Aby ułatwić pracę Mistrzom Fabuły, jak i zapewnić graczom większy komfort, w tym temacie można zgłosić swoją postać, dając znać że ma się czas i ochotę na wzięciu udziału w losowej mini-fabule.
1. Mistrzowie Fabuły zamieszczają ogłoszenia o tym, że szukają chętnych do wzięcia udziału w niespodziewanym wydarzeniu.
2. W ciągu 47 h/72 h od opublikowania może zgłosić się dowolna ilość graczy (stado dowolne - zgłaszamy się tą postacią, którą chcielibyśmy przeżyć coś takiego).
3. Spośród zgłaszających się zostanie potem wybrana jedna/dwie, którym MF w jakiejś toczonej przez nich fabule przeprowadzi losowe wydarzenie.
Zgłaszać się mają osoby które wiedzą, że mają czas i są aktywne oraz prowadzą już minimum jedną fabułę w miejscu, w które może wkroczyć MF (czyli Tereny Stadne lub Tereny Wspólne).
Za pomocą kostnicy zostanie wylosowany gracz i w ciągu kilku dni Mistrz Fabuły powinien wkroczyć do akcji w jednej z jego fabuł.
Ponadto, w tym temacie chętni Mistrzowie Gry mogą też z 12 godzinnym wyprzedzeniem zapowiadać okresy, kiedy będą w stanie dużo odpisywać innym na Arenie Viliara.
_________________
[■HIENA|■RIT|■FAO]
Jeżeli potrzebujesz pomocy, rady, zauważyłeś jakieś nieprawidłowości - sprawdź do kogo najlepiej się zwrócić!
Czasami lawina uzależniona jest od pojedynczego płatka śniegu. Czasami kamyk zyskuje szansę odkrycia, co mogłoby się stać, gdyby tylko odbił się w innym kierunku.
Ostatnio zmieniony przez Administrator 2018-06-03, 16:01, w całości zmieniany 1 raz
Wooo jednak działa *^*
Ale rzeczywiście nie tak to ma wyglądać, ponieważ jeśli Mistrzów Fabuły jest kilku mogliby się pogubić.
Najpierw ogłoszenie w którym Mistrz ustali czy czeka 48 czy 72 godziny, a pod tym postem dopisują się osoby, które chcą brać udział w niespodziewajce.
edit: ------
Jutro odbędzie się losowanie do pierwszych fabułek!
Mistrz Fabuły jest. Do godziny 12 do jutra można się jeszcze zgłosić.
W razie dwóch Mistrzów Fabuły aktywnych w tym samym czasie...
Pula smoków wyzeruje się dopiero za tydzień/dwa i dopiero wtedy chętni zgłoszą się od nowa poniżej świeżej propozycji Mistrza.
Przed upływem tych tygodnia lub dwóch, chętni Mistrzowie Fabuł będą losować z obecnie zgłoszonych smoków, wyjąwszy oczywiście te, które już zostały wybrane. Może wtedy nie będzie zamieszania xD
_________________
×
[color=#99CC99]
Ostatnio zmieniony przez Samiec 2016-12-18, 17:01, w całości zmieniany 6 razy
Atuty:
I: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
II. I: Szcześciarz - w przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek.
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2
Atuty:
Szczęściarz - fortuna jest Ci wyjątkowo przychylna. Jeśli w walce, polowaniu lub na misji nie powiedzie Ci się, możesz oszukać przeznaczenie i zmylić los. Sukces w poczynaniach jest wtedy marginalny, może jednak odwrócić Twoje szanse.
Niezdarny wojownik – masz twardą łuskę i zbite mięśnie. Nie jesteś przez to najlepszy w walce, brak Ci refleksu, zwinności i płynności ruchów. Nigdy nie będziesz łowcą ani wojownikiem, jednak łatwiej ci przyjąć atak fizyczny.
Stado: Wody Płeć: Skrajny Księżyce: 68 Rasa: Samiec Opiekun: Przebłysk Jutra Mistrz: Mama w papierach, w praktyce wszyscy Partner: Zgon.
Wiek: 23 Dołączyła: 15 Cze 2016 Posty: 1125
Mam cierpliwość, by patrzeć
Jak toniesz,
Jak upadasz.
Posiadane: Mięso - 10/4
Kamienie Szlachetne - 4
Inne - Naszyjnik z piórkiem Duszka, naszyjnik po Przebłysku Jutra
Atuty: - Ostry Wzrok
Wszystkie testy percepcji na polowaniu oparte na zmyśle wzroku mają dodatkową kość.
- Chytry Przeciwnik
W czasie pojedynku/misji/raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +1 do ST.
- Czempion
Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku fizycznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
- Wybraniec Bogów
Smok ma dodatkowy sukces przy dowolnej akcji, raz na pojedynek/polowanie
- Poświęcenie
Raz na atak smok może dodać jeden sukces kosztem rany lekkiej.
To je Płacz Aniołów. One płaczą nad jego duszą. (c) Śnieg, marzec 2k17 Żetony: jedynie dźwięk pustki
Dobra teraz zróbmy to poprawnie!
Mam jeszcze jednego slota do mini fabułek, a chcę go aktywnie przeprowadzić!
Pod tym postem możecie się się zgłosić do jutra, do godziny 23. Wystarczy napisać post "Zgłaszam się" i ewentualnie podlinkować miejsca do których nie chcecie, żeby wbił MG (ale najlepiej jedno takie, żeby nie było). Jeśli tego nie rozbicie mogę wskoczyć wam wszędzie.
(z tej puli, przez co najmniej tydzień/dwa losować będą też inni wolni MF)
Atuty:
I: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
II. I: Szcześciarz - w przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek.
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2
Stado: Wody Płeć: Skrajny Księżyce: 60 Rasa: Samiec Opiekun: Ciche Wody Mistrz: nikt i wszyscy zarazem Partner: Tęcza
Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 1214
Niezdarny wojownik Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Atut uniemożliwia zostanie wojownikiem i łowcą.
Mistyk Raz na walkę smok ma 1 dodatkowy sukces do ataku magicznego. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
Wybraniec bogów Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie.
Znów nie chcę szukać zagubionych dusz, więc niech przyjdą do mnie same. Jeden wątek jeszcze prowadzę, ale lepiej pamiętać o dwóch fabułach niż o jednej xD
W sobotę chcę zacząć drugi wątek, dlatego do piątku możecie się zgłaszać, a ja sobie coś wylosuję. Wskoczę w dowolne miejsce jakie sobie znajdę, więc możecie ewentualnie podlinkować jedną fabułę gdzie naprawdę nie chcecie mnie widzieć.
_________________
×
[color=#99CC99]
Ostatnio zmieniony przez Samiec 2017-03-28, 18:47, w całości zmieniany 2 razy
Atuty:
I: Kruszyna - smok uzyskuje status sytość po zjedzeniu 3 jednostek mięsa zamiast 4
II. I: Szcześciarz - w przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji lub raz na pojedynek.
III. Niesprawiedliwy - jeśli Uzdrowiciel ma kontakt fizyczny z ofiarą w momencie wykorzystywania atutu, rozprasza go na jedną turę i raz na walkę może go zaatakować bazując na Magii Precyzyjnej i Inteligencji. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona.
IV. Wybraniec Bogów - smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie wybraną przez siebie akcję raz na pojedynek, misję czy polowanie (w polowaniu łowcy raz na dwa tygodnie, uzdrowiciel może używać tego atutu raz na tydzień bez względu na miejsce w fabule, atut tyczy się wtedy obu etapów leczenia)
Utalentowany - smok może wyuczyć się dwóch umiejętności na poziom 3, ale wtedy może mieć tylko jedną umiejętność na poziomie 2
Hansel
Sowa U: A,O: 3| Skr,Kż: 2 // A:W:1 Z:2 I:1 P:2 A:1 KP Umiejętności magiczne/fizyczne: +4ST Śledzenie/MP: +1ST -1ST po rzutach na "widzenie maddarą" -2ST w przypadku poświęcenia tury kompana (nie tyczy się śledzenia i MP) ~Atuty~ Pamięć Przodków Smok zna słabe punkty drapieżników, przez co ma -2 do ST do Ataków/Obron podczas walki z nimi (nie działa na Arenie). Zwinny Jednorazowo +1 do Zręczności Tropiciel Raz na dwa tygodnie smok znajduje na polowaniu zwierzę dające 4/4 mięsa, niezależnie od tego czy go szuka. Dodatkowo raz na miesiąc podczas modlitwy w świątyni otrzymuje dar od swojego patrona. Znawca Terenów Raz na dwa tygodnie smok napotyka na polowaniu/wyprawie dodatkową zdobycz (dającą 4/4 mięsa), kamień czy dorodne zioło (w zależności od tego czego akurat szukał).
_________________ Nie możesz mieć tego czego pragniesz, ale możesz mieć mnie. Szczęściarz Czasem wydaje mi się że ktoś nade mną czuwa
W przypadku akcji rozsądzonej niepowodzeniem (lub akcji utrudnionej) Atut daje automatyczny 1 sukces. Do użycia w pojedynczej akcji raz na dwa tygodnie w polowaniu/misji/jednym z etapów leczenia lub raz na pojedynek.
Ostatnie użycie: - Niezdarny Wojownik Nie można być dobrym we wszystkim...
Kiedy smok jest atakowany fizycznie, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Atut uniemożliwia zostanie wojownikiem i łowcą.
Ostry wzrok- Jej bystre spojrzenie pomaga jej znaleźć jakże wspaniałe błyskotki (Wszystkie testy percepcji na polowaniu/wyprawie oparte na danym zmyśle wzrok [kamienie szlachetne])
Chytry przeciwnik- Potrafi rozproszyć przeciwnika swoją osobą dzięki czemu ten ma utrudnione działanie (W czasie pojedynku//raz na dwa tygodnie w polowaniu/wyprawie/misji smok może utrudnić akcję swojego przeciwnika, który ma dodatkowe +2 do ST.)
NESALA MIERZY 1,8 m WYSOKOŚCI, 8 m DŁUGOŚCI, 10 m ROZPIĘTOŚĆ SKRZYDEŁ.
Ostatnio zmieniony przez Wola Przeznaczenia 2017-03-29, 09:11, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum