FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Powiadomienia
Autor Wiadomość
Mordercza Furia
Zastępca Ognia



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 71
Rasa: Skrajny
Opiekun: Gorzki Piołun +
Mistrz: Gorzki Piołun +
Partner: Płonący Orzeł
Dołączył: 10 Sty 2014
Posty: 141
Wysłany: 2014-01-11, 14:45   Powiadomienia
   A: S: 2| W: 3| Z: 4| I: 1| P: 1| A: 1
   U: Śl: 1| B,W,MP,Kż,Skr: 2| L,S,MO,MA: 3| O: 5| A: 6
   Atuty: Wytrzymały; Chytry przeciwnik; Nieugięty; Wybraniec bogów; Ostateczny cios



    Proszę pisać w tym temacie wypadku :

      ~ błędów w KP oraz Profilu
      ~ rany zdobyte w walce/na polowaniu/misji
      ~ wyleczone choroby/rany
      ~ wymiana klejnotów/mięsa między smokami

    oraz wszystkich innych rzeczy, które muszą zostać odnotowane w waszych KP i/lub Profilach, a na które nie składacie oficjalnego raportu.
_________________
Świat jest ciszą, a ja jestem burzą.

Atuty:
- wytrwały - jednorazowo + 1 do wytrzymałości
- chytry przeciwnik - W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
- nieugięty - pod koniec walki, jeśli smok mdleje z powodu otrzymanych ran, może zadać swojemu przeciwnikowi cios, przed którym obrona jest niemożliwa. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Immanora.
- wybraniec bogów - + 1 sukces raz na walkę/misję/polowanie
- ostateczny cios - Raz na walkę/polowanie smok ma -1 ST do akcji oraz +1 do Atrybutu najbardziej rozwiniętego. Atutu tego można użyć dopiero, kiedy smok ma co najmniej jedną ranę ciężką. Po wykorzystaniu tego atutu smok mdleje bez względu na skutki swoich akcji.


Zadane krytyki [komu]:
Niewypowiedziane Zaklęcie


Posiadane:
Klejnoty - bursztyn, granat, rubin, szafir
Pożywienie - 2/4 [owoce], 6/4 mięsa [konie, tury]

Stadne:
Mięso: 5/4
Kamienie: opal, perła, jaspis, rubin, 2x diament


Nieujarzmiony
A: S:1| W:1| Z:2| I:1| P:1| A:0
U: A:1| O:1| Skr:1| MP:1
Ostatnio zmieniony przez Trzask Płomieni 2020-10-26, 13:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
~ Administrator 
Smoków Wolnych Stad



Dołączyła: 07 Sty 2014
Posty: 3082
Wysłany: 2014-02-01, 12:15   

Kilka smoków zachorowało w tym miesiącu!

Mordercza Furia - czarny kaszel
Osłona Nocy - ból głowy
Cisza Wyklęta - grzybica łusek
Niezłomna Łuska - zapalenie rogówki

Smoki chore mają +2 ST do wszystkich akcji!
(Akcji rozpoczętych po ogłoszeniu chorób - pojedynki rozpoczęte przed można dokończyć normalnie)
_________________
[ HIENA | RIT | FAO ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady, zauważyłeś jakieś nieprawidłowości - sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!

Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu. Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
 
 
~ Administrator 
Smoków Wolnych Stad



Dołączyła: 07 Sty 2014
Posty: 3082
Wysłany: 2014-05-03, 13:35   

Majowe choroby Ognia:

Nieśmiertelny Ogień – zapalenie rogówki
Naznaczony Kolec – grzybica futra
Zachodząca Łuska – zapalenie rogówki
Amok – czarny kaszel

_________________
[ HIENA | RIT | FAO ]

Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady, zauważyłeś jakieś nieprawidłowości - sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!

Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu. Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
 
 
Uskrzydlony Marzeniami 
Gracz
Guaire Oddany



Płeć: Samiec
Księżyce: 102
Rasa: Skrajny
Opiekun: Biała Ćma*
Mistrz: Splamiona Ziemia*
Dołączyła: 10 Sty 2014
Posty: 2195
Wysłany: 2014-07-31, 08:48   
   A: S: 2| W: 5| Z: 5| I: 1| P: 2| A: 1
   U: Pł, MA, S, MO, Kż, M: 2| W, B, L, MP, Skr: 3| Śl: 4| O: 5| A: 6
   Atuty: Wytrwały; Pamięć przodka; Czempion; Uzdolniony; Wybraniec bogów.


