→ostry wzrok-dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na wzroku kamienie szlachetne] →adrenalina-dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji = rana ciężka →poszukiwacz-+1 sukces do Percepcji (szukanie czegoś, bez Śl) raz na tydzień. następne użycie: 12.12 →znawca terenów-znalezienie dodatkowej zdobyczy dającej 4/4 pożywienia/kamienia szlachetnego/dorodnego zioła raz na dwa tygodnie w polowaniu. następne użycie: 19.12
//notka do fabuł: proszę nie używać imienia "Wronka" w słowach postaci, Pacyfikacja nigdy się nikomu nie przedstawiała tym imieniem bo sama nigdy go nie poznała - matka zabrała jej imię ze sobą do grobu :p pierwszym więc imieniem Wronki było adepckie - Łapczywa. z góry dziękuję!
→ostry wzrok-dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na wzroku kamienie szlachetne] →adrenalina-dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji = rana ciężka →poszukiwacz-+1 sukces do Percepcji (szukanie czegoś, bez Śl) raz na tydzień. następne użycie: 12.12 →znawca terenów-znalezienie dodatkowej zdobyczy dającej 4/4 pożywienia/kamienia szlachetnego/dorodnego zioła raz na dwa tygodnie w polowaniu. następne użycie: 19.12
//notka do fabuł: proszę nie używać imienia "Wronka" w słowach postaci, Pacyfikacja nigdy się nikomu nie przedstawiała tym imieniem bo sama nigdy go nie poznała - matka zabrała jej imię ze sobą do grobu :p pierwszym więc imieniem Wronki było adepckie - Łapczywa. z góry dziękuję!
trudnozrozumiećto lecz takieżyciejużjest... ...dziś jesteś ajutro nie ..to trochę dobrze iźle
◂◊▸
◂boska ulubienica spotkanie duszka raz na polowanie/raz na dwa tygodnie, owocujące o połowę większą nagrodą niż jest to dopuszczalne w przypadku "czegoś niespodziewanego" ◂niestabilna dodatkowa kość w testach na akcje magiczne, w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję ◂nieugięta mdlejąc, może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji
_________________ A.:Atuty:... AISilny - jednorazowo +1 do Siły AIISzczęściarz - odwrócenie porażki akcji na 1 sukces (użyty 21.02) AIIICzempion - raz na walkę +1 sukces do ataku fizycznego AIVPojemne płuca - Raz na walkę -2 ST do ataku smoczym oddechu. Pasywnie -1 ST do obrony przed smoczym oddechem. .[Jaskinia] .:.[Teczka Postaci].:.[ Amulet od Urzary].:. x AKK - Se'ze (żywiołak powietrza) AS:1 l W: 1 l Z: 1 l M: 2 l P: 3l A: 1 ASkr,L: 1 l MA,MO: 2
I ~ OSTRY WZROK | Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na wzroku [kamienie szlachetne] mają dodatkową kość.
II ~ EMPATIA | Stałe -2 do ST przy testach na mediację.
III ~ NIESTABILNA | Dodatkowa kość do testów na moc. W przypadku niepowodzenia, magia zadaje Infamii ranę ciężką.
IV ~ NIEUGIĘTA | Na chwilę przed omdleniem Mahvran jest w stanie zadać swojemu rywalowi cios, przed którym może on próbować się obronić mając +4 ST do akcji.
V ~ NIEULĘKŁA | Bez znaczenia czy to wiedźma wyzwała smoka na pojedynek, czy została zaskoczona przez drapieżnika na polowaniu, to do niej należy pierwszy ruch. Dodatkowo przeciwnik ma +1 ST do swojej akcji w pierwszej turze.
VI ~ REGENERACJA | Raz na tydzień Mahvran może samoistnie wyleczyć jedną ranę lekką lub obniżyć powagę jednej z pozostałych ran [nie dotyczy krytycznej i śmiertelnej]. Nie można użyć tego atutu podczas trwania walki. Ostatnie użycie: 01.01.
VII ~ ZDRÓW JAK RYBA | Szansa na wystąpienie chorób i powikłań spada z 30% do 10%. O pojawieniu się ich świadczy tylko wynik 1 z rzutu k10.
_________________ .................. .................. ..Life is nothing if you're not obsessed. I only think terrible thoughts, I do not live them... Yet.
ALTRUISTA ....-2 ST do wszystkich akcji towarzysza Piastuna na misji/polowaniu. SZCZĘŚCIARZ ....odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na dwa tygodnie. OPIEKUN ....-2 ST dla każdej akcji kompanów.
..Na pozór silna dziewczyna a w środku ledwo się trzyma. ..______________________________________ ..MORTADELKA (bies)- karta kompana - .....S: 3| W: 1| Z: 1| M: 1| P: 1| A: 1 .....B,A,O,Skr: 1 ..BERLINKA (hipogryf)- karta kompana - .....S: 1| W: 1| Z: 2| M: 1| P: 2| A: 1 .....B,L,A,O,Skr: 1 .............Tema musical para Burek
→ szczęściara: W przypadku braku sukcesów podczas rozsądzania akcji lub rzutu na Wytrzymałość Atut zamienia ten wynik na 1 sukces. Do użycia raz na dwa tygodnie zużyty: 13.12
→ mistyk: +1 sukces do ataku magicznego raz na walkę.
→ opiekun: -2 ST dla kompana.
KK - Mokradło [obrazek] Zr, M, Ap: 1 | W, Prc: 2 | S: 3|| B, L, O, Kż: 1 | A: 2
- Jego dziobanie/drapanie wywołuje u przeciwnika silne poparzenia pochodzenia magicznego. [błog. Sennah]
_________________ KARTA KOMPANA GINFU.GIF xx[S:1| W:1| Z:1| M:1| P:1| A:1] xx[A: 1| O: 1]
________________________
xx✧ CHYTRY PRZECIWNIK xxxx[raz na walkę + 2 ST dla przeciwnika] xx✧ MISTYK xxxx[raz na walkę 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego] xx✧ WYBRANIEC BOGÓW xxxx[raz na walkę 1 dodatkowy sukces do dowolnej akcji]
Atuty:
• Atrakcyjny •
Jednorazowo + 1 do Aparycji
• Szczęściarz •
Odwrócenie porażki akcji na 1 sukces raz na dwa tygodnie
• Twardy jak diament •
-1 ST do testów na Wytrz.
• Magiczny Śpiew •
raz na walkę/polowanie, obniżenie liczby sukcesów przeciwnika: A 1-2 - -1 sukces, A 3-4 - -2 sukcesy, A 5 - -3 sukcesy.
CD Szczęściarz: 05.09.2020 CD Błysk Przyszłości: 10.09.2020
_________________ A.:Atuty:... AISilny - jednorazowo +1 do Siły AIISzczęściarz - odwrócenie porażki akcji na 1 sukces (użyty 21.02) AIIICzempion - raz na walkę +1 sukces do ataku fizycznego AIVPojemne płuca - Raz na walkę -2 ST do ataku smoczym oddechu. Pasywnie -1 ST do obrony przed smoczym oddechem. .[Jaskinia] .:.[Teczka Postaci].:.[ Amulet od Urzary].:. x AKK - Se'ze (żywiołak powietrza) AS:1 l W: 1 l Z: 1 l M: 2 l P: 3l A: 1 ASkr,L: 1 l MA,MO: 2
Stado: Wody Płeć: samiec Księżyce: 73 Rasa: bagienny Opiekun: Axarus... A przynajmniej próbował, Mistrz: Wszyscy, tylko nikt ze stada wody xd
Wiek: 18 Dołączył: 24 Sie 2019 Posty: 1789
Gdy odpiszesz w mojej niespodziance napisz na disco Drago#1206/PW I know everything about your dirty past.
And i will not just let you walk away.
Start to pray. We're gonna play.
And i will watch and laugh as you decay.
I will. Make you pay!
You'll understand what it means.
To feel pain.
I will drive. You insane.
I. boski ulubieniec - raz na polowanie Świat spotyka duszka, który daje mu 2 kamienie/równoważnik II. adrenalina - dodatkowa kość do biegu, ataku i obrony, w przypadku niepowodzenia akcji ciężka III. nieugięty - mdlejąc, Świat może zaatakować przeciwnika, który ma +4 ST do akcji. IV. magiczny śpiew - raz na walkę/polowanie, odejmuje dwa sukcesy przeciwnika IV. wybraniec bogów - +1 sukces raz na walke/polowanie
LOTERIA. wiecznie młody - brak kary ST 100+ księżyców. Zachowana płodność. Ostatnie użycie błysku przyszłości - 20.12
"Foczka" - lew morski
S,Z,W,A,P,M: 1
A,O,B,Kż Gael - duszek, Biały Jeleń
S,W,Z: 1 / M:3 / P:2 / A:2
B,Pł,MP,M: 1 / MA,MO: 2
Drapieżniki nigdy go nie widzą, bo potrafi stać się niewidzialny.
Nie zajmuje miejsca na kompana, po dwóch polowaniach wróci do Nawiedzonej Puszczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum