_________________ → boski ulubieniec - spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego".
→ chytry przeciwnik - +2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/polowaniu łowcy.
_________________ Avek by Iskra ;3 Family art by Skarab
Atuty: ostry wzrok ~ wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na danym zmyśle: wzrok [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość. pamięć przodka ~ smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi
KK Dixi A: S:1|W:1|Z:1|M:1|P:2|A:1
U: B:1|MA:1|MO:1|Skr:1
boski ulubieniec | spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą
nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego" (następne użycie - 15 / 01)
szczęściarz | odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na walkę/polowanie/raz na dwa tygodnie
w wyprawie/misji/1 etapie leczenia (następne użycie - 4 / 02)
Tak wiele do zdobycia świat daje dziś
Tak mało potrzebujesz, żeby co dzień cieszyć się nim" Nic więcej, Kwiat Jabłoni
Wierny Druh Neira oswoiła przed dotarciem do Wolnych Stad kompana, Lisa Polarnego
Kompan na start Niestabilna Neira ma niezwykle silną, ale ciężką do kontrolowania maddarę
Dodatkowa kość w testach na Ma, MO i MP, w przypadku niepowodzenia maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję. Mistyk Neira potrafi raz na jakiś czas dodać więcej maddary czarowi, wręcz go wzmocnić lub ulepszyć
Dodatkowy jeden sukces w MA raz na walkę. Do tego raz w miesiącu otrzymuje dar od patrona (Naranlea) podczas modlitwy Magiczny Śpiew Smoczyca ma niezwykle piękny głos, którym zamierza popisywać się w walkach
Zanucenie pieśni podczas walki odejmuje jeden sukces
I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.
III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.
IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.
V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.
VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.
___ Reeks of pestilence mixed with death & sin. ___ • Ostry Słuch • dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na słuchu (zdobycz & drapieżnik)
• Chytry przeciwnik • +2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w misji.
• Czempion • dodatkowy, niezbywalny jedynkami sukces do ataku fizycznego raz na walkę. ___ Bjallvar ma zamknięty umysł na wszelkie wiadomości mentalne. #6f4833
_________________ I do not currently possess the ability to can
Atuty: Boski ulubieniec Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego”.
Niestabilny Dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
Mglejarka S:1 I W:1 I Z:1 I M:1 I P:1 I A:2 I
B,A,O,Skr:1
I thank God every day That I woke up feelin' this way And I can't help lovin' myself And I don't need nobody else, nuh uh
~Chytry Przeciwnik~
+2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/polowaniu łowcy. ~Czempion~ +1 sukces do ataku fizycznego raz na walkę
I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.
III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.
IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.
V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.
VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.
Jak takiego reniferka z Ciebie zrobiono (albo sama się zrobiłaś), to może Strażnik? Do sarny by pasowało :b
_________________ Uczucia są jak dzikie zwierzęta – nie doceniamy ich gwałtownej natury, dopóki nie otworzymy klatek. Richard Paul Evans, Słonecznik
Atuty: → ostry słuch- dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na słuchu [zdobycz i drapieżnik].
→ szczęściarz- odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na walkę/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/polowaniu łowcy/1 etapie leczenia.
Następne użycie: 15.11.2020
→ lekkostopy- +1 sukces do Skr raz na tydzień.
Następne użycie: 08.01.2021
... ....................Tonight the light that's shining in the night sky ..................................fills me with pain because I know I can't fly.
➹ pamięć przodka:-2 ST podczas walki z drapieżnikami. ➹ lekkostopy:raz na tydzień +1 sukces do skradania (04.01). ➹ wybraniec bogów:+1 sukces do akcji raz na walkę/dwa tygodnie w polowaniu łowcy (10.01). ....
_________________ → boski ulubieniec - spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego".
→ chytry przeciwnik - +2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/polowaniu łowcy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum