cause u know.... głodny krwi wulkan i żarłacz tygrysi w jednym
_________________
☾ ostry wzrok ☽ dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na wzroku [kamienie szlachetne]
☾ adrenalina ☽ dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona)
w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
Drzazga (kk) S: 1| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 2| A: 1
B, A, O, Kż: 1
Ωboski ulubieniec- spotkanie duszka raz na polowanie lub misję, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego" Ωszczęściarz(xx.xx)- odwrócenie porażki akcji lub rzutu na wytrzymałość; do użycia raz na dwa tygodnie Ωaltruista- stałe -2 ST do wszystkich akcji towarzysza na misji lub polowaniu; modlitewny dar Dadu dla innego smoka raz na miesiąc
jaki ma sens nazywania pisklaka pisklęceym imieniem zamiat dać mu imie na adepta lub dorosłego? :"D
Martwy Zdrajca UwU
_________________
I. Ostry Słuch [+1 kość do Percepcji na zwierzynę i drapieżniki.]
II. Parzystołuski [-1 ST do Zręczności i Wytrzymałości w czasie parzystych miesięcy, +1ST do Wytrzymałości w czasie nieparzystych miesięcy.]
III. Czempion [+1 sukces do ataku fizycznego raz na walkę.]
IV. Poświęcenie [raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.]
IV. Regeneracja [co tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden.]
Błysk Przyszłości: xxx
Kalectwa (2x kryt i 1x śmiertelna w gardło):
+ 3 ST do wytrzymałości, + 1 ST do akcji fizycznych, +1 ST do magii,
niezdolność mówienia i ziania
I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.
III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.
IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.
V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.
VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.
I. Ostry Słuch [+1 kość do Percepcji na zwierzynę i drapieżniki.]
II. Parzystołuski [-1 ST do Zręczności i Wytrzymałości w czasie parzystych miesięcy, +1ST do Wytrzymałości w czasie nieparzystych miesięcy.]
III. Czempion [+1 sukces do ataku fizycznego raz na walkę.]
IV. Poświęcenie [raz na atak +1 sukces, ale + rana lekka dla atakującego.]
IV. Regeneracja [co tydzień obniżenie powagi wszystkich ran wybranego stopnia o jeden.]
Błysk Przyszłości: xxx
Kalectwa (2x kryt i 1x śmiertelna w gardło):
+ 3 ST do wytrzymałości, + 1 ST do akcji fizycznych, +1 ST do magii,
niezdolność mówienia i ziania
^ Był smok z takim imieniem. Łowca w Cieniu, potem zdradził i poszedł do Ziemi. x"D
Stłamszone Inferno, huh.
_________________ ~
I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.
III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.
IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.
V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.
VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum