» I. MOCARNY » II. CHYTRY PRZECIWNIK +2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/polowaniu łowcy. » I. MISTYK +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
To w takim razie Awantura koniecznie! Moje dziecko musi mieć dobrego kandydata/kandydatkę do związku! No i byłabyś moją... zięciową? O Bożu, sam nie wiem, co tu tworzę!
_________________
Ostry Wzrok Wszystkie testy percepcji na polowaniu/wyprawie oparte na danym zmyśle, (wzrok [kamienie szlachetne]) mają dodatkową kość.
Szczęściarz W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji, Atut zamienia ten wynik na 1 sukces.
Przyjaciel Natury Drapieżnik nigdy nie atakuje smoka jako pierwszy, to do smoka należy pierwszy ruch.
Wybraniec Bogów +1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji.
Znawca Terenów Znalezienie dodatkowej zdobyczy dającej 4/4 pożywienia/kamienia szlachetnego/dorodnego zioła raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie.
Weak or strong, carry on. Show no mercy to them all. Let our hunger never end. Let my savage brethren r i s e again. . ➷ chytry przeciwnik +2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w misji. ➷ czempion +1 sukces do ataku fizycznego raz na walkę. xxx wygląd◦głos◦rodzina
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
_________________ KARTA KOMPANA GINFU.GIF xx[S:1| W:1| Z:1| M:1| P:1| A:1] xx[A: 1| O: 1]
________________________
xx✧ CHYTRY PRZECIWNIK xxxx[raz na walkę + 2 ST dla przeciwnika] xx✧ MISTYK xxxx[raz na walkę 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego] xx✧ WYBRANIEC BOGÓW xxxx[raz na walkę 1 dodatkowy sukces do dowolnej akcji]
Miodowa szuka, prawda? Może warto, żebyś spróbował?
_________________
Uwaga!
Wypowiadane przez smoka kwestie jak i narracja pomiędzy wypowiedziami jest odgrywaniem roli, a nie moimi (gracza) własnymi przemyśleniami i wypowiedziami. Proszę brać to pod uwagę przy pisaniu ze mną :)
. Zabawne, jak nasze możliwości 'dodają' skrzydeł.
Zabawne też jak rzeczywistość ściąga z powrotem na ziemię....
☾ Boski Ulubieniec Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego", widzenie duchów i odpowiedzi bogów na modlitwach.Ostatnie użycie:27.12 ☾ Szczęściarz Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces co 2 tyg. Ostatnie użycie:20.12 ☾ ☾
trudnozrozumiećto lecz takieżyciejużjest... ...dziś jesteś ajutro nie ..to trochę dobrze iźle
◂◊▸
◂boska ulubienica spotkanie duszka raz na polowanie/raz na dwa tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego" ◂niestabilna dodatkowa kość w testach na akcje magiczne, w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję ◂nieugięta mdlejąc, może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji
Pisklę, Adept Młoda by Szkarłat ATUTY:
I: Wrodzony talent
II: Empatia - Przy testach mediacji -2 ST. Przy nakładaniu kompanowi więzi -2 ST.
III: Nieugięty - Jeśli smok mdleje z powodu ran, może zadać przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik ma +4 ST do obrony
IV: Znawca terenów - Ran na dwa tygodnie dodatkowa sztuka poszukiwanego kamienia/ 4/4 pożywienia
V: Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie akcję raz na miejsce lub na tydzień wszędzie indziej
Mechaniczne: Kryształ Pojętnego (w formie naszyjnika z dziczycz kłów), Kryształ Szamana, Kryształ Kolekcjonera(nał), Kryształ Szczodrobliwego(nienał)
Fabularne, zwykle noszone na sobie: różowy kwarc na rzemyku
Wiesz co, z jakiegoś powodu, dam ci Płacz Aniołów. Nie żyje, but... I feel it, somehow.
_________________ ~
I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.
III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.
IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.
V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.
VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.
I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.
III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.
IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.
V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.
VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.
Gdy odpiszesz w mojej niespodziance napisz na disco Drago#1206/PW I know everything about your dirty past.
And i will not just let you walk away.
Start to pray. We're gonna play.
And i will watch and laugh as you decay.
I will. Make you pay!
You'll understand what it means.
To feel pain.
I will drive. You insane.
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 20.12
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum