All the noise is killing me
How am I supposed to sleep?
When a voice is screaming in my head
Every day's a tragedy
I don't wanna be this way
I hope it's quiet when I'm dead
Atuty: ~Boski ulubieniec~ Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego". Ponadto, na modlitwy smoka w Świątyni bogowie zawsze odpowiadają. Zużyty ~Szczęściarz~ W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie. Następne użycie: 06.12 ~Twardy jak diament~-1 do ST we wszystkich rzutach na Wytrzymałość ~brak~... ~brak~...
_________________ A.:Atuty:... AISilny - jednorazowo +1 do Siły AIISzczęściarz - odwrócenie porażki akcji na 1 sukces (użyty 21.02) AIIICzempion - raz na walkę +1 sukces do ataku fizycznego AIVPojemne płuca - Raz na walkę -2 ST do ataku smoczym oddechu. Pasywnie -1 ST do obrony przed smoczym oddechem. .[Jaskinia] .:.[Teczka Postaci].:.[ Amulet od Urzary].:. x AKK - Se'ze (żywiołak powietrza) AS:1 l W: 1 l Z: 1 l M: 2 l P: 3l A: 1 ASkr,L: 1 l MA,MO: 2
W Pladze najlepsza niania do dzieci przeprowadza 'wiedzę' poprzez rysunki na ścianach:
Khagar
Mahvran
I to działa!!
_________________
Weak or strong, carry on. Show no mercy to them all. Let our hunger never end. Let my savage brethren r i s e again. . ➷ chytry przeciwnik +2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w misji. ➷ czempion +1 sukces do ataku fizycznego raz na walkę. xxx wygląd◦głos◦rodzina
^
*leży na stosie PL*
These are the facts, ladies and gentlemen
_________________ ~
I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.
III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.
IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.
V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.
VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.
By Poszept (Grażyny) Nocy ale sama się pod tym podpisuje.
_________________ .................. .................. ..Life is nothing if you're not obsessed. I only think terrible thoughts, I do not live them... Yet.
ALTRUISTA ....-2 ST do wszystkich akcji towarzysza Piastuna na misji/polowaniu. SZCZĘŚCIARZ ....odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na dwa tygodnie. OPIEKUN ....-2 ST dla każdej akcji kompanów.
..Na pozór silna dziewczyna a w środku ledwo się trzyma. ..______________________________________ ..MORTADELKA (bies)- karta kompana - .....S: 3| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 1| A: 1 .....B,A,O,Skr: 1 ..BERLINKA (hipogryf)- karta kompana - .....S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1 .....B,L,A,O,Skr: 1 .............Tema musical para Burek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum