"You dont wanna be my boyfriend, and I dont wanna be your girl."
_________________
Jestem Piastunem.Wyszkolę Cię w jeden księżyc! Silny - jednorazowo +1 do siły. Oporny Magik - kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Mentor - może nauczać smoki na taki poziom umiejętności, jaki sam posiada. Znawca Terenów - Raz na dwa tygodnie smok napotyka na polowaniu dodatkową zdobycz (dającą 4/4 mięsa), kamień czy dorodne zioło.
Uczę smoki Stada Wody oraz Życia za darmo, zaś za cenę jednego kamyczka lub 4/4 mięsa trzech umiejętności podstawowych smoki ze Stada Cienia oraz Ognia! Napisz pw, aby zorientować się, czy aktualnie mam czas.
Kojarzy mi się to ze Szkarłatem i Lazurową, jak niepewni i wręcz przestraszeni są, ale bardzo się kochają i wspierają w tym, by ich historia miała szczęśliwe zakończenie.
_________________
Be an anarchist. Love yourself out of spite - G. Boski Ulubieniec
Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego".
Niestabilny
Dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
Jestem Piastunem.Wyszkolę Cię w jeden księżyc! Silny - jednorazowo +1 do siły. Oporny Magik - kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Mentor - może nauczać smoki na taki poziom umiejętności, jaki sam posiada. Znawca Terenów - Raz na dwa tygodnie smok napotyka na polowaniu dodatkową zdobycz (dającą 4/4 mięsa), kamień czy dorodne zioło.
Uczę smoki Stada Wody oraz Życia za darmo, zaś za cenę jednego kamyczka lub 4/4 mięsa trzech umiejętności podstawowych smoki ze Stada Cienia oraz Ognia! Napisz pw, aby zorientować się, czy aktualnie mam czas.
To mi się tak strasznie kojarzy z Twoją postacią, jego ból, powolne oddalanie się od rodziny, którą jednak bardzo kocha... Sporo tu Szkarłatka.
_________________
Be an anarchist. Love yourself out of spite - G. Boski Ulubieniec
Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego".
Niestabilny
Dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.
III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.
IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.
V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.
VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
═══✵ ═══ Furia Niebios „Chciałbym jak piorun, uderzyć i zginąć, ale o gwiazdy zaczepić w locie.“ raz na walkę, wyładowanie elektryczne Cykuty zadaje ranę lekką przeciwnikowi ═══✵ ═══ ═══✵ ═══ Nieugięta mdlejąc, Cykuta może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do obrony ═══✵ ═══ Niestabilna +1 kostka do akcji magicznych, w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję ☳ +1ST do akcji fizycznych ☳
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 19.01.
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Uwaga!
Wypowiadane przez smoka kwestie jak i narracja pomiędzy wypowiedziami jest odgrywaniem roli, a nie moimi (gracza) własnymi przemyśleniami i wypowiedziami. Proszę brać to pod uwagę przy pisaniu ze mną :)
. Zabawne, jak nasze możliwości 'dodają' skrzydeł.
Zabawne też jak rzeczywistość ściąga z powrotem na ziemię....
☾ Boski Ulubieniec Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego", widzenie duchów i odpowiedzi bogów na modlitwach.Ostatnie użycie:27.12 ☾ Szczęściarz Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces co 2 tyg. Ostatnie użycie:22.02 ☾ Konsyliarz Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. ☾
_________________ .................. .................. ..Life is nothing if you're not obsessed. I only think terrible thoughts, I do not live them... Yet.
ALTRUISTA ....-2 ST do wszystkich akcji towarzysza Piastuna na misji/polowaniu. SZCZĘŚCIARZ ....odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na dwa tygodnie. OPIEKUN ....-2 ST dla każdej akcji kompanów.
..Na pozór silna dziewczyna a w środku ledwo się trzyma. ..______________________________________ ..MORTADELKA (bies)- karta kompana - .....S: 3| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 1| A: 1 .....B,A,O,Skr: 1 ..BERLINKA (hipogryf)- karta kompana - .....S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1 .....B,L,A,O,Skr: 1 .............Tema musical para Burek
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
Uwaga!
Wypowiadane przez smoka kwestie jak i narracja pomiędzy wypowiedziami jest odgrywaniem roli, a nie moimi (gracza) własnymi przemyśleniami i wypowiedziami. Proszę brać to pod uwagę przy pisaniu ze mną :)
. Zabawne, jak nasze możliwości 'dodają' skrzydeł.
Zabawne też jak rzeczywistość ściąga z powrotem na ziemię....
☾ Boski Ulubieniec Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego", widzenie duchów i odpowiedzi bogów na modlitwach.Ostatnie użycie:27.12 ☾ Szczęściarz Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces co 2 tyg. Ostatnie użycie:22.02 ☾ Konsyliarz Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. ☾
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum