Boski ulubieniec Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego”.
Niestabilny Dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
Mistyk Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Uwaga!
Wypowiadane przez smoka kwestie jak i narracja pomiędzy wypowiedziami jest odgrywaniem roli, a nie moimi (gracza) własnymi przemyśleniami i wypowiedziami. Proszę brać to pod uwagę przy pisaniu ze mną :)
. Zabawne, jak nasze możliwości 'dodają' skrzydeł.
Zabawne też jak rzeczywistość ściąga z powrotem na ziemię....
☾ Boski Ulubieniec Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego", widzenie duchów i odpowiedzi bogów na modlitwach.Ostatnie użycie:27.12 ☾ Szczęściarz Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces co 2 tyg. Ostatnie użycie:22.02 ☾ Konsyliarz Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. ☾
Boski ulubieniec Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego”.
Niestabilny Dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
Mistyk Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Niestabilna :: dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
Pisklęce Oczy :: jednorazowego użytku, -2 ST na wybrany test Aparycji Ochrona Niewinnych :: jednorazowego użytku, do użycia na polowaniu/wyprawie/misji: kiedy zostanie użyta, wszystkie drapieżniki atakujące smoka natychmiast odpuszczają i odchodzą; odesłanych drapieżników nie można zaatakować --- --- || TECZKA || REFKA Z KREDĄ || Motyw Muzyczny || Głos || Ściągawka || KO || --- [color=springgreen] ♦ [color=limegreen] ♦ [color=yellowgreen] ♦ [color=yellow] ♦ [color=orange]
Boski ulubieniec Raz na polowanie/dwa tygodnie wyprawy/polowania/misji smok spotyka duszka lub boską manifestację. Spotkanie to owocuje o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego”.
Niestabilny Dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
Mistyk Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
––––––» I ~ Boski Ulubieniec ––––––Z niewyjaśnionych przyczyn zdarza mu się spotkać duszka raz na 2 tygodnie, dostając o połowę większą nagrodę niż w przypadku zwykłej niespodzianki. (cooldown: 03.03.2021)
––––––» II ~ Szczęściarz ––––––To prawdziwy farciarz i dostaje jeden sukces przy failu na dowolną akcję raz na dwa tygodnie. (cooldown: 11.03.2021)
––––––» III ~ Niesprawiedliwy ––––––Raz na walkę może zaatakować, bazując na M + MP, jeśli dotyka przeciwnika. Dodatkowo raz na miesiąc dostaje dar od Villara.
_________________ → boski ulubieniec - spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego".
→ chytry przeciwnik - +2 ST do akcji przeciwnika raz na pojedynek/polowanie/raz na dwa tygodnie w wyprawie/misji/polowaniu łowcy.
Niestabilna :: dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję
Pisklęce Oczy :: jednorazowego użytku, -2 ST na wybrany test Aparycji Ochrona Niewinnych :: jednorazowego użytku, do użycia na polowaniu/wyprawie/misji: kiedy zostanie użyta, wszystkie drapieżniki atakujące smoka natychmiast odpuszczają i odchodzą; odesłanych drapieżników nie można zaatakować --- --- || TECZKA || REFKA Z KREDĄ || Motyw Muzyczny || Głos || Ściągawka || KO || --- [color=springgreen] ♦ [color=limegreen] ♦ [color=yellowgreen] ♦ [color=yellow] ♦ [color=orange]
I been doin right, I been doin wrong
Make a little light, I put it in a bong
I tried to drown it out, with vodka all around
With liquor in my hand, I’m feeling warmer now
My head is getting light, my hands are getting cold
Did we speed this up, cuz I am startin to feel old
I tried to give it up, but I lost control
I don’t know how cope now that you are gone gone
Atuty: ~ Ostry Wzrok ~
Ha'ara widzi więcej. Widzi mnie, widzi ciebie, a jej szmaragdowe ślepia błyszczą co sprawia, że kapryśne duchy rzucają jedną kością losu więcej... A kuku! (dodatkowa kość przy rzutach na percepcję- kamienie)
~ Szczęściara ~
Może to zwyczajne szczęście nowicjusza, albo umiejętności niepozornej samiczki. Prawdą jest jednak, że karty losu wykładane na stół są zawsze szczęśliwymi. (Jednorazowa zamiana porażki w rzutach na sukces. Cooldown do: 04.10)
~ Czempion ~
W każdej talii jest karta, która może zmienić przebieg rozdania. (dodatkowy sukces do ataku fizycznego, raz na walkę)
~ Regeneracja~
Dla Ha'ary to tylko draśnięcie!
(Raz na tydzień smok może samoistnie wyleczyć 1 ranę lekką LUB obniżyć powagę jednej z pozostałych ran)
Ha'ara wzrostem nigdy nie dorówna 12 księżycowemu pisklęciu, a jej niemal cała lewa łapa jest zastąpiona ruchomą drewnianą protezą. Ha'ara czuje nią dotyk, ciepło i ból zupełnie jak przy prawdziwej kończynie.
Uwaga!
Wypowiadane przez smoka kwestie jak i narracja pomiędzy wypowiedziami jest odgrywaniem roli, a nie moimi (gracza) własnymi przemyśleniami i wypowiedziami. Proszę brać to pod uwagę przy pisaniu ze mną :)
. Zabawne, jak nasze możliwości 'dodają' skrzydeł.
Zabawne też jak rzeczywistość ściąga z powrotem na ziemię....
☾ Boski Ulubieniec Spotkanie duszka raz na polowanie/raz na 2 tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego", widzenie duchów i odpowiedzi bogów na modlitwach.Ostatnie użycie:27.12 ☾ Szczęściarz Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces co 2 tyg. Ostatnie użycie:22.02 ☾ Konsyliarz Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. ☾
I been doin right, I been doin wrong
Make a little light, I put it in a bong
I tried to drown it out, with vodka all around
With liquor in my hand, I’m feeling warmer now
My head is getting light, my hands are getting cold
Did we speed this up, cuz I am startin to feel old
I tried to give it up, but I lost control
I don’t know how cope now that you are gone gone
Atuty: ~ Ostry Wzrok ~
Ha'ara widzi więcej. Widzi mnie, widzi ciebie, a jej szmaragdowe ślepia błyszczą co sprawia, że kapryśne duchy rzucają jedną kością losu więcej... A kuku! (dodatkowa kość przy rzutach na percepcję- kamienie)
~ Szczęściara ~
Może to zwyczajne szczęście nowicjusza, albo umiejętności niepozornej samiczki. Prawdą jest jednak, że karty losu wykładane na stół są zawsze szczęśliwymi. (Jednorazowa zamiana porażki w rzutach na sukces. Cooldown do: 04.10)
~ Czempion ~
W każdej talii jest karta, która może zmienić przebieg rozdania. (dodatkowy sukces do ataku fizycznego, raz na walkę)
~ Regeneracja~
Dla Ha'ary to tylko draśnięcie!
(Raz na tydzień smok może samoistnie wyleczyć 1 ranę lekką LUB obniżyć powagę jednej z pozostałych ran)
Ha'ara wzrostem nigdy nie dorówna 12 księżycowemu pisklęciu, a jej niemal cała lewa łapa jest zastąpiona ruchomą drewnianą protezą. Ha'ara czuje nią dotyk, ciepło i ból zupełnie jak przy prawdziwej kończynie.
I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.
III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.
IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.
V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.
VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum