowca Cienia



Stado: Cienia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 42
Płeć: Samica
Opiekun: Czerwień Kaliny
Mistrz: Zmora Opętanych
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 287
Wysłany: 2017-08-28, 13:56   
   A: S: 1| W: 1| Z: 3| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,Pł,S,L,A,O,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl: 1
   Atuty: Szczęściarz; Pamięć Przodka;


Kula, zgodnie z życzeniem Zarannej, po obróceniu łapy zaczęła wolno przesuwać się do przodu. Po przeleceniu długości połowy ogona zatrzymała się na momeent, po czym drgnęła, jakby nie będąc pewną, co zrobić. W końcu ruszyła w lewo, a zatoczywszy okrąg o średnicy pięciu szponów, tak jak życzyła sobie smoczyca, zaczęła się obracać w prawo. Powoli, nawet bardzo powoli. Po przeleceniu jednak połowy okręgu, zamigotała i znikła.
- Trochę straciłaś koncentrację, trochę próbowałaś zaangażować za dużo maddary na raz - oceniła Ametystowa, przyglądając się dokładnie czarowaniu Zarannej. - Nie określiłaś też dokładnie szybkości, na przykład obracania się kuli albo jej przesuwania się do przodu, przynajmniej takie miałam wrażenie. Do określenia tego możesz używać na przykład określenia 'ileśtam obrótow na jedno uderzenie serca", albo "z prędkością pikującego jastrzębia". A oprócz tego, było naprawdę bardzo dobrze, określiłaś polożenie w przestrzeni bardzo dokładnie.
Obdarzyła Zaranną uśmiechem.
- A teraz kolejne zadanie. Stwórz jakiś owoc; jabłko, gruszkę, cokolwiek. Musi być stworzony bardzo dokładnie, określ wszystko co ci przyjdzie do głowy.
Powiedziawszy to, stanęła w oczekiwaniu na twór.
_________________

every sunset brings the promise of a new dawn



atuty:
~szczęściarz~
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
~pamięć przodka~
Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie)

ekwipunek:
~26/4 mięsa~
~0/4 owoców~
~kamienie: granat x2, szafir~
~eliksir chroniący przed atakiem fizycznym~

w ciągu roku szkolnego mam zmniejszoną aktywność z powodu dużej ilości obowiązków, ale jeśli nie odpiszę w ciągu 10 dni, to napisz przypominajkę na pw.
 
 
Zaranna Łuska 
Adept Ziemi
Huncwot



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 31
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Opoka Ziemi
Partner: a z czym to się je?
Wiek: 24
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 364
Wysłany: 2017-08-29, 12:46   
   A: S: 1| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 3| A: 1
   U: B,S,Pł,L,A,O,MP,MA,MO,W,M,Kz: 1| Skr,Śl: 2|
   Atuty: Ostry Wzrok; Pamięć przodka


Zaranna Łuska zmarszczyła lekko pysk i warknęła niezadowolona, odsłaniając białe kły.
- Na Immanora, ale ta cała magia jest skomplikowana. - mruknęła, a po chwili jej rysy złagodniały i uśmiechnęła się lekko. - Dobrze, że nie zgłaszałam się na stadnego czarodzieja, bo chyba puściłabym nasz obóz z dymem. Trzeba pamiętać o strasznie wielu rzeczach. Jak to robisz? Układasz w głowie jakąś listę, porządkujesz to jakoś? - powiedziała. - Hmm...owoc? - przekrzywiła rogatą głowę, zastanawiając się jaki owoc mogłaby stworzyć. Zdecydowała się na gruszkę, żeby poćwiczyć kreowanie nietypowych kształtów.
Tym razem postanowiła nieco inaczej podejść do zadania. Najpierw wyobraziła się dwie linie, które wyginają się, przybierając obłe kształty gruszki. Twór miał być spory, i mierzyć sobie trzy szpony długości. Górna część owocu miała być wąska i rozszerzać się ku dołowi, przyjemną dla oka wygiętą linią. Potem wyobraziła sobie dwie małe, czarne pestki w centrum szerszej części tworu. Zostały otoczone sztywnymi gniazdami nasiennym w kształcie łez, które były dwukrotnie większe od pestek i przybrały jasny, beżowy kolor. Gniazda z kolei otoczone zostały miąższem, który wypełnił resztę uformowanego przez linię kształtu. Miąższ miał być miękki, w dotyku drobnoziarnisty, ugniatający się i wypuszczający słodki w smaku, przezroczysty sok przy mocnym ściśnięciu. Jego kolor był nieco jaśniejszym odcieniem beżu, niż w przypadku gniazd.Potem gruszkę miała otoczyć twardawa, zielono-oliwkowa skórka, stawiająca wyraźny opór przy próbie przecięcia lub przebicia owocu. Skórka usiana była drobnymi porami, przez co w dotyku miała być nieco chropawa. Wąską górę gruszki wieńczył lekki, zdrewniały, brązowy ogonek długości połowy pazura. Gruszka z racji swojej wielkości miała ważyć mniej więcej tyle co jeden, przeciętny kamień. Po zbliżeniu do niej nosa można było poczuć delikatny, słodki zapach. Rozcięta lub przegryziona, miała ociekać przezroczystym sokiem, którego smak odpowiadał wyczuwanemu wcześniej zapachowi, tyle że był o wiele bardziej intensywny. Owoc miał po prostu zmaterializować się na trawie przed łapami Ametystowej Łuski.
Gdy Zaranna przebrnęła przez wszystkie etapy tkania zaklęcia, sięgnęła do swojego żółto-pomarańczowego źródła i tchnęła energię w wyobrażenie.
_________________
Ostry Wzrok
Urodziłeś się z wyjątkowo wyostrzonym jednym z podstawowych smoczych
zmysłów - wzrokiem. Polegając na nim masz większe szanse na sukces.
Pamięć przodka
Nie wiesz skąd, ale wiesz niektóre rzeczy. Kojarzysz walki, których nigdy nie stoczyłeś.
Znasz słabe punkty swoich przeciwników. Smok zna słabe punkty drapieżników,
przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie).


Karta kompana
Ostatnio zmieniony przez Zaranna Łuska 2017-08-29, 12:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Zorza Poranku
Łowca Cienia



Stado: Cienia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 42
Płeć: Samica
Opiekun: Czerwień Kaliny
Mistrz: Zmora Opętanych
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 287
Wysłany: 2017-08-29, 15:57   
   A: S: 1| W: 1| Z: 3| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,Pł,S,L,A,O,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl: 1
   Atuty: Szczęściarz; Pamięć Przodka;


Uśmiechnęła się lekko, widząc irytację Zarannej.
- Tak, magia jest skoplikowana. Ja sama nie umiem jest zbyt dobrze używać, więc korystam z niej dość rzadko - przyznała. - Wolę fizyczne umiejętności. Szczerze mówiąc, też nie mam jakiegoś schematu, z którego korzystam przy tworzeniu, po prostu określam wszystkie właściwości, o których sobie przypomnę. Zresztą, nie zawsze mi wszystko wychodzi.
Potem przyglądał się cicho, jak Zaranna tworzyła gruszkę. Owoc zmaterializował się pod łapami Etain, a ta podniosła go i od razu upuściła z cichym syknięciem. Był lodowaty.
- Chyba zapomniałaś o określeniu temperatury - stwierdziła spokojnie. W jej głosie nie było wyrzutu, po prostu stwierdzenie faktu. Tym razem przygotowana na niską temperaturę tworu, podniosła ponownie go z ziemi i przestudiowała jego właściwości.
Wyglądało na to, że oprócz temperatury Zarnna nie apomniała o żadnym szczególe. Gruszka wyglądała zupełnie jak prawdziwa, jej faktura, kształt, zapach, a nawet smak były określone świetnie. Ametystowa, położywszy owoc na ziemi, posłała Zarannej pełen aprobaty wzrok i skinęła głową. Zadanie było zaliczone.
- Teraz czas na ostatnie zadanie. Magii używa się też do przesyłania wiadomości mentalnych. Wystarczy, że zimaginujesz sobie jej tekst, tak samo jakbyś tworzyła coś za pomocą magii, i jakby... "wyślesz" to bezpośrednio do umysłu innego smoka. Spróbuj sama - zachęciła Zaranną, po czym przysiadła na ziemi w oczekiwaniu na wiadomość mentalną.
_________________

every sunset brings the promise of a new dawn



atuty:
~szczęściarz~
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
~pamięć przodka~
Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie)

ekwipunek:
~26/4 mięsa~
~0/4 owoców~
~kamienie: granat x2, szafir~
~eliksir chroniący przed atakiem fizycznym~

w ciągu roku szkolnego mam zmniejszoną aktywność z powodu dużej ilości obowiązków, ale jeśli nie odpiszę w ciągu 10 dni, to napisz przypominajkę na pw.
 
 
Zaranna Łuska 
Adept Ziemi
Huncwot



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 31
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Opoka Ziemi
Partner: a z czym to się je?
Wiek: 24
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 364
Wysłany: 2017-08-30, 08:25   
   A: S: 1| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 3| A: 1
   U: B,S,Pł,L,A,O,MP,MA,MO,W,M,Kz: 1| Skr,Śl: 2|
   Atuty: Ostry Wzrok; Pamięć przodka


Gdy owoc zgodnie z planem pojawił się u łap Etain, Zaranna zamrugała zaskoczona. Wyglądało na to, że wszystko było w porządku, dopóki jej nauczycielka nie wzięła tworu do łapy. Gdy syknęła, zielona uświadomiła sobie za zapomniała o temperaturze i gruszka była albo gorąca, albo zimna, albo bogowie wiedzą jeszcze jaka.
- Przepraszam! - zapiszczała. - Jeju, jej. Chyba nie będę ćwiczyć w lesie, bo wyczaruję coś co jest za gorące i faktycznie puszczę obóz z dymem. Opoka chyba urwałaby mi głowę, gdyby wywołała pożar lasu na naszych terenach. - powiedziała, patrząc jak Ametystowa ogląda dalej owoc. Trochę się denerwowała, że będzie musiała powtarzać zadanie, ale najwyraźniej Gruszka Mrozu była na tyle dobra, żeby mogły przejść do kolejnego ćwiczenia.
A przechodziły do czegoś, czego Zaranna bardzo chciała się nauczyć - wysyłania mentalnych wiadomości. Dzięki temu nie będzie musiała tak często wracać na swoje tereny, a o ewentualnym zagrożeniu będzie mogła powiadomić Gonitwę lub Opokę natychmiast. Z tego co wyjaśniła jej ciocia wynikała, że komunikacja mentalna nie różnia się specjalnie od rzucania innych zaklęć. Wbiła więc wzrok w Ametystową i ułożyła w głowie wiadomość: Gruszka Ognia wywołała pożar w zachodniej części Mrocznej Puszczy. Zaranna masz szlaban na maddarę! Potem skupiła się na osobie Etain, żeby skierować przekaz ze właściwym kierunku. Zaczerpnęła ze swojego źródła i posłała krótką wiadomość do Ametystowej Łuski.
_________________
Ostry Wzrok
Urodziłeś się z wyjątkowo wyostrzonym jednym z podstawowych smoczych
zmysłów - wzrokiem. Polegając na nim masz większe szanse na sukces.
Pamięć przodka
Nie wiesz skąd, ale wiesz niektóre rzeczy. Kojarzysz walki, których nigdy nie stoczyłeś.
Znasz słabe punkty swoich przeciwników. Smok zna słabe punkty drapieżników,
przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie).


Karta kompana
Ostatnio zmieniony przez Zaranna Łuska 2017-08-30, 08:26, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Zorza Poranku
Łowca Cienia



Stado: Cienia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 42
Płeć: Samica
Opiekun: Czerwień Kaliny
Mistrz: Zmora Opętanych
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 287
Wysłany: 2017-09-01, 09:27   
   A: S: 1| W: 1| Z: 3| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,Pł,S,L,A,O,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl: 1
   Atuty: Szczęściarz; Pamięć Przodka;


- Nic się nie stało, naprawdę - Ametystowa uśmiechnęla się lekko, słysząc zupełnie niepotrzebne przeprosiny smoczycy. Poczekała chwilę, czekając na mentalną wiadomość, kiedy usłyszała w głowie dwa zabawne zdania wysłane przez Zaranną. Prychnęła cichym śmiechem, i szybko ułożyła w głowie odpowiedź. Po chwili w umyśle Zarannej rozległ się głos Etain:
~ Bardzo dobrze. Sygnały mentalne też już umiesz wysyłać, więc myślę że naukę możemy uznać za zakończoną ~
Potem odezwała się już zwyczajnie:
- Chciałabyś sie jeszcze czegoś nauczyć?

// możesz złożyć raport z mo na 1 :D
_________________

every sunset brings the promise of a new dawn



atuty:
~szczęściarz~
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
~pamięć przodka~
Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie)

ekwipunek:
~26/4 mięsa~
~0/4 owoców~
~kamienie: granat x2, szafir~
~eliksir chroniący przed atakiem fizycznym~

w ciągu roku szkolnego mam zmniejszoną aktywność z powodu dużej ilości obowiązków, ale jeśli nie odpiszę w ciągu 10 dni, to napisz przypominajkę na pw.
Ostatnio zmieniony przez Zorza Poranku 2017-09-01, 09:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zaranna Łuska 
Adept Ziemi
Huncwot



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 31
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Opoka Ziemi
Partner: a z czym to się je?
Wiek: 24
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 364
Wysłany: 2017-09-01, 12:40   
   A: S: 1| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 3| A: 1
   U: B,S,Pł,L,A,O,MP,MA,MO,W,M,Kz: 1| Skr,Śl: 2|
   Atuty: Ostry Wzrok; Pamięć przodka


//dziękuję ヽ(^ᗜ^)ノ

Jej paszcza rozciągnęła się w szerokim uśmiechu, kiedy Ametystowa Łuska zaśmiała się, najwyraźniej otrzymując poprawnie wysłany, mentalny przekaz. Lekko wzdrygnęła się, gdy ciocia przesłała jej odpowiedź. Nie była jeszcze przyzwyczajona do komunikacji mentalnej i gdy słyszała czyiś głos w swojej głowie, czuła się nieco nieswojo.
- Uuuh, ależ to dziwne, słyszeć w swojej głowie drugi głos, po za własnymi myślami. - powiedziała, podnosząc żółte oczy na swoją nauczycielkę. - Dziękuję Etain! Bardzo mi pomogłaś, teraz na pewno moje szkolenie pójdzie szybciej. - dodała z uśmiechem patrząc na ciocię. Potem na chwilę zamilkła, zastanawiając się czego mogłaby się czegoś nauczyć. W sumie miała pewien pomysł, ale nie była pewna czy powinna zajmować tak dużo czasu Ametystowej, która pewnie miała swoje sprawy do załatwienia.
- Och, chciałabym jeszcze nauczyć się podstaw kamuflażu, zwłaszcza teraz, kiedy wiem już trochę jak posługiwać się maddarą. - w żółtych oczach zabłysły iskierki, gdy zielona smoczyca przekrzywiła głowę. - Ale tylko jeśli masz dla mnie jeszcze czas. Siedzimy tutaj już dłuższą chwilę.
_________________
Ostry Wzrok
Urodziłeś się z wyjątkowo wyostrzonym jednym z podstawowych smoczych
zmysłów - wzrokiem. Polegając na nim masz większe szanse na sukces.
Pamięć przodka
Nie wiesz skąd, ale wiesz niektóre rzeczy. Kojarzysz walki, których nigdy nie stoczyłeś.
Znasz słabe punkty swoich przeciwników. Smok zna słabe punkty drapieżników,
przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie).


Karta kompana
Ostatnio zmieniony przez Zaranna Łuska 2017-09-01, 12:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zorza Poranku
Łowca Cienia



Stado: Cienia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 42
Płeć: Samica
Opiekun: Czerwień Kaliny
Mistrz: Zmora Opętanych
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 287
Wysłany: 2017-09-01, 12:55   
   A: S: 1| W: 1| Z: 3| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,Pł,S,L,A,O,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl: 1
   Atuty: Szczęściarz; Pamięć Przodka;


- Nie ma za co - Ametystowa uśmiechnęła sie szczerze, słysząc podziękowanie. Cieszyła się, że mogła w czymś pomóc siostrzenicy.
Jeśli chodziło o kamuflaż, smoczyca również nie miała nic przeciwko. Nigdzie się nie spieszyła, a kamuflaż znała na tyle dobrze, że nauczenie Zarannej 'fundamentu' tej dziedziny nie powinno stanowić dla niej problemu.
- Jasne, moge cię nauczyć podstaw - zgodziła się beztrosko, po czym przeniosła wesołe spojrzenie na Zaranną. - W takim razie powiedz mi - wiesz, do czego używa się kamuflażu? A jeśli wiesz, to jesteś w stanie mi powiedzieć czym trzeba się w nim posługiwać?
Przysiadła, czekając na odpowiedź.
_________________

every sunset brings the promise of a new dawn



atuty:
~szczęściarz~
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
~pamięć przodka~
Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie)

ekwipunek:
~26/4 mięsa~
~0/4 owoców~
~kamienie: granat x2, szafir~
~eliksir chroniący przed atakiem fizycznym~

w ciągu roku szkolnego mam zmniejszoną aktywność z powodu dużej ilości obowiązków, ale jeśli nie odpiszę w ciągu 10 dni, to napisz przypominajkę na pw.
 
 
Zaranna Łuska 
Adept Ziemi
Huncwot



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 31
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Opoka Ziemi
Partner: a z czym to się je?
Wiek: 24
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 364
Wysłany: 2017-09-01, 13:26   
   A: S: 1| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 3| A: 1
   U: B,S,Pł,L,A,O,MP,MA,MO,W,M,Kz: 1| Skr,Śl: 2|
   Atuty: Ostry Wzrok; Pamięć przodka


Gdy Ametystowa zgodziła się jeszcze trochę ją pouczyć, Zaranna aż podskoczyła z ekscytacji. To był taki ciekawy dzień, a zapowiadał się dosyć nudno! Po krótkiej chwili radości uspokoiła się nieco i również przysiadła, słuchając pytania, które zadała jej Etain.
- Hmm. Na pewno używamy kamuflażu, żeby nie było nas widać, kiedy podkradamy się do zwierzyny. Możemy także zamaskować nasze ślady, żeby naszym tropem nie podążyły drapieżniki. - przekręciła rogatą głowę, myśląc kiedy mogłaby przydać się jej ta umiejętność. - Może jeszcze wtedy, gdy robimy pułapkę, bo zwierzyna też nie jest głupia, łatwo ją zauważy i ominie. - dodała. - A co do tego czego używamy podczas kamuflowania się, to na pewno tego co jest dookoła, żeby lepiej wtopić się w otoczenie. Trawa, ziemia, gałęzie z liśćmi, może kora, słyszałam też, że można kamuflować się maddarą, dlatego też chciałam się jej nauczyć - wyszczerzyła się do ciotki. - Czy można jakoś zakamuflować nie tylko swój widok, ale także zapach? Nie wiem, jakimś ziołem, kwiatem albo czymś co ukryłoby smoczy zapach? Wtedy nie trzeba było by tak mocno zwracać uwagi na kierunek wiatru przy skradaniu. - zapytała, drapiąc się za prawym rogiem szponem z prawego skrzydła.
_________________
Ostry Wzrok
Urodziłeś się z wyjątkowo wyostrzonym jednym z podstawowych smoczych
zmysłów - wzrokiem. Polegając na nim masz większe szanse na sukces.
Pamięć przodka
Nie wiesz skąd, ale wiesz niektóre rzeczy. Kojarzysz walki, których nigdy nie stoczyłeś.
Znasz słabe punkty swoich przeciwników. Smok zna słabe punkty drapieżników,
przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie).


Karta kompana
 
 
Zorza Poranku
Łowca Cienia



Stado: Cienia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 42
Płeć: Samica
Opiekun: Czerwień Kaliny
Mistrz: Zmora Opętanych
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 287
Wysłany: 2017-09-03, 19:38   
   A: S: 1| W: 1| Z: 3| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,Pł,S,L,A,O,W,MP,MA,MO,Kż,Skr,Śl: 1
   Atuty: Szczęściarz; Pamięć Przodka;


Słysząc całkowicie wyczerpującą temat odpowiedź Zarannej, Ametystowa pokiwała aprobująco głową. Przynajmniej nie musiały wałkować teroii, bardzo dobrze. Będzie można poświęcić więcej czasu praktyce, która przecież jest ważniejsza.
- Tak, bardzo dobrze - odparła w odpowiedzi na pierwszą część wypowiedzi młodszej smoczycy. W odpowiedzi na drugą część powiedziała:
- Tak, mozna zakamuflowac swój zapach. A nawet trzeba, bo ten smoczy jest bardzo mocny i charakterystyczny. Liczenie na to, że wiatr cały czas będzie ci sprzyjał może cię zgubić na polowaniu. A teraz, pobawimy się w chowanego. Spróbuj się zakamuflować. Na razie nie używaj maddary, tylko tego, co widzisz dookoła. Postaraj się wtopić w otoczenie. Ja będę odwrócona tyłem, a kiedy skończysz, wyślij do mnie wiadomość mentalną, a ja cię poszukam i zobaczymy, czy dobrze się zakamuflowałaś.
Posłała Zarannej uśmiech, odeszła kilkanaście kroków w tył i odwróciła się, zamykając oczy. Czekała.
_________________

every sunset brings the promise of a new dawn



atuty:
~szczęściarz~
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
~pamięć przodka~
Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie)

ekwipunek:
~26/4 mięsa~
~0/4 owoców~
~kamienie: granat x2, szafir~
~eliksir chroniący przed atakiem fizycznym~

w ciągu roku szkolnego mam zmniejszoną aktywność z powodu dużej ilości obowiązków, ale jeśli nie odpiszę w ciągu 10 dni, to napisz przypominajkę na pw.
 
 
Zaranna Łuska 
Adept Ziemi
Huncwot



Stado: Ziemi
Rasa: Górski
Księżyce: 31
Płeć: Samica
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Opoka Ziemi
Partner: a z czym to się je?
Wiek: 24
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 364
Wysłany: 2017-09-04, 09:52   
   A: S: 1| W: 2| Z: 2| I: 1| P: 3| A: 1
   U: B,S,Pł,L,A,O,MP,MA,MO,W,M,Kz: 1| Skr,Śl: 2|
   Atuty: Ostry Wzrok; Pamięć przodka


Gdy Etain zamknęła oczy i odeszła kawałek, Zaranna przez krótką chwilę rozglądała się dookoła, szukając odpowiedniego miejsca i czegoś, co pomogłoby się jej zakamuflować. Wybór padł na jedno z iglastych drzew, znajdujące się od nich w odległości dwóch skoków. Było ono wysokie, miało szeroki pień, ale co najważniejsze, jego dolne gałęzie opadły w dół, niemal dotykając ziemi. Zaranna na ugiętych łapach, cichutko, żeby nie zdradził jej dźwięk, podążyła w jego kierunku i schowała się za iglastą zasłoną, gdzie przypadła płasko do ziemi, pilnując by spomiędzy gałęzi nie wystawały jej rogi. W duchu doceniła swój kolor łusek, który dzisiaj bardzo pasował do tego akurat otoczenia. Spojrzała na postać cioci, którą mogła zobaczyć pomiędzy gałęziami. Skupiając się, zaczerpnęła ze swojego źródła i wysłała do niej krótką mentalną wiadomość: Gotowa!
_________________
Ostry Wzrok
Urodziłeś się z wyjątkowo wyostrzonym jednym z podstawowych smoczych
zmysłów - wzrokiem. Polegając na nim masz większe szanse na sukces.
Pamięć przodka
Nie wiesz skąd, ale wiesz niektóre rzeczy. Kojarzysz walki, których nigdy nie stoczyłeś.
Znasz słabe punkty swoich przeciwników. Smok zna słabe punkty drapieżników,
przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie).


Karta kompana
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2016).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!


Wymiana bannerami: KLIK!


KrĂłl Lew
SnM
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 18