I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 19.01.
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Uwaga!
Wypowiadane przez smoka kwestie jak i narracja pomiędzy wypowiedziami jest odgrywaniem roli, a nie moimi (gracza) własnymi przemyśleniami i wypowiedziami. Proszę brać to pod uwagę przy pisaniu ze mną :)
. Zabawne, jak nasze możliwości 'dodają' skrzydeł.
Zabawne też jak rzeczywistość ściąga z powrotem na ziemię....
☾ Boski Ulubieniec Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego", widzenie duchów i odpowiedzi bogów na modlitwach.Ostatnie użycie:27.12 ☾ Szczęściarz Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces co 2 tyg. Ostatnie użycie:22.02 ☾ Konsyliarz Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. ☾
––––––» I ~ Boski Ulubieniec ––––––Z niewyjaśnionych przyczyn zdarza mu się spotkać duszka raz na 2 tygodnie, dostając o połowę większą nagrodę niż w przypadku zwykłej niespodzianki. (cooldown: 03.03.2021)
––––––» II ~ Szczęściarz ––––––To prawdziwy farciarz i dostaje jeden sukces przy failu na dowolną akcję raz na dwa tygodnie. (cooldown: 11.03.2021)
––––––» III ~ Niesprawiedliwy ––––––Raz na walkę może zaatakować, bazując na M + MP, jeśli dotyka przeciwnika. Dodatkowo raz na miesiąc dostaje dar od Villara.
Boski ulubieniec Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego”.
Niestabilny Dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
Mistyk Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Niestabilna :: dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
Pisklęce Oczy :: jednorazowego użytku, -2 ST na wybrany test Aparycji Ochrona Niewinnych :: jednorazowego użytku, do użycia na polowaniu/wyprawie/misji: kiedy zostanie użyta, wszystkie drapieżniki atakujące smoka natychmiast odpuszczają i odchodzą; odesłanych drapieżników nie można zaatakować --- --- || TECZKA || REFKA Z KREDĄ || Motyw Muzyczny || Głos || Ściągawka || KO || --- [color=springgreen] ♦ [color=limegreen] ♦ [color=yellowgreen] ♦ [color=yellow] ♦ [color=orange]
Niestabilna :: dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
Pisklęce Oczy :: jednorazowego użytku, -2 ST na wybrany test Aparycji Ochrona Niewinnych :: jednorazowego użytku, do użycia na polowaniu/wyprawie/misji: kiedy zostanie użyta, wszystkie drapieżniki atakujące smoka natychmiast odpuszczają i odchodzą; odesłanych drapieżników nie można zaatakować --- --- || TECZKA || REFKA Z KREDĄ || Motyw Muzyczny || Głos || Ściągawka || KO || --- [color=springgreen] ♦ [color=limegreen] ♦ [color=yellowgreen] ♦ [color=yellow] ♦ [color=orange]
Boski ulubieniec Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego”.
Niestabilny Dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
Mistyk Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Stado: Ziemi Płeć: Samiec Księżyce: 19 Rasa: Morski x Bagienny Opiekun: Honi und Astral Mistrz: Pogoń Brzasku/Mergo
Wiek: 20 Dołączył: 26 Sie 2020 Posty: 208
→ chytry przeciwnik - +2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w misji. → czempion - +1 sukces do ataku fizycznego raz na walkę. → nieulękły - do smoka pierwszy ruch w walce, a przeciwnik ma +1 ST w pierwszej turze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum