FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Grota za wodospadem
Autor Wiadomość
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-11-17, 10:32   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Ponownie dotknęła iluzji. Tym razem jej łapa natrafiła na twardy mur z zimnych, chłodnych łusek. Wydawać się mogło, ze wszystko jest w porządku, ale była jeszcze jedna rzecz, o której zapomniała Kleryczka Wody.
- Czuję, jakbym dotykała skały, nie ciała żywego smoka. Czy jeśli naciśniesz na własne ciało poczujesz jedynie twardy mur z zimnych łusek? I nic pod spodem? Ciało smoka nie jest twarde jak kamień. Stawia opór, ale mięśnie pod spodem zachowują sprężystość. Ciało wydziela również ciepło, które jest wyczuwalne przy dotknięciu - powiedziała, zabierając łapę i czekając na kolejne poprawki wprowadzone przez Marę. Jeszcze tylko trochę, a jej iluzja nabierze pełnej=go kształtu "prawdziwej" iluzji.
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3270
Wysłany: 2017-11-17, 14:51   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna


Kleryczka wstrzymała na moment powietrze. Spojrzała na swoją iluzję tęsknie, omiotła ją wzrokiem. Wyobraziła sobie, że przy dotyku czuć jednak ciepło, takie samo, jak jej własne, takie, jakie wytwarza każdy żywy organizm. Łuski mogły być delikatnie chłodniejsze, ale ogólnie od smoczycy miało bić delikatne ciepło. Poza tym, przy nacisku któregokolwiek miejsca miało się ono nieco uginać. W różnych miejscach różnie. Wiadomo, łuski tak samo chroniły każde miejsce, ale niektóre z nich były bardziej wrażliwe. Co prawda Mara nie sądziła, by Zaraza teraz macała iluzję po każdym miejscu ciała, ale smoczyca chciała, by wszystko było naprawdę jak najbardziej realne. Tak więc na przykład sam grzbiet był nieco mniej "sprężysty", niż słabizna brzucha. Mięśnie na udach były mocne i rozbudowane, więc były także twardsze i mniej elastyczne, niż na przykład delikatna pachwina czy szyja. Kleryczka przelała maddarę w to wyobrażenie i czekała na werdykt mentorki.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-11-17, 15:42   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Uśmiechnęła się lekko. Owszem, nie macała całej iluzji, ale przesunęła łapą po jej szyi i grzbiecie. Zadowolona z poczynań uczennicy spojrzała z aprobata w jej stronę.
- Dobrze. Potrafisz już stworzyć iluzję zbliżona do prawdziwego życia. Pamiętaj, że każde stworzenie, roślina czy rzecz nieożywiona ma własny charakter, więc potrzebne będą inne właściwości, charakterystyczne dla danej rzeczy. Ogień nie może być zimny, bo nie będzie wtedy ogniem. Woda nie może być sucha, bo nie będzie wodą. W takich przypadkach maddara po prostu cie zawiedzie i nic nie stworzysz - powiedziała,spoglądając z namysłem na Mare i iluzje. Zastanawiała się, kim dla młodej samiczki była stworzona przez nią smoczyca. Ona sama uczyła się na iluzji swojej mamy, więc możliwe, że Mara zrobiła to samo.
- Teraz wpraw ją w ruch. Zdecyduj sama, co powinna zrobić twoja iluzja - poleciła młodej samicy. oczywiście powinna pamiętać o właściwościach, jakie nadała swojemu tworowi.
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
Ostatnio zmieniony przez Morowa Zaraza 2017-11-17, 15:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3270
Wysłany: 2017-11-17, 16:39   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna


O tak, lubiła dostawać pochwały. Kto nie lubił? Dobrze jej szło, maddara poddawała się jej woli, póki co wszystko było prawie idealnie. No bo mogłaby od razu zrobić idealną iluzję, ale czego wtedy miałaby się uczyć?
Pokiwała łbem na znak zrozumienia słów Uzdrowicielki Ognia. Trzeba było pamiętać o naprawdę wielu szczegółach w trakcie tworzenia magicznych tworów, czemu by nie służyły. Domyślała się, że jej, jako przyszłej Uzdrowicielce, znacznie łatwiej będzie o skupienie do odbudowy i regeneracji rannych i chorych. Taki Czarodziej na przykład miał wiele gorzej. Mimo bólu, krwawienia, presji czasu, musiał utrzymać skupienie, zadbać o każdy szczegół i zaatakować lub obronić się.
Wyobraziła sobie, że smoczyca wzbija się w powietrze. Najpierw ugięła wszystkie łapy, po czym wyprostowała je gwałtownie, jednocześnie machnęła potężnymi skrzydłami raz, drugi i kolejne, by wznieść się na tyle, że zwisająca końcówka jej ogona była na linii łba Zarazy. Iluzja smoczycy była w prawie pionowej pozycji, łapy miała nieco podkurczone przy brzuchu i klatce piersiowej, Skrzydła wyglądały na mocno zbudowane, szczególnie mięśnie przy skrzydłach. Błony napinały się, wypychając powietrze w dół, tak, że Kleryczka i jej mentorka czuły podmuchy powietrza wraz z wonią, którą nadała Przeklęta iluzji. Przy każdym machnięciu skrzydeł w dół, sylwetka i każda kończyna wraz z ogonem miał sprawiać wrażenie, jakby grawitacja naprawdę na magię działała. Opadała w dół i unosiła się, ogon kołysał się delikatnie, łapy minimalnie rozluźniały i spinały "mięśnie". Tak, to chyba będzie wystarczająco realistyczne? Oby. Iluzja miała zachować oczywiście wszystkie poprzednie cechy i ulepszenia. Przeklęta przelała maddarę w twór.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-11-18, 12:20   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Oj, Mara jeszcze się zdziwi. uzdrowiciel musi być skupiony cały czas podczas trwania leczenia, nie tylko gdy używa magii. W końcu nakładanie opatrunków również wymaga skupienia, a do tego precyzji.
Zachowanie iluzji było naturalne. Zaraza obserwowała prace jej mięśni, poruszanie się ciała. Sama nie posiadała skrzydeł i nie rozumiała potrzeby czy chęci lotu, ale najwidoczniej dla większości smoków to właśnie latanie było ważne, skoro właśnie na locie miał polegać ruch iluzji stworzonej przez Kleryczkę Wody.
- W porządku. Teraz niech wyda z siebie dźwięk, nie zaprzestając dotychczasowego ruchu. niech ryknie - powiedziała do Mary, nie spuszczając oczu z iluzji. Chwila dekoncentracji i zacznie się rozmywać lub zmieniać swoje własciwości. W najgorszym przypadku zniknie.
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3270
Wysłany: 2017-11-18, 13:53   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna


Mara zachowywała najwyższe skupienie, szczególnie teraz, kiedy iluzja musiała mieć tak wiele właściwości. Realizm, ruch, a teraz dźwięk. Dobrze. Pamiętając o wszystkim, co wcześniej stworzyła, łącznie z ruchem, czyli utrzymywaniu się w powietrzu magicznej smoczycy, Kleryczka wyobraziła sobie, jak jej twór prostuje szyję, łeb kieruje w górę, najpierw widocznie nabiera powietrza, tak, że klatka piersiowa się powiększa. Dopiero potem spina mięśnie powyżej brzucha, przeponę, a z gardzieli smoczycy wydobywa się głośny, potężny, chrapliwy ryk. Smutny, taki sam, jaki (jako jedyny) słyszała od matki. Dokładnie w chwili jej śmierci. Nie na tamtym wydarzeniu się skupiała, a na tym, by ryk był jak najbardziej realistyczny. W momencie ryku, klatka piersiowa jakby pomniejszyła się, tak, jakby smoczyca wypuszczała faktycznie powietrze rycząc. Dźwięk rozniósł się po jaskinii i odbijał echem od skalnych ścian. Kleryczka nie zapomniała na koniec o przelaniu maddary w wyobrażenie, posyłając ją cienką strugą do iluzji.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-11-21, 09:21   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Pokiwała głową, gdy iluzja zaryczała. Wciąż nie wnikała, kim była stworzona przez Marę smoczyca i nie zamierzała tego robić.
- Ostatnia sprawa, zapach. Twoja iluzja go posiada, jednak co z jej oddechem? Nie możemy się oszukiwać, większości z nas nie pachnie z pysków różami. Gdy twoja iluzja ryczała nie czułam jej oddechu - powiedziała, spoglądając na Marę z pewnym rozbawieniem. Cóż, idealizowanie siebie czy innych było miłe, ale tu musiała stworzyć jak najbardziej rzeczywista iluzję. Oczywiście oddech smoczyc mógł pachnieć czymkolwiek, gdy ryczała.
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3270
Wysłany: 2017-11-21, 09:28   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna


Mara uśmiechnęła się. Tak, nie pomyślała o tym wcześniej, ale sama nigdy nie zwracała uwagi na czyjś zapach z pyska. Czy też raczej nie mała okazji. Wyobraziła sobie, że iluzji smoczycy przy każdym wydechu nie tylko czuć delikatny, cieplejsze podmuch powietrza, ale niosło ono za sobą zapach świeżego mięsa i krwi, co mogło by świadczyć o jakimś niedawnym posiłku. Wzorowała się tu wonią własnego ostatniego posiłku. Smoczyca miała ryknac raz jeszcze, tym razem ciszej, ponownie spinajac najpierw mięśnie i nabierajac powietrza, dopiero potem ryczac, a Zaraza mogła tym razem poczuc podmuch cieplejszego powietrza i zapachu z pyska iluzji. Przeklęta przelała kolejną dawkę maddary w twór.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-11-21, 10:12   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Tym razem wszystko poszło tak, jak należy. Ognista uśmiechnęła się do młodej smoczycy Wody.
- Możesz pozwolić jej zniknąć. Powiedz, czy twój Przywódca wyznaczył ci już jakiś test na dorosłą rangę? - Zapytała, spoglądając z aprobatą na Przeklętą Łuskę. Woda niedługo będzie miała kolejną dobrą Uzdrowicielkę.
- Czy chciałabyś alej szkolić swoją umiejętność władania maddarą, czy może wolisz podszkolić teraz swoje umiejętności leczenia? - Zapytała jeszcze.


//Raport MP II
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3270
Wysłany: 2017-11-21, 10:24   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna


Kleryczka uśmiechnęła się szerzej, jeszcze chwilę tęsknie spojrzała w ślepia magicznej smoczycy i pozwoliła maddarze się ulotnic. Odetchnęla cicho, przeniosła wzroktym razem na swoją mentorkę.
- Jeszcze nie otrzymałam żadnego zadania. Udam się do przywódcy i zapytam. Przywództwo zmieniło się w Wodzie w ostatnim czasie i wstyd się przyznać, ale niezbyt znam obecnego. - powiedziała jak zwykle łagodnym tonem, czysto informacyjnie. Dobrze, że Zaraza jej o tym przypomniała, bedzie faktycznie musiała zapytać o test.
- Chciałabym poćwiczyć teraz umiejętność leczenia. - poprosiła. Cieszyła się, że właśnie Zaraza była jej mentorką. Nauki szły niemal błyskawicznie, były przyjemne i Mara wiele z nich wyciągała .
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-11-21, 18:10   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Popatrzyła na Mare w zamyśleniu, ale z wyraźną sympatią. Zdążyła polubić tą młodą samiczkę, była naprawdę rozgarnięta i przykładała się do tego, co robiła.
- Gdyby to ode mnie zależało twoim testem byłoby uleczenie rany ciężkiej. Możesz o tym wspomnieć swojemu Przywódcy - puściła Marze oko. Cóż, nie śledziła zmian Przywództwa w stadzie Wody. W zasadzie w żadnym stadzie, oczywiście z wyjątkiem ognia.
- Chcesz zacząć od o leczenia chorób czy może bardziej skomplikowanych ran? To znaczy o sytuacjach, w których smok ma więcej niż jedną ranę? - Zapytała. Obie rzeczy muszą przerobić, ale to mara decydowała, od czego chciałaby zacząć.
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3270
Wysłany: 2017-11-21, 22:56   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna


Pysk Kleryczki rozświetlił szeroki uśmiech. Chciała zapytać, jaki mentorka test musiała przejść, żeby otrzymać miano Uzdrowicielki, ale ugryzła się w język. Kiedyś pochwali jej się zaliczonym zadaniem i może będzie okazja uciąć sobie taką luźną pogawędkę.
- Nie omieszkam mu wspomnieć o tej sugestii. - wyszczerzyła zęby, po czym zastanowiła się, nim odpowiedziała na pytanie. Rany wstępnie już omówiły, miała o tym jakieś pojęcie, natomiast o chorobach wiedziała znacznie mniej i pewnie mniej pewnie czułaby się, gdyby miała kogoś uleczyć. Tak, wolała od tego jednak zacząć, niż skomplikowane rany.
- Wolałabym zacząć od chorób. - powiedziała tylko, nie musiała tłumaczyć dlaczego. I tak przerobią wszystko, a skoro Zaraza dała jej wybór, to Mara po prostu wybrała.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-11-23, 13:13   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Uśmiechnęła się lekko do Mary. Zatem choroby, tak podejrzewała.
- Zacznijmy od teorii. Choroby można podzielić na spontaniczne oraz powikłania. Zaczniemy od tych pierwszych, czyli chorób spontanicznych. Występują w zasadzie same z siebie, powodowane przez różne drobnoustroje. Zaliczamy do nich czarny kaszel, zapalenie gardła, grzybica łusek, zapalenie rogówki i ból głowy.
Czarny kaszel objawia się po prostu uporczywym kaszlem u smoka, możliwe także podwyższenie temperatury ciała, łatwe męczenie się, przy kolejnych stadiach krew w ślinie, ból w klatce piersiowej, trudności z zasypianiem. Jeśli się go nie uleczy to rozwija się w zapalenie płuc i Czarcią Grypę. Smok nie może ziać ogniem przy tych dwóch pierwszych, ostatnie stadium natomiast może skończyć się śmiercią. Zioła jakie mogą pomóc w leczeniu to lubczyk na infekcje i lulek czarny na wzmocnienie organizmu.
Zapalenie gardła jego objawy to silny ból gardła, krew w ślinie, chrypka, trudności i ból przy mówieniu, przy kolejnych stadiach trudności z przełykaniem, problemy z trawieniem, ból w okolicach gruczołów. Ma drugie stadium jakim jest zapalenie gruczołów. Tutaj smok też nie może ziać. Zioła to jak zawsze lubczyk na infekcję oraz orzech włoski który wspomaga odkrztuszanie i oczyszcza drogi oddechowe.
Grzybica łusek albo futra to nic innego jak mocno swędzące łuski lub futro, zaczynają one wypadać, w późniejszych etapach odsłoniona zostaje podrażniona skóra, tworzą się bąble, skóra się łuszczy... Drugie stadium choroby to jątrzenie skóry. Smok nie może latać ani pływać. Zioła których się używa to lawenda która znacznie łagodzi objawy i macierzanka na złagodzenie zakażenia
- wymieniła i pokrótce omówiła choroby, jak również poszczególne ich stadia oraz zioła, których najczęściej używa się przy leczeniu.
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Przeklęta Łuska 
Kleryk Wody



Stado: Wody
Rasa: Górski
Księżyce: 27
Płeć: Samica
Mistrz: Morowa Zaraza
Partner: Gotowa do pokochania!
Dołączyła: 23 Cze 2015
Posty: 3270
Wysłany: 2017-11-23, 13:30   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 2| A: 1
   U: B,S,L,Pł,A,O,MA,MO,Skr,Śl,Kż: 1| MP,W,Lecz: 2
   Atuty: Ostry węch, Kruszyna


Przeklęta słuchała z zapałem wykładu o smoczych chorobach. Nauka leczenia była najlepsza, lepsza od wszystkich innych, choć była naprawdę niełatwa. Kleryczka starała się zapamiętać wszystko, od początkowych i późniejszych stadiów chorób, po konkretne zioła, które działały łagodząco i leczniczo. Nie było w zapamiętaniu tych wiadomości nic trudnego, wiec kiedy Zaraza zamilkła, Mara pokiwała łbem z uśmiechem, który właściwie nie znikał z jej pyska. Była gotowa przejść dalej.
_________________
Chodź, dziecino, chodź...
Otrzymasz dar...


Atuty:
I. ostry węch - wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle (węch [zdobycz i zioła]) mają dodatkową kość.
II. kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4.


Posiadane:
- Fabularne: -
- Mechaniczne:
żeton brązowy (21.04.16), żeton brązowy (18.06.16), żeton brązowy (28.11.16), żeton brązowy (6.05.17)

Ojojam każde kuku!

#0099FF
 
 
Morowa Zaraza 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Rasa: Skrajny
Księżyce: 43
Płeć: Samica
Partner: Słoneczny Kolec
Dołączyła: 19 Sty 2017
Posty: 763
Wysłany: 2017-11-24, 16:08   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 3| P: 2| A: 1
   U: Kż,Śl,B,S,Pł,A,O,MA,MO,Skr:1| W,Lecz:2| MP:3
   Atuty: Szczęściarz; Kruszyna; Konsyliarz; Wybraniec Bogów


Skoro mara nie miała żadnych pytań, Zaraza od razu przeszła do kolejnych chorób.
- Zapalenie rogówki z czego jej drugie stadium to jaskra. Objawy to ból i pieczenie oczu, pogarszająca się zdolność widzenia, trudności z dostosowaniem się do zmiennych warunków oświetlenia, przy jaskrze ból głowy pojawia się szczególnie w okolicach oczu, występuje opuchlizna powiek. Zioła jakich należy użyć to ostróżeczka polna, pozwala przegnać zakażenie i żywokost, który regeneruje wzrok.
Ból głowy i jego drugie stadoum to migrena. Objawy to oczywiście silny ból głowy, trudności ze skupieniem się, a w kolejnym stadium zawroty głowy. Czasami występuje nawet utrata przytomności, a smok nie może używać magii. Zioła jakich należy użyć to chmiel, który zmniejsza ciśnienie krwi i nawłoć pospolita jako lek przeciwbólowy
- powiedziała smoczycy wody. Cóż, tyle samej teorii chorób spontanicznych. Czas sprawdzić, czy rzeczywiście słuchała.
- Z jaka choroba masz do czynienia w przypadku, gdy twój pacjent ma problemy z trawieniem, a w jego ślinie pojawia się krew? Jakich ziół użyjesz, aby mu pomóc? - Zapytała. Nie byøo to trudne pytanie, jeśli Mara słuchała - a Peste nie wątpiła, że tak właśnie było.
_________________
Obojętność jest największą ZARAZĄ naszych czasów.

POSIADANE:
* Pożywienie - 17/4 mięsa, 1/4 owoców
* Kamienie - 2x opal, rubin, topaz, szmaragd
* Inne -


ATUTY:
* Szczęściarz *
- W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
* Kruszyna *
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.
* Konsyliarz *
- Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran.
* Wybraniec bogów *
- Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia.

Silje
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 0| P: 1| A: 1
A,O: 1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2016).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!


Wymiana bannerami: KLIK!


KrĂłl Lew
SnM
Strona wygenerowana w 0,33 sekundy. Zapytań do SQL: 12