+ cytryn dla Zatrutego


Akt.
_________________
Karta Osiągnięć

Atuty:
~ Wytrwały - Jednorazowo +1 do Wytrzymałości;
~ Pamięć przodka - Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi;
~ Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku fizycznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona;
~ Uzdolniony - Smok może osiągnąć poziom 5 dwóch Atrybutów, nie może jednak mieć żadnego A na poziomie 4 i jedynie dwa A na poziomie 3;
~ Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie.
[size=7]

Avatar
Ostatnio zmieniony przez Jad Duszy 2014-07-31, 08:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Uśmiech Szydercy.
Duch
Lord Dowódca Kheldar



Płeć: Samiec
Księżyce: 94
Rasa: Pustynny
Partner: Kto się odważy?
Wiek: 28
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 1495
Wysłany: 2014-08-04, 14:01   

Słodycz Zbawienia
- 4/4 mięsa na sytość Plugawego Kolca
_________________
HASAM SOBIE POZA CIAŁEM :’D


Avek od Harriet *:



Uśmiech coby już po wieki groził niczym władca wielki, czuł się jak Bóg wszechmogący, choć gra rolę wiarołomcy.
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Płeć: Samiec
Księżyce: 200
Rasa: Skrajny
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 3035
Wysłany: 2014-08-04, 14:26   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


Nie zgłaszaj mi czegoś, co mam w raportach : P Już odjęte wraz z aktualizacją.
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

 
 
Uśmiech Szydercy.
Duch
Lord Dowódca Kheldar



Płeć: Samiec
Księżyce: 94
Rasa: Pustynny
Partner: Kto się odważy?
Wiek: 28
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 1495
Wysłany: 2014-08-04, 14:28   

Kazali mi tak wczoraj! Dobra, już nie będę.

Powiadamiać! Tak trzymać!
_________________
HASAM SOBIE POZA CIAŁEM :’D


Avek od Harriet *:



Uśmiech coby już po wieki groził niczym władca wielki, czuł się jak Bóg wszechmogący, choć gra rolę wiarołomcy.
Ostatnio zmieniony przez Administrator 2014-08-04, 18:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
~ Moderator
Smoków Wolnych Stad


Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 5378
Wysłany: 2014-08-08, 10:55   

- 1/4 na sytość kompanów Zatrutego Płomienia
(pozostałe 3/4 zdobyte z polowania)


[ Dodano: 2014-08-08, 22:43 ]
- 2/4 mięsa dla Słodyczy Zbawienia (sytość kompana)


Akt.
Ostatnio zmieniony przez Jad Duszy 2014-08-09, 11:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Słodycz Zbawienia 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 73
Rasa: Skrajny
Dołączyła: 08 Cze 2014
Posty: 1285
Wysłany: 2014-08-10, 16:15   
   A: S: 2| W: 2| Z: 5| I: 5| P: 3| A: 1
   U: Pł,MO,MA: 1| Kż,L,S,B,A,O:2| Skr,Śl,M,W: 3| Lecz,MP: 4
   Atuty: Spostrzegawczy; kruszyna; skupiony; uzdolniony; wybraniec bogów


- 12/4 mięsa dla Umykającej Łuski (poza fabułą)


Akt.
_________________
Zbawienna | Kurama
Karta Osiągnięć


Atuty:
~ Spostrzegawczy - Jednorazowo +1 do Percepcji;
~ Kruszyna - Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa;
~ Skupiony - Smok lecząc z maksymalną ilością ziół ma -1 ST do pierwszego etapu leczenia ran.
~ Uzdolniony - Smok może osiągnąć poziom 5 dwóch Atrybutów, nie może jednak mieć żadnego A na poziomie 4 i jedynie dwa A na poziomie 3.
~ Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia).


Kurama
Atrybuty S: 1| W: 1| Z: 1| I: 1| P: 2| A: 1
Umiejętności A: 1| O: 1| Skr: 1| Śl: 1
Ostatnio zmieniony przez Jad Duszy 2014-08-10, 16:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pani Wojny 
Czarodziej Ognia
Kolorowy Kucyk



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 75
Rasa: Skrajny
Opiekun: brak
Mistrz: Jad Duszy
Partner: -
Dołączyła: 03 Maj 2014
Posty: 1480
Wysłany: 2014-08-11, 08:48   
   A: S: 2| W: 3| Z: 2| I: 3| P: 1| A: 1
   U: L,A,O,M: 1| W,B,S,Śl: 2| MP,Skr: 3| MA,MO: 5
   Atuty: Inteligentny; niezdarny wojownik; mistyk; wybraniec bogów; poświęcenie


Ametyst wydany na naukę u Nauczyciela.


Akt.
_________________
Atuty:
Niezdarny Wojownik - Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
Mistyk - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie.

Kompan Runy: Żar - KK
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 1| A: 1
MA: 1| MO: 1| Skr: 1


Inna wersja Runy.

Runa narysowana przez Spalonego Kolca.
Ostatnio zmieniony przez Jad Duszy 2014-08-11, 10:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
~ Moderator
Smoków Wolnych Stad


Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 5378
Wysłany: 2014-08-11, 11:26   

Z areny:
1x rana ciężka < głębokie uszkodzenia klatki piersiowej, pęknięte trzy żebra, w tym jedno odzieliło się od klatki piersiowej, przebite prawe płuco, które zalewa krew, smok ma trudności z oddychaniem, głębokie poparzenie skóry i mięśni, część tkanek zwęglonych, krwotok zewnętrzny i wewnętrzny, ból i niemożliwość poruszania się: rana magiczna> - nieprzytomna
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Płeć: Samiec
Księżyce: 200
Rasa: Skrajny
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 3035
Wysłany: 2014-08-11, 11:28   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


Następnym razem napisz kto.

Akt.
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

 
 
Pani Wojny 
Czarodziej Ognia
Kolorowy Kucyk



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 75
Rasa: Skrajny
Opiekun: brak
Mistrz: Jad Duszy
Partner: -
Dołączyła: 03 Maj 2014
Posty: 1480
Wysłany: 2014-08-19, 14:15   
   A: S: 2| W: 3| Z: 2| I: 3| P: 1| A: 1
   U: L,A,O,M: 1| W,B,S,Śl: 2| MP,Skr: 3| MA,MO: 5
   Atuty: Inteligentny; niezdarny wojownik; mistyk; wybraniec bogów; poświęcenie


Wyleczyłam się http://dorlana.webd.pl/sw...p?p=39793#39793


Akt.

[ Dodano: 2014-08-19, 16:32 ]
Wydałam granat na to leczenie, no i szmaragd u Nauczyciela.


Akt.
_________________
Atuty:
Niezdarny Wojownik - Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST.
Mistyk - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie.

Kompan Runy: Żar - KK
S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 1| A: 1
MA: 1| MO: 1| Skr: 1


Inna wersja Runy.

Runa narysowana przez Spalonego Kolca.
Ostatnio zmieniony przez Jad Duszy 2014-08-19, 15:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Słodycz Zbawienia 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 73
Rasa: Skrajny
Dołączyła: 08 Cze 2014
Posty: 1285
Wysłany: 2014-08-19, 18:48   
   A: S: 2| W: 2| Z: 5| I: 5| P: 3| A: 1
   U: Pł,MO,MA: 1| Kż,L,S,B,A,O:2| Skr,Śl,M,W: 3| Lecz,MP: 4
   Atuty: Spostrzegawczy; kruszyna; skupiony; uzdolniony; wybraniec bogów


- topaz, szmaragd i ametyst (wydane u Nauczyciela)


Akt.
_________________
Zbawienna | Kurama
Karta Osiągnięć


Atuty:
~ Spostrzegawczy - Jednorazowo +1 do Percepcji;
~ Kruszyna - Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa;
~ Skupiony - Smok lecząc z maksymalną ilością ziół ma -1 ST do pierwszego etapu leczenia ran.
~ Uzdolniony - Smok może osiągnąć poziom 5 dwóch Atrybutów, nie może jednak mieć żadnego A na poziomie 4 i jedynie dwa A na poziomie 3.
~ Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia).


Kurama
Atrybuty S: 1| W: 1| Z: 1| I: 1| P: 2| A: 1
Umiejętności A: 1| O: 1| Skr: 1| Śl: 1
Ostatnio zmieniony przez Jad Duszy 2014-08-20, 09:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ćmienie Maddary 
Czarodziej Ognia



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 40
Rasa: Północny
Dołączyła: 08 Cze 2014
Posty: 608
Wysłany: 2014-08-24, 12:23   
   A: S: 2| W: 1| Z: 1| I: 5| P: 1| A: 1
   U: L,S,B,Pł,M,MP,Skr,Śl,Kż,A,O,W: 3| MA,MO: 5
   Atuty: Inteligentny; Niezdarny Wojownik; Mistyk


Screen ekranu - http://i.imgur.com/P0dLFQJ.png

Rana nie została usunięta z karty.
"1x rana średnia (głębokie ślady po kłach na szyi, krwawienie, ból, tętnice nietknięte)"

Niestety teraz nie mogę wejść w raporty Białej Poświaty, by to udowodnić samej.

Akt.
_________________
Od Harriet (czyli w powiększeniu brzydala): klik!

Posiadane:
Pożywienie: 3/4 kobolda
Kamienie: Rubin, szafir
Inne: Kwarcowy kryształ
PH: 6
~Wygrane: Oko Zmierzchu, Zmiana Nastawienia, Piekielna Łuska
~Przegrane: Ocean Ognia, Zatruty Płomień, Runa Ognia *kalectwo*
~Remisy: Znamię Chaosu

Atuty:
I ~ Inteligentny ~ Jednorazowo +1 do inteligencji ~
II ~ Niezdarny wojownik ~ +1ST dla fizycznie atakującego ~
III ~ Mistyk ~ +1 sukces do ataku magicznego w walce ~

Nauczę poziomu MA/MO (poziom IV i V) za jeden kamień szlachetny.
Gubię tematy, więc po upływie 48h spamcie Przypominajkami .-.
> Jak ktoś chce uśmiercić postać i nie widzi fabularnego wyjścia - pomogę fabularnie xD
Ostatnio zmieniony przez Jad Duszy 2014-08-24, 12:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 19