→ostry wzrok-dodatkowa kość do testu Percepcji opartego na wzroku kamienie szlachetne] →adrenalina-dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne [bieg, atak, obrona], w przypadku niepowodzenia akcji = rana ciężka →poszukiwacz-+1 sukces do Percepcji (szukanie czegoś, bez Śl) raz na tydzień. następne użycie: 12.12 →znawca terenów-znalezienie dodatkowej zdobyczy dającej 4/4 pożywienia/kamienia szlachetnego/dorodnego zioła raz na dwa tygodnie w polowaniu. następne użycie: 19.12
//notka do fabuł: proszę nie używać imienia "Wronka" w słowach postaci, Pacyfikacja nigdy się nikomu nie przedstawiała tym imieniem bo sama nigdy go nie poznała - matka zabrała jej imię ze sobą do grobu :p pierwszym więc imieniem Wronki było adepckie - Łapczywa. z góry dziękuję!
........................... • FURIA NIEBIOS »raz na walkę, + rana lekka dla przeciwnika................................... ....................................• TWARDA JAK DIAMENT »-1 ST do testów na wytrzymałość. • ADRENALINA » dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku
niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
Błysk Przyszłości » ostatnie użycie 05.04.20 Sztorm Stulecia od Przebłysk ...............................................................................................................InurtaxBurzowaxSztorm ...........................................................................................................Sztorm od FenaxSztorm od Echo......
Pisklę, Adept Młoda by Szkarłat ATUTY:
I: Wrodzony talent
II: Empatia - Przy testach mediacji -2 ST. Przy nakładaniu kompanowi więzi -2 ST.
III: Nieugięty - Jeśli smok mdleje z powodu ran, może zadać przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik ma +4 ST do obrony
IV: Znawca terenów - Ran na dwa tygodnie dodatkowa sztuka poszukiwanego kamienia/ 4/4 pożywienia
V: Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie akcję raz na miejsce lub na tydzień wszędzie indziej
Mechaniczne: Kryształ Pojętnego (w formie naszyjnika z dziczycz kłów), Kryształ Szamana, Kryształ Kolekcjonera(nał), Kryształ Szczodrobliwego(nienał)
Fabularne, zwykle noszone na sobie: różowy kwarc na rzemyku
mieszkam przed kościołem, który ma bardzo głośne dzwony, i głośne msze, więc to drugie (po pewnym czasie się tego nawet nie słyszy)
placki ziemniaczane czy kluski na parze?
_________________
Mocarny
Jednorazowo +1 do Mocy Niestabilny
dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję. Konsyliarz
Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. Wybraniec Bogów
+1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji.
Znamię Alalayi - Utrata Lodu (smok nie może używać skutecznie magi opartej na żywiole lodu) - do wyleczenia w Świątyni po spełnieniu warunków!
Z rozkazu wielmożnego lorda Hagena ogłasza się co następuje : Echo Istnienia, czyli ta tu userka, narysuje avka twojej postaci jak tylko bedzie miała czas. Tylko trzeba do niej napisać
Pisklę, Adept Młoda by Szkarłat ATUTY:
I: Wrodzony talent
II: Empatia - Przy testach mediacji -2 ST. Przy nakładaniu kompanowi więzi -2 ST.
III: Nieugięty - Jeśli smok mdleje z powodu ran, może zadać przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik ma +4 ST do obrony
IV: Znawca terenów - Ran na dwa tygodnie dodatkowa sztuka poszukiwanego kamienia/ 4/4 pożywienia
V: Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie akcję raz na miejsce lub na tydzień wszędzie indziej
Mechaniczne: Kryształ Pojętnego (w formie naszyjnika z dziczycz kłów), Kryształ Szamana, Kryształ Kolekcjonera(nał), Kryształ Szczodrobliwego(nienał)
Fabularne, zwykle noszone na sobie: różowy kwarc na rzemyku
Atuty:
Grupa I: Silny
Grupa II: Oporny magik
Kiedy smok jest atakowany magią, atakujący ma dodatkowe +1 do ST. Atut uniemożliwia zostanie magiem i uzdrowicielem
Grupa III: Twardy jak diament
-1 ST do testów na Wytrz.
Grupa IV:
........................... • FURIA NIEBIOS »raz na walkę, + rana lekka dla przeciwnika................................... ....................................• TWARDA JAK DIAMENT »-1 ST do testów na wytrzymałość. • ADRENALINA » dodatkowa kość w testach na akcje fizyczne (bieg, atak, obrona), w przypadku
niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję.
Błysk Przyszłości » ostatnie użycie 05.04.20 Sztorm Stulecia od Przebłysk ...............................................................................................................InurtaxBurzowaxSztorm ...........................................................................................................Sztorm od FenaxSztorm od Echo......
Pisklę, Adept Młoda by Szkarłat ATUTY:
I: Wrodzony talent
II: Empatia - Przy testach mediacji -2 ST. Przy nakładaniu kompanowi więzi -2 ST.
III: Nieugięty - Jeśli smok mdleje z powodu ran, może zadać przeciwnikowi cios, przed którym przeciwnik ma +4 ST do obrony
IV: Znawca terenów - Ran na dwa tygodnie dodatkowa sztuka poszukiwanego kamienia/ 4/4 pożywienia
V: Wybraniec bogów - Smok ma dodatkowy 1 sukces przy rzutach na dowolnie akcję raz na miejsce lub na tydzień wszędzie indziej
Mechaniczne: Kryształ Pojętnego (w formie naszyjnika z dziczycz kłów), Kryształ Szamana, Kryształ Kolekcjonera(nał), Kryształ Szczodrobliwego(nienał)
Fabularne, zwykle noszone na sobie: różowy kwarc na rzemyku
A T U T Y I. Wytrwały II.Szczęściarz [odwrócenie porażki akcji na jeden sukces raz na dwa tygodnie (21.04/05.05))] III.Twardy jak diament [-1 ST do testów na wytrzymałość] IV.Pojemne płuca [raz na walkę -2 ST do ataku opartego na smoczym oddechu; -1 ST do obron przed smoczym oddechem] __________________
Mocarny
Jednorazowo +1 do Mocy Niestabilny
dodatkowa kość w testach na akcje magiczne (MA, MO, MP), w przypadku niepowodzenia akcji maksymalna rana wynikająca z sumy kostek na akcję. Konsyliarz
Smok lecząc z pomocą co najmniej minimalnej ilości ziół ma -1 ST przy etapie magicznym leczenia ran. Wybraniec Bogów
+1 sukces do akcji raz na walkę/polowanie/raz na tydzień w leczeniu/raz na dwa tygodnie w polowaniu łowcy/misji.
Znamię Alalayi - Utrata Lodu (smok nie może używać skutecznie magi opartej na żywiole lodu) - do wyleczenia w Świątyni po spełnieniu warunków!
Z rozkazu wielmożnego lorda Hagena ogłasza się co następuje : Echo Istnienia, czyli ta tu userka, narysuje avka twojej postaci jak tylko bedzie miała czas. Tylko trzeba do niej napisać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum