FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Powiadomienia
Autor Wiadomość
Posępny Czerep 
Starsza Ognia
Haunted by Haresis



Stado: Ognia
Płeć: samica
Księżyce: 104
Rasa: północno-zwyczajny
Opiekun: Haresis'Dea
Mistrz: Haresis'Dea
Partner: Haresis'Dea
Wiek: 24
Dołączyła: 27 Lip 2014
Posty: 1740
Wysłany: 2014-10-04, 23:07   
   A: S: 2| W: 3| Z: 5| M: 1| P: 4| A: 3
   U: L,Pł,W,MA,MP,Kż,Skr,Prs: 1| B,A,Śl: 2| O:3
   Atuty: Okaz zdrowia; Empatia; Twardy jak diament; Pierwotny odruch; Wybraniec bogów


+ granat od Jadu Duszy
http://dorlana.webd.pl/sw...p?p=46724#46724

Jest
_________________
Niemechaniczny kompan: Grohiik, pampasowiec grzywiasty

Haresis'Dea - Latawiec - KK
|S:1|W:1|Z:1|M:1|P:2|A:1|
|L,Skr,A,O:1|


ATUTY:
I: Okaz zdrowia: odporność na choroby, brak +2 ST po 100 księżycu
II: Empatia: - 2 ST do mediacji, -2 ST do nakładania więzi
III: Twardy jak diament: stałe -1 ST do rzutów na Wytrzymałość
IV: Pierwotny odruch: raz na walkę -2 ST do obrony
V: Wybraniec bogów: raz na pojedynek/dwa tygodnie polowania + 1 sukces. Jeśli użyte do A/MA, kara +2 ST



Fabularne, zwykle noszone na sobie: naszyjnik z wilczych kłów na rogu
Główny motyw muzyczny
Drzewo genealogiczne


Ostatnio zmieniony przez Pani Wojny 2014-10-05, 17:32, w całości zmieniany 1 raz  
  Niespodziewajki: nie
 
Uskrzydlony Marzeniami 
Gracz
Guaire Oddany



Płeć: Samiec
Księżyce: 102
Rasa: Skrajny
Opiekun: Biała Ćma*
Mistrz: Splamiona Ziemia*
Dołączyła: 10 Sty 2014
Posty: 2195
Wysłany: 2014-10-05, 18:40   
   A: S: 2| W: 5| Z: 5| I: 1| P: 2| A: 1
   U: Pł, MA, S, MO, Kż, M: 2| W, B, L, MP, Skr: 3| Śl: 4| O: 5| A: 6
   Atuty: Wytrwały; Pamięć przodka; Czempion; Uzdolniony; Wybraniec bogów.


+ ametyst, diament dla Słodyczy Zbawienia po Oku Zmierzchu

Jest
_________________
Karta Osiągnięć

Atuty:
~ Wytrwały - Jednorazowo +1 do Wytrzymałości;
~ Pamięć przodka - Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -1 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi;
~ Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku fizycznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona;
~ Uzdolniony - Smok może osiągnąć poziom 5 dwóch Atrybutów, nie może jednak mieć żadnego A na poziomie 4 i jedynie dwa A na poziomie 3;
~ Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie.
[size=7]

Avatar
Ostatnio zmieniony przez Pani Wojny 2014-10-06, 18:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
~ Moderator
Smoków Wolnych Stad


Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 5566
Wysłany: 2014-10-06, 13:37   

- 4/4 mięsa dla Jadu Duszy (sytość kompanów)
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Płeć: Samiec
Księżyce: 200
Rasa: Skrajny
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 3035
Wysłany: 2014-10-06, 15:31   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


Modzie, matko, czytaj uważnie jak składam raport. 1/4 mięsa z zapasów Jadu na sytość kompanów, 3/4 zdobyte na polowaniu(niedźwiedź). Specjalnie to wypisuje na dole :/

i - runa chroniąca przed maddarą, użyta w walce z Ćmieniem Maddary

Jest
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

Ostatnio zmieniony przez Pani Wojny 2014-10-06, 18:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Ćmienie Maddary 
Czarodziej Ognia



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 40
Rasa: Północny
Dołączyła: 08 Cze 2014
Posty: 608
Wysłany: 2014-10-08, 11:00   
   A: S: 2| W: 1| Z: 1| I: 5| P: 1| A: 1
   U: L,S,B,Pł,M,MP,Skr,Śl,Kż,A,O,W: 3| MA,MO: 5
   Atuty: Inteligentny; Niezdarny Wojownik; Mistyk


Proszę o usunięcie rubinu (Nau) i dodanie diamentu w KP

Jest
_________________
Od Harriet (czyli w powiększeniu brzydala): klik!

Posiadane:
Pożywienie: 3/4 kobolda
Kamienie: Rubin, szafir
Inne: Kwarcowy kryształ
PH: 6
~Wygrane: Oko Zmierzchu, Zmiana Nastawienia, Piekielna Łuska
~Przegrane: Ocean Ognia, Zatruty Płomień, Runa Ognia *kalectwo*
~Remisy: Znamię Chaosu

Atuty:
I ~ Inteligentny ~ Jednorazowo +1 do inteligencji ~
II ~ Niezdarny wojownik ~ +1ST dla fizycznie atakującego ~
III ~ Mistyk ~ +1 sukces do ataku magicznego w walce ~

Nauczę poziomu MA/MO (poziom IV i V) za jeden kamień szlachetny.
Gubię tematy, więc po upływie 48h spamcie Przypominajkami .-.
> Jak ktoś chce uśmiercić postać i nie widzi fabularnego wyjścia - pomogę fabularnie xD
Ostatnio zmieniony przez Pani Wojny 2014-10-09, 18:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Płeć: Samiec
Księżyce: 200
Rasa: Skrajny
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 3035
Wysłany: 2014-10-10, 12:21   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


+ rubin od Wrzasku Agonii - http://dorlana.webd.pl/sw...r=asc&start=135

Jest
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

Ostatnio zmieniony przez Pani Wojny 2014-10-11, 08:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Niepamięć Świtu
Łowca Ognia



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 61
Rasa: Górski
Mistrz: Słodycz Zbawienia
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 634
Wysłany: 2014-10-10, 21:59   
   A: S: 2| W: 1| Z: 4| I: 1| P: 3| A: 1
   U: B,S,L,MP,MA,MO: 1| A,O,W,Kż: 2| Skr,Śl: 4
   Atuty: ostry wzrok; pamięć przodka; lekkostopy; znawca terenów


- 4/4 mięsa
Wydane u Nauczyciela


Jest
_________________
Posiadane
cytryn, tygrysie oko

× ostry wzrok × testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku mają dodatkową kość
x pamięć przodka x -1 ST przy walce z drapieżnikami
x lekkostopy x -1 ST przy podkradaniu się do zwierzyny
x znawca terenów x raz na dwa tygodnie smok napotyka na polowaniu dodatkową zdobycz (4/4 mięsa) lub kamień, w zależności czego właśnie szukał (19.07)

Monkey, killing monkey, killing monkey
Over pieces of the ground.

!Postać Chimery należy do ChimerasBlood (dA)!
Ostatnio zmieniony przez Pani Wojny 2014-10-11, 08:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Echo Odwetu 
Zastępca Ognia



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 29
Rasa: Skrajny
Opiekun: Jad Duszy
Mistrz: Pani Wojny
Wiek: 21
Dołączyła: 03 Sie 2014
Posty: 683
Wysłany: 2014-10-11, 14:15   
   A: S: 2| W: 1| Z: 1| I: 4| P: 2| A: 1
   U: A,O,Kż: 1| B,S,L,Skr,Śl,M: 2| W,MO,MP: 3| MA: 4
   Atuty: inteligentny; kruszyna


"Nie może polować/walczyć/latać do 11.10."

Dzisiaj jest 11.10.
_________________
Are you, are you
Coming to the tree
They strung up a man
They say who murdered three


Strange things did happen here
No stranger would it be
If we met at mid-
Night in the hanging tree


Are you, are you
Coming to the tree
Where dead man called out
For his love to flee


Strange things did happen here
No stranger would it be
If we met at mid-
Night in the hanging tree




Przedmioty
: cytryn, rubin

Pożywienie
: 1/4 mięsa, 1/4 owoców

kruszyna
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.


Jak ktoś chce kontynuować fabułę/naukę to walić na PW!
 
 
~ Moderator
Smoków Wolnych Stad


Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 5566
Wysłany: 2014-10-13, 16:23   

Dodaję, bo od momentu ostatniego odpisu minęło 6 dni. No i nie jest to post z leczeniem :P

Ćmienie Maddary - 1x średnia (Cztery głębokie cięcia na całej długości lewej łapy. Silny ból, obfite krwawienie, trudności w poruszaniu kończyną.) - nieprzytomna
Ostatnio zmieniony przez Moderator 2014-10-13, 16:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ćmienie Maddary 
Czarodziej Ognia



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 40
Rasa: Północny
Dołączyła: 08 Cze 2014
Posty: 608
Wysłany: 2014-10-29, 17:54   
   A: S: 2| W: 1| Z: 1| I: 5| P: 1| A: 1
   U: L,S,B,Pł,M,MP,Skr,Śl,Kż,A,O,W: 3| MA,MO: 5
   Atuty: Inteligentny; Niezdarny Wojownik; Mistyk


Można by usunąć kamień ode mnie (diament), bo go dawno temu wydałam u Nau xD
_________________
Od Harriet (czyli w powiększeniu brzydala): klik!

Posiadane:
Pożywienie: 3/4 kobolda
Kamienie: Rubin, szafir
Inne: Kwarcowy kryształ
PH: 6
~Wygrane: Oko Zmierzchu, Zmiana Nastawienia, Piekielna Łuska
~Przegrane: Ocean Ognia, Zatruty Płomień, Runa Ognia *kalectwo*
~Remisy: Znamię Chaosu

Atuty:
I ~ Inteligentny ~ Jednorazowo +1 do inteligencji ~
II ~ Niezdarny wojownik ~ +1ST dla fizycznie atakującego ~
III ~ Mistyk ~ +1 sukces do ataku magicznego w walce ~

Nauczę poziomu MA/MO (poziom IV i V) za jeden kamień szlachetny.
Gubię tematy, więc po upływie 48h spamcie Przypominajkami .-.
> Jak ktoś chce uśmiercić postać i nie widzi fabularnego wyjścia - pomogę fabularnie xD
 
 
~ Moderator
Smoków Wolnych Stad


Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 5566
Wysłany: 2014-10-31, 16:25   

- 2/4 mięsa dla Jadu Duszy (sytość kompana)

Aktualizacja
Ostatnio zmieniony przez Pani Wojny 2014-11-04, 17:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fantazjotwórcza 
Czarodziej Ognia


Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 666
Rasa: Skrajny
Dołączyła: 31 Sie 2014
Posty: 557
Wysłany: 2014-11-02, 15:46   
   A: S: 2| W: 1| Z: 2| I: 3| P: 1| A: 1
   U: A,O,Kż,Skr,M: 1| Śl: 2| B,S,L,Pł,W,MP,MO: 3| MA,MO: 4
   Atuty: szczęściarz; pamięć przodka; mistyk


+ 4/4 pożywienia (Dyyynia) http://dorlana.webd.pl/sws/viewtopic.php?p=51828

Aktualizacja
Ostatnio zmieniony przez Pani Wojny 2014-11-04, 17:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Echo Odwetu 
Zastępca Ognia



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 29
Rasa: Skrajny
Opiekun: Jad Duszy
Mistrz: Pani Wojny
Wiek: 21
Dołączyła: 03 Sie 2014
Posty: 683
Wysłany: 2014-11-03, 11:21   
   A: S: 2| W: 1| Z: 1| I: 4| P: 2| A: 1
   U: A,O,Kż: 1| B,S,L,Skr,Śl,M: 2| W,MO,MP: 3| MA: 4
   Atuty: inteligentny; kruszyna


+ 4/4 pożywienia (dynia[owoc]) http://dorlana.webd.pl/sw...t=2031&start=15

Aktualizacja
_________________
Are you, are you
Coming to the tree
They strung up a man
They say who murdered three


Strange things did happen here
No stranger would it be
If we met at mid-
Night in the hanging tree


Are you, are you
Coming to the tree
Where dead man called out
For his love to flee


Strange things did happen here
No stranger would it be
If we met at mid-
Night in the hanging tree




Przedmioty
: cytryn, rubin

Pożywienie
: 1/4 mięsa, 1/4 owoców

kruszyna
- Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa.


Jak ktoś chce kontynuować fabułę/naukę to walić na PW!
Ostatnio zmieniony przez Pani Wojny 2014-11-04, 17:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Słodycz Zbawienia 
Uzdrowiciel Ognia



Stado: Ognia
Płeć: Samica
Księżyce: 73
Rasa: Skrajny
Dołączyła: 08 Cze 2014
Posty: 1285
Wysłany: 2014-11-03, 11:26   
   A: S: 2| W: 2| Z: 5| I: 5| P: 3| A: 1
   U: Pł,MO,MA: 1| Kż,L,S,B,A,O:2| Skr,Śl,M,W: 3| Lecz,MP: 4
   Atuty: Spostrzegawczy; kruszyna; skupiony; uzdolniony; wybraniec bogów


+ dynia -> http://dorlana.webd.pl/sw...p?p=51410#51410

Aktualizacja
_________________
Zbawienna | Kurama
Karta Osiągnięć


Atuty:
~ Spostrzegawczy - Jednorazowo +1 do Percepcji;
~ Kruszyna - Smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4. Polowanie jednak trwa normalnie, do zdobycia 4 jednostek mięsa;
~ Skupiony - Smok lecząc z maksymalną ilością ziół ma -1 ST do pierwszego etapu leczenia ran.
~ Uzdolniony - Smok może osiągnąć poziom 5 dwóch Atrybutów, nie może jednak mieć żadnego A na poziomie 4 i jedynie dwa A na poziomie 3.
~ Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia).


Kurama
Atrybuty S: 1| W: 1| Z: 1| I: 1| P: 2| A: 1
Umiejętności A: 1| O: 1| Skr: 1| Śl: 1
Ostatnio zmieniony przez Pani Wojny 2014-11-04, 17:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jad Duszy
Prorok
Zatrute Żądło



Stado: Prorocy
Płeć: Samiec
Księżyce: 200
Rasa: Skrajny
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 3035
Wysłany: 2014-11-03, 13:34   
   A: S: 3| W: 4| Z: 5| I: 3| P: 3| A: 3
   U: B,L,Pł,S,MO,MA,MP,Kż,Skr,M,W: 1| Śl: 2| A,O: 3
   Atuty: Inteligentny; Oporny magik; Czempion; Utalentowany; Magiczny śpiew


+ 4/4 pożywienia (dynia[owoc]) -> http://dorlana.webd.pl/sw...p?p=51412#51412

Aktualizacja
_________________
Jad ma umysł zamknięty na wszelkie formy telepatii!!

Jadzia

"Myśmy są światło, myśmy są życie, myśmy są ogień!
Wyśpiewujemy elektryczny płomień, dudnimy z podziemnym wiatrem, tańczymy niebo!
Stań się nami i bądź wolny!"


Oporny magik - Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Umiejętność uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem.
Czempion - Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku. Dodatkowo w świątyni ma -1 ST przy modlitwach do Kammanora.
Magiczny Śpiew - Jeśli smok zanuci podczas swojej akcji, jego przeciwnik gubi swoją turę (nie może obronić się przed atakiem nucącego lub nie przeprowadza swojego ataku). Do użycia raz na pojedynek/misję/polowanie/co dwa tygodnie w wyprawie lub polowaniu łowcy.


S: 1| W: 2| Z: 3| I: 2| P: 1| A: 0
A,O: 3| MA: 1


S: 0| W: 1| Z: 2| I: 1| P: 1| A: 0
A,O: 3

Ostatnio zmieniony przez Pani Wojny 2014-11-04, 17:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style WoW created by Matti and modified by Przyproszona Biela.

Forum © Naomi (2006-2019).
Images and art are © to their creators.
Dragon emoticons © J-C.
Never copy anything without permission!

Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 22