FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Grota za wodospadem
Autor Wiadomość
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3263
Wysłany: 2017-10-25, 16:21   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna



Chyba zjadł ją stres, skoro nie zrobiła podstawowej rzeczy - nie uspokoiła pacjentki. Wzięła głęboki oddech na uspokojenie własnych nerwów, po czym uśmiechnęła się ciepło do smoczycy.
- Przepraszam. - powiedziała łagodnie, bez śladu złości czy zirytowania - Twoja rana nie jest poważna, ale wiem, że może trochę boleć. Troszkę krwawi, ale to naprawdę nic wielkiego. Obiecuję, że będę delikatna, a jeśli pozwolisz sobie pomóc, możesz nawet od razu poczuć ulgę. - powiedziała, cały czas z przejęciem patrząc na pacjentkę. Nie skupiała wzroku na ranie, ale na jej oczach, próbując zdobyć jej zaufanie. - Muszę nałożyć na to skaleczenie sok z liści, a potem musisz cierpliwie poczekać chwilę z tą mazią, żeby mogła zacząć swoje dobre działanie. Potem zmyję to wodą i powinnaś poczuć się lepiej. - mówiła powoli i całkowicie spokojnie, ani przez moment się nie zawahała, a głos nie zadrżał. Jeśli chciała być wiarygodna i zdobywać zaufanie innych, musiała mówić właśnie w ten sposób. Pewna swojej wiedzy, umiejętności i spokojna, zapewniać, że ich rana to nic wielkiego i za chwilę będzie po krzyku. Jeśli samiczka przekonałaby się do słów Kleryczki, Mara powtórzyłaby całą czynność od nowa, żeby sok wyciśnięty z liści babki był jak najświeższy.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
Ostatnio zmieniony przez Przeklęta Łuska 2017-10-25, 16:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-10-26, 08:50   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Samiczka chlipnęła lekko, słuchając słów Kleryczki Wody. Przestała popiskiwać i chociaż nie wydawała się całkiem uspokojona, pozwoliła Marze zbliżyć się do siebie i nałożyć opatrunki. Wciąż cicho popłakiwała, ale był to raczej wynik stresu i bólu niż strachu. Nie ufała jeszcze smoczycy ale był to jakiś krok naprzód.
- Rany głowy i błon krwawią obficie ze względu na liczne naczynia krwionosne, które się w nich znajdują. Dobrze sobie poradziłaś. Przejdźmy do leczenia przy pomocy maddary. Dotknij pacjentki, aby przerwać naturalną barierę z maddary w jej skórze. Wycisz się i nie pozwól myślom na zamęt. Sięgnij do swojego źródła maddary i wyślij przez palce impuls do głowy samicy. Zlokalizuj skaleczenie, zbadaj strukturę tkanek. Poznaj jej ciało, poczuj je, dojrzyj wszystkie ubytki i szkody jakich doznało. Następnie oczyść ranę z brudu. Skup się i wyczuj naczynia krwionośne i nerwy, a potem połącz je. Muszą być drożne, elastyczne i wytrzymałe. Wzoruj się na zdrowych tkankach. Pobudzaj je do szybszej regeneracji. Zregeneruj skórę i łuski, ale na samym końcu - poinstruowała Marę ze spokojem, obserwując to, jak sobie radzi.
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3263
Wysłany: 2017-10-26, 09:38   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna



Mara patrzyła, jak smoczyca się uspokaja na tyle, żeby dała sobie pomóc. Potem obserwowała, jak rana powoli przestaje krwawić. Tak! Zioła zadziałały tak, jak powinny. To był ogromny krok w przód. Teraz czas na... leczenie maddarą?! Miała jej użyć do... uzdrawiania? nie było o tym wczesniej mowy! Przeklęta łypnęła nerwowo za siebie, odetchnęła głęboko i wyrzuciła z łba wszystkie zbędne myśli. Skupiła się na pacjentce.
- Widzisz? Już jest lepiej. - uśmiechnęła się do niej ciepło, a w ślepiach widac było optymizm. - Teraz muszę naprawić to, co zostało skaleczone. Nie będzie bolało, ale poczujesz moją maddarę przepływająca przez Twoje ciało. Możesz poczuć mrowienie delikatne przy regeneracji, ale to nie jest nic złego, wręcz przeciwnie, to będzie dobre. Jeśli wytrzymasz chwilkę siedząc spokojnie, bardzo ułatwisz mi zadanie. Obiecuję, że zrobię wszystko jak najszybciej. - mówiła spokojnie, pewnym i łagodnym tonem. Kiedy, i jeśli w ogóle, mała dała się dotknąć, Kleryczka przystawiła łapę do jej ramienia, po czym powoli wlała w nią swoją maddarę delikatnym strumieniem. Przesondowała jej organizm,skupiając się na ranie na policzku i jej najbliższych okolicach. Oczami wyobraźni widziała, czuła, że naczynia krwionośne są zerwane, skóra przerwana, a nerwy podrażnione, stąd ból, delikatny choć nieznośny. Rana została już odkażona przez babkę, ale wciąż były tam nieliczne bakterie, których jednak nie powinno tam być. Zniszczyła je za pomocą maddary. Teraz pozostało tylko przywrócić wszystko do zdrowia. Przy pomocy magii połaczyła po kolei naczynia krwionośne, odbudowała ich naturalną strukturę, nadając uprzednią elastyczność i wytrzymałość oraz przede wszystkim drożność. Nerwy połączyła, "zgapiając" wszystko ze zdrowych tkanek obok. Teraz pobudziła skórę do szybszej regeneracji, zdrowa i elastyczna, a kiedy i jej tkanki były już odbudowane, zajęła się łuskami. I je popędziła impulsami maddary, by szybciej się odbudowały, mocne, twarde, by chroniły smoczycę, jak wcześniej. Kiedy skończyła, upewniła się, że o niczym nie zapomniała, skończyła przesyłać maddarę do ciała pacjentki i puściła jej ramię, które przez cały czas delikatnie trzymała, na tyle tylko, by był kontakt, a w razie poruszenia się małej, nie przerwać go.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-10-26, 12:21   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Samiczka pokiwała główką, pozwalając smoczycy zając się jej ranami. Wzdrygnęła się lekko, czując obca maddarę w swoim ciele, ale leczenie przyniosło jej szybka i wyraźnie widoczna ulgę. Młoda smoczya usmiechneła się ciepło do Mary.
- Dziękuję - powiedziała z uśmiechem, opuszczając jaskinię.
- Poradziłaś sobie bardzo dobrze. Teraz coś trudniejszego, dla nabrania wprawy - powiedziała do smoczycy. Do groty przyszedł kolejny smok. Tym razem o złotych łuskach i oliwkowych oczach, wyraźnie utykający na lewa przednia łapę. Biegło przez nią paskudne, poszarpane nacięcie, od połowy ramienia do łokcia. Rana jątrzyła się, wyraźnie widać było wypływającą ropę spływającą wraz z krwią, skrzepy, jakie utworzyły się w niektórych miejscach. Łapa w okolicach rany była napuchnięta i sprawiała samcowi - bo był to samiec w wieku około dwudziestu księżyców - ból i utrudniała poruszanie się. Na dodatek nierówność pod mięśniami sugerowała na to, że kość ramieniowa pękła i przemieściła się, a jej fragmenty powbijały się w mięśnie. Chociaż nie wyglądało to najlepiej rana kwalifikowała się do miana rany średniej.
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3263
Wysłany: 2017-10-26, 15:26   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna



Mara ucieszyła się ogromnie, że tak dobrze jej poszło z pierwszym przypadkiem, choć z małym potknięciem. Zdawała sobie oczywiście sprawę z tego, że to było ledwie zadrapanie, ale oto właśnie zaczęła prawdziwą praktykę w swoim fachu! A skoro zakończyło się sukcesem, to znaczy, że była właściwym smokiem na właściwym miejscu.
Do groty wszedł kolejny pacjent. Złotołuski samiec wyraźnie utykał na przednią lewą łapę. Przystanął w miarę blisko nich, Kleryczka podeszła więc bliżej niego. Nie był małym, rozwydrzonym pisklęciem, które mogło nie rozumieć, że trzeba poddać się leczeniu, więc nie musiała go uspokajać jak małej, ale na pewno wypadało coś powiedzieć, żeby zaskarbić sobie i jego przychylność.
- Muszę najpierw obejrzeć ranę dokładniej. Nie będę jej na razie dotykać, postaraj się po prostu stać spokojnie. - powiedziała łagodnym tonem, takim samym zresztą, jak wcześniej. Potem przeniosła uważny wzrok na ranną łapę. Wyobrażając sobie złamanie kości poczuła lekkie mrowienie we własnych łapach i we łbie, ale wzięła głębszy oddech i uspokoiła się. To tylko rana, kolejny przypadek, jeden z wielu, który ją czeka. W myślach wymieniła wszystkie dolegliwości, na które obecnie cierpiał smok. Rana była poważniejsza niż poprzednia, ale nie zagrażająca życiu. Ból, krwawienie, ropienie, obrzęk, złamanie, prawdopodobnie też kość uszkodziła mięśnie ramienia. Jakich ziół mogła i powinna użyć?
Odwróciła się w kierunku roślin leczniczych i wyszukała wzrokiem czterech ziół. Szybko rozpoznała babkę lancetowatą, potem macierzankę, dziurawiec i jagody jałowca. Odwróciła się znów do pacjenta i spojrzała w jego ślepia.
- Teraz użyję kilku ziół, ich działanie powinno przynieść Ci ulgę. Stój spokojnie, będę delikatna. Niektóre będziesz musiał zjeść, połknąć, a inne nałożę na ranę. - powiedziała, podkreślając ostatnie zdanie. Potem wzięła jeden kwiat dziurawca, jedną kamienną miseczkę, użyła wody stworzonej z maddary do zagotowania naparu z kwiatu. W międzyczasie podała samcowi dwie jagody jałowca i wzięła miseczkę z naparem do łap. - Połknij te jagody i popij naparem. - Oba te zioła miały zadziałać bezpośrednio na uraz łapy i złamanie, a dziurawiec działał dodatkowo przeciwbólowo. Potem wzięła dwa liście babki lancetowatej (która miała zmniejszyć ból) i jeden listek macierzanki (ponieważ rana ewidentnie nie goiła się), i jak wcześniej przy małej, teraz rozgniotła wszystkie, wyciskając z nich jak najwięcej soku. Sok, póki był świeży, nałożyła na ranę i wystarczyło tylko odczekać 10 minut, aż zacznie swoje działanie. Potem delikatnie obmyła ją letnią wodą.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-10-26, 15:50   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Przyglądała się uważnie poczynaniom Mary, oceniając każdy jej ruch.
- To rana średnia, powinnaś użyć trzech jagód jałowca. Używasz całych gałązek macierzanki z listkami, nie samych listków, na dodatek jedynie jednego. Zioła wybrałaś bardzo dobrze - pochwaliła kleryczke, jednocześnie dając jej znać o drobnych błędach, jakie popełniła i które mogła teraz naprawić, aby reszta ziół zadziałała.
Złotołuski smok ze spokojem przyjął działania smoczycy. Widać było, że ból jest nie do zniesienia, a zakażenie utrudnia mu życia i chciał jak najszybciej się tego pozbyć. nie był tak bojaźliwy jak poprzednia pacjentka, dlatego leczenie póki co przebiegało sprawnie.
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3263
Wysłany: 2017-10-26, 16:46   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna



Słysząc głos mentorki, poprawiała swoje błędy na bieżąco w miarę możliwości. Dodała jeszcze jedną jagodę jałowca i podała ją pacjentowi, by ją zjadł jak poprzednie, zaś nim nałożyła maź na ranę, dołożyła resztę gałązki macierzanki do pozostałych liści, które miażdżyła. Poza tym wszystko przebiegło, jak miało, no i dostała pochwałę. Teraz czas na maddarę, czyli trudniejszą część.
- Pierwsza część za nami, zioła już zaczęły swoje działanie. Teraz muszę zregenerować Twoje tkanki, między innymi złamaną kość, przy pomocy swojej maddary. Dotknę Cię, przygotuj się więc na przepływ obcej maddary w swoim ciele. To nie powinno boleć, jeśli już, to będzie to tylko krótka chwila. - zapewniła go, po czym, kiedy jej na to pozwolił, dotknęła jego niezranionej, prawej łapy delikatnie, acz pewnie.
Przesłała impuls maddary i pokierowała go do lewej przedniej łapy. Pozbyła się z krwiobiegu wszelkich zanieczyszczeń. Wyczuwała teraz doskonale złamanie z przemieszczeniem, które jeszcze uszkodziło mięśnie w ramieniu. Od tego musiała zacząć. Przemieściła kość tak, by tworzyła prostą linię, jak przed złamaniem, wzorując się na zdrowej kości ramiennej z prawej łapy. Potem pobudziła tkankę kostną do szybszego zrostu. Kiedy kość ramienia była już w jednej części, zrośnięta, zajęła się regeneracją tkanki mięśniowej. Mięśnie były przerwane, trochę poszarpane przez ostrą kość. Pobudziła tkanki do zrostu, podobnie jak wszystkie naczynia krwionośne i nerwy - tak w kościach, jak i mięśniach. Mięśniom nadała gładki, elastyczny i wytrzymały charakter. Naczynia krwionośne miały być drożne, poprawnie zrośnięte, a nerwy zregenerowane. Teraz mogła przejść do części rany bliższej skóry. Pozbyła się stamtąd ropy, skrzepów, jeśli jeszcze jakieś były po obmyciu letnią wodą, resztek krwi. Kiedy rana była całkowicie czysta, pobudziła najpierw głębsze warstwy skóry do odbudowania, a potem naskórek, także w skórze łącząc zerwane naczynia krwionośne i unerwienie. Skóra była elastyczna, gładka, nawodniona, a obrzęk ustąpił. W końcu mogła przejść do łusek. Pobudziła je do wzrostu, nadając im odpowiednią wytrzymałość, grubość, twardość. W końcu skończyła przelewać maddarę do ciała samca, puściła jego łapę i łypnęła na nauczycielkę, będąc już, szczerze mówiąc, odrobinę zmęczoną używaniem magii tak długo.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-10-26, 17:23   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Iluzja smoka rozwiała się po tym, jak smoczyca zajęła się jego raną. Zanim rozwiała się całkowicie, mara mogła wyraźnie dostrzec, że zrobiła wszystko, jak należy. Obrzęk zniknął, podobnie jak ból w oczach samca. Rana pokryła się zdrową tkanką skórna, którą następnie przykryły zdrowe łuski. Smok stanął pewnie na łapę, nie czując bólu. ostatnim, co zobaczyła było jego krótkie skinięcie głową w geście podziękowania.
- Podstawy masz już opanowane. Oczywiście każda rana wymaga indywidualnego podejścia. Gdy masz do czynienia z więcej niż jedną raną powinnaś skupić się na tej najcięższej, na pozostałe używając minimalnej ilości potrzebnych do nich ziół. Pamiętaj o tym, żeby nie przedawkować żadnego z nich - powiedziała do smoczycy. W końcu chmiel mógł zabić, a dziurawiec pozbawić łusek.


//raport Leczenie I
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3263
Wysłany: 2017-11-07, 13:47   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna



Samiczka pokiwała łbem i odetchnęła z ulgą. Nauczyła się podstaw uzdrawiania! Pewnie minie jeszcze dużo czasu, nim przyjdzie do niej pierwszy pacjent, ale do tego czasu za to opanuje do perfekcji teorię. Później zajmie się doskonaleniem praktyki.
Skinęła łbem Zarazie, mentorce i nauczycielce. Miała wobec niej dług wdzięczności.
- Dziękuję. To wszystko jest dość skomplikowane, ale zapamiętałam wszystko, o czym dziś mówiłaś. - powiedziała spokojnym tonem, bez śladu zawahania. Liczyła, że to jeszcze nie koniec nauki - Mara musiała opanować znacznie więcej umiejętności i w lepszym stopniu, żeby być dobrą Uzdrowicielką. Nie wiedziała jednak, czy to nie będzie zbyt wiele na jedno spotkanie, Zaraza mogła mieć też przecież inne, własne zajęcia. I tak już bardzo jej pomogła i mogła uznać, że nauczyła jej podstaw i wystarczy.
- Miałabyś jeszcze troszke czasu dla mnie? Pomyślałam o polepszeniu władania maddarą. - zagadnęła grzecznie.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-11-07, 14:09   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Skinęła krótko głową, uśmiechając się lekko do Mary.
- Praktyka jest lepsza niż nauka teoretyczna. Wkrótce sama się przekonasz, że nauka uzdrowiciela nigdy się nie kończy. Spotkasz na swojej drodze przypadki, które mogą okazać się prawdziwym wyzwaniem - powiedziała do samiczki ciepłym, kojącym głosem. Nie zamierzała jej przestraszyć, ale wodna musi mieć świadomość, ze zdecydowała się na bardzo trudną i wymagającą drogę.
- Możemy skupić się teraz na magii. Wydaje się być prostsza niż cały etap leczenia, ale wymaga jednakowego skupienia. Spróbuj stworzyć na początku iluzje smoka. Obojętnie jakiego. może to być ktoś, kogo znasz lub zupełnie nieistniejący osobnik - powiedziała do smoczycy. Była ciekawa, jak poradzi sobie z tym zadaniem. Wbrew pozorom nie było ono wcale tak łatwe. iluzje nie były zbyt przydatne w walce, ale dla Uzdrowiciela okazywały się być naprawdę pomocne. Zwłaszcza wtedy, gdy musiał uczyć się sam - lub przekazywać swoja wiedze komuś innemu.
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3263
Wysłany: 2017-11-08, 13:35   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna



Mara już teraz zdawała sobie sprawę z tego, jak wiele czynników musiał wziąć pod uwagę uzdrowiciel podczas leczenia. Tak, to nie bylo byle jakie, proste zajecie. Ale ona da radę.
Iluzja smoka? Zalezy jak sie do tego podejdzie, mogła być prosta, ale i skomplikowana. Najpierw smoczyca oczyscila umysł ze wszystkich myśli. Odetchnęła głęboko i skupiła się na wyobrażeniu. Oczami wyobraźni widziała Matkę. Górska smoczyca, o luskach w kolorze smoły. Potężnie zbudowana, o drapieżnym spojrzeniu pomarańczowo ognistych ślepi, stojąca na czterech łapach. Skrzydła zwisaly po bokach, ogon unosił się nieco nad ziemią. Twór miał być trochę mniejszy od Przeklętej. Grube, lśniące rogowe łuski. Unosił sie od niej zapach dwunogów i ich miasta, który Mara pamiętała z dzieciństwa. Twór miał "oddychać " - klatka piersiowa miała sie delikatnie poruszać, opadać i poszerzać się. Twór poza tym poruszał tylko slepiami patrząc raz na Uzdrowicielkę, raz na Marę. Kleryczka stała teraz prawym bokiem do mentorki, a twór miał pojawić się ogon przed Przeklętą. Iluzja miała być póki co w miarę prosta. Smoczyca tchnęła maddarę w wyobrażenie.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-11-09, 13:08   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Smoczyca podeszła do stworzonej przez Mare iluzji, przyglądając się jej uważnie.
- Twoja iluzja nie rzuca cienia. Nie uwzględniasz również tego, jak światło pada na jej łuski i odbija się od nich. Chociaż porusza klatka piersiowa nie widać, aby nozdrza wciągały powietrze. oczy również powinny coś wyrażać, nie tylko patrzeć. Mówi się, że można w nich zobaczyć wnętrze smoka... Pokaz mi je - powiedziała do smoczycy. Na razie skupiła się na bodźcach wzrokowych. Tych najprostszych, bo iluzja jeszcze się nie ruszała, z wyjątkiem oczu i klatki piersiowej. Oczywiście potem skupia się na czymś innym.
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3263
Wysłany: 2017-11-13, 17:15   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna


Przeklęta kiwnęła łbem. Jej twór był niedopracowany, ale teraz mogła to poprawić.
Światło padało od wejścia groty, więc, uwzględniając to i bazując też trochę na swoim własnym cieniu, wyobraziła sobie cień iluzji padający na skały. Równie ciemny, co jej własny, odpowiedniej wielkości do wielkości tworu i z wydłużeniami, które powodował kąt padania światła. Czarne łuski smoczycy odbijały teraz to samo światło, a że były lśniące i zdrowe, wyglądały niemalże jakby błyszczały - gdyby nie to, że były kompletnie czarne. Nozdrza miały zacząć poruszać się współmiernie do ruchów klatki piersiowej. Rozszerzenie nozdrzy, jednocześnie powiększenie klatki piersiowej. Wydech, czyli mniejsze nozdrza, jakby luźniejsze, zaś klatka powoli opadała. Wydech był wyraźniejszy, miał wyrażać to samo, co za chwilę ślepia iluzji smoka. Czuć było przy wydechu cieplejszy podmuch wydychanego powietrza. Ślepia... Mara przypomniała sobie ślepia Matki. Wyrażały tak wiele... ale czy powinna nadawać im ten ton, który pamiętała? Nie to, żeby przejmowała się Zarazą. Nie będzie jej oceniać. Nie wiedziała nawet, kim była jej iluzja. Mara mogła stworzyć szczęśliwy obraz smoczycy, ale wydawałby jej się on sztuczny, skoro nigdy takiej jej nie widziała. Nadała więc ślepiom głębię, smutek, żal, który pamiętała doskonale z dzieciństwa. Powieki miały nieco opaść, jakby smoczyca była zmęczona, znużona, wyczerpana. Leniwie poruszały się już nie tylko między dwoma smoczycami, ale także omiatały całą grotę, każdą skałę, wejście do jaskini. Tak, teraz iluzja mogła wyglądać znacznie bardziej realistycznie. Przeklęta tchnęła odpowiednią ilość maddary, wydobywając ją ze swojego źródła i kierując do istniejącego już tworu.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-11-15, 16:45   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Tak teraz iluzja wyglądała zdecydowanie na bardziej żywą - o ile można było użyć tego określenia względem iluzji. Wiadomo było przecież, że przy pomocy magii nie można było stworzyć życia, jedynie jego złudzenie, które rozwiewało się tak szybko, jak smok tracił skupienie, a zatem i zdolność do używania swojej maddary.
Bezskrzydła obeszła samice ze wszystkich stron, dokładnie się jej przyglądając. Potem wyciągnęła w kierunku jej lewego boku łapę... A ta po prostu przeszła przez nią na wylot. Zaraza spojrzała w kierunku Mary.
- Co ze zmysłem dotyku? Smaku nie będę sprawdzać, ale dotyk jest dość ważny - stwierdziła. Co jak co, ale nie była na tyle zdesperowana czy Cofnijcie się, będę się ciąć gofrem!, aby sprawdzać, jak smakuje iluzja smoczego ciała.
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3263
Wysłany: 2017-11-15, 19:47   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna



Przeklęta kiwnęła łbem. Iluzja coraz to bardziej komplikowała się i wymagała większego skupienia i zużycia maddary, ale jak dotąd świetnie sobie radziła, a przynajmniej na tyle dobrze, że twór nie znikał. Magia pozostawała widoczna, chociaż nie była idealna i mentorka co rusz znajdywała niedociągnięcia.
Kleryczka wyobraziła sobie, że iluzja smoczycy ma mieć chłodne i gładkie łuski przy dotyku. Miały tworzyć pokrywę, a nie być tylko obrazem, przez który można było przeniknąć. Łuski miały być także twarde i wytrzymałe, oczywiście na całej powierzchni ciała smoczycy. Błony skrzydeł miały być wytrzymałe, choć elastyczne. Ślepia lekko wilgotne, tak, jak żywe i nawilżane łzami. Nie śnieżnobiałe, ostre zęby i większe kły, twarde i gładkie, delikatnie połyskujące. Pazury w przednich i tylnych łapach miały być twarde, zakończone ostro, nieco jaśniejsze od czerni łusek. Przeklęta przelała maddarę w to wyobrażenie i sprawiła, że stało się widoczne w iluzji także dla Zarazy, i czekała na kolejną ocenę.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2016).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!


Wymiana bannerami: KLIK!


KrĂłl Lew
SnM
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 12