Mieć władzę nad mocami innych i być na nie odpornym, to marzenie każdego wojownika!
Zapuścić się tam gdzie smocza łapa nie postała czy osiągnąć oświecenie?
_________________ Nie możesz mieć tego czego pragniesz, ale możesz mieć mnie. Szczęściarz Czasem wydaje mi się że ktoś nade mną czuwa
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Ostatnie użycie: - Niezdarny Wojownik Nie można być dobrym we wszystkim...
Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Atut uniemożliwia zostanie wojownikiem i łowcą.
Atuty:
I: Mocarny
II: Szczęściarz - W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie.
III:
IV:
Jednym smokiem, łatwiej będzie pokonać jak się trafi jakiś słaby xP
Odejść z tego świata w sposób epicki, czy żyć i umierać jak każdy ?
_________________
Zwinna
Jednorazowo +1 do Zręczności
Chytry Przeciwnik
W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST Następne użycie na polowaniu 19 maja.
Poszukiwacz
Raz na dwa tygodnie smok znajduje na polowaniu klejnot, niezależnie od tego czy go szuka. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Następne użycie na polowaniu 11 maja.
Znawca Terenów
Raz na dwa tygodnie smok napotyka na polowaniu/wyprawie dodatkową zdobycz (dającą 4/4 mięsa), kamień czy dorodne zioło (w zależności od tego czego akurat szukał) Następne użycie na polowaniu 11 maja.
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia) Następne użycie na polowaniu 19 maja.
Odejść z tego świata w sposób epicki oczywiście c:
Założyć Stado za barierą, czy pod barierą?
_________________
A T U T Y ~Inteligentna~ Jednorazowo +1 do Inteligencji ~Pamięć Przodkiń~ Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie) ~Mistyczka~ Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
S H A N N O N Karta Postaci, Wygląd, Kolorek: #aab5c0 S: 1| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 1
A: 3| O: 3| Śl: 2| Skr: 1| Kż: 1
2. Szczęściarz
W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie.
Oba! Chociaż mięso lepsze, zyskuje cudną słodycz♥
Szukać zemsty za śmierć ojca (heh) czy stwierdzić, że po obu stronach miało miejsce już wystarczająco śmierci i pracować nad relacją międzstadną, by zapobiec kolejnym wojną?
2. Szczęściarz
W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie.
Na polu bitwy najlepiej, ale skoro trzeba wybrać.. To z pragnienia - to szybsza śmierć.
Po śmierci zostać reinkarnacją która nie pamięta poprzedniego życia a jedynie ma jakieś takie małe przebłyski co jakiś czas, czy zostać uwięzionym/ą w ciele innego smoka i mieć świadomość wszystkiego co się dzieje wokół, ale nie móc nic zrobić prócz ewentualnego gadania to tegoż smoka?
_________________
A T U T Y ~Inteligentna~ Jednorazowo +1 do Inteligencji ~Pamięć Przodkiń~ Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie) ~Mistyczka~ Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
S H A N N O N Karta Postaci, Wygląd, Kolorek: #aab5c0 S: 1| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 1
A: 3| O: 3| Śl: 2| Skr: 1| Kż: 1
Po śmierci zostać reinkarnacją która nie pamięta poprzedniego życia a jedynie ma jakieś takie małe przebłyski co jakiś czas, czy zostać uwięzionym/ą w ciele innego smoka i mieć świadomość wszystkiego co się dzieje wokół, ale nie móc nic zrobić prócz ewentualnego gadania to tegoż smoka?
Oho! Druga opcja mi się bardzo podoba Chyba już wiem jaka będzie moja postać Dziękuję ślicznie
Wolisz spędzić czas w towarzystwie Bez Imiennego, czy Martwego Kolca?
Poświęcić jednego smoka którego się kocha czy sto sobie nieznanych?
_________________ Nie możesz mieć tego czego pragniesz, ale możesz mieć mnie. Szczęściarz Czasem wydaje mi się że ktoś nade mną czuwa
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Ostatnie użycie: - Niezdarny Wojownik Nie można być dobrym we wszystkim...
Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Atut uniemożliwia zostanie wojownikiem i łowcą.
- Sto sobie nie znanych, i tak nie mam za wiele tych których kocham...
Po tym jak zostaniesz okrutnie zraniony przez osobę której się otworzyłeś będziesz dalej szukać bliskiej osoby czy zamkniesz się aby nikt cię już nie skrzywdził?
_________________
A T U T Y: II.Pamięć Przodków - Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi. III. Tropiciel - Raz na dwa tygodnie smok znajduje na polowaniu zwierzę dające 4/4 mięsa, niezależnie od tego czy go szuka. (8.10)
Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. IV.Znawca Terenów - Raz na dwa tygodnie smok napotyka na polowaniu zdobycz [4/4], kamień (13.09).
IV. Wybraniec Bogów - dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, czy polowanie(raz na 2 tygodnie) P O S I A D A N E:
1X Żeton Złoty, 1X Żeton Srebrny, 2X Żeton Brązowy
Osiągnąć wiele ale żyć na szczycie w samotności czy być zwyczajnym ale szczęśliwym i lubianym smokiem?
_________________ Nie możesz mieć tego czego pragniesz, ale możesz mieć mnie. Szczęściarz Czasem wydaje mi się że ktoś nade mną czuwa
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Ostatnie użycie: - Niezdarny Wojownik Nie można być dobrym we wszystkim...
Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Atut uniemożliwia zostanie wojownikiem i łowcą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum