FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Memownia SWS
Autor Wiadomość
Efemeryczny Kolec
Gracz
Goniący za zjawami



Płeć: Samiec
Księżyce: 22
Rasa: Bagienny
Opiekun: Matka zza bariery *
Mistrz: Stłuczona Klepsydra
Partner: Kto wie, kto wie...
Wiek: 20
Dołączył: 11 Paź 2016
Posty: 362
Wysłany: 2018-01-17, 21:37   
   A: S: 1| W: 1| Z: 1| I: 3| P: 2| A: 1
   U: B, L, P, A, O, MP, MA, MO, Kż, Skr, Śl, W, M: 1
   Atuty: Szczęściarz; Niezdarny wojownik;


Kiedy userzy wracają z nieobecności:
https://youtu.be/hQo1HIcSVtg
_________________

Nie możesz mieć tego czego pragniesz, ale możesz mieć mnie.



Szczęściarz
Czasem wydaje mi się że ktoś nade mną czuwa
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.

Ostatnie użycie: -

Niezdarny Wojownik
Nie można być dobrym we wszystkim...
Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Atut uniemożliwia zostanie wojownikiem i łowcą.

Atut pasywny.
-----
Głos dorosłego

Avek wykonany przez Szydercze Licho. Dziękuję.
 
 
Brzytwoskrzydły 
Czarodziej Ognia
szoruję usta mydłem



Stado: Ognia
Płeć: Samiec
Księżyce: 48
Rasa: Zwyczajny
Wiek: 21
Dołączyła: 05 Cze 2017
Posty: 357
Wysłany: 2018-02-16, 16:37   
   A: S: 3| W: 4| Z: 1| I: 4| P: 1| A: 1
   U: B,S,L,W,Skr,Śl,A,O,MO: 1| MP,MA: 2
   Atuty: Wytrzymały; Chytry Przeciwnik, Twardy jak diament, Wybraniec Bogów


Cała prawda o Kozie
_________________
Spalili mi łeb
 
 
Uśmiech Szydercy
Starszy Plagi
Lord Dowódca Kheldar



Stado: Plagi
Płeć: Samiec
Księżyce: 79
Rasa: Pustynny
Opiekun: Heulyn, Sombre
Mistrz: Samouk
Partner: Burek
Wiek: 27
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 1142
Wysłany: 2018-03-07, 00:18   
   A: S: 5| W: 4| Z: 1| M: 1| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,W,MO,MA,MP,Kż,Skr,Śl,M: 1| O: 2| A: 3
   Atuty: Ostry Wzrok; Chytry przeciwnik; Czempion; Pojemne płuca; Magiczny Śpiew


_________________
 
 
Dzika Gwiazda 
Prorok
Wieczna celebrytka



Stado: Prorocy
Płeć: Samica
Księżyce: 109
Rasa: Górski
Opiekun: Gonitwa Myśli
Mistrz: Zmierzch Gwiazd
Partner: Khagar
Wiek: 27
Dołączyła: 19 Cze 2017
Posty: 1542
Wysłany: 2018-03-28, 21:37   
   A: S: 1| W: 4| Z: 5| M: 1| P: 3| A: 2
   U: B,L,Pł,O,W,MO,MA,MP,Kż,M: 1| Śl,A: 2| Skr: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Szczęściarz, Poszukiwacz, Wybraniec Bogów, Nieulękły


Kiedy dzik ma równoważnik ciężkiej, po trzech turach dalej stoi i odbija twoje ataki jakby nie było jutra.

_________________
Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
Szczęściarz
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek. Następne użycie (polowanie): 03.07
Poszukiwacz
Raz na tydzień w polowaniu/misji smok ma 1 dodatkowy sukces do testów na Percepcję (niepołączonych z żadną umiejętnością). Następne użycie (polowanie): 28.06
Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie). Następne użycie (polowanie): 16.06
Nieulękły
Do smoka należy pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Ostatnio zmieniony przez Dzika Gwiazda 2018-03-28, 21:38, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Wirtuoz Iluzji 
Gracz
Kravsax Krwawiący



Płeć: Samiec
Księżyce: 63
Rasa: Drzewny
Opiekun: Czerwień Kaliny
Mistrz: Płomienisty Zdrajca [*]
Partner: Figlarna Łuska
Wiek: 19
Dołączył: 26 Cze 2015
Posty: 755
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-06-23, 18:27   
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 4| P: 2| A: 1
   U: Skr,Śl,M: 1| B,L,S,A,O,Kz: 2| W,MP: 3| MA,MO: 4
   Atuty: Inteligentny; Chytry Przeciwnik; Mistyk; Wybraniec Bogów;


Tak mnie naszło rysując, nie wiem czemu.
_________________

Żetoniki :3 - Złoty i Srebrny (III miejsce Konkurs X, wyróżnienie w Konkursie X), Srebrny (wygrana Popisu II)
 
 
 
Maestria Kreacji 
Czarodziej Ziemi
Nucąca Wierzba



Stado: Ziemi
Płeć: Samica
Księżyce: 48
Rasa: Skrajny
Opiekun: Zaranna Iskra
Partner: Strażnik Ostępów
Wiek: 26
Dołączyła: 04 Mar 2018
Posty: 872
Wysłany: 2018-06-30, 20:24   
   A: S: 1| W: 4| Z: 2| M: 5| P: 2| A: 3
   U: B,L,Pł,A,O,W,MP,Kż,Skr,Śl: 1| MP,MA: 2| MO: 3
   Atuty: Atrakcyjna, Szczęściarz, Mistyk, Magiczny śpiew






[ Dodano: 2018-10-30, 21:42 ]


smutno mi
_________________
x
xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx▶ ▷ szczęściarz
xxxxxxxxxxxxx» w przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem atut daje automatyczny 1 sukces.
xxxxxxxxxxxxx▶ ▷ mistyk
xxxxxxxxxxxxx» +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
xxxxxxxxxxxxx▶ ▷ magiczny śpiew
xxxxxxxxxxxxx» raz na walkę/polowanie, obniżenie liczby sukcesów przeciwnika: -2 sukcesy.
xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx[Ziemniak] to energiczny żywiołak ziemi pod postacią dzika, nieodzowny kompan Sayperith.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxS: 1 | W: 1 | Z: 2 | M: 3 | P:1 | A: 1xxx Skr: 1 | MA, MO: 2

xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxDialogi #3a9147 | MG #b98780 | KK

Choroba: czarny kaszel (smok nie może ziać)
 
 
Milknący Szept 
Starszy Ognia
TWOJA Babcia



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 104
Rasa: Skrajny
Opiekun: Wirtuoz Szeptów
Mistrz: Stada
Wiek: 23
Dołączyła: 14 Paź 2017
Posty: 1154
Wysłany: 2018-11-01, 20:25   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 2| P: 4| A: 5
   U: B,Skr,Śl,Kż,MP,A,O,MA,MO:1|W,L,Pł:2|M:3
   Atuty: Kruszyna; Szczęściarz, Mentor, Magiczny Śpiew, Znawca terenów


Będę patrzeć. Na wierzby.
_________________
________________________________________Lothia______Athair

Rek ma 123,75cm w kłębie) xD__________________________________ORYGINAŁ!
Galeria; Głos; Motywy Muzyczne Teczka; Osiągnięcia;
Żetony Złoty: 08; Srebrny: 07 nagroda
Drzewo genealogiczne
 
 
Enigma Horyzontu 
Zastępca Ognia


Stado: Waham się
Płeć: Samica
Księżyce: 39
Wiek: 21
Dołączyła: 29 Kwi 2018
Posty: 306
Wysłany: 2018-12-29, 18:22   
   A: S: 4| W: 3| Z: 1| M: 1| P: 1| A: 2
   U: B,L,MP,MO,MA,Skr,Śl,K,W:1 | A:2 | O:3
   Atuty: Silna; Chytra Przeciwniczka, Twarda jak diament


A kto umarł, ten nie żyje

 
 
Morska Bryza 
Łowca Ziemi
ryba^2



Stado: Ziemi
Płeć: Samica
Księżyce: 40
Rasa: Morski
Opiekun: Żer Zwierząt
Partner: Łzy na śniegu
Wiek: 20
Dołączyła: 05 Kwi 2018
Posty: 403
Wysłany: 2019-04-01, 19:24   
   A: S: 2| W: 2| Z: 4| I: 1| P: 4| A: 1
   U: B,L,Pł,W,Skr,M,MA,MO,MP,A,O: 1| Śl: 2 | Kż: 3
   Atuty: Spostrzegawcza, Szczęściara, Poszukiwacz


    Kto nie czytał, niech nie czeka.
    Oto przedstawiam wam najlepsze(moim zdaniem) KaPe jakie na tym forum zostało opublikowane w dniu 01.04.2019:


Kalejdoskopowy Kolec napisał/a:Imię: Sebastian Typowy
Stado: Dystrykt 7
Wiek: (JP * 100%) ^ (HWDP) //to znaczy ok. 17
Ranga: Wyższy oficer w jednostce specjalnej Rebelii S.E.B.I.X.
Rasa: Skrajny: człowiek x seba
Płeć: Jedyna prawilna
Najważniejsze cechy wyglądu:
- łysy / króciutkie włosy (zależy od pory roku)
- bystry wzrok drapieżnika
- białoskóry
- krwistoczerwone ślepia
- liczne ślady po pojedynkach i morderczych treningach

Wygląd (przynajmniej 4 rozbudowane zdania):
Osobnik średniego wzrostu, acz atletycznej budowy (zwykle ukrywa ją pod ubraniem, gdyż nie lubi się chwalić). Promienie Słońca są pięknie odbijane przez majestatyczny brak owłosienia na głowie Sebastiana w trakcie cieplejszych dni, co nierzadko potrafi oszołomić przeciwników. Natomiast gdy ów gwiazda góruje nad horyzontem znacznie krócej, delikatna warstwa owłosienia pozwala zachować optymalny poziom ciepła w czaszce. Dłonie ma niezbyt zadbane. Tu i ówdzie na knykciach można zaobserwować ślady rozmaitych zwycięstw w honorowych, wręcz rycerskich pojedynkach. Na przedramionach, łokciach, kolanach i łydkach szczególnie widać efekty ciężkiego treningu w postaci sińców. Ubiór młodzieńca jest nad wyraz praktyczny. Gustuje on w luźnych przewiewnych ubraniach, które mają pozwalać na długotrwały wysiłek fizyczny bez zużywania się. Jego przenikliwy umysł podpowiada, by zawsze nosić przy sobie tzw. „kulę mocy”. Jest to najnowocześniejszy wynalazek naukowców, który w odpowiednich rękach (czy raczej nogach) stawał się śmiertelną bronią. Ponoć, gdy kopnie się ją wystarczająco mocno to jest ona w stanie pokonać prawa fizyki.

Charakter:
Sebastian jest świadomy swojej odmienności rasowej, lecz chętnie się socjalizuje z czystymi ludźmi. Czasami użycza swej potężnej kuli, by inni mogli zaznać jej mocy. Sam nazywa to „grą w gałę”. Jest to forma socjalizacji z potencjalnymi członkami jego oddziału. Musi sprawdzić czy może im zaufać i liczyć na ich oddanie. Osoby, które dostąpią tego zaszczytu, są więc zmuszone podporządkować się zasadom jakie narzuca oficer S.E.B.I.X’a. Jest on również wybredny w wybieraniu ów szczęśliwców. Są nimi zawsze ci najsilniejsi i najmężniejsi mężczyźni, którzy przejdą test. Najczęściej muszą dać mu radę w wyżej wymienionych zawodach, noszących chlubną nazwę „wciry po pszyrce”. Sebastian nie lubi pracować w pojedynkę, preferuje natomiast formować oddział, tzw. „ekipę”, gdzie każdemu przydzielony jest pseudonim np. „gruby” lub „rudy”. Oficer przetrwałby najgorsze tortury, lecz nie wydałby swoich braci z oddziału. Jedynym co byłoby w stanie złamać takiego zagorzałego wojownika jest ostateczna technika katów z Kapitolu, która łamie wszystkie prawa wojenne kiedykolwiek ustanowione. Mianowicie uderzenie w szczepionkę.

Historia:
Od urodzenia marzył o wstąpieniu do Rebelii. Jego poczucie moralności i wręcz idealistyczna wizja świata po obaleniu Kapitolu trzymała go w przekonaniu, że to on powinien być jednym z tych, którzy wprowadzą nowy ład. Od najmłodszych lat był świadkiem zła wyrządzanego spokojnym mieszkańcom dystryktu. Zaczął więc trenować i udoskonalać siebie w morderczym tempie. Początkowo używał noży, ale od pierwszego wejrzenia, zakochał się w swojej "kuli mocy", którą dostał od rodziców na 10. urodziny. Od tamtego czasu szkolił się w jej użytkowaniu, by osiągnąć mistrzostwo. W wieku 14 lat dostał się do wojsk rebelianckich, gdzie od razu został oddelegowany do jednostki specjalnej, dzięki swoim wybitnym umiejętnościom. W rok awansował na wyższego oficera. Aktualnie werbuje godnych członków do „ekipy”.


oraz jego partner

Urojona Łuska napisał/a:Imię: Po prostu Gruby
Stado: Blok nr 13
Ranga: Bramkarz, giermek Seby
Wiek: 17
Rasa: Gruby.
Płeć: Mężczyzna
Znaki szczególne:
~ 130 kg czystej masy
~ krótkie włosy
~ nieogolony dwudniowy zarost
Wygląd:
Zdecydowanie szerszy niż wyższy, jakby go potoczyć zachowałby się jak gigantyczna kula śnieżna i staranowałby każdego na swojej drodze. Ma idealne predyspozycje do stania na bramce - żadna piłka nie będzie w stanie przebrnąć przez jego niesamowitą obronę, co czyni go idealnym kandydatem do każdej drużyny. Nieogolony zarost i unoszący się za nim zapach potu to dwie rzeczy to dwie cechy charakterystyczne, które nieustannie się go trzymają. Być może jego niezbyt zadbana cera i krzywo obcięte włosy nie wyglądają zbyt zachęcająco, ale trzeba przyznać, że Gruby ma swój własny styl - wiecznie za luźne, spadające dresowe spodnie, jaskrawe, ciasne koszulki i oczywiście markowe buty z odpadającymi podeszwami.
Charakter:
Jaki może być Gruby? Wiecznie gotowy do działania, obrońca grupy, który nie da sobie w kaszę dmuchać. Zawsze będzie stał obok swojego Seby i posłusznie wykonywał jego polecenia, gotowy żeby pozbyć się każdego problematycznego delikwenta. Warto także wspomnieć o jego nadzwyczajnej inteligencji i błyskotliwości - zawsze jest w stanie doradzić swojemu kompanowi gdy sytuacja będzie tego wymagała. Jest wierny swojemu oddziałowi, jak wiadomo "braci się nie traci", dlatego też w życiu nie zdradziłby żadnego ze swoich kolegów. Czasem zdarza mu się mieć małe problemy z policją, ale wszyscy wiemy jakie jest jedyne, prawilne zdanie na jej temat.
Historia:
Wychowany przez ciężkie warunki ulicy, razem z kumplami z bloku tworzy elitę wśród młodzieży. To oni zawsze stawiali warunki, a każdy kto próbował się im postawić ponosił ciężkie konsekwencje. Byli prawdziwymi władcami i władcami wciąż będą - niezależnie przed jaką sytuacją zostaną postawieni.
Ostatnio zmieniony przez Morska Bryza 2019-04-01, 22:03, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
~ Administrator 
Smoków Wolnych Stad



Dołączyła: 07 Sty 2014
Posty: 2984
Wysłany: 2019-04-02, 10:52   

_________________
[ HIENA | RIT | FAO ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady, zauważyłeś jakieś nieprawidłowości - sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!

Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu. Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
 
 
Feeria Ciszy 
Starszy Ziemi
Szamanka



Stado: Ziemi
Płeć: Samica
Księżyce: 117
Rasa: Skrajny
Opiekun: Nieprawidłowy Element [*]
Mistrz: Teoretycznie tata, praktycznie Płomień Świtu
Partner: Żer Zwierząt
Dołączyła: 03 Lip 2017
Posty: 989
Wysłany: 2019-04-02, 19:25   
   A: S: 1| W: 2| Z: 4| M: 5| P: 3| A: 1
   U: B,L,Pł,O,A,MO,MA,Skr,Śl,Kż,M:1| W,MP:2| Lecz:3
   Atuty: Kruszyna, Szczęściarz, Zielarz, Wybraniec bogów, Opiekun


_________________

KRUSZYNA
Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa.

SZCZĘŚCIARZ
Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na walkę/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/leczeniu (tylko w jednym etapie).

ZIELARZ
+2 sztuki do zbieranych ziół.

WYBRANIEC BOGÓW
+1 sukces do akcji raz na walkę/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji. [13.09.]

OPIEKUN
-2 ST dla kompana.




#24853F
#5C3839

1x srebrny za konkurs świąteczny 2018
 
 
Posępny Czerep 
Starszy Ognia
POV: She's angy



Stado: Ognia
Płeć: samica
Księżyce: 94
Rasa: północno-zwyczajny
Opiekun: brak
Mistrz: brak
Partner: brak
Wiek: 23
Dołączyła: 27 Lip 2014
Posty: 1582

Wysłany: 2019-06-27, 23:56   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| M: 1| P: 4| A: 3
   U: L,Pł,A,W,MA,MP,Kż,Skr,M: 1| B,Śl: 2| O:3
   Atuty: Wrodzony talent, Empatia, Nieugięty, Znawca terenów, Wybraniec Bogów


SEKIRO




Sorry za jakość, ale na telefonie ciężko lepiej xD
_________________

Kalectwo: BRAK PRZEDNIEJ PRAWEJ ŁAPY

KK Leloch (łasica)
S:1| W:1| Z:1| M:1| P:1| A:1
B,P,K: 1


Pisklę, Adept
Młoda by Szkarłat
ATUTY:
I: Wrodzony talent
II: Empatia - Przy testach mediacji -2 ST. Przy nakładaniu kompanowi więzi -2 ST.
III: Nieugięty - Jeśli smok mdleje z powodu ran, może zadać przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik ma +4 ST do obrony
IV: Znawca terenów - Ran na dwa tygodnie dodatkowa sztuka poszukiwanego kamienia/ 4/4 pożywienia
V: Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie akcję raz na miejsce lub na tydzień wszędzie indziej

Mechaniczne: Kryształ Pojętnego (w formie naszyjnika z dziczycz kłów), Kryształ Szamana, Kryształ Kolekcjonera(nał), Kryształ Szczodrobliwego(nał)
Fabularne, zwykle noszone na sobie: różowy kwarc na rzemyku



Główny motyw muzyczny
Drzewo genealogiczne
Ostatnio zmieniony przez Posępny Czerep 2019-06-27, 23:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 29
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2441
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-06-28, 07:57   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


Obecny skład Cienia w pigułce.
A biegu nie lekceważcie, bo Apokalipsie aktywował Niestabilnego.



[ Dodano: 2019-07-06, 12:19 ]
_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
~ Administrator 
Smoków Wolnych Stad



Dołączyła: 07 Sty 2014
Posty: 2984
Wysłany: 2019-07-07, 20:56   

_________________
[ HIENA | RIT | FAO ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady, zauważyłeś jakieś nieprawidłowości - sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!

Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu. Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
 
 
Infamia Nieumarłych
Czarodziej Plagi
Mahvran Chimeryczna



Stado: Plagi
Płeć: samica
Księżyce: 29
Rasa: wywernowa x pustynna
Opiekun: mroczne elfy & Kheldar
Partner: tęskni za Fighraenranem
Wiek: 19
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 2441
Skąd: Otchłań Sopocka.
Wysłany: 2019-07-08, 17:27   
   A: S: 2| W: 3| Z: 3| M: 5| P: 3| A: 4
   U: B,Pł,O,A,W,Kż,Skr,Śl,M: 1| L,MP,MO: 2| MA: 3
   Atuty: Ostry Wzrok, Empatia, Niestabilna, Nieugięta, Nieulękła, Regeneracja, Zdrów jak Ryba;


_________________
~

    I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.

    II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.

    III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.

    IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.

    V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.

    VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.

    VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.

    Ostatnie użycie Błysku Przyszłości: 05.08.2020

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 13