FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Zaloguj Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Koty
Autor Wiadomość
Szemrzące Leszczyny 
Czarodziej Wody

Stado: Wody
Księżyce: 36
Rasa: Samica
Opiekun: Przyczajona Modliszka
Mistrz: Cichy Potok
Wysłany: 2016-11-19, 10:07   Koty
   A: S: 1| W: 1| Z: 2| I: 2| P: 1| A: 2
   U: Pł,A,O,Skr,Kż,M: 1| B,S,L,Śl: 2| MP,MO,W: 3| MA: 4
   Atuty: Szczęściarz,Chytry Przeciwnik,Mistyk

Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pomysł przygarnięcia kota. Pomyślałam, że skoro mamy na forum kilku posiadaczy tych zwierząt, a ja nie mam zbytnio doświadczenia z gatunkiem, warto tu zapytać. Byłabym wdzięczna za każdą radę (wynikającą z doświadczenia) ^^

Przede wszystkim opiszę w skrócie swoją sytuację: przeprowadzam się do mieszkania w bloku, będę mieszkać sama. Mam psa, mixa yorka, który zostaje z rodzicami z powodu wieku i stanu zdrowia. Toleruje koty, z tym nie ma żadnego problemu. Oprócz tego za jakieś 2 lata (realnie wcześniej to raczej niemożliwe) planuję kupno szczeniaka tollera do sportu. Jeśli chodzi o psy wiem jak się przygotować na przyzwyczajenie PSA z kotem, odwrotnie już trochę gorzej ;) A, no i studiuję, więc czasem jestem w domu, czasem mnie nie ma, ale nawet w przypadku stałej pracy nie zamierzam długo siedzieć gdzieś na mieście ;) Raczej najwięcej swojego czasu przebywam w domu. Z drugiej strony zamierzam często odwiedzać mojego psa, więc miło by było, gdyby można było kota zabierać na wizyty do rodziców.